CZY PAMIĘTASZ SŁOWA TEJ PIOSENKI?

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Primary School in Kaźmierz Szkoła Podstawowa imienia Marii Dąbrowskiej w Kaźmierzu w Kaźmierzu.
Advertisements

Summer proverbs Przysłowia letnie..
Projekt Do kariery na skrzydłach – studiuj Aviation Management Projekt współfinansowany ze ś rodków Europejskiego Funduszu Społecznego. Biuro projektu:
Presentation about : Grodzisk Mazowiecki Podkowa Le ś na.
Saint Nicolaus.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
PRZYPOMNIENIE!!!!!! Używamy mówiąc o warunku i skutkach jego spełnienia, które są zawsze prawdziwe If + Present Simple,+ Present Simple lub czasownik.
Team Building Copyright, 2003 © Jerzy R. Nawrocki Requirements Engineering Lecture.
J. Kacperska D. Polewski J. Kacperska D. Polewski I al.
„Accidentally in love”
POLSKA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. LECHA BĄDKOWSKIEGO W LUZINIE
DIRECT &INDIRECT QUESTIONS
Testy. Test I 1. You dont have to watch the move if you dont want to. 2. How old is your sister? 3. We are going to meet Tom next week. 4. They live in.
Useful expressions Przydatne zwroty.
Pierwszy dzień w collegu St. Augustin w Angers. Czwartek, 20 maja To był nasz pierwszy dzień w collegu St. Augustina w Angers, który rozpoczął się o 8:00.
Czas Teraźniejszy Prosty
Czasu Present Simple używamy gdy mówimy O prawdach oczywistych O czynnościach wykonywanych regularnie O czynnościach długotrwałych i niezmiennych O uczuciach.
Zajęcia realizowane w ramach projektu Moja Szkoła - Mój kapitał na przyszłość współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego.
16 maja Zaproszenie Serdecznie zapraszamy na II Festiwal Piosenki Angielskiej dla Przedszkolaków który odbędzie się w Przedszkolu Nr 14 dnia 16.
Do you know who I am? Czy wiesz kim ja jestem Soy alguien con quien convives a diario Im somebody you live with every day.. Jestem kims z kim żyjesz.
In the mobile showroom. Excuse me. Welcome, sir!
W ś wiecie ba ś ni Andersena In the world of Andersen.
21 grudnia 2011r. uczennice z klas 6A i 6B wystąpiły w przedstawieniu pt. That film star stole my backpack!. Scenka odegrała się w sądzie. Uczennica Tracy.
Świetlica pełna legend- The school day room full of legends
About a risk in our area, do we know enough ?
Watch and how we learned on German lessons. Rodzaje uczenia się kind of learning Piosenki ( songs ) Zadania pisemne ( written works ) Oglądanie filmu.
Zobaczysz zdjęcia z różnych hoteli, na których widnieją nazwy ludzi i przedmiotów, czynności oraz zwroty używane w hotelu. Zapisz je w zeszycie w następujący.
- For students (12 questions) - For parents (6 questions) - For grandparents (6 questions)
IDIOMS & PROVERBS Why not to enrich your language with such great phrases and expressions?...
BLOOD DONATION.
Pragmatyczna analiza rozumienia i użycia języka przez systemy sztucznej inteligencji - na przykładzie języka chatbot'ów.
Writing about my new house
The Grumpy Test If at least one of these pictures does not make you smile, then you are grumpy and need to go back to bed. Test na ponuraka Jak nie usmiechniesz.
Music: Nightengale Serenade
Ecological song Piosenka ekologiczna.
I L.O. im. Mikołaja Kopernika in Bielsko-Biała The following presentation has been created within the confines of Socrates- Comenius Programme Teaching.
III Festiwal Piosenki Angielskiej
PPS with sound. (z dzwiekiem) Click for next image (kliknij myszke)
Valentine`s Day.
I am sorry, but I can’t go out with you
legend
The legend of amber Reda, Poland 2010.
North Ireland. ● Kliknij, aby edytować format tekstu konspektu – Drugi poziom konspektu ● Trzeci poziom konspektu – Czwarty poziom konspektu ● Piąty poziom.
NIEPUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA
Ślady krajów w Polsce... Hiszpania...Niemcy...Szwecja... Holandia... By Peter.
POLISH FOR BEGINNERS.
 Primary School no 17  John Paul II, Chorzow, Poland  Made by Monika Winkler`s Project Group.
HAIRDRESSING.
Okres warunkowy typu 0,I,2 Okresy warunkowe występują w takich zdaniach, które mówią, co by się stało, gdyby, jeżeli. Np. Gdybym był bogaty, to bym kupił.
Polish language course – lesson 3 SERVICES 1. 1 jeden 2 dwa 3 trzy 4 cztery 5 pięć6 sześć 7 siedem 8 osiem 9 dziewięć 10 dziesieć 2.
CROSSWORD: SLANG. Konkurs polega na rozwiązaniu krzyżówki. CROSSWORD: SLANG Wypełnione karty odpowiedzi prosimy składać w bibliotece CJK, lub przesyłać.
Zwrot going to – określa nasze plany na przyszłość lub przewidywania:
Past Simple – czas przeszły
Les meilleures photos de L'année 2005 D'après NBC A life for two, full of tenderness, obtains happiness as they get closer to heaven. Życie we dwoje,
Artur Ochojski Katedra Badań Strategicznych i Regionalnych Wydział Ekonomii Dzień internacjonalizacji Katowice 18/06/2015 Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach.
You are about to see a few sentences in Polish. Try to translate them into English, but keep in mind they are: The First Conditonal The Second Conditional.
Hallo again! Your task is to translate the following sentences paying close attention to : Verb + ing To + infinitive Infinitive.
Przetłumacz podane w nawiasach fragmenty zdań na j. angielski.
My Family Writing. Napisz list do przyjaciela z Anglii, w którym przedstawisz swoją rodzinę. Napisz jak się nazywają i czym się zajmują. Napisz jak wyglądają.
Marcin Gliński Instytut Języków Romańskich i Translatoryki UŚ Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli WOM w Katowicach NOCNE POWTÓRKI MATURALNE 2016.
2. SCHOOL School subjects, school activities. Types of schools – vocabulary rodzaje szkół - słownictwo kindergartenprimary school lower secondary school.
Our Songs. You can love who you love Love is equal for everyone So go and open up your heart It`s easy! ”All you need is love”
Music: Nightengale Serenade
Music: Nightengale Serenade
introduction to tenses in English
„Artysta z Przeszłości”
“MULTICULTURAL COMMUNICATION: BREAKING STEREOTYPES”
To fall for someone Zakochacć się
Running Dictation Activity to Engage Students in Reading, Writing, Listening, and Speaking.
Zapis prezentacji:

CZY PAMIĘTASZ SŁOWA TEJ PIOSENKI?

CZY ZDARZA CI SIĘ CZASEM USŁYSZEĆ POLSKIE SŁOWA W ZAGRANICZNYCH PRZEBOJACH?

http://www.youtube.com/watch?v=ikirmS526Us&feature=watch_response

Dlaczego tak się dzieje? Mózg próbuje nam maksymalnie ułatwić słuchanie i czytanie, np: podpowiada nam znajome słowa jeśli nasz rozmówca mówi niewyraźnie, ułatwia nam odczytanie wyrazów jeśli tekst jest niewyraźnie napisany lub przestawiona jest kolejność liter w słowie. Zjawisko to nazywamy ANTYCYPACJĄ.

Weułdg odykcira na Uinerwtesycie Cmabrigde, nie wżane w jaiekj kleojonści ułżoone są lietry wwryazie. Najawżnjszeią rzczeą jset żbey peirszwa i otsanita letria błya na waśłciywm meijcsu. Rszeta mżoe być uożołna gdizeklowiek ai tak wcąiż mżemoy to bez porbelmu perzytczać. Dzejie się takdaltgeo ze ldzuki mzóg nie cztya kadeżj poejdnczyej ltiery, ale słwoa jkao cłaśoć. Neiasmowtie?

Czy pamiętasz słowa tej piosenki Czy pamiętasz słowa tej piosenki? to drużynowa gra towarzyska, a jednocześnie powtórka słówek poznanych w czasie kursu „Angielski 123 w bibliotece”. Drużyny wspólnie oglądają kolejne teledyski słynnych przebojów i próbują uzupełnić wybrane słowa refrenu. Drużyny dostają 1 punkt za każdą poprawnie wypełnioną lukę w tekście!

PODZIELCIE SIĘ NA DWA ZESPOŁY

WEŹCIE KARTKI I DŁUGOPISY

START!

http://www.angielski123.pl/book/tasks/book/1/lesson/4 POZIOM 1, LEKCJA 4, PIOSENKA ROXETTE „HOW DO YOU DO?”

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _? Do you do? The things that you do? No one I know could ever Keep up _ _ _ _ _ _ _! How do you do? Did it ever make sense to you To say: _ _ _? _ _ _! _ _ _!

How do you do? Do you do? The things that you do? No one I know could ever Keep up with you! Did it ever make sense to you To say: Bye? Bye! Bye!

http://www.angielski123.pl/book/tasks/book/1/lesson/8 POZIOM 1, LEKCJA 8, LOUIS ARMSTRONG „WHAT A WONDERFUL WORLD”

I see trees of _ _ _ _ _ Red roses too I see them bloom For _ _ _ _ _ _ _ _ And I think to myself What a wonderful _ _ _ _ _

I see trees of green Red roses too I see them bloom For me and you And I think to myself What a wonderful world

http://www.angielski123.pl/book/tasks/book/1/lesson/16 POZIOM 1, LEKCJA 16, FOOLS GARDEN „LEMON TREE”

I wonder _ _ _ Yesterday you told me about the blue blue _ _ _ And all that I can see Is just a _ _ _ _ _ _ lemon tree

I wonder how I wonder why Yesterday you told me about the blue blue sky And all that I can see Is just a yellow lemon tree

I’m turning my head _ _ and _ _ _ _ I’m turning turning turning turning turning _ _ _ _ _ And all that I can see Is just another _ _ _ _ _ tree

I’m turning my head Up and down I’m turning turning turning turning turning around And all that I can see Is just another lemon tree

http://www.angielski123.pl/book/tasks/book/2/lesson/4 POZIOM 2, LEKCJA 4, GENE KELLY „SINGING IN THE RAIN”

I’m _ _ _ _ _ _ _ in the rain Just _ _ _ _ _ _ _ in the rain What a glourious feeling I’m _ _ _ _ _ again I’m laughing at clouds So dark up above The sun’s in my _ _ _ _ _ And I’m ready for _ _ _ _

I’m singing in the rain Just singing in the rain What a glourious feeling I’m happy again I’m laughing at clouds So dark up above The sun’s in my heart And I’m ready for love

http://www.angielski123.pl/book/tasks/book/2/lesson/18 POZIOM 2, LEKCJA 18, CHER „THE SHOOP SHOOP SHOOP SONG”

Is it in his _ _ _ _? Oh no, you’ll be deceived Is it in his sighs? Oh no, he’ll make _ _ _ _ _ _ _ If you wanna _ _ _ _ If he loves you so It’s in his _ _ _ _ (that’s where it is)!

Is it in his eyes? Oh no, you’ll be deceived Is it in his sighs? Oh no, he’ll make believe If you wanna know If he loves you so It’s in his kiss (that’s where it is)!

Czas podsumować punkty. Gratulacje!