do podjęcia studiów na kierunku

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wsparcie dydaktyki poprzez wprowadzanie ICT, ECDL
Advertisements

Dlaczego warto wybrać specjalność CYBERNETYKA EKONOMICZNA
EDUKACJA TECHNICZNO – - INFORMATYCZNA
1 Największy projekt edukacyjny w Europie Studia podyplomowe dla kadr zarządzających i pracowników przedsiębiorstw.
Planowanie przyszłości edukacyjnej i zawodowej?
Prezentacja W ydziału. WZIiM prowadzi dwa kierunki kształcenia Informatyka i Ekonometria Informatyka Informatyka oba w systemie stacjonarnym i niestacjonarnym.
Prezentacja wydziału. WZIiM prowadzi dwa kierunki kształcenia Informatyka i Ekonometria Informatyka Informatyka oba w systemie stacjonarnym i niestacjonarnym.
Kwalifikacje nauczycieli Rok szkolny 2009/
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne I stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
Specjalność: Kompleksowe Sterowanie Jakością
Specjalność: Metody i systemy wspomagania decyzji II
Specjalność Analiza danych 2010 na kierunku IiE Katedra Statystyki Instytut Zastosowań Matematyki.
Specjalność: Metody i systemy wspomagania decyzji
EDUKACJA KLUCZEM DO SUKCESU Projekt współfinansowany z budżetu Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
PODSUMOWANIE STUDIÓW PODYPLOMOWYCH
POLITECHNIKA ŚLĄSKA w Gliwicach WYDZIAŁ ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA Instytut Ekonomii i Informatyki.
Podyplomowe Studia Surdopedagogiki
Podyplomowe Studia Neurologopedii
WYŻSZA SZKOŁA TECHNICZNA W KATOWICACH
Gospodarka finansowa przedsiębiorstwa
Prezentacja wydziału dr inż. Piotr Bilski Prodziekan ds. Dydaktyki
SOCJOLOGIA PEDAGOGIKA Absolwenci są przygotowani do: samodzielnej i zespołowej realizacji badań społecznych posiadają umiejętności komunikacji, mediacji,
Technik ekonomista.
Ekonometria menedżerska I
Oferta Specjalności Rachunkowość i auditing
Kształcenie na kierunku gospodarka przestrzenna w uniwersytetach ekonomicznych na przykładzie Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie Prof. dr hab. Tadeusz.
Uniwersytet Medyczny w Lublinie
INSTYTUT EKONOMICZNY PAŃSTWOWEJ WYŻSZEJ SZKOŁY ZAWODOWEJ W NOWYM SĄCZU PAŃSTWOWA WYŻSZA SZKOŁA ZAWODOWA W NOWYM SĄCZU Instytut Ekonomiczny PWSZ w Nowym.
Badanie losów absolwentów
Chojnice 2009 rok. Wiedza pozwala dobrze wybra ć !
Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy Jana Kochanowskiego w Kielcach.
Technikum w Chełmży Technik ekonomista
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego Szkolnictwo Wyższe i Nauka Priorytet IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Departament Wdrożeń i.
Instytut Matematyki i Informatyki
Krajowe Ramy Kwalifikacji w Szkolnictwie Wyższym
Sprzeczności i „niewykonalne” zapisy
Zespół Szkół Ekonomiczno-Turystyczno-Hotelarskich im
Seminarium Dobre praktyki w organizacji studiów I stopnia Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechnika Gdańska Prof. dr hab. inż. Alicja.
Kształcenie inżynierów z perspektywy AGH
FIZYKA FIZYKA TECHNICZNA:
Język francuski na świecie
HUMANISTYKA W SZKOLE. POLONISTYCZNO – HISTORYCZNE STUDIA NAUCZYCIELSKIE STUDIA LICENCJACKIE (I STOPNIA)
Język francuski na świecie
Co po gimnazjum? Struktura szkolnictwa ponadgimnazjalnego.
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. prof. Edwarda F
Politechnika Śląska w Gliwicach Wydział Organizacji i Zarządzania Katedra Administracji i Prawa Kierownik Katedry: dr hab. Małgorzata Baron - Wiaterek.
Misja Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu Prowadzimy działalność naukowo-badawczą oraz kształcimy bazując.
Ekonometria menedżerska I Specjalność. Wprowadzenie Specjalność ekonometria menedżerska umożliwia poznanie metod służących do analizy, prognozowania i.
Dlaczego warto? wykształcenie inżynierskie + poszukiwane na rynku pracy specjalności ciekawa i dobrze płatna praca po studiach.
Badanie losów zawodowych absolwentów PWSIiP w Łomży, którzy ukończyli studia w 2010 roku mgr Marlena Włodkowska mgr inż. Sebastian Chrzanowski Biuro Karier.
Specjalność INNOWACYJNY BINZES Katedra Informatyki Ekonomicznej Katedra Przedsiębiorczości i Zarządzania Innowacyjnego Katowice,
Badanie losów zawodowych absolwentów PWSIiP w Łomży, którzy ukończyli studia w 2012 roku mgr Marlena Włodkowska mgr in ż. Sebastian Chrzanowski Biuro Karier.
Badanie losów zawodowych absolwentów PWSIiP w Łomży, którzy ukończyli studia w 2011 roku mgr Marlena Włodkowska Biuro Karier Łom ż a, 2014.
System oświatowy w Irlandii kierowany jest centralnie przez Ministerstwo Edukacji Narodowej. Sprawuje ono nadzór, decyduje o zmianach, w jego gestii są.
DWUJĘZYCZNA OBSŁUGA FIRMY NA POTRZEBY RYNKU MIĘDZYNARODOWEGO Uniwersytet w Białymstoku OFERTA STUDIÓW PODYPLOMOWYCH.
Politechnika Krakowska Katedra Inżynierii Chemicznej i Procesowej Kierunek Inżynieria Chemiczna i Procesowa Inżynieria chemiczna i procesowa jest dyscypliną.
Badanie losów zawodowych absolwentów PWSIiP
Katedra finansów przedsiębiorstw i ubezpieczeń gospodarczych
Zarządzanie Oświatą studia II stopnia
KWALIFIKACJE ZAWODOWE NAUCZYCIELA RELIGII KOŚCIOŁA KATOLICKIEGO
Badanie losów zawodowych absolwentów Uniwersytetu Rzeszowskiego
Studiuj Zarządzanie – to praca z ludźmi
RACHUNKOWOŚĆ Katedra Rachunkowości.
RACHUNKOWOŚĆ I REWIZJA FINANSOWA
SZKOLNICTWO PONADGIMNAZJALNE WARSZTATY DLA RODZICÓW
Wydział Nauk Ekonomicznych i Informatyki Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku Dziekan WNEI Dr Mariola Szewczyk-Jarocka Prodziekan ds. nauki WNEI.
Specjalność ANALITYK OTOCZENIA BIZNESU
Specjalność ANALITYK OTOCZENIA BIZNESU
Wybór specjalności na kierunku ekonomia
Szkoła podstawowa i co dalej?. Szkoła podstawowa i co dalej?
Zapis prezentacji:

do podjęcia studiów na kierunku Z a p r a s z a m y do podjęcia studiów na kierunku MATEMATYKA Aby przejść dalej naciśnij dowolny klawisz

wszystko _ + MATEMATYKA MATEMATYKA MATEMATYKA MATEMATYKA MATEMATYKA przenika + _ wszystko

wszystko _ + MATEMATYKA MATEMATYKA MATEMATYKA MATEMATYKA MATEMATYKA przenika + _ wszystko Aby przejść dalej naciśnij dowolny klawisz

Instytut Matematyki prowadzi: studia licencjackie I stopnia (stacjonarne i niestacjonarne) studia magisterskie II stopnia (stacjonarne i niestacjonarne) Studia licencjackie I stopnia trwają trzy lata, a ich absolwent uzyskuje tytuł licencjata. Naukę może kontynuować na studiach magisterskich. Studia magisterskie II stopnia trwają dwa lata na studiach stacjonarnych, dwa i pół roku na studiach niestacjonarnych i kończą się uzyskaniem tytułu magistra. Studenci mogą wybrać jedną z następujących specjalności: MATEMATYKA W FINANSACH I EKONOMII MODELOWANIE MATEMATYCZNE Aby przejść dalej naciśnij dowolny klawisz

MATEMATYKA W FINANSACH I EKONOMII Pierwsze semestry studiów licencjackich poświęcone są przygotowaniu studentów do zapoznania się z zaawansowanymi przedmiotami specjalistycznymi poprzez zdobycie podstawowej i koniecznej wiedzy z zakresu matematyki i informatyki. Dalsza część nauki to wnikliwe studiowanie starannie dobranych przedmiotów specjalistycznych, a wśród nich strategii rozwoju firmy, bankowości, ubezpieczeń, prawa gospodarczego, zasad ekonometrii. Aby przejść dalej naciśnij dowolny klawisz

MATEMATYKA W FINANSACH I EKONOMII Student tej specjalności zdobędzie umiejętność praktycznego stosowania matematyki i informatyki w rozwiązywaniu różnych zagadnień ekonomicznych i finansowych. Absolwent tej specjalności będzie umiał posługiwać się modelami matematycznymi procesów ekonomicznych oraz finansowych i w oparciu o nie planować strategię inwestowania lub rozwoju firmy. Te umiejętności predysponują go do pracy zarówno w banku lub towarzystwie ubezpieczeniowym, jak również w innych sektorach gospodarki i administracji. Aby przejść dalej naciśnij dowolny klawisz

MODELOWANIE MATEMATYCZNE

MODELOWANIE MATEMATYCZNE Aby przejść dalej naciśnij dowolny klawisz

MODELOWANIE MATEMATYCZNE Wstępem do studiów na tej specjalności jest zapoznanie się z podstawowymi działami matematyki i informatyki. Wiedza ta stanowi podstawę pozwalającą na opanowanie przedmiotów specjalistycznych takich, jak zasady badań operacyjnych, mode-lowanie procesów deterministycznych i stochastycznych, wyko-rzystanie systemów operacyjnych i sieci komputerowych. Studia te mają ponadto nauczyć studenta pracy i współdzia- łania w dużych zespołach interdyscyplinarnych przygotowujących prognozy ośrodkom decyzyjnym. Aby przejść dalej naciśnij dowolny klawisz

MODELOWANIE MATEMATYCZNE Absolwent tej specjalności zdobędzie umiejętność tworzenia i wykorzystywania modeli matematycznych procesów i zjawisk zachodzących w sferze technicznej, przyrodniczej i socjologicznej. Modele te są wykorzystywane w celu prognozowania dalszego przebiegu badanych procesów, co umożliwia planowanie postępowania przez ośrodki decyzyjne. Ponadto, zdobyte wykształcenie matematyczno-informatyczne i związane z nim umiejętności samodzielnego poszukiwania, zbierania i analizowania informacji, dają możliwość szybkiego i elastycznego reagowania na zmienne zapotrzebowania lokalnego rynku pracy. Aby przejść dalej naciśnij dowolny klawisz

do podjęcia studiów podyplomowych Z a p r a s z a m y do podjęcia studiów podyplomowych na kierunku MATEMATYKA Aby przejść dalej naciśnij dowolny klawisz

STUDIA PODYPLOMOWE Studia podyplomowe w zakresie matematyki przeznaczone są dla absolwentów wyższych uczelni posiadających tytuł magistra inżyniera, inżyniera lub magistra w zakresie nauk ścisłych. Słuchaczami studium podyplomowego mogą być również osoby mające dyplom ukończenia studiów wyższych zawodowych (inżynierskich lub licencjackich w zakresie nauk ścisłych). Studia te prowadzone będą w systemie niestacjonarnym przez dwa semestry. Zajęcia odbywają się w soboty i niedziele. . Aby przejść dalej naciśnij dowolny klawisz

Program studiów podyplomowych I semestr Analiza matematyczna Algebra Geometria II semestr Rachunek prawdopodobieństwa z elementami statystyki matematycznej Komputerowe wspomaganie w matematyce Dydaktyka matematyki i metodyka nauczania matematyki Plan studiów przewiduje łącznie 300 godzin (po 150 godzin w każdym semestrze). . Aby przejść dalej naciśnij dowolny klawisz

Studia rozpoczynają się w październiku 2009 r Studia rozpoczynają się w październiku 2009 r. i zostaną uruchomione pod warunkiem zgłoszenia się co najmniej 25 kandydatów. Celem studiów jest poszerzenie wiedzy matematycznej, uzyskanie uprawnień do nauczania matematyki (w przypadku posiadania przygotowania pedagogicznego do nauczania w szkole), w szkołach podstawowych, gimnazjach, szkołach ponadgimna- zjalnych ogólnokształcących i zawodowych, przy czym absolwenci wyższych studiów zawodowych (posiadający odpowiednie przy-gotowanie pedagogiczne) mają prawo nauczania matematyki w szkołach podstawowych, gimnazjach i szkołach zawodowych*. Aby przejść dalej naciśnij dowolny klawisz

Odpłatność za jeden semestr studiów – 1600 zł. */ podstawa prawna: Dziennik Ustaw z 1991 r. nr 98, poz. 433, Dziennik Ustaw z 1993 r. nr 103, poz. 472, Dziennik Ustaw z 1999 r. nr 14, poz. 127. Odpłatność za jeden semestr studiów – 1600 zł. Kandydaci na studia podyplomowe proszeni są o złożenie następujących dokumentów: - karty zgłoszenia, - odpisu dyplomu ukończenia studiów wyższych, - dwóch fotografii. Aby przejść dalej naciśnij dowolny klawisz

K o n t a k t: Studia Podyplomowe w Zakresie Matematyki Politechnika Krakowska, Instytut Matematyki ul. Warszawska 24, 31-155 Kraków numery telefonów: (012) 628-29-78 lub (012) 634-22-03 e-mail: lbyszews@usk.pk.edu.pl Aby przejść dalej naciśnij dowolny klawisz