SAMORZĄD UCZNIOWSKI ROK SZKOLNY 2014/2015. WRZESIEŃ 2014 – WYBORY DO SAMORZĄDU.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Podstawy prawne i organizacja oddziałów integracyjnych
Advertisements

Jak samorząd uczniowski może wpłynąć na życie społeczności szkolnej?
im. Ks. Kardynała Karola Wojtyły
INTEGRACJA W SZKOLE PODSTAWOWEJ Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI NR 23 IM
DEMOKRATYCZNE WYBORY WŁADZ SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO GIMNAZJUM ŚWIĘTEGO WOJCIECHA W MAKOWIE 30 września 2013 r.
SZKOŁA BEZ PRZEMOCY RODZICE.
POKAZ EFEKTÓW PRACY UCZNIÓW W RAMACH REALIZOWANEGO PROJEKTU
Sześciolatek w szkole ZESPÓŁ SZKÓŁ W TUŁAWKACH. Zagadnienia: I. Działania organizacyjne związane z przyjęciem sześciolatków do szkoły II. Wzbogacenie.
Wybrane fragmenty. Do analizy wyników egzaminów nauczyciele wykorzystują różnorodne metody analizy wyników: a) EWD, dane w tabelach, wykresy, prezentacje,
SPOTKANIE Z RODZICAMI 10 WRZEŚNIA 2013 ROK ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM.ORLĄT LWOWSKICH W STOPNICY.
Debata Demokracja a życie w szkole. Kto i jak podejmuje decyzje w naszym gimnazjum?
WITAMY W ZESPOLE SZKÓŁ PUBLICZNYCH NR 3 Szkoła Podstawowa Gimnazjum Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI W MYSZKOWIE.
Licz i baw się – gry z tabliczką mnożenia
Regulamin szkolnego konkursu „Super klasa”
Szkoła Podstawowa nr 31 ul. Jordana 7 Zabrze Tel. 032/
INFORMATOR SP i G SZONOWICE.
SPORT DZIECI I MŁODZIEŻY
W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 12
SZKOŁA PODSTAWOWA W WITONI
Koncepcja pracy Gimnazjum im. ks. abp. Leona Wałęgi w Moszczenicy
Współpraca Rodziców ze szkołą i nauczycielami. O dobrej współpracy rodziców ze szkołą świadczy ich zaangażowanie oraz udział we wspólnie organizowanych.
GIMNAZJUM NR 21 we Wrocławiu
SZEŚCIOLATKI NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 21 im. WŁADYSŁAWA JAGIEŁŁY W KRAKOWIE ul. BATALIONU SKAŁA AK 12.
Gimnazjum nr 9 im. św. Królowej Jadwigi w Rzeszowie
„Sami o sobie, czyli demokracja w naszej szkole”
Ewaluacja Szkolnego Programu Profilaktyki
Prymasa Tysiąclecia w Białymstoku
III edycja konkursu Ministra Edukacji Narodowej
Mam 6 lat Chcę poznawać świat
Patent żabki Szkoła Podstawowa nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Bielawie.
Szkoła z pasją... Klasa Va.
Debata z uczniami Gimnazjum w Mirczu
LOGO Szkoła Współpracy. SZKOLNY PLAN AKTYWNEJ WSPÓŁPRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 6 W SANOKU ROK SZKOLNY 2014/2015, 2015/2016.
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO Podnoszenie kompetencji uczniowskich w dziedzinie nauk.
Debata Jakie wsparcie dyrekcji szkoły, nauczycieli i innych dorosłych jest potrzebne uczniom chcącym rozwijać samorządy w swoich szkołach?
Szkołabezpieczna i przyjazna dla uczniów.  Zdobywając głosów, zajęliśmy 1.miejsce w plebiscycie zorganizowanym przez portal
SZKOŁA PODSTAWOWA IM. K. MAKUSZYŃSKIEGO W WIECHLICACH SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE ROK SZKOLNY 2013/2014.
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA W I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM W OLEŚNICY.
„Szkoła Współpracy. Uczniowie i rodzice kapitałem społecznym nowoczesnej szkoły” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
RODZICE CENIĄ:  DOBRY KONTAKT Z NAUCZYCIELAMI  PROMOWANIE ZDROWIA PRZEZ SZKOŁĘ  DUŻA ILOŚĆ ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH  INTERESUJĄCE SPOTKANIA, WARSZTATY.
Akademia aktywności politycznej i społecznej ludzi młodych.
ZAPRASZAMY 6-LATKI DO NASZEJ SZKOŁY.
SZKOLNY PROGRAM PROFILAKTYKI 2014 – 2017 SZKOŁA PODSTAWOWA NR 6 im
6 powodów, żeby wybrać „SZÓSTKĘ” adres: ul. Wawel 13, Sosnowiec tel/fax:
Przedszkole nr 4 im. T. Kościuszki w Staszowie
Przeprowadzona w Gimnazjum nr 2 NOWY S Ą CZ.  Samodzielne decyzje ucznia dotyczące spraw uczniów i szkoły, uczniów  Współdecydowanie w sprawach.
Nasza „mała” demokracja
BADANIE BYŁO CAŁKOWICIE ANONIMOWE. POSŁUŻYŁO NAM DO USTALENIA OCZEKIWANIA RODZICÓW NASZYCH UCZNIÓW W ODNIESIENIU DO NAJWAŻNIEJSZYCH KIERUNKÓW DZIAŁAŃ PLANOWANYCH.
„Każde dziecko ma prawo do szczęścia i swego miejsca w społeczeństwie’’
Ewaluacja Szkolnego Programu Profilaktyki za rok
INTEGRACJA – „WSPÓLNIE POZNAJEMY ŚWIAT”
Zespół matematyczno- przyrodniczo- informatyczny Nauczyciele matematyki: Barbara Chmiel, Elżbieta Fałat, Ewa Terenda Nauczyciele przyrody: Ewa Fielek,
Zespół ds. integracji Mirosława Orłowska – Gaweł Daria Hanzel
Zespół nauczycieli wychowania fizycznego 2014/2015 K. Alończyk K. Alończyk B. Bigiel B. Bigiel B. Szymczak B. Szymczak.
ROK SZKOLNY 2014/ a A. Wcisło A. Nowicka. Cele główne: Integracja dzieci, nauczycieli, rodziców Kształtowanie umiejętności bycia dobrym uczniem.
SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE Diagnoza stanu wyjściowego.
INTEGRACJA DZIECI PEŁNOSPRAWNYCH I NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Sportowy Okrągły Stół – debata na temat udoskonalania zajęć sportowych w szkole 12 listopada 2015.
WYNIKI AUTOEWALUACJI w Szkole Promującej Zdrowie przeprowadzonej w roku szkolnym 2014/2015 Szkoła Podstawowa im. Ks. Mariana Wiewiórowskiego w Gomulinie.
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 5 im. Mikołaja Kopernika w Radomsku kontynuuje tradycje Szkoły Podstawowej w Bartodziejach. W szkolnym archiwum znajdują.
Ul. Kuźnicka 12 tel. (42) Łódź
W bieżącym roku nasza Szkoła obchodzi 70-lecie powstania placówki i 10-lecie nadania imienia Księdza Jana Twardowskiego.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia
KRONIKA SKO rok szkolny 2016/2017.
Szkoła Promująca Zdrowie
Procesy edukacyjne są zorganizowane w sposób sprzyjający uczeniu się.
ZESPÓŁ DS. PROMOCJI ZDROWIA
Publiczna Szkoła Podstawowa im. Kazimierza Kremera w Bobrówku
Szkoła w Mieście Rodzaj innowacji: organizacyjno – metodyczna.
Diagnoza w Falochronie -i co z niej wynika?
Zapis prezentacji:

SAMORZĄD UCZNIOWSKI ROK SZKOLNY 2014/2015

WRZESIEŃ 2014 – WYBORY DO SAMORZĄDU

WYCIECZKA DO SALI SESYJNEJ RADY MIASTA

DZIEŃ EDUKACJI NARODOWEJ

UCZNIOWIE NASZEJ SZKOŁY PODCZAS RADOSNEJ PARADY NIEPODLEGŁOŚCI

KIERMASZ CIAST - DZIEŃ PATRONKI

ZŁOTÓWKA DLA ŚWIĘTEGO MIKOŁAJA

JARMARK BOŻONARODZENIOWY

JEM WARZYWA I OWOCE

INNE DZIAŁANIA SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO  Liga Klas – wygrała klasa Vc  „Mistrz frekwencji „ - Wiktoria Marek  Przeprowadzenie ankiety „Czy czujesz się bezpiecznie w szkole”  Organizacja dyskoteki z okazji Dnia chłopaka”  Współpraca z Rzecznikiem Praw Ucznia  Dbałość o gablotę Samorządu Uczniowskiego  Pomoc w organizacji balu karnawałowego Dziękujemy za współpracę Anna Grabowska i Barbara Jopek

WNIOSKI DO DALSZEJ PRACY Wprowadzenie szkolnego "Nobla " w różnych dziedzinach nauki dla uczniów - zorganizowanie gali i przyznawanie Nobli, promowanie w ten sposób różnych dziedzin nauki, wyłanianie najlepszych uczniów z danej dziedziny wiedzy, promowanie szkoły jako placówki, w której rozwija się wiele talentów. Zwiększyć ilość współzawodnictwa sportowego pomiędzy klasami na każdym z poziomów. Jak również zabaw sportowych pomiędzy nauczycielami a uczniami. Takie działania, zabawy mają bardzo dobry wpływ na relacje międzyludzkie, sprawiają, że szkoła jest miejscem nie tylko nauki ale i wspólnej zabawy, uczniowie mogą w ten sposób bardziej integrować się między sobą jak i swoimi nauczycielami. Poprzez takie zabawy pokazujemy, że sport to świetny sposób na spędzanie czasu, promujemy w ten zdrowy tryb życia.

WNIOSKI DO DALSZEJ PRACY W dalszym ciągu angażowanie naszych uczniów do działalności charytatywnej, która rozwija wrażliwość, i chęć niesienia pomocy innym. Należy włączać większą ilości dzieci integracyjnych w działania Samorządu Uczniowskiego. U uczniów objętych integracja bardzo częsta jest niska samoocena, poprzez różnego rodzaju niepełnosprawności, poprzez włączenie do różnych aktywności obserwujemy istotne zmiany w rozwoju emocjonalnym - wzrost poczucia własnej wartości, samooceny, pewności siebie. Ich dotychczasowa postawa wycofująca ustępuje potrzebie nawiązywania kontaktów, także z pełnosprawnymi rówieśnikami. To mobilizuje do rozbudzania ambicji i naśladowania pozytywnych wzorców. Uczniowie stają się bardziej komunikatywni i samodzielni. Czują się dowartościowani, gdy np. okazują się sprawniejsi fizycznie w rywalizacji sportowej, czy artystycznej. Dzieci zdrowe przede wszystkim uczą się traktowania odmienności jako czegoś naturalnego, niewzbudzającego sensacji czy zażenowania; ponadto tolerancji, opiekuńczości, solidarności, troskliwości, umiejętności współżycia z innymi.

WNIOSKI DO DALSZEJ PRACY Samorząd Uczniowski włączy się w organizację zajęć dla odwiedzających naszą szkołę przedszkoli, zaangażuje się w przygotowanie upominków, dyplomów. Uczniowie pomogą nauczycielom organizującym zajęcia w przygotowaniach., dzięki temu też włączyć się w promowanie naszej szkoły Zachęcić rodziców do większej współpracy z Samorządem, nie tylko wsparcie finansowe,ale zaangażowanie w działalność SU, wspólna organizacja "Loterii fantowej ". Będzie to miało wpływ na relacje między uczniami a rodzicami, da poczucie wspólnoty, wspólnego działania. Rodzice będą mieli poczucie, że są pomocą i wsparciem dla dzieci, będzie to okazja do zrobienia czegoś wspólnie również w szkole. Dziękujemy za współpracę Anna Grabowska i Barbara Jopek