Ul. Zgoda 14/8, 60-128 Poznań; tel. + 48 61 661 60 08 PROPOZYCJA.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Dni Wąbrzeźna – 7 czerwca.
Advertisements

Projekt realizowany przez Gminę Miejską Kraków przy wsparciu finansowym Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2008 – 2010.
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2012.
Działalność Akademii Trzeciego Wieku w Wyższej Szkole Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa.
IV Zlot Gwiaździsty Miłośników Zabytkowej Motoryzacji
TVP GORZÓW WIELKOPOLSKI PARTNER W BIZNESIE
PYRLANDIA 2010 ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Patronat medialny Oferta dla wydawców i dystrybutorów Styczeń 2011.
Poznań, 12 – 13 marca 2011 roku. P ODSUMOWANIE W Targach Aktywni 50+ uczestniczyło 100 wystawców: 60 organizacji samorządowych i pozarządowych; 40 wystawców.
Promocja Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011 Zespół ds. promocji, popularyzacji oraz obsługi poligraficznej spisów Władysław Wiesław.
Dni Województwa Lubuskiego Euro Lubuskie 2012 WOSiR DRZONKÓW czerwca 2012.
Organizator Stowarzyszenie Gospel Al. Daszyńskiego 15a/10
Solidarność międzypokoleniowa a aktywność społeczna osób starszych.
ZESPÓŁ SZKÓŁ W ZAWOI WILCZNEJ im. Ks. Kardynała Karola Wojtyły
Narciarski weekend pogoda dla narciarzy i snowboardzistów oferta dla sponsora.
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
Tegoroczny Katowicki Sylwester z gwiazdami odbędzie się na placu przed słynnym katowickim Spodkiem. Stanie tam duża nowoczesna scena z multimedialną scenografią.
J. Krzesiński & L. Żukowski & P. Zejer Typ: Festiwal filmowy Produkt (output): I Międzynarodowy Festiwal Amatorskich Filmów Pogranicza Wskaźniki: Prezentacja.
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Gimnazjum nr 2 w Andrychowie
OFERTA DLA PARTNERA FESTIWALU 4M - MIŃSK MAZOWIECKI MIASTO MUZYKI
Projekt „Moje miasto Pionki bez elektrośmieci”
ZAPROSZENIE DO WSPÓŁPRACY w zakresie promocji firmy, oferty, marki, produktów, w lokalach należących do sieci R&C UNION.
-Rok założenia – Lokalizacja – w centrum miasta, naprzeciwko Domu Rodzinnego Jana Pawła II, w budynku Muzeum Miejskiego - Godziny pracy: w sezonie.
Prezentacja break|session BREAK SESSION walki break dance 3 vs 3 - graffiti jam - koncerty hip-hop.
Program. Poprawa jakości życia: rodzin wielodzietnych rodzin zastępczych podopiecznych ośrodka usług opiekuńczo-wychowawczych zwiększenie uczestnictwa.
„KIBICUJĘ BEZPIECZNIE” II miejsce w konkursie MSW
„Narzędzia promocji miejscowości na przykładzie miasta Suwałki”
OFERTA DODATKOWYCH DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH podczas Targów dla Kościołów SACRO SILESIA Multimedia Reklama w strefie wejścia Reklama w hali targowej Reklama.
Pakiety partnerskie na Festiwal opolskich smaków.
Po przeprowadzeniu I etapu projektu znaliśmy sytuację społeczności lokalnej na temat segregacji elektroodpadów, dlatego pierwszym krokiem kampanii było.
Oferta Rzeszów, 16 czerwca 2011 Cudze chwalicie ….
Pola Chwały Historia jako zabawa, historia jako pasja!
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
Zespół Szkół Łączności
„Wrocławskie Dzieci Uczą Segregować Śmieci” 2011/12
Festiwal filmowy DEKADY FILMU OFERTA DLA KONESERÓW KINA I MECENASÓW KULTURY + Copyright by Kultura +
NASZE DZIECI W NASZEJ SZKOLE
Grupa gimnazjalistów zrzeszona w Stowarzyszeniu Wspierania i Rozwoju Wsi "Ecoeurowieś" od 1 stycznia 2011r będzie realizowała Projekt "Szczawieńskie szybowanie".
ROK SZKOLNY 2011/2012. W klasie realizowany będzie program liceum ogólnokształcącego z przedmiotami rozszerzonymi: język polski wiedza o kulturze język.
Ocelot prezentuje innowacyjne widowisko na najwyższym poziomie artystycznym, skierowane do szerokiej publiczności. Widowisko OCELOTA to artystyczna sztuka.
MIĘDZYNARODOWY PRZEGLĄD TEATRÓW WSPANIAŁYCH PROJEKT FINANSOWANY CZĘŚCIOWO ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH PROGRAMU INTERREG III A.
A part of Business Consulting Sp. z o.o.
PROMOCJA DZIELNICY TARGÓWEK
Mam 6 lat Chcę poznawać świat
ŚWIĘTO SPORTU, RADOŚCI I WIĘZI RODZINNYCH
OFERTA DLA PARTNERA FESTIWALU 4M - MIŃSK MAZOWIECKI MIASTO MUZYKI
Piknik ekologiczny w Radiu Lublin Oferta handlowa wrzesień 2007
Akademia Piłkarska Korona Kielce
Zaproszenie do współpracy. Religia.tv to jedyny kanał telewizyjny w Polsce prezentujący zagadnienia z obszaru szeroko pojętej wiary i różnych religii.
Kampania promocyjna Ekonomia Społeczna - Ekonomia Sukcesu GŁÓWNYM CELEM PROJEKTU JEST PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ I ZATRUDNIENIA W SEKTORZE EKONOMII.
FESTIWALE MUZYCZNE. FESTIWALE MUZYCZNE FESTIWAL MUZYCZNY impreza kilkudniowa wiele koncertów gwiazdy czasem forma konkursu imprezy towarzyszące.
Wspieramy budowanie marki
ZIMOWY NARODOWY oferta współpracy.
Projekt zrealizowany przez Stowarzyszenie „Malownicza Gmina”
Badanie oczekiwań i potrzeb kulturalnych młodzieży powiatu żarskiego.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
KAMPANIA EDUKACYJNA Projektu „Budowa Zakładu Termicznego Przekształcania odpadów Komunalnych (ZTPOK) dla Bydgosko-Toruńskiego Obszaru Metropolitalnego”
Gdańskie Centrum Profilaktyki Uzależnień od Alkoholu PZOZ Kampania Miasta Gdańska „Kieruj bez procentów” 2008 rok.
1. 2 Projekt pilotażowy powstał z chęci efektywnej promocji pozytywnych zachowań w sporcie i życiu w ramach idei „fair play” oraz kształtowania postaw.
Wojewódzka Konferencja promująca produkt projektu Platforma Flexicurity dla MSP Świnoujście, Andrzej Stępnikowski Projekt współfinansowany.
Organizator projektu: Miasto Poznań Współorganizator: Miasto Gniezno Zielona Energia.
udział w międzynarodowych targach przygotowanie plansz, prezentacji, które umożliwią szybkie i efektowne zaprezentowanie miasta.
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wielkopolskim
PODSUMOWANIE DZIAŁAŃ listopad – luty 2016
MÓJ ZAWÓD.
MENTORING IN CCI SECTOR Unit 4: MENTOR IN MUSIC
Zapis prezentacji:

ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel PROPOZYCJA WSPÓŁPRACY PORZĄDNA PYRLANDIA 2012

ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel PROPOZYCJA WSPÓŁPRACY Pyrlandia to impreza, która ma ambicje pokazywać to, co w Poznaniu i w Wielkopolsce najlepsze. To największa, bezpłatna i otwarta dla wszystkich Poznaniaków impreza budująca tożsamość mieszkańców miasta, poczucie wspólnoty oraz, edukująca kolejne pokolenia poznaniaków. W każdej z dotychczasowych edycji Dni Pyrlandii uczestniczyło od 20 do 50 tysięcy widzów. Obok koncertów, spektakli i pokazów, w ramach wydarzenia realizowane są liczne warsztaty artystyczne i edukacyjne, wspierane są kampanie społeczne i akcje poprawiające jakość życia.

ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel PROPOZYCJA WSPÓŁPRACY Poznań, Łęgi Dębińskie 1 września 2012 (sobota)

ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel PROPOZYCJA WSPÓŁPRACY Pyrlandia to - scena, na której wystąpiło dotąd ponad 70 znanych wykonawców i blisko 200 artystów amatorów (muzyka, taniec, teatr). Pyrlandia to – akcje takie jak poznaj Poznań od środka paszport Pyrlandii, instytut wiedzy o pyrze, wystawa pojazdów miejskich, budowa pomnika Poznańskiej Pyry, konkurs Inea - scena jest twoja gwiazda Pyrlandii. Pyrlandia to – warsztaty i zajęcia artystyczne dla dzieci: spotkania z pyratami, Pyrowóz; plenerowe warsztaty: teatralne, plastyczne, muzyczne, językowe; konkursy – gwarowe, kulinarne i artystyczne oraz gry miejskie.

ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel PROPOZYCJA WSPÓŁPRACY Pyrlandia to – zawody i popisy sportowe: akcje piłkarskie - poznańskie wykopki, turniej drużyn podwórkowych; prezentacje poznańskich klubów sportowych – m.in.; szermierka, żużel, koszykówka, biegi, football amerykański i siatkówka. Pyrlandia to – kampanie społeczne – motyle dla Hospicjum, stop narkotykom, mammobus, sierżant Pyrek, pokazy ratownictwa drogowego i pierwszej pomocy, badania przesiewowe, Pyrlandia to – miejsce prezentacji działań poznańskich NGOs i instytucji – od Greenpeace po organizacje studenckie i poznańskie uczelnie, od Straży Pożarnej po Wydawnictwo Miejskie. I wreszcie – Pyrlandia to – tony pyrek przerobionych na plendze, szare kluski i pyrki z gzikiem.

ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel PROPOZYCJA WSPÓŁPRACY PORZĄDNA PYRLANDIA 2012 Zbliżającą się dziesiąta edycja Pyrlandii zorganizowana zostanie pod hasłem PORZĄDNA PYRLANDIA i skupiać się będzie na miejskim, proekologicznym trybie życia. W planach są m.in.: o Warsztaty twórczego wykorzystania odpadów. o Prezentacje bezpiecznego i racjonalnego recyclingu. o Wystawa sprzętów miejskich. o Konsultacje i spotkania ze specjalistami od porządku w mieście. o Budowa parkowych siedzisk z wykorzystaniem używanych podczas miejskich imprez bannerów.

ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel PYRLANDIA - OFERTA REKLAMOWA Dla firm, które zechcą podjąć z nami współpracę podczas tegorocznej, dziesiątej edycji Pyrlandii, przygotowaliśmy bogaty wachlarz możliwości reklamowych i promocyjnych. Szczegółowe warunki i zakres wspólnych działań uzgadniamy indywidualnie, uwzględniając potrzeby i oczekiwania każdego z partnerów. Poniżej prezentujemy propozycje mediów i działań promocyjnych.

ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel OFERTA REKLAMOWA Prasa* czterokrotna emisja 6-modułowej reklamy wydarzenia z logo sponsora w dzienniku w ciągu dwóch tygodni poprzedzających imprezę Radio* 30 emisji spotów 30' reklamujących wydarzenie na antenie redia z podaniem nazwy sponsora emisja w ciągu 14 dni poprzedzających imprezę Telewizja* emisja 30 spotów reklamujących wydarzenie z wymienieniem sponsora emisja w ciągu 14 dni poprzedzających imprezę * Zasięg Poznań + Wielkopolska

ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel OFERTA REKLAMOWA reklama zewnętrzna: citylighty i plakaty promujące wydarzenie, 2-tygodniowa ekspozycja (duże logo sponsora) bannery sponsora przy scenie i na terenie festynu lokalizacja stoiska sponsora na terenie festynu promocja sponsora na ekranach LED białoniebieska reklama w internecie: promocja wydarzenia na stronach portalu patronackiego e-poznan, zapowiedzi z logo sponsora logo sponsora i link na stronie imprezy informacja o sponsorze na fanpage Pyrlandii na Facebook reklama bezpośrednia/działania PR: informacja o sponsorze w materiałach prasowych reklama sponsora, wymienienie nazwy sponsora i specjalne podziękowania ze sceny na festynie umieszczenie nazwy sponsora w materiałach informacyjnych imprezy

ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel OFERTA REKLAMOWA dodatkowe świadczenia reklamowe Sponsor imprezy na preferencyjnych warunkach może uzyskać w mediach patronackich dodatkowe świadczenia reklamowe: druk paszportów Pyrlandii z logo sponsora; konkurs SMS dla dorosłych czytelników gazety z nagrodami sponsorowanymi przez markę; przygotowanie i emisja czterostronicowego dodatku poświęconego wydarzeniu w Poznań emitowanego z reklamą sponsora w tygodniu poprzedzającym imprezę; dołożenie insertu do regionalnego wydania gazety (np. plakat, informator piwny itp.); dodatkowe plakaty citylight – zaproszenie na imprezę przez sponsora; organizacja konkursów radiowych zintegrowanych z akcjami sponsora podczas imprezy; udział sponsora w programie kulinarnym WTK; organizacja konkursów na

ul. Zgoda 14/ Poznań tel