E-usługi w InPost – usługi pocztowe mogą być

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Propozycja współpracy z serwisem OpenDoc.pl
Advertisements

Polish Yellow Pages Operator Telekomunikacyjny Yellow Phone ,
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
Rozwój e-commerce/m-commerce i płatności on-line.
EBPP - nowy trend na rynku
Aktualizacja: To nowoczesny i prosty w obsłudze system kontroli frekwencji i ocen uczniów. Dzięki niemu każdy rodzic ma bieżący dostęp z dowolnego.
MobilePay System autoryzacji płatnego dostępu do usług internetowych.
Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
Social Media Monitoring dla biznesu - zastosowanie oraz wykorzystanie przy pozyskiwaniu klientów czyli jak dzięki monitoringowi Internetu można zmienić.
E-faktura w praktyce – regulacje i doświadczenia
1 magia kuponów jak wykorzystać kupony w reklamie efektywnościowej.
Tomasz Sondej Uniwersytet Szczeciński
Dynamiczny rozwój bankowości mobilnej w Banku Pekao
Koncepcja mBanku Naszym marzeniem było stworzenie oferty zmieniającej całkowicie standardy w ofercie dla klientów indywidualnych. Ludzi, którzy nie chcą.
1 Investing in the New Europe Rozwój eCommerce w sektorze finansowym z perspektywy inwestora kapitałowego Krzysztof Kulig Partner Innova Capital Warszawa.
Prezes Zarządu eCard S.A.
Forum Liderów Banków Spółdzielczych
IAI-Shop – Kompletna obsługa sprzedaży
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
GLASS 2010 TARGI BRANŻY SZKLARSKIEJ Poznań, stycznia 2010 roku.
Listonic – Wygodna lista zakupów
Sieci oparte na architekturze Internetu
Piotr Lewaciuk – Dyrektor Sprzedaży Paczkomaty InPost
Gospodarowanie odpadami po 1 lipca 2013 r.. GOSPODAROWANIE ODPADAMI PO 1. LIPCA 1. Zasady okresu przejściowego 2. Odbiór odpadów w lipcu 3. Białe plamy.
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
Bankowość Mobilna.
W nowej odsłonie.
PREZENTACJA PLATFORMY
Eurotel SA GRUPA TELEKOMUNKACYJNA
HISTORIA SPÓŁKI 16 września 1996 r. - rozpoczęcie działalności w ramach operatora Era jako jedna z kilku sieci sprzedaży rozbudowa własnej.
ANALIZA KLUCZOWYCH SEKTORÓW WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO
"Jeżeli istnieje sposób, by zrobić coś lepiej, znajdziemy go..."
Jakie zmiany wprowadzi nowe Prawo Pocztowe
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
Odbieranie paczek z Paczkomatu krok po kroku
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Social HR? – Wykorzystanie social media w działaniach HR dr Jan Zając 9 maja 2012.
RESCOLD Sp.J. Zamówienia on-line Informacja dla klientów na temat sprzedaży przez internet.
Biznes Online Mobile Solution Zdalny dostęp do sieci VPN.
Bankowość Internetowa w P-SFUK
1 1.
1 1.
EDI NET - badania.
Top right corner for field-mark, customer or partner logotypes. See Best practice for example. Slide title 40 pt Slide subtitle 24 pt Text 24 pt Bullets.
Prezentacja dla Kolekcjonerów Minerałów
Spotkanie Centrum Poczty i Postdata S.A.
ZAKRES ŚWIADCZENIA USŁUG PRZEWOZU KRAJOWEGO TOWARÓW
Strona 1 Branża Grzewczo-Instalacyjna w Internecie 2013 Poznań, Ireneusz Jeleń 664/
Zaufany partner na rynku e-commerce
Zaufany partner na rynku e-commerce
Powrót Hibernatusa Reklamy Świat mediów W izolacji od 2000 roku...
GoldenSubmarine | Mobile Marketing. Mobilność rozwija się w niezwykle szybkim tempie, z dnia na dzień dostarczając nowych rozwiązań. Świat mobilności.
Obsługa modułu integracyjnego z allegro.pl
Urządzenia 1 mld smartfonów do 2016 r., 350 mln z nich jest używanych w pracy Ludzie 82 % populacji online korzysta z sieci społecznościowych Chmura.
1 „Czy wyobrażacie sobie mnie, jak stoję w kilometrowej kolejce na Poczcie Polskiej? Czy możecie sobie wyobrazić, że czekam na kuriera, który przyjedzie.
Czego oczekuje e-commerce?
Supermarkety i dyskonty
Metody komunikacji międzyludzkiej
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: Witam Państwa, na Prezentacji, pt. „Realizacja zamówienia przez klienta poprzez telefon.
DHL24 – INSTRUKCJA DHL Parcel Warszawa, maj 2016.
Best Move. zDominujemy Polskę najlepszą ofertą na rynku.
STANOWISKO CP TELECOM (OPERATORA CARREFOUR MOVA) W DEBACIE UKE DOTYCZĄCEJ ASYMETRII MTR Warszawa 23 czerwca 2009.
Tendencje rozwojowe w dystrybucji
Warszawa, r. 1 PLATFORMA USŁUG ELEKTRONICZNYCH Nowe możliwości komunikacji z ZUS.
Pierwsza w Polsce porównywarka w zakresie usług branży poligraficznej. PaperPrint.pl.
Twój najlepszy ruch Best MOVE
Twój najlepszy ruch Best MOVE
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
E-commerce w obszarach miejskich - problemy i wyzwania dostaw na Allegro.pl Jakub Kaczmarski
TWÓJ PARTNER W LOGISTYCE BADANIA KLINICZNE
Zapis prezentacji:

E-usługi w InPost – usługi pocztowe mogą być innowacyjne, cool i trendy! 1

E-usługi w InPost – usługi pocztowe mogą być innowacyjne, cool i trendy! Po co operatorowi pocztowemu e-usługi? Krótko o InPost Paczkomaty 24/7 Innowacyjne usługi pocztowe Inne e-usługi w InPost Rafał Brzoska CEO - InPost E-nnovation, Poznań , 23-24 września 2010 2

Po co operatorowi pocztowemu e-usługi?

Listy od osób indywidualnych Listy przychodzą na skrzynki e-mailowe ? Listy od osób indywidualnych Listy transakcyjne Przesyłki reklamowe Paczki E-nnovation, Poznań , 23-24 września 2010 4 4

Rynek pocztowy w Europie Spadek wolumenu listów o około 5% rocznie Substytucja elektroniczna (e-maile, e-dokumenty) Rozwój nowych technologii Liberalizacja rynku od 2011 Wzrost dostępu do internetu Wzrost znaczenia e-commerce Nowa generacja użytkowników – heavy-userzy internetu, media społecznościowe E-nnovation, Poznań , 23-24 września 2010 5 5

E-nnovation, Poznań , 23-24 września 2010 6 6

Rosnąca rola e-commerce 58.4% Polaków ma dostęp do internetu - internetworldstats.com 18% Polaków w wieku 16-74 dokonało zakupów w sieci. Średnia UE-27 to 32% a Norwegia ma 63% - Eurostat, za 2008 13.43 mld PLN – wartość e-commerce w Polsce w 2009 W 2010 wzrost do 15.5 mld PLN e-sklepy (40%) vs aukcje (60%) Nowe możliwości także dla operatorów pocztowych Źródło: SMB E-nnovation, Poznań , 23-24 września 2010 7 7

Krótko o InPost

Wsłuchując się w potrzeby klientów i trendy rynkowe InMobile oraz CP Telecom Sieć telefonii komórkowej GSM Obsługa Carrefour Mova przez CP Telecom Kolportaż druków bezadresowych Lider rynku Usługi finansowe i ubezpieczeniowe Oferty dla klientów biznesowych i indywidualnych Usługi pocztowo – kurierskie Największy, niezależny operator pocztowy Kolportaż druków bezadresowych na Ukrainie Obsługa klientów biznesowych Usługi logistyczno-transportowe Procesy logistyczne w obrębie Grupy kapitałowej Integer.pl Paczkomaty 24/7 Nadawanie i odbieranie paczek 24/7 InFlavo Sklepy internetowe na Facebook.com E-nnovation, Poznań , 23-24 września 2010 9

InPost zdobywa pierwsze miejsce na światowym podium Zwycięstwo w międzynarodowym konkursie World Mail Awards 2010 Niekwestionowany lider w kategorii: Wzrost (Growth) Uznanie jury za dynamiczny rozwój na polskim rynku usług pocztowych E-nnovation, Poznań , 23-24 września 2010

Paczkomaty 24/7

Maksymalne wymiary (w cm) Paczkomaty 24/7 Rozmiar Liczba skrytek Maksymalne wymiary (w cm) Gabaryt A 32 / 35 8 x 38 x 64 cm Gabaryt B 32 / 33 19 x 38 x 64 cm Gabaryt C 12 41 x 38 x 64 cm Paczkomaty 24/7 to system skrytek pocztowych, z których możliwy jest odbiór i nadanie paczek przez 24h/7/365 300 maszyn w 72 miastach. Do końca 2011 będzie 800 maszyn Lokalizacje to głównie stacje benzynowe oraz parkingi całodobowe Usługi dodatkowe: Ubezpieczenie Paczka za pobraniem Przesyłki do 12 kg E-nnovation, Poznań , 23-24 września 2010 12 12

Statystyki doręczeń 96,7% paczek dostarczanych dzień po nadaniu 38,4% paczek odbieranych w godzinach 18:00 – 09:00 50% odbieranych w ciągu 6h od momentu włożenia paczki do paczkomatu * Dane za październik 2009 – sierpień 2010 E-nnovation, Poznań , 23-24 września 2010 13 13

E-sklepy mogą sprzedawać w real time Współpraca z jednym z większych Allegrowiczów Otwarcie „realnego sklepu” z Paczkomaty 24/7 Natychmiastowy odbiór zamówienia ze sklepu internetowego Doskonała okazja na sprzedaż top produktów Obrazek do zmiany przez Navigatora E-nnovation, Poznań , 23-24 września 2010 14 14 14 14 14

Paczkomaty 24/7 na Allegro.pl Obrazek do zmiany przez Navigatora E-nnovation, Poznań , 23-24 września 2010 15 15 15 15 15

Oferta specjalna na e-nnovation 2010 Wypróbuj usługę Nadaj ZA DARMO paczkę do znajomego Załóż konto na paczkomaty.pl do 30.09.10 Kod promocyjny to: e-nnovation Otrzymasz w prezencie 5 paczek gabarytu A do wysłania gratis Obrazek do zmiany przez Navigatora E-nnovation, Poznań , 23-24 września 2010 16 16 16 16 16

Innowacyjne usługi pocztowe

Zamiast znaczka opłata SMS-em Wygoda – nie trzeba szukać punktu gdzie można kupić znaczek Zakup znaczka 24/7 Bezgotówkowa forma E-nnovation, Poznań , 23-24 września 2010 18 18

Ceńmy swój czas Nie masz czasu wysłać listów i stać w kolejkach? Koszty: papier koperta znaczek E-nnovation, Poznań , 23-24 września 2010 19 19

Poczta hybrydowa 20 20

21 21

Wykorzystanie Augmented Reality http://www.youtube.com/watch?v=tp0EyeXayNM E-nnovation, Poznań , 23-24 września 2010 22 22

Czy tradycyjne sklepy będą jeszcze potrzebne? - http://www.youtube.com/watch?v=jDi0FNcaock E-nnovation, Poznań , 23-24 września 2010 23 23

E-usługi InPost

Wsłuchując się w potrzeby klientów i trendy rynkowe Poczta hybrydowa E-faktura i Mobilne płatności MVNO Paczkomaty 24/7 Sklepy na Facebook E-nnovation, Poznań , 23-24 września 2010 25 25

Heavy-userzy Facebook wydają więcej w sieci Heavy-userzy Facebook wydają średnio o 40 dolarów więcej niż osoby nie korzystające z FB (comScore, 05.2010) 56% użytkowników Facebook zrobiła zakupy online (ForeSee Results, 02.2010) 70% konsumentów ma lepszą opinię na temat marki po bezpośrednim kontakcie poprzez nowe media i jest skłonna to większego zaangażowania z tą marką 64% konsumentów lepiej postrzega firmę, gdy któryś z ich znajomych wchodzi w interakcję z marką poprzez nowe media E-nnovation, Poznań , 23-24 września 2010

Friendly Shopping z InFlavo na FB Odpowiedź na rosnącą popularność Facebook oraz przyszłościowego trendu social commerce Kompletna aplikacja do obsługi sklepu internetowego na Facebook Zintegrowana z formami płatności oraz formami dostawy E-nnovation, Poznań , 23-24 września 2010

Wsłuchując się w potrzeby klientów i trendy na rynku Poczta hybrydowa E-faktura i Mobilne płatności MVNO Paczkomaty 24/7 Sklepy na Facebook E-nnovation, Poznań , 23-24 września 2010 28 28 28

Mobilne Płatności – i zmartwienie z głowy! Jak to ogarnąć i zachować kontrolę lepszą niż Polecenie Zapłaty? Różne terminy, różne kwoty Ciągle jakieś rachunki i płatności! E-nnovation, Poznań , 23-24 września 2010 29

Mobilne Płatności – i wszyscy happy! KORZYŚCI DLA KLIENTA Elektroniczne, pełnowartościowe faktury do wglądu (eFaktura) Wszystkie należności w jednym miejscu – panel on-line Decyzja o terminie płatności po stronie Klienta System przypomnień sms’owych o upływającym terminie zapłaty Jeden formularz wystarczy KORZYŚCI DLA WYSTAWCÓW FAKTUR Lepsza ściągalność należności Terminowe realizowanie zobowiązań przez klientów Obniżenie kosztów wysyłki faktur – eFaktura Scoring wiarygodności kredytowej klientów E-nnovation, Poznań , 23-24 września 2010 30

Mobilne Płatności – aplikacja E-nnovation, Poznań , 23-24 września 2010 31

– Wirtualna Poczta dla wygodnych Poczta Hybrydowa – Wirtualna Poczta dla wygodnych „Jestem sekretarką w naszej firmie. 2 razy w tygodniu muszę tam iść. Jak myślę o spędzeniu kolejnych godzin na poczcie to mnie mdli” „Nadajemy oferty do naszych klientów w dużych ilościach. Gdy blokuję kolejkę na poczcie to ludzie chcą mnie zlinczować” E-nnovation, Poznań , 23-24 września 2010

Nie wstając od komputera wysyłaj listy, widokówki, oferty, rachunki... KORZYŚCI DLA FIRM Obniżenie kosztów usługi pocztowej nawet o 20% Dostarczanie listów w ciągu 3 dni Pełne śledzenie przesyłki na każdym etapie Dzięki 12 centrom dystrybucji KORZYŚCI DLA KLIENTA INDYWIDUALNEGO Oszczędność czasu Zero stresu Efektywność kosztowa E-nnovation, Poznań , 23-24 września 2010

Więcej o nas i ciekawostkach z branży na: E-nnovation, Poznań , 23-24 września 2010

Dziękuję za uwagę Rafał Brzoska CEO InPost rbrzoska@inpost.pl E-nnovation, Poznań , 23-24 września 2010