Informacje BEKO - to marka sprzętu gospodarstwa domowego obecna w 101 krajach świata! Produkty BEKO można znaleźć na rynkach wszystkich krajów europejskich.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Ewidencja Wyposażenia PL+
Advertisements

System dozowania:.
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
Weronika Majewska Karolina Mokrzan
Ekoznaki w Polsce. Ekoznaki to znaki towarowe, nadawane wybranym produktom, usługom bądź miejscom. Dzięki nim możemy stwierdzić, które z interesujących.
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
BIZNESPLAN SPIN OFF/OUT DLA KOGO???.
Co możesz zrobić, by walczyć ze zmianami klimatu?
zarządzanie produkcją
badania rynku turystycznego
Teoria kosztów.
PSYCHOLOGIA REKLAMY wykład 7
Narzędzia pomagające zwiększyć efektywność energetyczną
SCENARIUSZ ZAJĘĆ DOTYCZĄCYCH REKLAMY
Katedra Marketingu Usług
2 ZACHOWANIA ZAKUPOWE POLAKÓW W 2007 ROKU 3 UOGÓLNIENIE WYNIKÓW 61% respondentów deklaruje, że w ich gospodarstwie domowym to Panie domu są odpowiedzialne.
ZWYCZAJE ZAKUPOWE POLAKÓW W 2005
Warunki życia mieszkańców obszarów wiejskich
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Jak oszczędzać energię?
POLITECHNIKA CZĘSTOCHOWSKA
Wygodna lista zakupów Case study Przyciski Listonic.
JAK JA MOGĘ ZAPOBIEC WYTWARZANIU NIEPOTRZEBNYCH ODPADÓW?
Jak efektywnie sprzedać ciepło do produkcji chłodu
JAK UŻYWAĆ ENERGIĘ.
Tematy Zajęcia techniczne - żywieniowe
CREATIVE BRIEF. PYTANIA KIM? KIM? CZYM? CZYM?CO?
Projekt z fizyki ,, jak oszczędzać energie w domu?’’
Etykiety Energetyczne jako narzędzie marketingowe: Etykiety energetyczne jako elementy marketingu-mix: - Cena – choć ceny urządzeń z najwyższej klasy są
KULTURA OKRESU MIĘDZYWOJENNEGO
REKLAMA – SZTUKA CZY TECHNIKA.
Warszawa, listopad 2007 SPIS CEN PRODUKTÓW POMIAR ATRAKCYJNOŚCI CENOWEJ SKLEPU AGITO Prezentacja wyników badania przeprowadzonego na zlecenie AGITO SA.
Polka na budowie Prezentacja wyników badania
Czy twoja rodzina, decydując się na zakup nowego urządzenia gospodarstwa domowego zwraca uwagę na Etykietę Efektywności Energetycznej?
Założenia ogólne programu PSPG PolonusSystemProtazyGerwazy.
Metodologia badań wydatków reklamowych
Intencje zakupowe w sieci AdProfile.
Szkoła z klasą 2.0.
Gliwice, Lipiec 2008 Plan prezentacji: 1.Ogólna teoria zarządzania. 2.Ocena efektywności stosowania OŹE u poszczególnych odbiorców dóbr i usług energetycznych.
OSZCZĘDZANIE ENERGII…
Wprowadzenie do roku drugiego Runda piąta będzie pełna nowych zagadnień związanych z rozwojem. Ja słyszałem o Banku. A my o nowych pokojach. Niby się
RADY NA ODPADY. Kupuj świadomie Nie ulegaj modzie i reklamie Wybieraj produkty bezodpadowe lub łatwe do utylizacji po zużyciu.
Definicja konkurencji, jej formy i narzędzia.
Czym jest Home Staging? Czym jest Home Staging? Usługa łącząca cechy projektowania, marketingu i pośrednictwa w sprzedaży/wynajmie.
Ciepło właściwe Ciepło właściwe informuje o Ilości ciepła jaką trzeba dostarczyć do jednostki masy ciała, aby spowodować przyrost temperatury o jedną.
Grupa Fizyczno-Techniczna
PRODUKT.
Ideą produktu jest jego innowacyjność i funkcjonalność w naszych domach, a także w codziennych czynnościach które wykonujemy. Powierzchnie lustrzane towarzyszą.
Program wspierania termomodernizacji Oferta specjalna.
Agenda. Wstęp – co to jest Seenergy? Bardzo krótko o systemie Krótko o zapotrzebowaniu Krótko o zainteresowaniu ochroną środowiska – o konferencji w Poznaniu,
Innowacyjny pomysł firmy Zajdler Fartuch kuchenny z przepisami.
SKLEP DETEKTYWISTYCZNY „LUPA”. Polityka działalności sklepu:  Tylko markowe produkty  Aby mieć pewność, że sprzęt który Państwo kupujecie został zaprojektowany.
MARKETING MIX mgr Agata Wiznerowicz.
Materiały do zajęć o reklamie Materiał pomocniczy. Kurs internetowy „Włącz się. Młodzi i media”
Forum OZE energiawgminie.pl © Viessmann Sp. z o.o. III Forum OZE energiawgminie.pl 2012 Zamek Królewski, Niepołomice 17/05/2012.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
 Nasze miniprzedsiębiorstwo nosi nazwę BOOKMARK. Działamy na terenie szkoły ponadgimnazjalnej: Zespół Szkół Ekonomicznych im. Oskara Langego.
REKLAMA MOBILNA Oferta współpracy. Dlaczego Mobile? Dotarcie do nowej grupy docelowej. Aż 40%* użytkowników poszukujących informacji z regionu, robi to.
Praca dyplomowa Wpływ wybranych czynników na zachowania konsumentów na rynku czekolad Autor: Patrycja Czajka Opiekun pracy: dr inż. Małgorzata Źródło.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
Pantene Aqua Light INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TRESCI VIDEO
Discreet Beyonce Przełamywanie schematów komunikacyjnych w danej kategorii produktowej.
PROMOCJA 5 lat gwarancji dla studiów kuchennych
Kim jesteśmy Mądrzy Rodzice to strona poświęcona wychowaniu dzieci.
Co możesz zrobić, by walczyć ze zmianami klimatu?
Publiczne prawo konkurencji
Wiodący producent Grupa COMAP projektuje, wytwarza i dystrybuuje w Europie produkty do instalacji hydraulicznych, klimatyzacyjnych i innych. COMAP produkuje.
Ewidencja Wyposażenia PL+
Zapis prezentacji:

Informacje BEKO - to marka sprzętu gospodarstwa domowego obecna w 101 krajach świata! Produkty BEKO można znaleźć na rynkach wszystkich krajów europejskich. BEKO oferuje sprzęt wolnostojący, sprzęt do zabudowy a także elektronikę użytkową - TV.

Jakiego produktu dotyczy reklama?

Jakie są główne cele tej reklamy?  Zwiększenie sprzedaży produktu  Dotarcie do nowej grupy odbiorców  Poinformowanie o nowym produkcie  Podkreślenie obecności nowoczesnych rozwiązań technicznych w urządzeniach marki

Do kogo jest przede wszystkim skierowana?  Do kobiet w wieku od ok. 20 wzwyż  Do kobiet prowadzących dom  Do rodziców małych dzieci  Do przyszłych i obecnych emerytów  Do mężczyzn mieszkających samotnie

Jakich sposobów użyto w ogłoszeniu? Rodzina, dzieci, ciepło domowego ogniska jako kontekst reklam Rodzina, dzieci, ciepło domowego ogniska jako kontekst reklam Zwiększenie atrakcyjności poprzez podkreślenie innowacyjności tego produktu Zwiększenie atrakcyjności poprzez podkreślenie innowacyjności tego produktu Dziecinnie łatwy sposób użycia Dziecinnie łatwy sposób użycia

Które ze stwierdzeń zawartych w reklamie można uznać za informacje? Piekarnik: automatyczna książka kucharska z 82 przepisami Piekarnik: automatyczna książka kucharska z 82 przepisami Lodówka: 40% mniej energii niż klasa A Lodówka: 40% mniej energii niż klasa A Zmywarka: Tylko 7 litrów zużycia wody Zmywarka: Tylko 7 litrów zużycia wody Pralka: Program Beko Baby Protect Pralka: Program Beko Baby Protect

Na czyj autorytet powołują się twórcy reklamy? Jak wiarygodne jest to źródło? Źródło nie bardzo jest wiarygodne, bo kto uwierzy małym dzieciom.

Jakich użytecznych informacji brakuje? Ceny Ceny Danych technicznych produktów Danych technicznych produktów Czy są ekologiczne Czy są ekologiczne Utylizacji Utylizacji

Jakie korzyści daje używanie produktu? Komfortowe użytkowanie produktów Komfortowe użytkowanie produktów Łatwa obsługa urządzeń Łatwa obsługa urządzeń Większa wydajność produktu Większa wydajność produktu Mniejszy koszt użytkowania Mniejszy koszt użytkowania Innowacyjność Innowacyjność Prestiż Prestiż

W jaki sposób zaprezentowano cechy produktu, by zwiększyć jego atrakcyjność dla odbiorcy? Poprzez ukazanie dzieci w reklamie użytkowanie produktów wydaje się „dziecinnie łatwe” Poprzez ukazanie dzieci w reklamie użytkowanie produktów wydaje się „dziecinnie łatwe” Produkty zostały pokazane z bliska i przez dłuższy czas Produkty zostały pokazane z bliska i przez dłuższy czas Idealnie pasuje do każdego rodzaju mebli Idealnie pasuje do każdego rodzaju mebli

W jaki sposób należałoby zmodyfikować reklamę, by lepiej informowała o produkcie? Podanie większej ilości danych na temat reklamowanych produktów Podanie większej ilości danych na temat reklamowanych produktów Pokazanie w których sklepach produkt jest dostępny Pokazanie w których sklepach produkt jest dostępny Podanie długości gwarancji i informacje o serwisie Podanie długości gwarancji i informacje o serwisie

Dziękujemy za uwagę.