system bezpośredniej płatności (pay-by-link) w mBanku

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Rozwiń Biznes Dzięki Technologii
Advertisements

niemiecki z ekonomią w tle
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
EBPP - nowy trend na rynku
Dla każdego ucznia i studenta w wieku od 18 do 26 lat oferujemy
MobilePay System autoryzacji płatnego dostępu do usług internetowych.
Amadeo Rapid Market System Szybkiej Sprzedaży Amadeo Rapid Market System szybkiej sprzedaży.
Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
Centrum Piękności Oriflame
© SkyCash | VI KONFERENCJA SEPA | Warszawa, 8 maja 2009 r. © SkyCash | VI KONFERENCJA SEPA | Warszawa, 8 maja 2009 r. ©
Wysyłka obrandowanych prezentów walentynkowych do ukochanych osób na Fotka.pl. Tysiące graficznych obrazków widocznych na profilach użytkowników. Timing:
INTERNET POŻYTECZNIE-
Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.
KONTO BEZ KANTÓW z Programem Premiowym
Dynamiczny rozwój bankowości mobilnej w Banku Pekao
Seminarium Bank w komórce Warszawa 16 lipca 2002.
Koncepcja mBanku Naszym marzeniem było stworzenie oferty zmieniającej całkowicie standardy w ofercie dla klientów indywidualnych. Ludzi, którzy nie chcą.
Prezes Zarządu eCard S.A.
Tydzień dla oszczędzania 2012r.. Temat 1 : Zakładanie konta bankowego. 1.Co to jest konto bankowe ? 2.Jaki jest najkorzystniejszy bank? 3.Czy trzeba być
1. 2 Warszawa, czerwiec 2010 Płatności bezstykowe w opinii bankowców i klientów banków Eugeniusz Śmiłowski Marcin Idzik.
Oferta dla Klientów indywidualnych
SYSTEMY INFORMATYCZNE - Altamira, CRM i Remedy
Projekt mSZOP Platforma eCommerce w mBanku opracował: Arkadiusz Malicki.
Historia rozwoju produktów i usług
IAI-Shop – Kompletna obsługa sprzedaży
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
Nasz Bank, Twój Zysk. Nasz Bank to solidny Bank, który oferuje: Najbardziej korzystne kredyty na rynku Konta dopasowane do indywidualnych potrzeb Największy.
Technika płatności w Internecie.
Karta członkowska ZHP.
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
Dlaczego banki podążają za rewolucją technologiczną? Janusz Mieloszyk, mBank Rewolucja w finansach, 29 maja 2012 r.
KS-OMNIPHARM.
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
PREZENTACJA PLATFORMY
BANKOWOŚĆ DLA MŁODZIEŻY
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
PayByNet w eAdministracji
Płać komórką za bilet! mPay S.A. Płać komórką za bilet w Kraśniku.
Monika Hanus Payback Sp. z o.o.
B2O Sp. z o.o. to firma która, posiada nowoczesne rozwiązania umożliwiające prowadzenie działań sprzedażowych w Internecie. Unikatową jego cechą jest.
Bezpieczne, wygodne i funkcjonalne rozwiązania
RESCOLD Sp.J. Zamówienia on-line Informacja dla klientów na temat sprzedaży przez internet.
Bankowość Internetowa w P-SFUK
1 1.
Witaj. Zapraszamy Ciebie do zapoznania się z przewodnikiem, który pokaże jak założyć konto oraz w jaki sposób można korzystać z usług w serwisie iplay.pl.
Karta członkowska ZHP.
Monika Hanus Payback Sp. z o.o.
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
ZAKRES ŚWIADCZENIA USŁUG PRZEWOZU KRAJOWEGO TOWARÓW
Internetowego Biura Rachunkowego
Jak dodać funkcjonalność płatności internetowej PayU do strony WWW
Rodzaje kart płatniczych w Polsce
Informatyka Zakres rozszerzony Zebrał i opracował : Maciej Belcarz TEMAT : Administracja i bezpieczeństwosieci TEMAT : Administracja i bezpieczeństwosieci.
„Sukces jest wynikiem właściwych decyzji” Eurypides Zapraszamy Cię do odkrycia swojej drogi do niezależności finansowej Przewodnik Multimedialny po Programie.
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: Witam Państwa, na Prezentacji, pt. „Realizacja zamówienia przez klienta” „Realizacja zamówienia.
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: Witam Państwa, na Prezentacji, pt. „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez telefon.
Zintegrowane systemy informatyczne
1 Oferta dla Wybranej Grupy Zawodowej. 2 Kredyt Bank na rynku od 1990 r Grupa KBC w Europie Środkowej i Wsch. Fundusze z ochroną kapitałuNo. 1 Ubezpieczenia.
Best Move. zDominujemy Polskę najlepszą ofertą na rynku.
CELE I ZADANIA SYSTEMU Rejestracja użytkownika. Wejście do systemu. Redagowanie strony. Praca ze stroną. GPS UTWORZENIE I PRACA ZE STRONĄ INTERNETOWĄ DODATKOWE.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
Twój najlepszy ruch Best MOVE
Sklep internetowy z dużymi możliwościami
REZERWACJA USŁUG HOTELARSKICH
Twój najlepszy ruch Best MOVE
Bezpieczeństwo w sieci
TWÓJ PARTNER W LOGISTYCE BADANIA KLINICZNE
Nowoczesne usługi dla firm z sektora MSP sposobem na oszczędność
Zapis prezentacji:

system bezpośredniej płatności (pay-by-link) w mBanku mTRANSFER system bezpośredniej płatności (pay-by-link) w mBanku

Jak skutecznie dotrzeć do tysięcy Klientów w Internecie Jak skutecznie dotrzeć do tysięcy Klientów w Internecie? Jak umożliwić im wygodną i szybką płatność za zakupy? Jak podjąć współpracę z nowoczesnym i prestiżowym Partnerem internetowym?

mBank – największy bank internetowy Jesteśmy obecni na rynku od 6 lat Mamy już ponad milion trzysta tys Klientów Nasi Klienci to idealni Partnerzy dla biznesu wirtualnego gdyż: Wszyscy mają dostęp do Internetu Wszyscy posiadają elektroniczne pieniądze Wszyscy mogą płacić za zakupy w Sieci Nasi Klienci płacą mTRANSFERem

mTRANSFER – najpopularniejsza forma płatności

Dlaczego mTRANSFER jest lepszy od pozostałych form płatności? Karty kredytowe: Dostępne jedynie dla nielicznej grupy Klientów Klienci boją się płacić kartami w Internecie Opłata za wydanie karty kredytowej Pieniądze wpływają na konto sklepu z kilkudniowym opóźnieniem (natychmiastowa jest tylko autoryzacja) W przypadku oszustw, to sklep ponosi odpowiedzialność – wg regulaminów Visa/Mastercard Sklep płaci prowizję pośrednikowi (eCard, PolCard)

Dlaczego mTRANSFER jest lepszy od pozostałych form płatności? Karty wirtualne: Bezpieczniejsze od kart kredytowych Mają jednak większość wad kart kredytowych: Opłata za wydanie karty Pieniądze wpływają na konto sklepu z kilkudniowym opóźnieniem (natychmiastowa jest tylko autoryzacja) W przypadku oszustw, to sklep ponosi odpowiedzialność – wg regulaminów Visa/Mastercard Sklep płaci prowizję pośrednikowi (eCard, PolCard) Mało popularny sposób płatności

Dlaczego mTRANSFER jest lepszy od pozostałych form płatności? Płatność za pobraniem (kurier, poczta): Bardzo długi upływ czasu zanim pieniądze za zakupy wpłyną na konto sklepu Częstsze zwroty i możliwość, że zamawiający nie odbierze przesyłki Mniej konkurencyjne ceny wynikające z wyższej marży pokrywającej ryzyko nieodebrania przesyłki Koszt usługi (pokrywany przez sklep lub Klienta)

Czemu mTRANSFER jest lepszy od pozostałych form płatności? Przelew na rachunek bankowy: Pieniądze wpływają na konto sklepu z kilkudniowym opóźnieniem Uciążliwe dla klienta wypełnianie druków i konieczność realizacji na poczcie lub w banku zniechęcają do zakupów Częste błędy przy wypełnianiu przelewów - reklamacje Konieczność ręcznego sprawdzania historii rachunku, czy przelew „doszedł”

Co wyjątkowego daje mTRANSFER? Dostęp do bazy miliona trzystu tys Klientów mBanku Pieniądze wpływają od razu na konto sklepu, w trybie on-line Natychmiastowe Powiadomienie mTRANSFER (NPM) - sklep w trybie on-line dostaje potwierdzenie, że transakcja została zrealizowana Na podstawie transakcji mTRANSFER sklep ma możliwość pełnej identyfikacji Klienta Pełne bezpieczeństwo (Klient musi podać login + hasło oraz hasło jednorazowe) – niweluje obawy Klientów przed zakupami w Sieci, brak oszustw

Czym jest mTRANSFER? To nowoczesny system płatności oferowany dużym serwisom internetowym zainteresowanym współpracą z mBankiem To Natychmiastowe Powiadomienie mTRANSFER (NPM) To możliwość dowolnego zdefiniowania linków powrotnych To możliwość integracji z platformą mSZOP

Jak to działa? SKLEP INTERNETOWY RACHUNEK BIZNESOWY W MBANKU Powiadomienie NPM mBIZNES konto Aktywacja Rejestracja usługi WYBÓR PŁATNOŚCI mTRANSFER eKONTO Płatność Zamówienie RACHUNEK KLIENTA Realizacja PEŁNA IDENTFIKACJA KLIENTA, BEZPIECZEŃSTWO Logowanie

Identyfikator zamówienia Jak działa NPM? NPM Kwota przelewu Opis przelewu Data przelewu Identyfikator sesji Identyfikator zamówienia

Czym jest mSZOP? To pasaż internetowy: www.mbank.com.pl/mszop skupiający ofertę tysięcy produktów, w ponad 30 kategoriach Wyszukiwarka dająca dostęp do pełnej oferty sklepów

W jaki sposób pomagamy zwiększyć obroty Sklepów w mSZOPie? Sklepy mają możliwość emisji kampanii banerowych w serwisach mBanku (mSZOP, Delfinarium, CAFE, SFI) – łącznie 35 tys odsłon dziennie

W jaki sposób pomagamy zwiększyć obroty Sklepów w mSZOPie? Zamieszczenie oferty tygodnia na stronie logowania do serwisu transakcyjnego – 4 000 odsłon dziennie

W jaki sposób pomagamy zwiększyć obroty sklepów w mSZOPie? Publikacja newsa na stronie głównej mBanku – 100 tys odsłon dziennie lub Aktualnościach – 9 000 odsłon dziennie

W jaki sposób pomagamy zwiększyć obroty sklepów w mSZOPie? Wysyłka tekstowo-graficznego newslettera do Klientów mBanku oraz pozostałych internautów zapisanych na biuletyn (baza 25 tys) – publikacja dwa razy w miesiącu

W jaki sposób pomagamy zwiększyć obroty sklepów w mSZOPie? Wiadomość w stopce mailingu z ofertą bankową, wysyłanego do Klientów mBanku oraz w stopce odpowiedzi Call Center na zapytania Klientów – co 3 tygodnie Wiadomość na stronie wylogowania z serwisu transakcyjnego – 120 tys odsłon dziennie

Jak wygląda sklep z wdrożonym mTRANSFERem? Domowa strona sklepu z zamieszczonym logotypem mTRANSFER, informującym Klientów o dostępnej formie płatności

Jak wygląda sklep zintegrowany z mSZOPem? Strona sklepu w mSzopie z ofertą produktową Wizytówka

Który pakiet mTRANSFER wybrać? Propozycja współpracy dla małych sklepów internetowych Który pakiet mTRANSFER wybrać? mTRANSFER PRO + integracja z mSZOP mTRANSFER PRO mTRANSFER X NPM Możliwość zdefiniowania własnych linków powrotnych Obecność w mSZOP - Wsparcie promocyjne mTRANSFER STANDARD X -

Chcesz znaleźć się w gronie gigantów Internetu i zostać naszym Partnerem? Sprawdź kto do nas dołączył oraz ponad 100 innych

Czy wprowadzenie mTRANSFERu naprawdę się opłaca? Rynek odpowiedział twierdząco:

Co zrobić by zostać naszym Partnerem? Procedura uruchomienia mTRANSFERu Otwarcie rachunku mBIZNES Konto mTRANSFER2 Zawarcie umów o zachowaniu poufności, o prowadzeniu rachunku bankowego oraz o wzajemnym wykorzystaniu formy płatności mTRANSFER Konfiguracja usługi mTRANSFER oraz testy Integracja z serwisem mSZOP

Co zrobić by zostać naszym Partnerem? Warunki biznesowe Jednorazowa opłata za aktywację usługi Stały abonament miesięczny za prowadzenie usługi mTRANSFER Opłata za powiadomienia NPM i dostęp do bazy Klientów mBanku - prowizja procentowa od obrotów By zaistnieć w mSZOPie należy dodatkowo przygotować specjalną ofertę dla Klientów mBanku w postaci rabatów, promocji, gratisów, etc.

Dziękujemy i zapraszamy do współpracy kontakt: arkadiusz.malicki@mbank.pl – 042 638 16 29 mariusz.gorzen@mbank.pl – 042 638 17 40