1. Manewrowanie i parkowanie MORD Nowy Sacz Sprawdzenie umiejętności płynnej jazdy podczas manewrowania dookoła serii przeszkód oraz bezpiecznego parkowania. Kierowca startuje w punkcie A. Następnie jedzie slalomem pokazanym na rysunku. Kierowca wjeżdża na parking B, następnie tyłem na stanowisko parkingowe C, następnie przekracza linie D całą objętością samochodu i wjeżdża tyłem do stanowiska E. Stanowiska parkingowe wyznaczone są pachołkami. Parkowanie w stanowisku jest zaliczone w momencie kiedy cały samochód jest w obrysie wyznaczonego stanowiska. W tej konkurencji punktowany jest czas przejazdu i precyzja. Ilość punktów zależy od czasu przejazdu, np. 33,5 sekundy oznacza 33,5 punktów. Dotknięcie pachołka + 5 punktów karnych, nie przekroczenie linii D całą objętością +15. Pomiar czasu rozpoczyna się na komendę sędziego, w tym czasie zadaniem kierowcy jest dobiec do samochodu zapiąć pasy i wykonać zadanie. Czas jest zatrzymywany kiedy kierowca zatrzyma się w stanowisku E kiedy cały samochód jest w obrysie stanowiska końcowego.
2. Symulacja poślizgu – płyta poślizgowa Kraków SJMK Zadaniem kierowcy jest wyczucie zbliżającego się uślizgu i odpowiednio zareagowanie W tej konkurencji oceniany jest czas przejazdu oraz naliczane są punkty karne za dotknięcie pachołka. Ilość punktów zależy od czasu przejazdu, np. 48 sekund oznacza 48 punktów, za dotknięcie pachołka doliczane są punkty karne (+ 5 punktów). Pomiar czasu rozpoczyna się na komendę sędziego, w tym czasie zadaniem kierowcy jest dobiec do samochodu zapiąć pasy i wykonać zadanie. Czas jest zatrzymywany kiedy kierowca zatrzyma się w ten sposób, że linia mety będzie miedzy osiami samochodu.
3 Wyjeżdżanie i wjeżdżanie do bramek przodem i tyłem MORD Tarnów Sprawdzenie umiejętności wyczucia odległości podczas jazdy tyłem, doboru prawidłowego toru jazdy oraz korzystania z lusterek samochodowych. Kierowca ma za zadanie precyzyjnie wjechać przodem do na wyznaczone stanowiska parkingowe (parkowanie jest zaliczone jeżeli samochód znajduje się w całości w obrysie stanowiska parkingowego) i wyjechać z niej tyłem. W tej konkurencji punktowany jest czas przejazdu i precyzja wykonania zadania. Ilość punktów zależy od czasu przejazdu, np. 45 sekund oznacza 45 punktów. Dotknięcie pachołka + 5 punktów. Pomiar czasu rozpoczyna się na komendę sędziego, w tym czasie zadaniem kierowcy jest dobiec do samochodu zapiąć pasy i wykonać zadanie. Czas jest zatrzymywany kiedy kierowca zatrzyma się w ten sposób, że linia mety będzie miedzy osiami samochodu.