Szkolenie wprowadzające dla Doradców Telekomunikacyjnych - kanał dystrybucyjny Warszawa, październik 2006.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PREZENTACJA SYSTEMU eDokumenty
Advertisements

Neostrada tp.
Dostęp do Internetu Frame Relay tp
WNIOSEK O URUCHOMIENIE ŚRODKÓW ZASADY SKŁADANIA I ROZLICZANIA
Wniosek o płatność Karolina Bakalarska Olsztyn,
Potwierdzenie przyjęcia zamówienia
e-commerce jako efektywny rozwój dystrybucji
Raportowanie, monitorowanie oraz przepływy finansowe Szwajcarsko-Polski Program Współpracy Muszyna opracowanie JEMS Architekci.
I FORUM FUNDUSZY EUROPEJSKICH Fundusze Europejskie – efekty, możliwości i perspektywy Program Bloku Finansowego PIENIĄDZ ROBI PIENIĄDZ… Czyli rola i wsparcie.
INFORMACJA I PROMOCJA Kwiecień 2004 Ministerstwo Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej.
Departament Wdrażania Programów Rozwoju Regionalnego Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Propozycje uproszczeń systemowych mających na celu usprawnienie.
Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach NAJCZĘŚCIEJ WYSTĘPUJĄCE NIERPAWIDŁOWOŚCI W TRAKCIE REALIZACJI PROJEKTÓW Kielce, 9 lipca 2007 r.
ROZLICZENIE JEDNORAZOWEJ DOTACJI NA ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego27 lutego 2008 r. 1 Obowiązki Beneficjenta wobec IZ RPO WD wynikające z zawartej umowy o dofinansowanie projektu.
WNIOSEK O URUCHOMIENIE ŚRODKÓW ZASADY SKŁADANIA I ROZLICZANIA
1 Procedura wyboru wniosków i zawierania umów w ramach Poddziałania POKL Piotr J. Majewski Zespół Instrumentów Szkoleniowych Warszawa, 17 kwietnia.
6. Sprawozdawczość w projekcie Anna Broniarek Zespół Instrumentów Szkoleniowych Warszawa, dnia 23 kwietnia 2008 roku.
2009 Warszawa, 24 czerwca 2009 r Oferta Krajowego Systemu Usług (KSU) dla przedsiębiorców Warszawa, 7 września 2009 r.
"Jeżeli istnieje sposób, by zrobić coś lepiej, znajdziemy go..."
WAŻNA INFORMACJA Firma nie gwarantuje dochodów w przypadku braku pozyskiwanych klientów. Sukces Niezależnego Przedstawiciela ACN nie jest zagwarantowany,
Sekretariat Regionalny Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich Województwa Warmińsko-Mazurskiego Regulamin dotyczący realizacji działań w ramach Planu Działania.
Krok po kroku… …do WŁASNEJ FIRMY Zakładanie działalności gospodarczej
KORESPONDENCJA W SPRAWACH HANDLOWYCH Opracowanie: Wioleta Musiał
Rozliczanie operacji PROW Stęszew 6 listopada 2012r Ireneusz Witkowski.
Autor: Urszula Wolanin. Usługa polega na umożliwieniu klientowi połączenia telefonicznego w celu odsłuchania informacji nagranej na taśmie magnetofonowej.
Gwarancja Kontraktowa
Krajowy System Usług Kierunki rozwoju Krajowego Systemu Usług i jego oferta wsparcia przedsiębiorczości Warszawa, 26 listopada 2010 r. 1.
WNIOSEK O URUCHOMIENIE ŚRODKÓW ZASADY SKŁADANIA I ROZLICZANIA
ZAKRES ŚWIADCZENIA USŁUG PRZEWOZU KRAJOWEGO TOWARÓW
Title Slide 1 It starts with you
Procedury związane ze zgłaszaniem, uczestnictwem, rozliczaniem i raportowaniem projektów VOUCHER BADAWCZY BIURO UPOWSZECHNIANIA NAUKI UKW.
STAŻE Z MOŻLIWOŚCIĄ WYPŁATY STYPENDIUM STAŻOWEGO PRAKTYCZNY PORADNIK, CZYLI CO ZROBIĆ ŻEBY DOSTAĆ SIĘ NA STAŻ?
Procedura podejmowania działalności gospodarczej
Przykłady analiza i projektowanie
Rola KDPW w obsłudze walnych zgromadzeń Pierwsze doświadczenia po zmianie KSH.
System Informatyczny w firmie branży komunalnej
1 Instrukcja wypełniania Umowy o prowadzenie z funduszami Legg Mason Materiał do użytku wewnętrznego pełnomocników.
Zasady prawidłowego rozliczania otrzymanego wsparcia w ramach „ Z pracy do pracy” POKL /14.
rola fachowego doradcy
Zasady przygotowania dokumentów dla uczniów i przedsiębiorców 4-tygodniowe płatne staże wakacyjne dla uczniów ze szkół ponadgimnazjalnych realizowane w.
Zintegrowane systemy informatyczne
Szkody z ubezpieczeń NNW – proces zgłoszenia i likwidacji.
Grupa: administratorzy lokalni JST. Użytkownik systemu CEIDG - materiały szkoleniowe2 Informacje wstępne Zakładanie konta w CEIDG -Wybór sposobu dostępu.
Kształcenie podyplomowe pielęgniarek i położnych w obszarach związanych z potrzebami epidemiologiczno- demograficznymi – System SOWA Dorota Ludorowska.
Best Move. zDominujemy Polskę najlepszą ofertą na rynku.
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich Wsparcie przygotowawcze dla LGD Lublin Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie Departament.
Zasady finansowania w Programie Operacyjnym Wiedza Edukacja Rozwój Departament Funduszy Europejskich i e-Zdrowia Ministerstwo Zdrowia Warszawa, 16 czerwca.
Człowiek – najlepsza inwestycja CO NOWEGO W PROGRAMIE OPERACYJNYM KAPITAŁ LUDZKI? Prowadząca: Anna Makowska.
Warszawa, r. 1 PLATFORMA USŁUG ELEKTRONICZNYCH Nowe możliwości komunikacji z ZUS.
Rozliczanie wydatków we wnioskach o płatność
Ideas Loading Program grantowy
Twój najlepszy ruch Best MOVE
„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie” Rozliczenie projektu.
Umowa o przyznaniu pomocy
Twój najlepszy ruch Best MOVE
Wsparcie dotacyjne w ramach
Adres korespondencyjny
Innowacyjna Ochrona Serwisowa Urządzeń dla Firm
Specjalność Handel zagraniczny
Służby informatyczne wspomagające bezpośrednio użytkowników w TPSA
Przewodnik stażysty.
Beneficjenci projektów finansowanych w ramach PO WER
Staże zawodowe Przewodnik dla Pracodawców
System oceny i kryteria wyboru projektów w ramach Podziałania
Gdzie szukać dotacji na rozwój kwalifikacji
System wyboru projektów w ramach Działania 5. 2
Zamawiam szkolenie z obowiązkiem zapłaty
System wyboru projektów w ramach Działania 6. 1
WPROWADZANIE ZMIAN W PROJEKCIE
Zapis prezentacji:

Szkolenie wprowadzające dla Doradców Telekomunikacyjnych - kanał dystrybucyjny Warszawa, październik 2006

TP i Partner w obecnym łańcuchu wartości. PRZESYŁANIE DANYCH URZĄDZENIA KOŃCOWE ROZWIĄZANIA, APLIKACJE, CONTENT DORADZTWO, OUTSOURCING OBECNOŚĆ TP WARTOŚĆ DODANA (PARTNER) Kompetencje w dostarczaniu medium na poziomie operatora Największy zasięg, zróżnicowane technologie dostępowe, nowoczesne technologie przesyłu Serwis i obsługa posprzedażna – największa sieć w kraju Terminale, PABX, Routery, komputery, serwery są dodatkowym źródłem przychodów – dla Partnera ale też dla operatora (konfiguracja, zarządzanie, serwis) Rola Partnera przesuwa się jest do dalszych ogniw łańcucha dostaw Rozwiązania aplikacyjne są podstawą do sprzedaży rozwiązań technologicznych Zmiana modelu biznesowego Klienta - nowe technologie, konwergencja zmieniają sposób wewnętrznej komunikacji klienta, a także sposób w jaki dociera do swoich odbiorców/dostawców Partner oferując rozwiązanie powiększa swoją przewagę konkurencyjną Z punktu widzenia Klienta najważniejsze jest funkcjonalne rozwiązanie, a nie sama technologia. Komplementarność oferty TP i Partnera to kompletność rozwiązania dla Klienta.

Sprzedaż pośrednia na rynku biznesowym w TP Sprzedaż Bezpośrednia Sprzedaż Pośrednia Cel sprzedaży pośredniej- pełnienie funkcji, które nie są realizowane przez sprzedaż bezpośrednią wizyty osobiste tam, gdzie klienci tp obsługiwani są przez telefon sprzedaż rozwiązań opartych na usługach telekomunikacyjnych, zapewniających klientowi kompleksowe rozwiązanie Segmenty Klientów TP Partnerzy aktywni VAR Dystrybutorzy (RH TP) KK klucz Opiekunowie Klientów Sprzedaż Wyspecjalizowana Large Accounts duże firmy obsługiwane bezpośrednio Partnerzy VAR Sprzedaż telefoniczna SME średnie firmy obsługiwane telefonicznie Sprzedawcy Rolą Dystrybutora jest: - rozwój i zarządzanie Siecią Sprzedaży - nadzór nad realizacją celów sprzedażowych Przedstawicieli Sprzedaży TP - nadzór nad standardami pracy Przedstawicieli Sprzedaży TP Dystrybutorzy SOHO małe, jednoosobowe firmy Klienci Indywidualnil

Model współpracy w Kanale Dystrybucyjnym Rozwój Sieci Sprzedaży Powoływanie Koordynatora Sieci Sprzedaży Podpisywanie umów z Przedstawicielami Sprzedaży TP i wdrażanie zmian wprowadzonych przez TP Rozliczanie z Przedstawicielami Sprzedaży TP na zasadach określonych przez TP Wyznaczanie celów sprzedażowych Koordynacja działań w kanale Rozliczenia z RH TP Koordynator Sprzedaży Pośredniej RH TP (Dystrybutor) Uzgadnianie z TP i nadzór nad realizacją celów sprzedażowych Zarządzanie DT RH TP oraz Siecią Sprzedaży Organizacja i realizacja szkoleń wprowadzających Zgłaszanie DT do autoryzacji Weryfikacja formalna zamówienia przed dostarczenie do TP Weryfikacja jakości i standardów pracy DT Rozliczenia z Przedstawicielami Sprzedaży i z DT RH TP Regionalny Koordynator ds. Dystrybutorów Koordynator Sieci Sprzedaży Zapewnienie wsparcia w regionie w zakresie realizacji pozyskanych zamówień Nadzór nad realizacją nałożonych celów sprzedażowych i standardów Przedstawiciel Sprzedaży TP DT Pozyskiwanie i rejestracja zamówień w systemie TP DT DT DT REGION

Obowiązki Doradcy Telekomunikacyjnego Dbanie o wizerunek Telekomunikacji Polskiej Zachowanie poufności i przestrzeganie tajemnicy przedsiębiorstwa TP Znajomość i poszerzanie wiedzy związanej z Usługami TP Oferowanie Usług TP zgodnie z zasadami uczciwej konkurencji Promowanie Usług TP wśród Klientów Pozyskiwanie i dostarczanie do TP (przez Dystrybutora) zamówień na Usługi TP Udzielanie pomocy Klientom w wypełnianiu Zamówień oraz w kompletowaniu innych dokumentów niezbędnych do podpisania Umowy o Świadczenie Usługi TP Przekazywanie do TP informacji mogących mieć wpływ na proces reklamacji i windykacji związanych ze świadczeniem Usług TP Raportowanie sprzedaży w systemie informatycznym Partner.TP Zapewnienie Klientom najwyższego poziomu obsługi Doradca Telekomunikacyjny nie może: podpisywać w imieniu TP dokumentów składać w imieniu TP oświadczeń woli podawać się za pracownika Telekomunikacji Polskiej oferować własnych rabatów na Usługi TP (za wyjątkiem oficjalnych promocji) podpisywać z Klientami Umów o świadczenie Usług TP

Przedstawiciel Sprzedaży TP Proces sprzedaży Zasada pozyskiwania zamówień Model współpracy pomiędzy RH TP (Dystrybutorem) a Przedstawicielem Sprzedaży TP uregulowany jest: Umową Sieci Sprzedaży Regulaminem Programu Partnerskiego Regulaminem Wynagradzania Prowizyjnego Zbiorem Procedur Telekomunikacja Polska Zamówienie RH TP (Dystrybutor TP) RH TP wspiera Przedstawicieli Sprzedaży TP przy sprzedaży rozwiązań oraz zarządza kanałem sprzedaży Zamówienie Płatność Umowa na Świadczenie usługi TP RH TP i Przedstawiciel Sprzedaży TP uczestniczą w obiegu Zamówień oraz Umowy o Świadczenie Usługi. Instalacja i fakturowanie jest po stronie tp. Przedstawiciel Sprzedaży TP Zamówienie Oferta dla Klienta przedstawiana jest w cenach cennikowych i promocjach, niezależnie od kanału sprzedaży Klient biznesowy TP Zamówienie jest efektem pracy DT zatrudnionego przez Przedstawiciela Sprzedaży TP. Praca polega albo na samodzielnym znalezieniu klienta na usługi tp, albo na zaoferowaniu wspólnie z handlowcem tp kompleksowego rozwiązania dla klienta.

Autoryzacja Przedstawicieli Sprzedaży TP Autoryzacja Przedstawicieli Sprzedaży TP i Doradców Telekomunikacyjnych Autoryzacja Przedstawicieli Sprzedaży TP Rejestracja przez Koordynatora Sieci Sprzedaży POS i Koordynatora Przedstawiciela Sieci Sprzedaży TP w aplikacji Partner TP Podpisanie Umowy Sieci Sprzedaży pomiędzy Przedstawicielem Sprzedaży a RH TP Nadanie numeru ID Przedstawicielowi Sprzedaży TP Nawiązanie kontaktu pomiędzy firmą a RH TP Autoryzacja Doradców Telekomunikacyjnych Koordynator Sieci Sprzedaży szkoli Doradców (szkolenie wprowadzające + test) oraz zgłasza Doradców do TP na szkolenie z wybranego koszyka produktowego Dodanie przez Koordynatora Sieci Sprzedaży do aplikacji Partner.TP kandydatów na Doradców Telekomunikacyjnych Zgłoszenie do Koordynatora Sieci Sprzedaży kandydatów na Doradców Telekomunikacyjnych Pozytywne wyniki testów- autoryzacja i nadanie numerów ID DT Doradca Telekomunikacyjny aby uzyskać autoryzację musi spełnić następujące wymagania: wypełnienie wniosku o dostęp do aplikacji Partner.TP wypełnienie oświadczenia o zachowaniu tajemnicy TP wypełnienie oświadczenia w sprawie wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych pozytywne zaliczenie testów: szkolenie wprowadzające + koszyk produktowy

System szkoleń Koordynator Sieci Sprzedaży organizuje i prowadzi szkolenia Wprowadzające + test dla kandydatów na Doradców Telekomunikacyjnych Telekomunikacja Polska organizuje i prowadzi szkolenia:: a). szkolenia/warsztaty z Koszyków Produktowych b). szkolenia e-learning z Koszyków Produktowych Pozytywne zaliczenie szkolenia Wprowadzającego oraz szkolenia z wybranego Koszyka Produktowego przez Doradcę Telekomunikacyjnego jest warunkiem niezbędnym do prowadzenia sprzedaży Usług TP W przypadku pozyskania przez RH TP/Przedstawiciela Sprzedaży TP Zamówienia na Usługę TP z Koszyka Produktowego, z którego jego Doradca Telekomunikacyjny nie zaliczył pozytywnie szkolenia, Przedstawiciel Sprzedaży TP może nabyć prawo do Wynagrodzenia Prowizyjnego za sprzedaż, jeżeli w terminie 30 dni od dnia uzyskania dostępu do informacji o braku prawa do Wynagrodzenia jego Doradca Telekomunikacyjny zaliczy pozytywnie szkolenie z odpowiedniego Koszyka Produktowego.

Szkolenie wprowadzające i koszyki produktowe zasady współpracy, polityka bezpieczeństwa, raportowanie Koszyk Produktowy – VAS linia informacyjna 0- 300 linia teległosowania 0- 400 bezpłatna infolinia TP 0- 800 ulgowa infolinia tp 0- 801 ulgowa infolinia tp 0- 801 4, firmowa infolinia tp 0- 804 linia rozrywkowa tp 0- 700 linia informacyjna tp 0- 701 telekonferencje tp: audio i wideo Koszyk Produktowy – USŁUGI GŁOSOWE linia analogowa POTS linia cyfrowa ISDN telepakiety tp plany sekundowe z pakietami minut pakiet komórkowy, międzystrefowy, międzynarodowy wybrane miasta i kraje TP biznes preselekcja TP Diatonis, e- Diatonis TP Koszyk Produktowy – DOSTĘP do INTERNETU * dostęp do Internetu DSL tp * Neostrada * dostęp do Internetu FR tp Koszyk Produktowy – TRANSMISJA DANYCH * Transmisja danych Frame Relay/ ATM * IP VPN tp * transmisja danych DSL tp * łącza dzierżawione * Business Everywhere Szkolenia Wprowadzające oraz szkolenia z Koszyków Produktowych są ważne w danym roku kalendarzowym, z wyjątkiem szkoleń ukończonych w ostatnim kwartale bieżącego roku kalendarzowego, które są ważne również w następnym roku kalendarzowym

ZBIÓR PROCEDUR Reprezentant Handlowy TP/ Przedstawiciel Sprzedaży TP realizuje Umowę wobec Klientów na zasadach opisanych w Zbiorze Procedur. Zbiór Procedur - Procedury ustalone przez TP i PTK określające zasady świadczenia przez Reprezentanta Handlowego TP/ Przedstawiciela Sprzedaży TP usług polegających na sprzedaży usług Grupy TP. Zbiór opublikowany jest w Bazie Wiedzy w systemie Partner.TP. Lista dostępnych procedur: Procedura Obsługi Zamówienia przez RH TP realizującego dystrybucyjną Sprzedaż Usług GK TP, Procedura dostarczania zamówienia do Administracji Sprzedaży; Procedura obsługi przez RH TP umowy zawartej między Klientem a TP; Procedura zgłaszania projektów i ewidencji; Procedura weryfikacji klienta biznesowego; Procedura ofertowania usług VAS; Procedura obsługi ZZI; Procedura zamawiania ulotek;

Procedura dostarczenia Zamówienia przez RH TP Doradca Telekomunikacyjny rejestruje w Partner tp pozyskane Zamówienie Doradca Telekomunikacyjny przekazuje Zamówienie wraz z zeskanowanymi dokumentami (formularz Zamówienia, załączniki + Formatka Uzupełniająca) przez Partner.TP do Koordynatora Sieci Sprzedaży. Formularz Zamówienia musi posiadać:ID_PS TP*, ID_DT, który pozyskał Zamówienie, ID Zamówienia z Partner.TP, Formatka Uzupełniająca: w polu ID RH TP: należy wpisać ID PS TP* Koordynator Sieci Sprzedaży dokonuje weryfikacji i poprawności Zamówienia. W przypadku stwierdzenia niezgodności następuję zwrot Zamówienia do Doradcy Telekomunikacyjnego w aplikacji Partner.TP. Możliwe: samodzielna aktualizacja, kontakt z klientem w sprawie ewentualnych zmian lub poinformowanie klienta o braku możliwości realizacji Zamówienia Koordynator Sieci Sprzedaży zatwierdza w Partner.TP Zamówienie. Zamówienie trafia za pomocą Partner.TP bezpośrednio do Administracji Sprzedaży Koordynator Sieci Sprzedaży otrzymuje w Partner.TP informację zwrotną o zatwierdzeniu zamówienia i na tej podstawie dostarczany jest oryginał dokumentów do Administracji Sprzedaży zgodnie z Procedurą ‘Dostarczenie Zamówienia do Administracji Sprzedaży’ * PS TP- Przedstawiciel Sprzedaży TP

X01 PS001 DT0001 Zasady kodyfikacji: Numer nadany Doradcy Telekomunikacyjnemu składa się z 3 powiązanych ze sobą symbo li które są połączone, np. : X01 PS001 DT0001 Symbole charakteryzujące Dystrybutora , który Symbole charakteryzujące przesyła Zamówienia Symbole charakteryzujące firmę , która za pośrednictwem do Administracji Doradcę Telekomunikacyjnego swojego DT pozyskała Sprzedaży Zamówienie przez niego pozyskane Zamówienie . jest wysyłane do Dystrybutor a. Firma jest jednoznacznie przypisana do Dystrybutora . X01 PS001 DT0001 - Numer Doradcy Telekomunikacyjnego jednoznacznie przyporządkowuje go do Dystrybutora ( X01 ), firmy (Przedstawiciela Sprzedaży TP ), która go zatrudnia ( X01 PS001 ) , X01 PS001 - Numer Przedstawiciela Sprzedaży TP Pola Formatki Uzupełniającej do wypełnienia (przykład) : ID RH TP: X01 PS001 ID DT: X01 PS001 DT0001 ID Zamówienia: numer zamówienia nadany przez Partner. TP

Procedura dostarczania zamówienia do Administracji Sprzedaży RH TP po pozyskaniu Zamówienia od Klienta niezwłocznie rejestruje je w Partner.TP RH TP uzupełnia na Zamówieniu i w Formatce Uzupełniającej dane: ID_RH – Numer Reprezentanta Handlowego TP ID_DT- Numer Doradcy Telekomunikacyjnego, który pozyskał zmówienie ID Zamówienia- numer zamówienia nadany przez Partner TP W przypadku usługi Preselekcja tp, RH TP własnoręcznie dodaje zapis: ‘Poświadczam, iż Zlecenie Preselekcji tp zostało podpisane przez osobę uprawnioną ze strony Klienta’ i podpisuje się RH TP przed wysłaniem do AS Zamówienia w Partner.TP załącza wykonany skan dokumentu Zamówienia (z załącznikami + Formatką Uzupełniającą). Zamówienie należy przesłać do TP max w ciągu 1 Dnia Roboczego od daty pozyskania od Klienta RH TP dostarcza pocztą lub osobiście w kopercie opisanej ‘Administracja Sprzedaży Pośredniej’ pozyskane Zamówienie do Administracji Sprzedaży w ciągu 3 dni od daty pozyskania Zamówienia. Uwaga- faks nie jest akceptowalną formą przekazu. W przypadku Zamówień na Preselekcję tp oraz Usług TP realizowanych w ramach Procesu Skróconego bezwzględnie wymagany jest oryginał dokumentu Zamówienia W przypadku nieprawidłowości w Zamówieniu, AS może odrzucić w Partner.TP zamówienie wraz z opisem przyczyny powyższego kroku RH TP uzupełnia odrzucone Zamówienie lub informuje Klienta o braku możliwości realizacji Zamówienia Dostarczenie Zamówienia do Administracji Sprzedaży * PS TP- Przedstawiciel Sprzedaży TP

Procedura weryfikacji Klienta biznesowego przed sprzedażą usług Weryfikacja Klienta pod względem formalno- prawnym: Sprawdzenie tożsamości osoby podpisującej Zamówienie Sprawdzenie, czy osoba podpisująca Zamówienie/ Umowę z Klientem jest umocowana wpisem do Krajowego Rejestru Sądowego (wyciąg z ostatnich 3 miesięcy) w przypadku spółek prawa handlowego, wypisem z Ewidencji Działalności Gospodarczej (wyciąg z ostatnich 3 miesięcy) w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą Sprawdzenie, czy Usługi Nabywane przez Klienta są wyłączone z procedury weryfikacji Ustalenie, czy Klient posiada prawo do lokalu, w którym nastąpi instalacja urządzenia końcowego Weryfikacja oryginalnych dokumentów (lub urzędowo potwierdzonych kopii) potwierdzających tytuł prawny do lokalu (prawo użytkowania lub własności) Sporządzenie formularza ‘Formatka Uzupełniająca’. W przypadku nowych Klientów wymagane jest załączenie do Formatki Uzupełniającej kopii KRS lub wyciągu z Ewidencji Działalności Gospodarczej oraz kopii dokumentu potwierdzającego tytuł prawny do lokalu. W przypadku zmiany lokalizacji Klienta- załączenie do Formatki kopii dokumentu potwierdzającego tytuł prawny do lokalu Zamówienie jest rejestrowane w Partner.TP obligatoryjnie z zeskanowanym Zamówieniem Formatka Uzupełniająca Weryfikacja Klienta Biznesowego przed sprzedażą usług

Procedura zgłaszania Projektów i ewidencji Dokładne informacje na temat Zamówień, które obligują RH TP/ Przedstawiciela Sprzedaży TP do Zgłoszenia Projektu zawarte są w Regulaminie Programu Partnerskiego TP. Formularz Zgłoszenia Projektu jest zamieszczony w Partner.TP. Zgłoszenie Projektu w Partner TP Wypełnienie formularza Zgłoszenia Projektu w Partner TP Zatwierdzenie/ odrzucenie Projektu przez TP Formularz Zgłoszenia Projektu Projekt zgłaszamy w przypadku gdy: Usługi TP objęte Projektem dotyczą co najmniej pięciu różnych lokalizacji Klienta suma przewidzianych Prowizji Jednorazowych przewyższa kwotę 3000 zł netto Zgłaszanie Projektów i Ewidencja Informacja uzupełniająca: Możliwość wsparcia ze strony Inżyniera Sprzedaży w Regionie przy realizacji dużych projektów

Obsługa przez RH TP/ Przedstawiciel Sprzedaży TP Umowy zawartej między Klientem a TP W przypadku Umów przekazywanych przez RH TP/ Przedstawiciela Sprzedaży TP: Odbiór Umowy od Administracji Sprzedaży Uzyskanie podpisu Klienta na Umowie Dostarczenie Umowy z Klientem do Administracji Sprzedaży lub przekazanie pisemnej decyzji Klienta o rezygnacji z podpisania Umowy Uwaga! RH TP/ Przedstawiciel Sprzedaży TP deklaruje sposób Dostarczenia Umowy do Klienta na Formatce Uzupełniającej stanowiącej załącznik do Procedury Weryfikacji Klienta biznesowego przed sprzedażą usług. Obsługa przez RH TP/ Przedstawiciel Sprzedaży TP Umowy zawartej między Klientem a TP

Zasady rozliczeń PS TP* - Przedstawiciel Sprzedaży TP Sprzedaż usług TP w danym miesiącu przez Przedstawiciela Sprzedaży TP PS TP* - Przedstawiciel Sprzedaży TP Przygotowanie i udostępnienie Zestawień Prowizyjnych dla PS TP* w systemie informatycznym Uwzględnienie pozytywnie rozpatrzonej reklamacji w Zestawieniu Prowizyjnym w terminie do 20-go dnia miesiąca za Sprzedaż Usług TP dot. miesiąca poprzedniego RH TP przekazuje informację PS TP* Pisemne zgłoszenie reklamacji do Koordynatora Sieci Sprzedaży (RH TP) w terminie 7 dni od otrzymania Zestawienia Prowizyjnego czy PS TP* składa reklamację do rozliczeń? W terminie 2 dni od daty otrzymania odpowiedzi od TP TAK Rozpatrzenie w TP złożonej przez RH TP reklamacji Pisemne zgłoszenie reklamacji przez RH TP do TP w terminie 2 dni od otrzymania reklamacji od PS TP* NIE w terminie 21 dni roboczych od otrzymania reklamacji od RH TP RH TP- wystawienie faktury/rachunku i przesłanie do TP na wskazany adres Wypłata Wynagrodzenia Prowizyjnego przez RH TP na rzecz PS TP* Płatność w terminie 3 dni od dnia otrzymania wynagrodzenia od TP w terminie 7 dni od otrzymania Zestawienia Prowizyjnego Rejestracja poprawnie wystawionej faktury w TP i przekazanie do płatności Wypłata Wynagrodzenia Prowizyjnego na rzecz RH TP płatność w terminie 30 dni od otrzymania faktury dla faktury przesłanej do TP w terminie 7 dni lub 60 dni gdy faktura została przesłana do TP później niż w ciągu 7 dni

? 0 800 369 369 Wsparcie Ofertowe Telecentrum Aby wesprzeć Państwa sprzedaż uruchomiliśmy bezpłatny numer Telecentrum 0 800 369 369 - dzięki temu: Dajemy dostęp do szybkiego i wiarygodne źródło informacji na temat usług TP pod jednym bezpłatnym numerem telefonu Dzięki Telecentrum skraca się czas na przygotowanie się do rozmowy z klientem końcowym Powstaje możliwość wsparcia handlowca nawet podczas wizyty u klienta Pamiętaj: chcąc uzyskać informację od Telecentrum, musisz się przedstawić numerem ID DT ? 0 800 369 369

Dziękujemy Dziękujemy tajemnica TP - confidential

Prezentacja przygotowana przez: Imię i Nazwisko: Katarzyna Małecka Nazwa pionu: Dywizja Obsługa i Sprzedaż Departament: Region Sprzedaży Pośredniej Telefon: 022 556 34 70 katarzyna.malecka@telekomunikacja.pl E-mail: