SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Aktywny Kibic+ Działania Ministerstwa Sportu i Turystyki 21 października 2010.
Advertisements

{Instytut Adama Mickiewicza}
STRATEGIA ROZWOJU GOSPODARCZEGO MIASTA PABIANICE
FUNKCJONOWANIE I ROLA BIURA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W SAMORZĄDZIE TERYTORIALNYM ANTONI STYRCZULA.
III edycja projektu charity - program stażu-. …nieco teorii.
Współpraca międzysektorowa na rzecz CSR: formy, korzyści
Warszawa - Berlin - Wiedeń – Barcelona Sp. z o. o
Strategia promocji Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce Magdalena Milejska.
Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Górze
Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
OUTPLACEMENT – program zwolnień monitorowanych, którego głównym celem jest złagodzenie skutków, jakie niosą ze sobą zwolnienia, zarówno dla pracowników,
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
STRATEGIE MARKETINGOWE FIRM
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl PRoto.pl jest polskim portalem specjalistycznym poświęconym tematyce public relations, promocji oraz.
Od pijaru do Public Relations
NA TLE PUBLIC RELATIONS
PRACA KONSULTANTA PR OD PODSZEWKI Joanna Stebel Bogusława Sipiora Mmd
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE Instytut Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu SPECJALNOŚĆ: PUBLIC RELATIONS.
Agata Blady, Komunikado PR,
PRoto.pl prezentacja portalu. Czym jest PRoto.pl Portal PRoto.pl: użytkownicy: UU/mc: liczba odsłon: PV/mc: % czytelników odwiedza portal.
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
WITAMY w Gimnazjum nr 1 w Bielawie.
Budowanie wizerunku Skuteczne wywieranie wpływu
1 Oferta współpracy. Świat emocji! ERGO ARENA to nowe, a przede wszystkim nowoczesne miejsce na mapie sportowo -widowiskowej Trójmiasta. Równolegle jednak,
Sage w Polsce Prezentacja firmowa kwiecień 2010.
kluczowym benefitem dla Pracodawcy
Prezentacja Agencji. Jesteś ambitny, pragniesz odnieść sukces, cenisz solidność i szanujesz swój czas Agencja Miami Design jest dla Ciebie Twoja Firma.
Pilotażowy Program LEADER+ Wsparcie tworzenia Lokalnej Grupy Działania i opracowania Zintegrowanej Strategii Rozwoju Obszarów Wiejskich w Dolinie Pilicy.
MIESZKAŃCY O SWOIM MIEŚCIE Wykorzystanie badań opinii w tworzeniu i prowadzeniu działań promocyjnych 1.
Szkolenia, Coaching, PR.
EVENT MANAGEMENT: ZARZĄDZANIE WYDARZENIAMI KULTURALNYMI I ROZRYWKOWYMI
To zaskakujące, ale… … motorem do uruchomienia platformy internetowej są…. problemy finansowe!* * z którymi boryka się tak wiele klubów sportowych...
WORTAL TRANSFERU WIEDZY
ROK SZKOLNY 2011/2012. W klasie realizowany będzie program liceum ogólnokształcącego z przedmiotami rozszerzonymi: język polski wiedza o kulturze język.
SEKTOR IT AKTYWIZATOREM SKUTECZNEJ KONKURENCJI BANKÓW SPÓŁDZIELCZYCH NA RYNKU BANKOWYM Jerzy Różyński Prezes Zarządu Krajowego Związku Banków Spółdzielczych.
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE
Moduł G Marketing w procesie tworzenia wartości Opiekun: Prof. nadzw. dr hab.. Stanisława Wilmańska-Sosnowska.
Cele i zadania organizacji wydarzeń pracowniczych
Budowa struktur dla właściwego przekazu i odbioru informacji
Program szkolenia: Wstęp – po co szkole promocja?
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Bibliotekarz i biblioteka szkolna jako podmioty promocji
SPRZEDAŻ SZKOLENIE PRZYGOTOWANE DLA TWOJEJ FIRMY PRZEZ.
WIZYTA UPOWSZECHNIAJĄCA D a l i k ó w część 1 „N a s z a Droga do Projektu”
DZIENNIKARSTWO MODOWE
ZIMOWY NARODOWY oferta współpracy.
Barter Czyli innowacyjne rozwiązanie dla najstarszego sposobu prowadzenia działalności gospodarczej, przedsiębiorstwa handlu towarów i usług za pomocą.
Zintegrowana komunikacja marketingowa
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
Strategie e-marketingu i e-komunikacji JST
Prezentacja firmy. Nasza misja: Oferowanie innowacyjnych rozwiązań internetowych. Done to prężnie rozwijająca się firma oferująca usługi z zakresu innowacyjnych.
TECHNIK HANDLOWIEC.
Strategia Marketingowa i Handlowa KW SA
Prawdy oczywiste Twoja firma w obliczu nowej ustawy o prawach konsumenta - Księgowość bez tajemnic! INFOLINIA:
droga do sukcesu imprezy biegowej
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
DZIAŁANIA WSPIERAJĄCE STARTUPY W AKADEMII LEONA KOŹMIŃSKIEGO Daria Kowalska.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
OBYWATEL EDI EDUKACJA, DZIAŁANIA INFORMACYJNE. LEKCJA 2 Jak zaangażować innych i zachęcić ich do działania? Próbując przekonać innych do zaangażowania.
Ekoturystyka i jej przyszłość - podsumowanie
Plan konsultacji społecznych I część – prezentacja zakresu prac nad Strategią, celów strategicznych I i II rzędu II część – pytania skierowane do uczestników.
Wojciech Fedyk Tourist Consulting Warsztaty zorganizowane przez Stowarzyszenie „Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Kaczawskie.
Czego można nauczyć się za pośrednictwem OWES? Ewelina Polak, Barbara Parzonka-Przybyło, Marcin Sanetra Szczyrk, r.
MINISTERSTWO SPORTU I TURYSTYKI PROGRAMY INFRASTRUKTURALNE MSIT Konwent Marszałków Województw RP
INNOWACYJNE WYKORZYSTANIE TREŚCI VIDEO
10 Najnowszych Trendów Public Relations
Akademia Sukcesu Zajęcia 3
MARKETING INTERNETOWY
Katedra Komunikacji i Zarządzania w Sporcie
Zapis prezentacji:

SPORT PR PREZENTACJA AGENCJI, ZAKRES USŁUG

O SPORT PR  Sport PR to Agencja oferująca pełen zakres usług public relations związanych ze sportem  Nasz profil i specjalizacja sprawiają, że jesteśmy niekwestionowanym liderem oraz specjalistą w zakresie sportowego public relations  Sport PR to doskonałe wsparcie całego marketingowego spektrum działań związanych ze sportem

 Pomagamy osiągnąć sukces w sportowym biznesie! CO ROBIMY  Maksymalizujemy zyski płynące z inwestycji w sport oraz sponsoring sportowy  Troszczymy się o wizerunek sponsora, sportowca i dyscypliny sportowej oraz znajdujemy konkretne przełożenie na korzyści marketingowe  Pomagamy osiągnąć sukces w sportowym biznesie!

Pełen zakres usług PR, m.in.:  media relations,  sponsoring,  lobbying,  komunikacja wewnętrzna,  budowa sportowych marek,  monitoring oraz analiza mediów (prasy, radia, telewizji, internetu)  consulting strategiczny Oferujemy obsługę medialną krajowych (w tym międzynarodowych) oraz zagranicznych imprez sportowych: puchary, mistrzostwa, mecze, mityngi lekkoatletyczne itp.

Oferta Sport PR skierowana jest m.in. dla: DLA KOGO Oferta Sport PR skierowana jest m.in. dla:  sponsorów,  zawodników,  klubów,  związków i federacji sportowych Ogólnie mówiąc, naszą ofertę kierujemy do firm i osób, które w sporcie dostrzegają atrakcyjny biznes oraz sposób na osiągnięcie wymiernych korzyści marketingowych

Korzyści dla Klienta Sport PR: EFEKTY Korzyści dla Klienta Sport PR:  dobra prasa, publikacje prasowe, właściwa ekspozycja logo  wizerunek zgodny z planowanym  aktywna, zintegrowana oraz kulturalna grupa kibiców  zdrowa atmosfera sportowego widowiska  zwrot inwestycji w sport  zainteresowanie sponsorów  zwiększone szanse transferowe

ZASTOSOWANIA związaną ze sportowym biznesem  Opracowanie i wdrożenie optymalnej strategii sponsoringowej w sporcie  Nawiązanie sportowo-biznesowych kontaktów  Kreacja pozytywnego wizerunku dyscyplin sportowych i sportowców  Dotarcie do sportowych decydentów  Opieka nad całością komunikacji związaną ze sportowym biznesem

ZASTOSOWANIA  Wsparcie relacji z klientami na płaszczyźnie sportowej  Edukacja mediów oraz zwiększenie liczby pozytywnych publikacji prasowych  Rozwiązanie problemów z frekwencją na imprezach sportowych  Czytelna prezentacja znaków firmowych poprzez sport

PRZYKŁADY

WWW.SPORTPR.PL (…) Sport PR to Agencja specjalizująca się w sportowym public relations. Stanowi ogniwo łączące komercyjny sukces i sportowe zwycięstwo. Ofertę kieruje do firm i osób, które w sporcie dostrzegają atrakcyjny biznes i sposób na osiągnięcie wymiernych korzyści marketingowych. Sport PR działa na różnych płaszczyznach, na których sport i promocja mają swój wspólny cel. Koncentruje się na budowaniu pozytywnego wizerunku „sportowego” inwestora, jego dyscypliny, zaplecza i otoczenia. Stara się robić to tak, by nakłady przynosiły spodziewane profity, przychylną prasę, pełne trybuny, szerokie grono zainteresowanych odbiorców oraz sprzyjających decydentów. Realne korzyści dodawane do „sportowego” biznesu potwierdzają, że profesjonalne działania komunikacyjne mają bezpośrednie przełożenie na rynkowe zwycięstwo… Sport PR jest tego dowodem!

PODSUMOWANIE  Sport to rywalizacja na boisku, bieżni, korcie, skoczni, basenie…  Sport to walka o kibica, sponsora, klienta…  Sport to potężne narzędzie marketingowe…  Sport PR to wsparcie sportowego biznesu…  Sport PR to właściwe rozwiązanie!

Sport PR KONTAKT Sebastian Bartosik, O6O2 222 O35 e-mail: sebastian.bartosik@sportpr.pl Mieczysław Starkowski, O6O5 561 869 e-mail: m.starkowski@sportpr.pl UL. Ogrodowa 5OA/3, Warszawa www.sportpr.pl