Główne zasady organizacji OOM

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Starostwo Powiatowe w Kościerzynie
Advertisements

IMPREZA REKREACYJNA- określone zachowanie zbiorowe związane z rekreacją, posiadające charakterystyczne organizacyjne formy przebiegu.
Konferencja wojewódzka
Sposób prac nad Programem Operacyjnym dotyczącym Polski Wschodniej na lata Warszawa 9 stycznia 2013 r.
Łódzki Kurator Oświaty ustalił następujące terminy rekrutacji obowiązujące w województwie łódzkim na rok szkolny 2010/11: składania dokumentów do szkół
Zespół do spraw organizacji zawodów Baseball Jan Zbaraż Bieg na orientację Jerzy Ostojski Hokej na trawie K Radosław Dąbkiewicz Hokej na trawie.
DEPARTAMENT WYCHOWANIA I PROMOCJI OBRONNOŚCI MON
Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
Przyjaciele Festiwalu Podobnie jak w roku 2006 Festiwal otrzymał patronat honorowy Ambasady Japonii w Polsce. Ponadto, został wpisany jako impreza towarzysząca.
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego27 lutego 2008 r. 1 Obowiązki Beneficjenta wobec IZ RPO WD wynikające z zawartej umowy o dofinansowanie projektu.
WSPÓŁPRACA FINANSOWA I POZAFINANSOWA SAMORZĄDU WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI.
Ministerstwo Sportu i Turystyki Rzeczypospolitej Polskiej
Działalność sportowa w 2012 roku. Harmonogram Zawodów Ogólnopolskich w 2012 Nazwa zadaniaTerminMiejsce VIII Ogólnopolskie Zimowe Igrzyska OS - łyżwiarstwo.
INFORMACJA O REKRUTACJI
Współpraca ze Szkolnym Związkiem Sportowym w powiecie oleśnickim.
Wydział Rozwoju i Promocji Miasta Urząd Miasta Bolesławiec Informacja o wykonaniu budżetu za 2012 r.
Roczne Programy Współpracy Miasta Mławy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na lata: 2004,
1 LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA ….. – obszar gmin Szemud, Linia, Luzino Spotkanie inicjatywne powołania Grupy Przetoczyno, 4 wrzesień 2007.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 4 im. Tadeusza Kościuszki w Strzelinie
Dotacje działalność pożytku publicznego
ZMIENIAMY POLSKI SPORT 800 dni do Igrzysk Olimpijskich Londyn 2012
Autorzy programu: Wiceprzewodnicząca
Klub Uczelniany Akademickiego Związku Sportowego PWSZ w Koninie
Prezentacja Kandydatów do zarządu na lata 2009/2011
Realizacja zadań w zakresie promocji, kultury i sportu
Konsultacje Planu Działania Sekretariatu Regionalnego KSOW Województwa Kujawsko-Pomorskiego Przysiek, 19 grudnia 2013 r.
YEPP Bielany – Spotkanie dla przedstawicieli organizacji pozarządowych Warszawa,
STYPENDIA ARTYSTYCZNE MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO
PROGRAM DOFINASOWANIA ZADAŃ ZE ŚRODKÓW FUNDUSZU ROZWOJU KULTURY FIZYCZNEJ ZWIĄZANYCH Z PRZYGOTOWANIEM ZAWODNIKÓW KADRY WOJEWÓDZKIEJ MŁODZIKÓW DO WSPÓŁZAWODNICTWA.
Zagadnienie prawno-organizacyjne funkcjonowania Obszarów Rozwoju Społeczno-Gospodarczego.
Wybór przedstawicieli organizacji pozarządowych do Komitetu Monitorującego Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Pomorskiego na lata
Akademia Wychowania Fizycznego we Wrocławiu
Krzywińska Gala Sportowa Sala Domu Strażaka w Krzywiniu Niedziela, r.
PUCHAR EUROPY W WIELOBOJACH SUPERLIGA TORUŃ, 5-6 lipca 2014.
Pracownicy wydziału: Naczelnik Wydziału – Kazimierz Grubba Szkolenie - Akademia Pomorska w Słupsku – Pracownicy wydziału: Naczelnik Wydziału.
KROK PO KROKU PRZEDSTAWIAMY W JAKI SPOSÓB MOŻNA POZYSKAĆ ŚRODKI NA DZIAŁALNOŚĆ STUDENCKĄ I ZASADY ICH WYDATKOWANIA FINANSOMETR ORGANIZACJI STUDENCKICH.
OSPR Program dofinansowania ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w roku 2015 zadań związanych ze szkoleniem młodzieży uzdolnionej sportowo.
II spotkanie dla NGO i grup nieformalnych Gminy Szczecinek 16 czerwca 2015 r. Szczecinek.
Program finansowany przez: Realizator Programu:. Program rozszerzenia zakresu działania samorządu lokalnego poprzez współfinansowanie projektu MultiSport.
BIAŁA PODLASKA POSUMOWANIE WSPÓŁZAWODNICTWA W RAMACH CYKLU OTWARTYCH ZAWODÓW LEKKOATLETYCZNYCH 23 października 2015.
Realizacja zadań z zakresu sportu w 2016 r.
SZCZYRK m./13 woj. max. ilość pkt. do zdobycia 2214, m./13 woj. max. ilość pkt. do zdobycia 2435,07 Ilość śląskich.
Współpraca ze Szkolnym Związkiem Sportowym w powiecie oleśnickim.
OGÓLNOPOLSKI PROGRAM Ogólnopolski program „Mały Mistrz” jest finansowany ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki i Urzędów Marszałkowskich.
Planowanie, finansowanie i rozliczanie projektów w organizacjach polonijnych. Moskwa, 2-3 listopada 2012 rok.
Przedstawienie Regulaminu Konkursu na projekt edukacyjny promujący aktywne uczestnictwo rodziców w realizacji programu edukacyjnego pt.”Trzymaj Formę!”
WARUNKI REKRUTACJI DO SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NA ROK SZKOLNY 2012/2013 Decyzja Małopolskiego Kuratora Oświaty z dn r.
TUSZEWSKI.EU 1 Pod patronatem. Kiedy, gdzie i dlaczego spartakiada? Kiedy? W drugi weekend lipca, 8-10 lipca 2016 Gdzie? W Poznaniu, na terenach Toru.
1. 2 Projekt pilotażowy powstał z chęci efektywnej promocji pozytywnych zachowań w sporcie i życiu w ramach idei „fair play” oraz kształtowania postaw.
Rok szkolny 2014/2015. Wzbogacenie oferty edukacyjnej szkoły o oddział sportowy w klasie IV.
GOLĘCIN Propozycja zagospodarowania terenu Krzysztof Jordan Stowarzyszenie Sportowe „Park Tenisowy Olimpia”
Teresa Białecka – Krawczyk Dyrektor Biura Rozwoju Przedsiębiorczości i Miejsc Pracy UMŁ Sztab Piotrkowska Łódź, r. SPOSÓB ZARZADZANIA ULICĄ PIOTRKOWSKĄ.
Letnie IGRZYSKA OLIMPIJSKIE w RIO DE JANEIRO 2016
SPORT DZIECI I MŁODZIEŻY W POZNANIU Łącznie ponad 7 tysięcy dzieci Nauka pływania dzieci klas II i III szkół podstawowych Organizator: Wielkopolski Okręgowy.
KUJAWSKO-POMORSKIE STOWARZYSZENIE SAMORZĄDOWE „SALUTARIS”
Klasyfikacja łączna województw 1.Mazowieckie – ,34 pkt. 2.Wielkopolskie – ,87 pkt. 3.Dolnośląskie – ,83 pkt. 4.Śląskie – ,62 pkt.
1. Rozstrzygnięcie konkursu ofert na realizację zadań publicznych z zakresu kultury i ochrony dziedzictwa kulturowego w 2011 roku na terenie Dolnego Śląska.
System Wspierania Nauczycieli w Powiecie Bytowskim „Konsorcjum samorządowe” na rzecz edukacji Dariusz Glazik – Naczelnik Wydziału Edukacji, Kultury i Sportu.
Konferencja operatorów programu JuniorSport Warszawa, 11 października 2016 r. 11:00 – 11:15 Powitanie gości Dyrektor Instytutu Sportu - PIB dr Bartosz.
PROGRAM „Szkolny Klub Sportowy”
Śląska Federacja Sportu Spotkanie z trenerami ds
PROGRAM „Szkolny Klub Sportowy”
PLAN MINUTOWY OGÓLNOPOLSKA OLIMPIADA MŁODZIEŻY W SPORTACH LETNICH
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego
Śląska Federacja Sportu Spotkanie z trenerami ds
Szkolenie KW w roku Konferencja Szkoleniowa Warszawa 26 luty 2018 rok
ŚLĄSKA FEDERACJA SPORTU SPOTKANIE Z TRENERAMI ds
PROF. UAM DR HAB. KRYSTIAN M. ZIEMSKI
Zapis prezentacji:

Główne zasady organizacji OOM Organizacja zawodów finałowych Ogólnopolskiej Olimpiady Młodzieży w sportach letnich - Łódzkie 2013 Główne zasady organizacji OOM

Ogólnopolska Olimpiada Młodzieży jest elementem współzawodnictwa sportowego wynikającym z Systemu Sportu Młodzieżowego w Polsce. Wydawany przez Ministerstwo Sportu i Turystyki „regulamin systemu” określa cele, bloki, szczeble oraz zasady organizacyjno-finansowe.

Ministerstwo Sportu i Turystyki posiada wyłączne prawo przyznawania organizacji Ogólnopolskiej Olimpiady Młodzieży będącej Mistrzostwami Polski w kategorii wiekowej juniora młodszego.

W 2011 r. Ministerstwo Sportu i Turystyki ogłosiło „Konkurs na organizację zawodów finałowych Ogólnopolskiej Olimpiady Młodzieży w latach 2012 – 2013” Zgodnie z założeniami organizacyjnymi i wytycznymi Ministerstwa, Departament Kultury Fizycznej, Sportu i Turystyki wraz z Łódzką Federacją Sportu opracowali ofertę na organizację zawodów finałowych XIX Ogólnopolskiej Olimpiady Młodzieży w sportach letnich – Łódzkie 2013. Komisja Konkursowa wśród 11 złożonych ofert , ofertę Departamentu oceniła najwyżej i przyznała Województwu Łódzkiemu organizację zawodów.

członek Polskiej Federacji Sportu Młodzieżowego Wobec powyższego gospodarzem i organizatorem największej imprezy sportu młodzieżowego w 2013 r. będzie Województwo Łódzkie. Bezpośrednim organizatorem będzie interdyscyplinarne stowarzyszenie kultury fizycznej członek Polskiej Federacji Sportu Młodzieżowego przy koordynacji Departamentu Kultury Fizycznej, Sportu i Turystyki.

Współorganizatorami XIX Ogólnopolskiej Olimpiady Młodzieży w sportach letnich Łódzkie 2013 będzie Samorząd Województwa Kujawsko – Pomorskiego , Prezydent Miasta Łodzi oraz samorządy gmin i powiatów, na terenach których będą rozgrywane zawody finałowe. Z poszczególnymi samorządami zostaną podpisane listy intencyjne oraz porozumienia o współpracy przy organizacji OOM.

Po przeprowadzeniu wstępnych rozmów i spotkań z przedstawicielami Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko – Pomorskiego oraz przedstawicielami Urzędu Miasta Łodzi wytypowano obiekty sportowe, na których odbędą się zawody finałowe OOM . Ustalono również nazwiska osób, które będą brały udział w pracach komitetu organizacyjnego. Z powyższych ustaleń wynika, że :

na terenie województwa kujawsko –pomorskiego zostaną przeprowadzone zawody w następujących sportach: 1. Akrobatyka sportowa - Bydgoszcz; 2. Kajakarstwo klasyczne - Bydgoszcz – tor na rz. Brda; 3. Strzelectwo kulowe – Bydgoszcz; 4. Strzelectwo śrutowe – Bydgoszcz; 5. Triatlon – Bydgoszcz; 6. Wioślarstwo – Kruszwica; 7. Żeglarstwo – Dobrzyń.

w stolicy województwa łódzkiego odbędą zawody w następujących sportach: 1. Boks K i M – Łódź – hala przy ul. Małachowskiego; 2. Gimnastyka artystyczna - Łódź - hala przy ul. Małachowskiego; 3. Gimnastyka sportowa - Łódź – MOSiR - hala KS Tęcza; 4. Judo K i M – Łódź – hala przy ul. Małachowskiego; 5. Kolarstwo torowe – Łódź - KS Społem Łódź; 6. Koszykówka K – Łódź – MOSiR – hala przy ul. Ks. Skorupki; 7. Lekka atletyka – Łódź – stadion AZS ; 8. Pięciobój nowoczesny: - pływanie – Pływalnia UŁ - strzelectwo – KS Społem Łódź - bieg – Park Helenowski

9. Piłka ręczna (K i M) – Łódź – hala CHKS oraz hala Anilany; 10 9. Piłka ręczna (K i M) – Łódź – hala CHKS oraz hala Anilany; 10. Piłka siatkowa plażowa (K i M) – Łódź – SMS przy ul. Milionowej; 11. Piłka wodna – Łódź – basen ŁSTW; 12. Pływanie - Łódź – basen ŁSTW; 13. Pływanie synchroniczne – Łódź – pływalnia UŁ; 14. Rugby – Łódź – stadion KS Budowlani; 15. Szermierka – hala UŁ; 16. Taekwondo Olimpijskie (WTF) – Łódź – hala przy ul. Małachowskiego; 17. Tenis – Łódź – korty MKT Łódź;

natomiast w województwie łódzkim przeprowadzone zostaną zawody w następujących sportach: 1. Badminton – Piotrków Tryb. – hala OSiR; 2. Hokej na trawie (K i M) – Brzeziny Boisko BKS Start; 3. Jeździectwo – Walewice – stadnina koni KJ „Gabon”; 4. Kajakarstwo górskie – Drzewica – tor kajakowy; 5. Kolarstwo szosowe – Stryków; 6. Kolarstwo MTB – Sławno k/Opoczna; 7. Koszykówka – Łowicz – hala OSiR; 8. Łucznictwo – Zgierz – tory – MOSiR;

9. Piłka nożna K – Tomaszów Maz. lub Sieradz; 10 9. Piłka nożna K – Tomaszów Maz. lub Sieradz; 10. Piłka nożna M - Bełchatów; 11. Piłka siatkowa K – Rawa Mazowiecka – hala OSiR; 12. Piłka siatkowa M – Bełchatów 13. Podnoszenie ciężarów – Radomsko lub Dobryszyce; 14. Tenis stołowy – Radomsko; 15. Zapasy klasyczne – Piotrków tryb. Hala OSiR; 16. Zapasy styl wolny ( K i M) – Zgierz – hala OSiR; 1. Skoki do wody – Warszawa -AWF

Podsumowując, zawody finałowe Ogólnopolskiej Olimpiady Młodzieży w sportach letnich – Łódzkie 2013 zostaną przeprowadzone w 49 spotach uwzględniając podział na sporty kobiet i mężczyzn. Należy dodać, że nowa formuła olimpiad letnich, obowiązująca od 2012 r. obejmuje również sporty halowe. Termin realizacji zawodów ustalony jest na miesiące wakacyjne (lipiec i sierpień ). Szczegółowe terminy są ustalane przez bezpośrednich organizatorów w uzgodnieniu z polskimi związkami sportowymi. W tym czasie w zawodach weźmie udział około 6000 uczestników (zawodnicy, trenerzy, opiekunowie).

Według przyjętych zasad organizacyjno –programowych do gospodarza zawodów finałowych należy powołanie Komitetu Honorowego oraz Komitetu Organizacyjnego. Komitet Organizacyjny jest powołany i działa z upoważnienia Marszałka Województwa Łódzkiego.

Komitet Organizacyjny ( skład osobowy do uzgodnienia) PREZYDIUM 1.DARIUSZ KLIMCZAK - Przewodniczący Członek Zarządu Województwa Łódzkiego 2.SŁAWOMIR KOPYŚĆ - Wiceprzewodniczący Członek Zarządu Województwa Kujawsko – Pomorskiego 3.RYSZARD KALIŃSKI - Wiceprzewodniczący Dyrektor Departamentu Kultury Fizycznej, Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi 4.JANUSZ KOTLINSKI - Wiceprzewodniczący Prezes Łódzkiej Federacji Sportu 5.LUIZA STASZCZAK – GĄSIOREK - Wiceprzewodniczący Dyrektor Departamentu Spraw Społecznych Urzędu Miasta Łodzi 6.MARCIN MŁYNARCZYK - Wiceprzewodniczący p.o. Dyrektora Kancelarii Marszałka 7.KATARZYNA CYNIAK - SEKRETARZ Naczelnik Wydziału Kultury Fizycznej i Sportu Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi

Komitet Organizacyjny CZŁONKOWIE 8.HIERONIM HUBAR - Zastępca Dyrektora Departamentu Kultury Fizycznej, Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi 9.ZBIGNIEW WINIARSKI - Przedstawiciel Ministerstwa Sportu i Turystyki Koordynator OOM z ramienia MSiT 10.MARCIN DROGORÓB - Kierownik Biura w Departamencie Edukacji i Sportu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Kujawsko – Pomorskiego w Toruniu 11.LONGINA LEFIK - Dyrektor Wydziału Sportu Urzędu Miasta Łodzi 12.ZBIGNIEW ŚWIERCZ - Dyrektor Biura Łódzkiej Federacji Sportu 13.MACIEJ ŁASKI - Dyrektor Departamentu Promocji i Współpracy Zagranicznej Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi 14.DOROTA ŁUCZYŃSKA - Dyrektor Departamentu Polityki Zdrowotnej Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi 15.MICHAŁ MIAZEK - Zastępca Dyrektora Departamentu Finansów Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi 16.DANUTA SZYMURA - Dyrektor Biura Prawnego Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi

Komitet Organizacyjny PRZEWODNICZĄCY KOMISJI PROBLEMOWYCH Komisja sportowa: - Mirosław Pikierski – Łódzka Federacja Sportu - Sylwester Krych - Departament Kultury Fizycznej, Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi ( DKFSiT) Komisja przygotowania obiektów sportowych: - Zbigniew Pacholczyk - Łódzka Federacja Sportu - Agnieszka Paduszyńska oraz Katarzyna Cyniak – (DKFSiT) Komisja zakwaterowania, wyżywienia i transportu: - Bogusz Kuświk – Łódzki Szkolny Związek Sportowy - Bogdan Krawczyk - DKFSiT Komisja marketingu, sponsoringu i reklamy: - ŁFS - Marcin Mucha, Sylwester Krych ( DKFSiT) - DPiWZ - Biuro Prasowe, Rzecznik Prasowy (skład osobowy do uzgodnienia)

Komitet Organizacyjny Komisja finansów: - Lucyna Bojara, Zbigniew Świercz - Łódzka Federacja Sportu, - Anna Wasilewska DKFSiT Komisja medyczna: - ŁFS - Bogdan Krawczyk ( DKFSiT) - DPZ Komisja bezpieczeństwa: Komisja ceremoniału: Ostatecznie skład osobowy komisji problemowych będzie uzgodniony na posiedzeniu inauguracyjnym Komitetu Organizacyjnego, które planowane jest przełomie miesiąca czerwca i lipca br.

Komitet Organizacyjny będzie realizował zadania w zakresie: - wizytacja obiektów sportowych, na których zostaną przeprowadzone zawody OOM 2013, określenie ich stanu i potrzeb remontowych, doposażenia w sprzęt, - zawiązanie lokalnych komitetów organizacyjnych, - wytypowanie obiektów noclegowych i żywieniowych oraz wstępne uzgodnienia stawek (również dla zaproszonych gości ) - opracowanie scenariusza otwarcia OOM , wytypowanie miejsca, - muzyka (sygnały sportowe), - wystrój plastyczny, - opracowanie materiałów reklamowych, promocyjnych (informatory, identyfikatory, upominki, zaproszenia itp.), - przygotowanie imprez towarzyszących, - pozyskanie sponsorów, - opracowanie wzorów medali, pucharów, dyplomów i upominków, - przygotowanie nagród dla zwycięzców, - wybór miejsca i wyposażenia techniczne biura zawodów i centrum prasowego, - zabezpieczenie komunikacji (np. bezpłatna komunikacja itp.), - zapewnienia bezpieczeństwa oraz opieki medycznej - i inne zapewniające prawidłową organizację OOM

Finansowanie Ogólnopolskiej Olimpiady Młodzieży Główne wydatki ponoszone w ramach organizacji OOM są określone w ramach podpisanych umów pomiędzy ministerstwem a bezpośrednim organizatorem (interdyscyplinarne stowarzyszenie kultury fizycznej ) oraz Urzędem Marszałkowskim a bezpośrednim organizatorem. Środki finansowe zaplanowane przez gospodarza zawodów nie mogą być mniejsze niż określone w dokumentach „konkursu” zadania.   Poniżej przedstawiona tabela uwzględnia wielkość środków finansowych z budżetu województwa łódzkiego z podziałem rodzaju kosztów i podmiotów je finansujących:

PODMIOT FINNSUJĄCY KOSZTY/ wartość w PLN   RODZAJE KOSZTÓW PODMIOT FINNSUJĄCY KOSZTY/ wartość w PLN MSiT Samorząd Województwa 1 Koszty wyżywienia i zakwaterowania uczestników po stronie MSiT 2 Koszty sędziowskie i opieki medycznej 3 Nagrody regulaminowe 4 Koszty wynajmu i przygotowania obiektów sportowych 5 Koszty przeprowadzenia zawodów i doposażenia w niezbędny sprzęt sportowy 1 000 000,00 zł 6 Koszty koordynacją działalności organizacyjnej 7 Koszty ceremonii otwarcia i zamknięcia OOM 350 000,00 zł 8 Koszty wydatków związanych z popularyzacją imprezy /plakaty, banery, foldery, gadżety dla uczestników/ 9 Koszty zakwaterowania i wyżywienia dla zaproszonych gości, w tym członków Komisji Sportu PFSM obsługujących Olimpiadę 240 000,00 zł 10 Koszty niezbędnego transportu 110 000,00 zł 11 Koszty wynajmu, przygotowania i ewentualnych remontów obiektów sportowych 1 800 000,00 zł RAZEM brak danych 4 500 000,00 zł

Zaplanowana w Budżecie Województwa Łódzkiego na 2013 r Zaplanowana w Budżecie Województwa Łódzkiego na 2013 r. kwota w wysokości 4 500 000 zł będzie wydatkowana trzy podstawowe zadania związane z organizacją zawodów finałowych OOM: 1. Wynajem obiektów sportowych wraz z organizacją i przeprowadzeniem zawodów sportowych w poszczególnych sportach ( 49 dyscyplin ) – podpisanie umowy z bezpośrednim organizatorem – tryb konkursowych zgodnie z ustawą o pożytku publicznym i o wolontariacie – kwota 1 500 000,- zł; 2. Przygotowanie obiektów – przeprowadzenie niezbędnych remontów, doposażenie w sprzęt sportowych – podpisanie umów z jednostkami samorządów terytorialnych o pomocy finansowej zgodnie z ustawą o samorządzie województwa lub z bezpośrednim organizatorem – tryb konkursowych zgodnie z ustawą o pożytku publicznym i o wolontariacie – kwota 1 500 000,- zł; 3. Promocja i reklama OOM w tym: - Ceremonia otwarcia i zamknięcia OOM , - Zakwaterowanie, wyżywienie i transport zaproszonych gości (Marszałków ,przedstawicieli władz centralnych ,MSiT, PFS, olimpijczyków), - zakup upominków - zakup materiałów promocyjnych Kwota 1500 000,- zł zaplanowana w budżecie DKFSiT wydatkowana zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych lub podpisanie umowy z bezpośrednim organizatorem – tryb konkursowych zgodnie z ustawą o pożytku publicznym i o wolontariacie

Harmonogram planowanych działań dotyczących organizacji OOM 1. Powołanie Komitetu Organizacyjnego – czerwiec / lipiec 2. Zwołanie pierwszego posiedzenia Komitetu Organizacyjnego - lipiec 3. Wizytacja obiektów sportowych ustalenie faktycznych potrzeb – lipiec i sierpień 4. Organizacja spotkania z Prezydentami , Burmistrzami, Wójtami dotyczącego organizacji OOM sierpień, 5. Zakup upominków i materiałów promocyjnych- ogłoszenie przetargu - czerwiec

Oficjalne Logo Ogólnopolskich Olimpiad Młodzieży