PROPONOWANE ZMIANY W STRATEGII MARKETINGOWEJ GM - OPEL W POLSCE (na podstawie przeprowadzonej ankiety) Praca zaliczeniowa z przedmiotu „Analiza rynkowa.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
STOWARZYSZENIE Strategia działania (19 października 2007) Stowarzyszenie Q-Service Truck 4Jot Consulting.
Advertisements

Marketing usług transportowych
Perspektywy rozwoju instrumentów finansujących zakup nowych samochodów w Polsce Przemysław Kowalczyk - Członek Zarządu Volkswagen Bank Polska,
Analizy marketingowe – analizy odbiorców.
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Innowacyjność zagadnienia wprowadzające
Raport z audytu technologicznego dla przedsiębiorstwa ROD-LOCK Sp. z o
Zarządzanie kapitałem obrotowym c.d.
STRATEGIE MARKETINGOWE FIRM
Katedra Marketingu Usług
Analiza portfela produktów przedsiębiorstwa (na przykładach)
Zajęcia nr 4 Tematyka: Sposoby kupowania usług przez konsumentów
Czysty transport miejski
Marketing Analiza rynku Budowa wizerunku.
Franchising TWÓJ sposób na sukces
Prezentacja Agencji.
Zasady funkcjonowania Warszawa Program marketingowy.
Rola Internetu w masowej personalizacji produktu
PREZENTACJA PLATFORMY
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
Prezentacja Agencji. Jesteś ambitny, pragniesz odnieść sukces, cenisz solidność i szanujesz swój czas Agencja Miami Design jest dla Ciebie Twoja Firma.
PROMOCJA TURYSTYKI WIEJSKIEJ W POLSCE DOŚWIADCZENIA I WYZWANIA
Promocja oferty przedsiębiorstwa turystycznego
Ogólnokrajowa karta miejska
Technik Organizacji Reklamy
Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia
Analiza i planowanie startegiczne 3
Decyzje cenowe Przedsiębiorstwa Turystycznego
INFORMACJA MARKETINGOWA
Strategia przedsiębiorstwa
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Analiza kluczowych czynników sukcesu
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
Dystrybucja i sprzedaż na rynkach krajowych i międzynarodowych
Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty.
Młodzi Przedsiębiorczy – program nauczania Ekonomii w praktyce w szkole ponadgimnazjalnej Produkt i usługa Działania marketingowe Projekt jest współfinansowany.
Strategie promocji.
Definicja konkurencji, jej formy i narzędzia.
Strategie e-marketingu i e-komunikacji JST
Technik Organizacji Reklamy
call center to nie tylko infolinia
BADANIA EFEKTÓW PROMOCJI SPRZEDAŻY
Na czym polega istota i praktyczna użyteczność w CRM modelu „sześciu rynków” Filip Tadaj
Strategia Marketingowa i Handlowa KW SA
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
PODSTAWOWE INFORMACJE Grupa World of TUI poprzez spółki własne i zależne zajmuje pozycję lidera na większości turystycznych rynków europejskich (Polska,
MARKETING MIX mgr Agata Wiznerowicz.
KOMUNIKACJA MARKETINGOWA to dialog firmy z otoczeniem rynkowym
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
Zintegrowane systemy informatyczne
OPTYMALIZACJA KOSZTÓW RESTAURACJI opracowanie: Marcin Mordal
Dystrybucja i sprzedaż na rynkach krajowych i międzynarodowych I stopień.
1. Plan prezentacji 1.Misja firmy 2.Model biznesu i działalność firmy 3.Forma organizacyjno-prawna 4.Formy zatrudnienia 5.Analiza rynku 6.Reklama i marketing.
PROJEKT „MOBILNY URZĄD” WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
Decyzje dotyczące cen na rynku UE A.M. Zarzycka. Czynniki wpływające na kształtowanie cen na eurorynku - adaptacja zróżnicowana struktura konkurencji.
Dr Anna M. Zarzycka Zakład Strategii Konkurencji, Instytut Rynków i Konkurencji A.M. Zarzycka
Organizowanie. Organizowanie sprawnych działań systemu dystrybucji Koordynacja działań wszystkich jego elementów – ich integracja tak, aby wszystkie przyczyniały.
Analiza i ocena konkurencji – tablice diagnostyczne © Krzysztof Podstawka ‘ 2015.
BIZNESPLAN : DREAM GARDEN
MÓJ ZAWÓD.
ZKM przypomnienie.
ANALIZA SWOT S – strengths – mocne strony W – weaknesses – słabości
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE
LOGISTYKA Punkt rozdziału.
[Nazwa produktu] Plan marketingowy
BUDŻETOWANIE Biuletyn Obsługi Klienta czas zacząć… BOK
Nowe kampanie promocyjne pstrąga
Zapis prezentacji:

PROPONOWANE ZMIANY W STRATEGII MARKETINGOWEJ GM - OPEL W POLSCE (na podstawie przeprowadzonej ankiety) Praca zaliczeniowa z przedmiotu „Analiza rynkowa i strategie marketingowe” czerwiec’2001

PROPONOWANE ZMIANY W STRATEGII MARKETINGOWEJ GM - OPEL W POLSCE CEL UTRZYMANIE POZYCJI LIDERA NA RYNKU SAMOCHODÓW KLASY ŚREDNIEJ

PROPONOWANE ZMIANY W STRATEGII MARKETINGOWEJ GM - OPEL W POLSCE KIM JEST NASZ KLIENT ? 1) Wiek do 35 lat. 2) Wykorzystuje samochód do wszystkich celów (poszukuje samochodu w miarę uniwersalnego). 3) Nie posiada wystarczającej kwoty środków na zakup samochodu. 4) Ceni jakość obsługi. 5) Duże znaczenie przywiązuje do: ceny, bezpieczeństwa i jakości pojazdu.

PROPONOWANE ZMIANY W STRATEGII MARKETINGOWEJ GM - OPEL W POLSCE 4 x P Product Price Promotion Place

1. ZMIANA SPOSOBU I FORMY KOMUNIKACJI Z RYNKIEM PROPONOWANE ZMIANY W STRATEGII MARKETINGOWEJ GM - OPEL W POLSCE 1. ZMIANA SPOSOBU I FORMY KOMUNIKACJI Z RYNKIEM Hasło: „ŚREDNIA CENA, NAJLEPSZA JAKOŚĆ” Motyw przewodni: PEWNOŚĆ, SOLIDNOŚĆ, JAKOŚĆ Intensywna reklama: TV, prasa codzienna, czasopisma opiniotwórcze (czasopisma motoryzacyjne - zmniejszenie intensywności) Szkolenia personelu z zakresu technik sprzedaży

PROPONOWANE ZMIANY W STRATEGII MARKETINGOWEJ GM - OPEL W POLSCE 2. PROMOCJA 1) PROMOCJA SPRZEDAŻY poszerzenie rynku: - sprzedaż z upustem i stworzenie specjalnego programu kredytowego dla korporacji TAXI - kredyt typu „buy-back” (+ silna akcja reklamowa) wydłużenie okresu - program typu „3 x 3” gwarancji: dni otwarte we wszystkich salonach program - upust cenowy przy wymianie starego opla na lojalnościowy: nowego (utrzymanie klienta) to nas wyróżni na rynku

KONIECZNE ZMIANY W STRATEGII MARKETINGOWEJ GM - OPEL W POLSCE 2. PROMOCJA (cd) 2) MARKETING BEZPOŚREDNI telemarketing: - skierowany do dotychczasowych nabywców (bieżące zbieranie opinii o firmie i marce - dobra znajomość klienta strona WWW: - opis wszystkich dostępnych typów i modeli, informacja o ofercie kredytowej i leasingowej („Kalkulator kredytowy”, „promesa”) to nas wyróżni na rynku

KONIECZNE ZMIANY W STRATEGII MARKETINGOWEJ GM - OPEL W POLSCE 3. ZMIANY W ORGANIZACJI Zmiany w systemie - szybki dostęp do różnych modeli, logistyki: szybka i efektywna sieć dealerska