Sprawdzian po klasie szóstej 2014. INFORMACJE W PIGUŁCE Do rozwiązania było 26 zadań z języka polskiego i matematyki Maksymalnie można było uzyskać 40.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
WYNIKI SPRAWDZIANU W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY TRYŃCZA W ROKU 2012.
Advertisements

WYNIKI EGZAMINU GIMNAZJALNEGO Z JĘZYKA NOWOŻYTNEGO ROK SZKOLNY 2009/2010.
Podczas sprawdzianu badano umiejętności z następujących obszarów:
Wyniki sprawdzianu, egzaminu gimnazjalnego i maturalnego w 2009 r. uczni ó w szk ó ł prowadzonych przez Gminę Miejską Mielec.
Test kompetencyjny z języka angielskiego dla klas szóstych
5 kwietnia 2011 roku odbył się kolejny ogólnopolski sprawdzian dla uczniów klas szóstych szkoły podstawowej. Został on zorganizowany i przeprowadzony na.
Sprawdzian dla uczniów kończących szóstą klasę szkoły podstawowej.
Informacje ogólne Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 kwietnia 2007r w sprawie warunków i sposobie oceniania, klasyfikowania.
WYNIKI SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTÓW
Wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego w 2013r
Wyników sprawdzianu szóstoklasistów z dn r. Analiza.
Badania osiągnięć uczniów – analiza wyników
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 im. T. Kościuszki w Staszowie.
Egzamin gimnazjalny raport
Osiągnięcia uczniów klasy szóstej, którzy przystąpili do sprawdzianu w kwietniu 2010 roku WOJEWÓDZTWO KUJAWSKO-POMORSKIE WOJEWÓDZTWO KUJAWSKO-POMORSKIE.
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego Skala staninowa średnich wyników szkół (w %) z egzaminu gimnazjalnego w 2012 r. Stanin Język polski Historia.
WYNIKI PRÓBNEGO SPRAWDZIANU W KLASACH VI 27 LISTOPADA 2012R. ILOŚĆ UCZNIÓW W KLASACH VI126 ILOŚĆ UCZNIÓW PISZĄCYCH PRÓBNY SPRAWDZIAN124.
Konferencja inauguracyjna Wolsztyn 14 listopada 2007.
Analiza wyników sprawdzianu ‘2013
1. ŁATWOŚĆ ZADANIA (umiejętności) 2. ŁATWOŚĆ ZESTAWU ZADAŃ (ARKUSZA)
Maksymalnie za część humanistyczną testu można było uzyskać 20 punktów.
ANALIZA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013 GIMNAZJUM IM
Wyników sprawdzianu szóstoklasistów z dn r. Analiza.
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego w części humanistycznej
NOWA FORMUŁA SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY
UWAGA: Aby zmienić obraz na tym slajdzie, zaznacz go i usuń. Następnie kliknij ikonę Obrazy w symbolu zastępczym, aby wstawić własny obraz. WYNIKI SPRAWDZIANU.
WYNIKI MATURY W roku szkolnym 2013/2014 do egzaminu maturalnego przystąpiło 41 tegorocznych absolwentów i 7 absolwentów z lat ubiegłych. 11 osób.
Sprawozdanie z testu kompetencji klas szóstych październik 2012r.
1 Analiza wyników sprawdzianu ‘2014 Zespół Szkolno-Przedszkolny w Krowiarkach – XI 2014 – XI 2014 Opracował: J. Pierzchała.
Pilotażowe wdrożenie w powiecie gryfickim zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków.
Zestaw egzaminacyjny Zestaw egzaminacyjny zawierał zestaw 28zadań (80min), z podziałem na część humanistyczną oraz matematyczną: - j polski13 zadań21.
Wyniki sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego w 2014r. uczniów szkó ł w gminie Mas ł ów.
ANALIZA EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2014 GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W BOGUSZYCACH.
Egzaminy zawodowe, maturalne i gimnazjalne 2014 r.
INFORMACJE O SPRAWDZIANIE SZÓSTOKLASISTY. Sprawdzian szóstoklasisty jest egzaminem powszechnym i obowiązkowym. W roku 2015 sprawdzian w klasie VI szkoły.
Wyniki egzaminów zewnętrznych w szkołach województwa kujawsko-pomorskiego Rok szkolny 2014/2015.
wyników sprawdzianu szóstoklasistów z dn r.
Sprawdzian po klasie szóstej Informacje w pigułce Sprawdzian odbył się 4 kwietnia 2013r. Do sprawdzianu przystąpiło 42 uczniów Test składał się.
Wyników sprawdzianu szóstoklasistów z dn r. Analiza.
PRÓBNY EGZAMIN GIMNAZJALNY 2015
Kwiecień 2015 Opracowanie: Elżbieta Wachnik-Kulpa Agnieszka Piotrowska-Jobda Marta Bąk Małgorzata Domańska.
ANALIZA WYNIKÓW NAUCZANIA
1 kwietnia 2015 roku odbył się kolejny ogólnopolski sprawdzian dla uczniów klas szóstych szkoły podstawowej. Został on zorganizowany i przeprowadzony na.
EWD gimnazjalne Czym jest metoda edukacyjnej wartości dodanej (EWD)? Efektywność pracy szkoły, przed kilku laty, oceniano jedynie na podstawie wyników.
1 kwietnia 2015 roku odbył się kolejny ogólnopolski sprawdzian dla uczniów klas szóstych szkoły podstawowej. Został on zorganizowany i przeprowadzony na.
I Liceum Ogólnokształcące im. M. Kopernika – najlepsza szkoła ponadgimnazjalna w powiecie żywieckim I Liceum Ogólnokształcące im. M. Kopernika w Żywcu.
ANALIZA WYNIKÓW MATUR 2014 Liceum Ogólnokształcące w Krościenku n. D.
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO ANALIZA WYNIKÓW Część humanistyczna język polski.
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego w części matematyczno- przyrodniczej z zakresu przedmiotów przyrodniczych w roku szkolnym 2014/2015.
PRÓBNEGO SPRAWDZIANU SZÓSTOKLASISTY
Analiza wyników sprawdzianu szóstoklasistów w roku szkolnym 2013/2014.
Informacja o wynikach sprawdzianu i egzaminu w publicznych szk o ł ach podstawowych i gimnazj ach szk o ł ach podstawowych i gimnazj ach (dla których organem.
Sprawdzian szóstoklasisty w pigułce. Witaj szóstoklasisto! 1 kwietnia 2015 roku napiszecie sprawdzian szóstoklasisty złożony z dwóch części : 1.Część.
Wyniki egzaminu maturalnego 2006 Maria Krystyna Szmigel OKE Kraków_2006.
SPRAWDZIAN OD ROKU SZKOLNEGO 2014/15 Odbędzie się 1 kwietnia 2015 roku.
Sprawdzian został przeprowadzony 1 kwietnia 2015 r. Uczniowie, którzy z przyczyn losowych lub zdrowotnych nie przystąpili do sprawdzianu tego dnia, pisali.
Sprawozdanie za rok szkolny 2014/2015. Wyniki ogólne- Egzamin 2015 Język polski Historia i wiedza o społeczeństwie Matematyka Przedmioty przyrodnicze.
1 1 Podsumowanie egzaminu gimnazjalnego przeprowadzonego w 2016 roku w województwie pomorskim Wrzesień 2016 roku.
DIAGNOZA POZIOMU WIEDZY Z MATEMATYKI UCZNIÓW KLASY I TECHNIKUM INFORMATYKI WRZESIEŃ, ROK SZKOLNY 2016 / 2017.
ANALIZA WYNIKÓW DIAGNOZY WSTĘPNEJ
Podczas sprawdzianu badano umiejętności z następujących obszarów:
wyników sprawdzianu szóstoklasistów z dn R.
RAPORT Z EGZAMINU GIMNAZJALNEGO W ROKU SZKOLNYM 2016/2017
WYNIKI DIAGNOZY WSTĘPNEJ W KLASACH PIERWSZYCH - WRZESIEŃ 2017
Wykorzystywanie wyników sprawdzianu w pracy dydaktycznej
Analiza wyników egzaminu gimnazjalnego część przyrodnicza 2017.
Opracowanie: Agata Hachaj Danuta Zawadzka Bogusław Sitko
Próbny egzamin ÓSMOKLASISTy 2018/2019
Wyniki egzaminu próbnego
Opracowanie wyników egzaminów maturalnych 2019
Zapis prezentacji:

Sprawdzian po klasie szóstej 2014

INFORMACJE W PIGUŁCE Do rozwiązania było 26 zadań z języka polskiego i matematyki Maksymalnie można było uzyskać 40 pkt Najwyższy wynik - 40 pkt; najniższy wynik – 11pkt. Średnia z Testu S-1 dla szkoły: 27,29 pkt. S-8: 37 pkt Sprawdzian pisało 46 uczniów dwóch klas szóstych zestaw S-1 – 45 osób, zestaw S osoba

OPIS ARKUSZA STANDARDOWEGO Arkusz egzaminacyjny w wersji standardowej zawierał 26 zadań, w tym 20 zamkniętych wyboru wielokrotnego oraz 6 otwartych. Rozwiązywali go uczniowie bez dysfunkcji i z dysleksją rozwojową. Podstawę zadań sprawdzających umiejętność czytania stanowił tekst popularnonaukowy J. J. Herlingera „Zaklęty dźwięk” oraz wiersz J. K. Weintrauba „Muzyka”. Zadania sprawdzające umiejętność pisania polegały na zredagowaniu ogłoszenia o zbiórce książek i zabawek na loterię oraz na napisaniu opowiadania, którego bohaterowie wspólnie znajdują rozwiązanie jakiegoś problemu. Za poprawne wykonanie wszystkich zadań uczeń mógł otrzymać 40 punktów

PLAN ARKUSZA STANDARDOWEGO

Wynik szkoły jest: o 0,17pkt niższy od wyniku gminy i o 1,38pkt niższy niż wynik powiatu; Wyższy od średniej województwa o 0,31pkt

Analiza miar tendencji centralnych Oddział AOddział B Wynik średni23,9530,48 Wartość min.1113 Wartość max Mediana2532 Dominanta28 Łatwość dla arkusza0,600,76

Klasa VIa Rozstęp - zróżnicowanie – 23 pkt. Dla tej klasy sprawdzian okazał się trudny. Słaba dominanta – 3 osoby uzyskały 28pkt. Najniższy wynik w klasie 11pkt (1 uczeń), najwyższy 34pkt (2 uczniów). Uczniowie (2), którzy uzyskali wynik plasujący się w środku wyników rozkładu uporządkowanego rosnąco (mediana) otrzymali 24pkt (60% możliwych punktów) i 26pkt (65% pkt).

Klasa VIb Rozstęp – 27pkt. Dla tej klasy sprawdzian okazał się łatwy. Brak wyraźnej dominanty – po troje uczniów uzyskało wyniki: 31pkt, 32pkt, 33pkt. Najniższy wynik w klasie 13 pkt (1 uczeń), najwyższy 40 pkt (1 uczeń). Uczeń, który uzyskał wynik plasujący się w środku wyników rozkładu uporządkowanego rosnąco (mediana) otrzymał 32pkt, co stanowi 80% pkt możliwych do zyskania.

Łatwość sprawdzianu dla poszczególnych umiejętności kluczowych Wynik w klasie A poniżej wyników powiatu (0,12pkt) i gminy (0,11pkt); w klasie B porównywalny z wynikami powiatu i gminy.

W klasie A wynik porównywalny z wynikiem gminy i niższy o 0,12pkt od wyniku powiatu, W klasie B wynik powyżej wyników powiatu (0,11pkt) i gminy (0,18pkt).

Wynik: w klasie A o około 0,06pkt poniżej wyników gminy i 0,08pkt powiatu, w klasie B – wynik wyższy od wyniku gminy i powiatu.

Wynik: w klasie A o 0,13pkt niższy od wyniku gminy i o 0,15pkt niższy od wyniku powiatu, w klasie B wyższy od wyniku gminy (0,04pkt) i powiatu (0,02pkt)

klasa A - wynik poniżej wyników gminy (0,09pkt) i powiatu (0,1pkt) klasa B - wynik wyższy od powiatowego (0,08pkt) i gminnego (0,09pkt).

WYNIKI INDYWIDUALNE ZE SPRAWDZIANU  W naszej szkole 15 uczniów uzyskało powyżej 30 punktów – wynik mieszczący się w staninie najwyższym, niestety, aż 7 uzyskało wynik mieszczący się w staninie najniższym.  Na Mazowszu największa liczba uczniów osiągnęła wynik mieszczący się w staninie wysokim – 32 punkty.  Mediana czyli wynik dzielący grupę zdających na 2 równe części wynosi w szkole 28 / dla Mazowsza -...  Średnia szkoły 26,15/ dla Mazowsza – 26,98 Do poprawki

WYNIKI UCZNIÓW W STANDARDOWEJ SKALI DZIEWIĄTKI ODDZIAŁ A ODDZIAŁ B Liczba piszących Poziom najniższy Poziom bardzo niski Poziom niski Poziom niżej średni Poziom średni Poziom wyżej średni Poziom wysoki Poziom bardzo wysoki Poziom najwyższy Liczba piszących Poziom najniższy Poziom bardzo niski Poziom niski Poziom niżej średni Poziom średni Poziom wyżej średni Poziom wysoki Poziom bardzo wysoki Poziom najwyższy

WYNIKI UCZNIÓW WEDŁUG SPRAWDZANYCH UMIEJĘTNOŚCI Wniosek: Największą trudność sprawiły uczniom zadania badające umiejętność wykorzystywania wiedzy w praktyce i rozumowanie.

Arkusz S - 8 Arkusz S – 8 pisał jeden uczeń uzyskując 37pkt Wynik średni dla arkusza S-8 Szkoła37 Gmina Pruszków30,31 Powiat Pruszków30,05 Województwo mazowieckie26,86 Porównanie średnich wyników

Podsumowanie W tym roku wyniki sprawdzianu po klasie szóstej uplasowały szkołę w staninie wyżej średnim. Tegoroczny zestaw zadań w arkuszu standardowym okazał się dla uczniów naszej szkoły umiarkowanie trudny. Analizując średnie dla sprawdzanych umiejętności widać wyraźnie, że największą trudność sprawiły uczniom zadania badające umiejętność wykorzystywania wiedzy w praktyce i rozumowanie. Zdecydowanie lepiej sprawdzian napisali uczniowie klasy VIb. Ich wyniki dla poszczególnych umiejętności były zawsze wyższe niż średnie uzyskane w gminie i powiecie.