Pieszo przez miasto - muszę, mogę, czy chcę? Tomasz Stefanicki, UM Wrocław Aleksandra Zienkiewicz, Akcja Miasto.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Bezpieczni na drodze.
Advertisements

Pieszy, rowerzysta i motorowerzysta w ruchu drogowym
Autorzy: Karolina Kopka, Sabina Napierała, Patryk Dutkowski.
Walne Zgromadzenie Leaseurope
Przygotowała mgr inż. Ewa Lorek
Analiza przeprowadzonej ankiety na temat.
Gospodarka odpadami Janusz Sokołowski ZTNiC PW luty 2013r.
TOLERANCJA WOBEC OSÓB ZAKAŻONYCH HIV
„Słucham i mówię” 2. Pojazdy.
Bezpieczeństwo dzieci w ruchu drogowym.
BEZPIECZEŃSTWO W RUCHU DROGOWYM
Pieszy w ruchu drogowym
Środki transportu.
BĄDŹ BEZPIECZNY NA DRODZE
Jeżdżę z głową. Ubiór pieszego i rowerzysty Na co jesteśmy narażeni??? Wyposażenie roweru Wyposażenie motoroweru Uprawnienia Wykonali.
ZNAKI DROGOWE DLA ROWERZYSTÓW
Jak moje miasto jeździ z głową !
Jeżdżę z głową w swojej miejscowości.
Prezentacja wyników z Ankiety
TRANSPORT A EKOLOGIA.
„Ekorozwój – ekologiczny transport w lokalnym środowisku.”
a)Ponieważ chronię środowisko, Dz. 8% Ch.6% b)Bo chcę rozładować korki uliczne, Dz. 3% Ch.2% c)Z powodów ekonomicznych(bo.
Program „O” DZIECI I RUCH DROGOWY.
Im. Polskich Noblistów w Policach. W naszej ankiecie wzięło udział: 47 pieszych 39 kierowców 21 rowerzystów.
Gimnazjum nr 12 w Zabrzu Niemcy Włochy Węgry Bułgaria Anglia Turcja Grecja.
Dbajmy o nasze bezpieczeństwo
Customer Experience ubezpieczonych Czy jest sens się troszczyć
Przygotował: Tomasz Kacprzak 2014
Rowerem do szkoły ! Autor: Julia Łąkas.
BUDOWA MIEJSC PARKINGOWYCH WZDŁUŻ JEZDNI DROGI PUBLICZNEJ GMINNEJ
BĄDŹ BEZPIECZNY NA DRODZE
„Bądź bezpieczny na drodze”
‘’BĄDŹ BEZPIECZNY NA DRODZE”
Ośrodek Szkolenia Kierowców
BEZPIECZNE FERIE ZIMOWE
Wysiądź przystanek wcześniej.... przesiądź się na rower !!!
Postanowiliśmy zobrazować Państwu nasze wnioski z przeprowadzonego badania. Zobaczcie główne problemy naszego targowiska oraz pomysły mieszkańców na ich.
Bezpieczeństwo w ruchu drogowym
Ruch uliczny.
Lekcja r. Temat: Zasady bezpiecznego korzystania z publicznych środków lokomocji.
Taśma naklejona 1 tydzień2 tydzień3 tydzień Kolor pyłuJasny Źródło pochodzenia Pyły cementowe i popioły Stanowisko pomiarowe (opis) Polna droga, niedaleko.
ZNAKI DROGOWE DOTYCZĄCE PIESZYCH.
PORUSZANIE SIĘ PIESZYCH NA DROGACH.
PODSTAWOWE DEFINICJE Z KODEKSU DROGOWEGO.
Przemieszczanie się w życiu codziennym
1© GfK 2016 | Reasons for trying to look good and time spent on personal grooming Polaków dbałość o dobry wygląd styczeń 2016.
Studenci zagraniczni w Polsce 2016 Gdzie jesteśmy?
Bezpiecznie do szkoły Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Jak moje miasto jeździ bezpiecznie?. Komentarz:  Nie są zagrożeniem dla przechodni ó w.  Mogą jechać po chodniku.
CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W SOSNOWCU ul. Gen. Grota Roweckiego 64 OFERTA EDUKACYJNA W ROKU SZKOLNYM 2016/2017.
„Chcesz żyć? Noś odblaski. Włącz myślenie.”
Odczytywanie wykresów Radosław Hołówko Konsultant: Agnieszka Pożyczka.
Jestem wyrobem papierowym lub foliowym przymocowanym do produktu w celu zidentyfikowania lub określenia jego zawartości.
Mobilność aglomeracyjna – cechy charakterystyczne dr Michał Beim Instytut Melioracji, Inżynierii Środowiska i Geodezji Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu.
ShowMi ShowMi – Wyniki pilotażu Projekt realizowany w ramach programu Gruntvig Projekt zrealizowany przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej.
Zmiany komunikacyjne w Poznaniu do roku 2030 !. BRT (ang. Bus Rapid Transit) Oddzielny pas ruchu. Szybki tranzyt autobusowy. Usprawniona infrastruktura.
Pacyna, Ośrodek Szkolenia KierowcówZespól Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Pacynie.
Test Finał Lubuski Konkurs BRD W Europie jeździmy bezpiecznie Brody Żarskie, 7 maja 2016 r.
STRUKTURA GEOGRAFICZNA POLSKA I JEJ SĄSIEDZI Wyk. xxx Ekonomia 3, grupa 4.
Środki transportu kolejowego i drogowego
Motoryzacja w Polsce i Europie 2016 r.
Spotkanie Jaworzno liderem e-mobilności rozpoczęliśmy o godz
Bezpieczna droga do szkoły
Uczeń na drodze Eliminacje szkolne test 2017
Średnioroczne tempo wzrostu PKB na mieszkańca
TRANSPORT W LUBLINIE WCZORAJ I DZIŚ
Wniosek o poprawę bezpieczeństwa i komfortu pieszych i pasażerów komunikacji publicznej w Kamionkach Kamionki
„Dobre praktyki, formy i metody pracy z dziećmi i rodzicami”
Sprawozdanie z realizacji VII edycji Akademii Zdrowego Przedszkolaka
Działania na rzecz poprawy bezpieczeństwa ruchu pociągów
Zapis prezentacji:

Pieszo przez miasto - muszę, mogę, czy chcę? Tomasz Stefanicki, UM Wrocław Aleksandra Zienkiewicz, Akcja Miasto

Jak dostaliście się do szkoły? Źródło: pl.freepik.com Źródło: de.freepik.com Źródło: clipartist.net Źródło: pixabay.com

-Czas przygotowania się (m.in. ubranie się, spakowanie) -Dojście do pojazdu -Uruchomienie pojazdu (auto) -Oczekiwanie na pojazd (tramwaj, autobus, pociąg) -Czas podróży -Obsługa pojazdu (np. tankowanie, naprawy) -Parkowanie -Droga do drzwi (szkoły, urzędu, pracy) Ile potrzebujemy czasu?

Średnia waga: -Dorosłego człowieka – 75 kg -Samochodu osobowego – 1300 kg -Roweru – 16 kg Czy opakowanie powinno być kilkanaście razy cięższe od zawartości? Ile ważymy? Źródło:

Źródło: Ile miejsca zajmujemy?

Czy da się zbudować miasto dla samochodów? Houston, Texas, USA Shenzhen, Chiny Atlanta, USA Lagos, Nigeria Źródło zdjęć:

Jak budować przyjazne miasto? Źródło: i International Association of Public Transporthttps://firstordercondition.wordpress.com/2011/03/07/how-many-roads-should-a-car-consume-to-carry-people-to-their-workplace/

Jak budować przyjazne miasto? Źródło: 60-people-car-bus-bikehttp://secretrepublic.com/post/ /space-taken-by- Źródło: space.htmlhttp://goingcarfree.blogspot.com/2015/03/more-road-

Jak budować przyjazne miasto? Berlin, Niemcy, fot. A. Zienkiewicz Strasburg, Francja, fot. A. Zienkiewicz

Co jest fajniejsze? Brighton, Wielka Brytania, Święto zabawy na ulicy Wrocław 2015, Fot. T. Stefanicki

Piesi na chodniku Źródło ilustracji: pieszego- i-rowerzysty-w-pasie-drogowym-cz-iii /all-pageshttp://edroga.pl/inzynieria-ruchu/przestrzen- pieszego-

Jak można parkować? Rys. Agnieszka Bocheńska

Znaki chroniące miejsce dla pieszych Rys. Agnieszka Bocheńska

Dziękujemy! Biuro Zarządzania Projektami Tomasz Stefanicki Tel Stowarzyszenie Akcja Miasto Aleksandra Zienkiewicz