Komunikacja wizualna Grzegorz Arent Sales Engineer Polycom Poland.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Project management w procesie budowy grona
Advertisements

RAPORT.
OUTPLACEMENT JAKO KONCEPCJA SZERSZEGO SPOJRZENIA NA ZASOBY LUDZKIE W ORGANIZACJI W światowej i lokalnej prasie coraz częściej pojawiają się informacje.

Kogo szukają pracodawcy?
Wrzesień Kilka słów o nas Przedstawienie kadry GOBLL Aeroklub Polski – sytuacja i plany Wyniki finansowe 2009, 2010 GOBLL na tle naszej konkurencji.
Charakterystyka systemów zarządzania w przedsiębiorstwie
Zebranie jako forma wymiany informacji
EControl – prostsze zarządzanie tożsamością pracowników Twórz Zarządzaj Audytuj Wolfgang Berger Omni Technology Solutions
Systemy dla przedsiębiorstw
Zarządzanie projektami partnerskimi
PROGRAM AMBASADORSKI CITI HANDLOWY
PROGRAM BUDOWY SIECI „ROSzEFS”
1 Stan rozwoju Systemu Analiz Samorządowych czerwiec 2009 Dr Tomasz Potkański Z-ca Dyrektora Biura Związku Miast Polskich Warszawa,
(na podstawie badań ankietowych)
Budowanie wspólnoty uczących się MODUŁ VIII Sesja 8.1 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PROGRAM.
1 Kryteria wyboru systemów: Przystępując do procesu wdrażania zintegrowanego systemu zarządzania, należy odpowiedzieć na następujące pytania związane z.
Praca Inżynierska „Analiza i projekt aplikacji informatycznej do wspomagania wybranych zadań ośrodków sportowych” Dyplomant: Marcin Iwanicki Promotor:
E-learning czy kontakt bezpośredni w szkoleniu nowych użytkowników bibliotek uczelni niepaństwowych? EFEKTYWNOŚĆ OBU FORM SZKOLENIA BIBLIOTECZNEGO W ŚWIETLE.
Wdrażanie Systemu Obsługi Klientów
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- V Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Jak ubiegać się o pracę Opis warsztatów dla nauczycieli – członków Klubu Przedsiębiorczych Nauczycieli IMPULS.
Lubelskie Samorządy na 5 – wzmocnienie i poprawa jakości usług urzędów administracji samorządowej Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach.
Microsoft Lync Efektywna komunikacja w Biznesie
Formy pracy na odległość w dobie Nowej Gospodarki dr Zbigniew E. Zieliński Wyższa Szkoła Handlowa im. B. Markowskiego ul. Peryferyjna.
ABC e-learningu.
Produkcja skojarzona w systemie elektroenergetycznym
Paweł Piecuch Ekspert w zakresie implementacji rozwiązań technologicznych w ochronie zdrowia. Warszawa Więcej informacji.
Oferta ośrodków KSU dla MŚP: usługi informacyjne Agencja Rozwoju Lokalnego AGROTUR S.A.
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Social HR? – Wykorzystanie social media w działaniach HR dr Jan Zając 9 maja 2012.
Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Sprzedaży
CRM GigaCon Warszawa Jarosław Żeliński
RYNEK PRACY I HR WOBEC REWOLUCJI CYFROWEJ Szkolenia dla rozproszonych zespołów realizowane za pomocą webinarów i warsztatów online Marta Eichstaedt 9 maja.
CSR jako narzędzie budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa
1 Po co firmom Facebook? i na co warto uważać… Dr Jan Zając Warszawa, 2012/05/31.
Rozwiązania informatyczne dla przedsiębiorstw
Mobility Extension MobEx Wzrost konkurencyjności Wygoda Twoich klientów.
DC Edukacja Centrum Szkoleń i Certyfikacji Komputerowych Innowacyjne formy oceniania z wykorzystaniem ICT Kartuzy, 12 listopada 2010.
Idea Klastra - korzyści z punktu widzenia przedsiębiorstw
Szkolenia, Coaching, PR.
Copyright © 2008 Accenture. Zawartość prezentacji stanowi własność intelektualną Accenture. Wszelkie prawa zastrzeżone. Konferencja Hutnictwo 2008 Integracja.
czyli szkolenie dla tych, co nie mają czasu
CZYLI UWOLNIJ POTENCJAŁ
Teleroute Pro. Szkolenie dla grupy handlowej i biura Teleroute Polska
Mistrzowskie techniki negocjacji cenowych
Szkolenie dla opiekunów Centów
Kluczowe czynniki sukcesu
Wykorzystanie nowoczesnych systemów zarządzania w celu zwiększenia
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Tworzenie infrastruktury informacyjnej dla polskiego
INFORMACJA MARKETINGOWA
Prezentuje: Ola Żuławińska DotacjaNaStart.pl. 1. Jaką masz wizję swojej firmy?
ZAŁOŻENIA I REZULTATY PROJEKTU „KOMPETENTNY E- NAUCZYCIEL”
„Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym” R. Alec Mackenzie.
Dlaczego Perfect NDF SA ?. Dzisiejsze oczekiwania Klienta wobec Doradcy Ubezpieczeniowo-Finansowego Uczciwość Rzetelność Wiedza, doświadczenie, profesjonalizm.
Prezentacja dobrej praktyki
1 Spotkanie dotowane w ramach Programu Rozwoju Sprzedaży Ilustracje pochodzą z ogólnodostępnych stron internetowych, w tym
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Jeleniogórski System Wspierania Placówek Oświatowych
SYSTEM FUNKCJI, PROCESÓW I PRZEDSIĘWZIĘĆ W ORGANIZACJI.
Kalendarz 2020.
Zebranie jako forma wymiany informacji. Zebrania: są ważnym elementem komunikowania się w jednostkach organizacyjnych. W trakcie, których przekazywane.
Poznań, – Warsztaty ILIM. „Proste eUsługi dla ukształtowania i wzmocnienia sieci MŚP w Europie Środkowej”  Program dla Europy Środkowej ->
Agnieszka Bieniak Zaangażowanie pracowników – 365 dni zaangażowania.
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi
Logistyk.
Nowe trendy - planowanie negocjacji Wysokie standardy współpracy.
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
CIS Polska - mgr inż. Mirosław Pułyk
Zapis prezentacji:

Komunikacja wizualna Grzegorz Arent Sales Engineer Polycom Poland

70% tego co usłyszą i zobaczą “Po co nam to wideo?” Ludzie zapamiętują... 30% tego co zobaczą 20% tego co usłyszą 70% tego co usłyszą i zobaczą You’ve heard these adages...

Ludzie mają tendencję do przeceniania znaczenia słów !!! Wyniki badań Sens przekazu odbieramy w: 55 % z mowy ciała 38 % z cech głosu Zaledwie 7 % z treści słów Ludzie mają tendencję do przeceniania znaczenia słów !!!

„Naprawdę będę odpowiedzialny za wyniki nowego projektu? Entuzjazm „Naprawdę będę odpowiedzialny za wyniki nowego projektu? To cudownie szefie”

„To niesamowicie interesujące, wręcz pasjonujące” Zaangażowanie „To niesamowicie interesujące, wręcz pasjonujące”

Co ludzie robią podczas audiokonferencji? Dlaczego komunikacja wizualna jest istotna? Co ludzie robią podczas audiokonferencji? Wiele rzeczy na raz 90% Szukają informacji na temat konferencji na biurku i w komputerze 69% Pracują nad innym projektem 70% Czytają i wysyłają maile 51% Rozmawiają z inną osobą 36% Surfują po Internecie 27% Jadą samochodem 11% Wychodzą do toalety 9% Sądzą, że audiokonferencja to strata czasu 47% Robią notatki związane z audiokonferencją 3% Ludzie zachowują się inaczej jeśli wiedzą, że ktoś na nich patrzy! Źródło: Russell Research Inc, NY for Raindance Communications Inc, Louisville, CO Article from Corporate Meetings & Incentives, February, 2005

Streaming a interaktywna dyskusja przez wideo. Co przyciąga uwagę? Jeśli chcesz aby Twoi słuchacze zapamiętali to o czym mówiłeś - zaangażuj ich. Stopień zaangażowania... Kiedy czytamy 10% Kiedy słuchamy 20% Kiedy oglądamy 30% Kiedy słuchamy i oglądamy1 50% Kiedy dyskutujemy2 70% Kiedy sami sprawdzamy 80% Kiedy uczymy innych 95% Źródło: Leapfrog Innovators, Natick, MA Article from Meetings, July, 2003 1. Streaming video/audio/data 2. Dyskusja video/audio/data

Dlaczego wideokomunikacja? Wzrost produktywności Ludzie spędzają mniej czasu w podróżach – więcej w biurze Lepszy dostęp do wysokiej klasy specjalistów Ludzie częściej wymieniają informacje Trafne decyzje – więcej ludzi zaangażowanych w sprawy organizacji

Dlaczego wideokomunikacja? Optymalizacja czasu pracy: Minimalizuje nieobecność najlepiej opłacanej kadry Godzinne spotkanie zajmuje godzinę, a nie cały dzień Redukcja kosztów: Nie wymaga podróży służbowych Nie wymaga organizowania zaplecza socjalnego (sale, posiłki, noclegi) Wzrost efektywności pracy: Spotkania mogą odbywac się częściej, w dowolnym czasie Nieograniczona liczba uczestników Konsultacje (doradztwo) na odległość Zdalne szkolenia Wygoda

Metody sprzedaży

Proces sprzedaży Listen – Respond – Deliver Czyli: Wysłuchaj uważnie swojego Klienta zanim przedstawisz ofertę Ofertę przygotuj na podstawie informacji uzyskanych podczas rozmowy Staraj się być wiarygodnym doradcą Dostarcz rozwiązanie

Metody sprzedaży Metoda nr 1 – badanie/generowanie potrzeb Klienta Jakie pytania należy zadać, aby organizacja zaczęła myśleć o wideokonferencji? Metoda nr 2 – korzyści Jak inni wykorzystują tę technologię? Sprzedawaj wideo jako aplikację, która poprawia komunikację międzyludzką.

Metoda nr 1 - potrzeby Pytania, które warto zadać: Jakie są 3 główne cele/wartości Państwa Działu / Firmy? zastanów się, jak te cele można osiągnąć używając wideokonferencji. Z kim najczęściej organizowane są spotkania? Jaki jest zwykle cel spotkań, co jest ich przedmiotem? Jak często odbywają sie spotkania? Jak długo trwają? Czy wynajmowane są sale/ośrodki specjalnie na czas spotkania? Jak są organizowane? Każdy siedzi w swoim biurze Wszyscy zjeżdżają sie w to samo miejsce Przy użyciu telefonu lub telekonferencji

Metoda nr 1 - potrzeby Pytania, które warto zadać : Jak dużo ludzi jest w to zaangażowanych? Uczestnicy Organizatorzy Czy spotkania byłyby bardziej efektywne, gdyby więcej ludzi mogło brać w nich udział? Uczestnicy z biur regionalnych Kadra niższego szczebla Czy z niektórymi ludźmi spotkania powinny mieć miejsce częściej niż obecnie? Czy czas spędzany w podróżach ogranicza ich częstotliwość?

Metoda nr 1 - potrzeby Pytania, które warto zadać : Czy ludzie nie mogą wziąć udziału w spotkaniu z powodu podróży? Opóźnienia lotów Wysokie ceny przelotów Problem z wygospodarowaniem całego dnia na 2-godzinne spotkanie Czy część spotkań mogłaby być zastąpiona przez wideokonferencje? Które spotkania? Ile godzin w miesiącu?

Metoda nr 2 - korzyści Wideokonferencja to znacznie więcej niż tylko oszczędności na kosztach podróży... Inne profity Oszczędności kosztów

Metoda nr 2 - korzyści Zwiększenie przychodów Skrócenie czasu dotarcia do rynku Rozwój pracowników Odróżnienie sie od konkurencji Zarządzanie rozproszoną organizacją

Metoda nr 2 - korzyści “Zamiast 25 osób na 25 placówek, 25 osób obsługuje 100 oddziałów” Personal Financial Assistant, Inc. Walmart wykorzystuje systemy Polycom, aby szybko reagować na zmiany trendów na rynku. Gdyby tak można było zwiększyć przychody bez zwiększania liczby pracowników...

Gdyby tak można było dostarczać nowości jako nr 1... Metoda nr 2 - korzyści “Wideokonferencja umożliwia szybszą reakcję miedzy fabryką a liniami montażowymi.” Harley Davidson Motor Company Gdyby tak można było dostarczać nowości jako nr 1...

Gdyby tak mieć najlepiej wyszkoloną kadrę w branży... Metoda nr 2 - korzyści “Wideokonferencja pozwala nam organizować najlepsze kursy z udziałem najlepszych trenerów” “Jednym ruchem zwiekszyliśmy liczbę odbiorców trzykrotnie” United Technologies Boston Univ. Gdyby tak mieć najlepiej wyszkoloną kadrę w branży...

Zastosowania Spotkania na odległość Zarządzanie projektami Praca zespołowa Rozwój produktów Zdalna ekspertyza Nauczanie na odległość Obsługa Klienta Telemedycyna Rozprawy sądowe Telepraca ... More details of this appear in the main presentation

Zarząd Spotkania Zarządu Przejęcia innych firm Zarządzanie rozproszoną organizacją Pomoc niezależnych ekspertów zewnętrznych Szkolenia korporacyjne Relacje z Klientami

Sprzedaż i Marketing Szkolenia handlowe Spotkania z Klientami Spotkania Działu Sprzedaży Wsparcie z innych oddziałów Komunikaty Działu Marketingu Natychmiastowa informacja zwrotna Wykorzystanie zdalnych zasobów (eksperci)

Obsługa Klienta Spotkania z Klientami Zdalna naprawa/interwencja Szkolenia produktowe Spotkania działu Decentralizacja zasobów ludzkich

Zarządzanie personelem Zdalna rekrutacja Szkolenia wstępne (np. BHP) Zapoznanie z organizacją i obowiązującymi procedurami Komunikaty organizacyjne Spotkania okolicznościowe

Szkolenia Szkolenia handlowe Szkolenia komputerowe Szkolenia techniczne Ciągłość procesu edukacji Szkolenia partnerów Szkolenia Klientów Wdrażanie procedur Szkolenia ISO ...

Rozwój Produktów Prace badawcze Szkolenia Rozwiązywanie problemów inżynieryjnych Spotkania z dostawcami Zdalna ekspertyza Współdzielenie wiedzy ekspertów Komunikacja międzyoddziałowa Testy

Produkcja Wizyty w zakładach pracy Nadzór jakościowy Spotkania z dostawcami Szkolenia pracowników Zdalna naprawa (ekspertyza)

Finanse Konsultacje z ekspertami podatkowymi Spotkania działu Planowanie budżetu Przejęcia innych firm Szkolenia pracowników

IT Wdrażanie nowych projektów Szkolenia z obsługi aplikacji Spotkania z dostawcami Zdalna pomoc Zarządzanie kryzysowe Spotkania działu

Zakupy, logistyka Spotkania z dostawcami Komunikacja ze zleceniodawcami wewnętrznymi Komunikacja z Działem Produkcji Szkolenia wewnętrzne Spotkania działu Nadzór jakościowy