1 przygotowany dla Badanie preferencji piśmienniczych Polaków.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
D-Link Technology Trend Wyniki badania
Advertisements

Warsztaty z pisania Listu Motywacyjnego Przygotował: Sebastian Wilk
Opinie Polaków na temat usług szpitalnych
D-Link Technology Trend Zakupy online Grudzień, 2007.
Raport z badania Źródła informacji i uczestnictwo w targach maszynowych dla Polskiej Izby Gospodarczej Maszyn i Urządzeń Rolniczych.
D-Link Technology Trend sprzęt komputerowy i internet w gospodarstwach domowych Wyniki badania.
Społeczności w Internecie
1 Opinie i preferencje polityczne przedsiębiorców Raport z ilościowych badań telefonicznych Sopot, październik 2006.
Pajdokracja, czyli… rządy dzieci.
Analiza przeprowadzonej ankiety na temat.
Badanie ankietowe na temat Powstania Warszawskiego WYNIKI
Wyniki badania TNS OBOP
CO POLACY MY Ś L Ą O DEMOKRACJI NA BIA Ł ORUSI? Warszawa, marzec 2007 Przygotowanie: Paweł Ogrodziński, Mariusz Toniszewski,
Kleider machen Leute Zespół Oświatowy w Liniewie
Raport z badania Capibus
Metody badawcze w socjologii – ciąg dalszy
Kompetencje wychowawcze polskich rodziców
Obliczenia macierzowe cz.2
Rozwiązywanie układów
Otocznie i strategia Raport przygotowany we współpracy z firmą 6 grudnia 2010 Organizatorzy Projektu:
Festiwal Nauki 2009 Prezentacja wyników badań Autor: Olga Wagner Koordynacja: Kuba Antoszewski.
Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów Warszawa l matura.oeiizk.waw.pl doradca.oeiizk.waw.pl.
ZAWODY ZAUFANIA PUBLICZNEGO W ŚWIADOMOŚCI POLAKÓW
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Metodologia badania 3 Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2009 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny.
Matematyka znajomość i ocena reklam zachęcających do nauki matematyki
Badanie świadomości ekologicznej i postaw mieszkańców Łodzi wobec segregacji odpadów i planowanej inwestycji infrastrukturalnej – instalacji termicznego.
Paweł Wójcik, IQS and QUANT Group
Pracownia Języków Obcych IBE Agata Gajewska-Dyszkiewicz
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Adamowie
MOJA SZKOŁA W LICZBACH Prezentacja projektu z zakresu przedmiotów przyrodniczych: matematyka, biologia, chemia. Projekt wykonała: Monika Wojtyła, kl.
Sprawozdanie z kontroli nieruchomości pod względem utrzymania czystości i porządku (stan na r.)
EWALUACJA WEWNĘTRZNA II
GfK Custom ResearchPostawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejluty 2008 Postawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniej Prezentacja wyników badania 12.
Opracował: Zespół do Ewaluacji Wewnętrznej II
Naukowiec i nauka – obraz społeczny Wyniki badań CAPIBUS
Doświadczenia związane z karami fizycznymi Raport z badania Data badania: 11 – 18 września 2008 Przygotowane dla: Fundacji Dzieci Niczyje Autor: Agata.
Raport z badania Omnibus dla Centrum Zdrowia Dziecka Warszawa, luty 2006.
Badania product placement w programach telewizyjnych Badania product placement w programach telewizyjnych Katarzyna Bednarzak BR TVP Adam Czarnecki ARC.
Emocje automatyczne i refleksyjne zmieniają nasze postrzeganie
Niepełnosprawni wzrokowo
Problemy wychowawcze dzieci
Opieka rodzicielska Wyniki badania dla Fundacji Rodzin Adopcyjnych.
Kampania na rzecz przejrzystości mediów w Polsce Wybrane wyniki badań Listopad 2004.
Aktywność ruchowa w środowisku wodnym kobiet ciężarnych
Kartki świąteczne.
Nowe prawo o cudzoziemcach
Wyniki ankiety ,,Twój głos, Twój Europejski wybór- ankieta dotycząca udziału w wyborach do Parlamentu”
Tyczenie przez przeszkody.
ROZPRAWKA.
Opinie Polaków na temat nepotyzmu w instytucjach publicznych
Sprawozdanie z testu kompetencji klas szóstych październik 2012r.
© GfK 2014 | GfK Health | Leki homeopatzcyne widziane okiem Polaków 1 LEKI HOMEOPATYCZNE WIDZIANE OKIEM POLAKÓW Czerwiec 2014.
Zwyczaje związane z myciem okien
Zdolności matematyczne Polaków Prezentacja wyników badania.
15 minutowa Prezentacja kartka dzięki której zarobisz tysiące złotych.
P1: Jaki jest obecnie odsetek zwolenników partii X w populacji uprawnionych do głosowania (w elektoracie) Pytania i odpowiedzi P2: Czy w porównaniu z ubiegłym.
STYPENDYŚCI NAGRODY BURMISTRZA KORSZ 2014 ZESPÓŁ SZKÓŁ W ŁANKIEJMACH.
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny.
ISU Indywidualizacja w praktyce szkolnej Wyniki ankiet Małgorzata Taraszkiewicz.
2015/2016. We wtorkowe popołudnie, 20 października 2015 roku, w naszej szkole miało miejsce niezwykle uroczyste wydarzenie ŚLUBOWANIE UCZNIÓW KLAS PIERWSZYCH.
Nasz wizerunek zaklęty w kartkach papieru
SPRAWDZIAN W KLASIE SZÓSTEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ OD ROKU SZKOLNEGO 2015/2016.
Badanie satysfakcji użytkowników centralnej ciepłej wody użytkowej © TNS 5 maja 2014 Badanie satysfakcji użytkowników centralnej ciepłej wody użytkowej.
Celem naszego projektu było zbadanie aktywnosci fizycznej uczniów naszej szkoly.
Stan czytelnictwa w Polsce w 2016 roku
WPŁYW CZYTANIA NA ROZWÓJ DZIECI I MŁODZIEŻY
Nasza szkoła w procentach
Szachy są jak morze, w którym komar może się napić,
Kopiowanie - w jakim celu, jakie materiały, jak często?
Zapis prezentacji:

1 przygotowany dla Badanie preferencji piśmienniczych Polaków

2 Opis badania Blok pytań w Omnibusie próba Badanie ilościowe Próba ogólnopolska osób w wieku lat realizacja w terenie 29 maja 2009 – 1 czerwca 2009

3 Wyniki

4 Sposób wyrażania przemyśleń, odczuć i wrażeń P1. W jaki sposób łatwiej wyrazić Panu/ Pani pisemnie swoje przemyślenia, odczucia i wrażenia? Reprezentatywna próba Polaków w wieku lat, N=1007 Blisko 70% Polaków twierdzi, że łatwiej im wyrazić swoje odczucia, przemyślenia i wrażenia długopisem lub piórem na kartce papieru

5 Wpływ odręcznego pisania na wyobraźnię i kreatywność P2. Czy Pana/ Pani zdaniem pisanie odręczne rozwija wyobraźnię i kreatywność? Reprezentatywna próba Polaków w wieku lat, N=1007 Prawie ¾ Polaków twierdzi, że pisanie odręczne rozwija wyobraźnię i kreatywność

6 Ulubiona forma otrzymywania życzeń i pozdrowień P3. W jakiej formie najbardziej lubi Pan/ Pani dostawać życzenia i pozdrowienia? Reprezentatywna próba Polaków w wieku lat, N=1007 Ponad 60% Polaków najbardziej lubi dostawać życzenia i pozdrowienia w formie ręcznie wypisanej kartki pocztowej lub listu

7 Cechy, z jakimi kojarzą się osoby piszące wiecznym piórem P4. Z jakimi cechami kojarzą się Panu/ Pani osoby piszące wiecznym piórem? Reprezentatywna próba Polaków w wieku lat, N=1007 Osoby piszące wiecznym piórem kojarzą się przede wszystkim z wysoką kulturą, mądrością i prestiżem

Wnioski Blisko 70% Polaków twierdzi, że łatwiej im wyrazić swoje odczucia, przemyślenia i wrażenia długopisem lub piórem na kartce papieru. 68% Polaków twierdzi, że pisanie odręczne rozwija wyobraźnię i kreatywność. Ponad 60% Polaków najbardziej lubi dostawać życzenia w formie ręcznie wypisanej kartki pocztowej lub listu. Osoby piszące wiecznym piórem kojarzą się przede wszystkim z wysoką kulturą, mądrością i prestiżem. Blisko połowa Polaków lubi pisać piórem. 8

9 Dziękuję