WYCIECZKA KLASY 4A 02.06 – 03.06.2015r. Kotlina Kłodzka.

HiszPANIA Przygoda zycia 3 miesiace … 12 tygodni … 90 dni … 2160 godzin … Pieciu polskich uczniów w odleglym kraju.

Ś RODOWISKOWY D OM S AMOPOMOCY W YSZOGRÓD Wisła zimą Tak wygląda Wisła skuta lodem. Jego spiętrzone fragmenty tworzą niemalże księżycowy krajobraz.
S Z Y B A.
Gdy wakacje się zaczynają, Wszystkie dzieci już brykają. Szczególnie, gdy gdzieś wyjeżdżają, I przygotowania zaczynają. Wszystkie ważne rzeczy pakują,
PÓŁKOLONIE LETNIE W Z S S SOCHACZEW
Program.
Wychowawczyni klasy: mgr A. Czupryńska Biwak klasy IV b Zbiczno 2003/04.
WYCIECZKA-BAŁTÓW I GÓRY ŚWIĘTOKRZYSKIE (20 V 2009 r.)
Po licznych i wspaniałych wrażeniach podczas spotkania ze zwierzętami, nastąpiła chwila relaksu na krytej pływalni, gdzie pod czujnym okiem ratowników.
Stargard im Herbst 10 – 16 Oktober 2012 Jakub Nagaj II D.
KOPALNIA SOLI WIELICZKA 3 październik 2010
3 historie z życia wzięte
Pamiętnik z wymiany w Anglii
Trip to London r. o godzinie 9.00 wyjechaliśmy z Kwidzyna, by wyruszyć w dwudziestoczterogodzinną podróż, przez Niemcy, Holandię, Belgię, Francję,
Nasze wakacje były udane! Uczniowie klasy piątej chcą się pochwalić, jak spędzili tegoroczne wakacje Część I.
Program YOG MILE. Gdy wysiadłyśmy z samolotu, pierwszą rzeczą jaką zobaczyłyśmy były góry. Ogromne, piękne, zaśnieżone góry. Jest to jeden z najpiękniejszych.
Autorzy: Micha ł Galik i Maciej Wieczorek. Wyjazd z Sanoka Ja w czasie drogi Z Sanoka wyjechaliśmy wcześnie rano o godz W czasie drogi wszyscy.
Wycieczka do Bieszczadzkiego Parku Narodowego
Zbiórka przed szkołą w środku nocy.
Duch na zamku… Niedawno uczestniczyłam w wycieczce szkolnej do zamku w Gniewie, która odbyła się w dniach 2 – 3 kwietnia 2008 roku. Wyprawa pozostawiła.
Szkoła Podstawowa nr 93 im. Tradycji Orła Białego we Wrocławiu
Zakończenie Projekt ETNOGRAFika
Województwa w Polsce Nowy podział administracyjny
Wyjazd do Olsztyna Muzeum Przyrody Zamek w Olsztynie Planetarium
Stara Rada z Chin.
Ferie 2014.
Wycieczka do lasu… Wycieczka rozpoczęła się o godzinie 13:30, wszyscy spotkaliśmy się na przystanku niedaleko szkoły. W lesie spędziliśmy 2 godziny –
Wymiana 2014.
Wycieczka na Jurę 11 – 13 czerwiec 2014.
Zielona Szkoła klasy 4c w Warszawie 2-5 czerwca 2014 r.
W sobotę 20 kwietnia 2013 roku odbył się rajd „Wiosenne kwiaty 2013”. Na rajd wybrali się uczniowie z klasy IVc. Wszyscy spotkaliśmy się przed szkołą.
Wycieczka do kościoła p.w. św. Jana Chrzciciela w Pawłowicach Śląskich. Opracowały: Czesława Piontek Małgorzata Muras Wrzesień 2014.
MINI – ZIELONA SZKOŁA KLASA 2 b 5, 6 czerwca 2009 r.
Co robimy w czasie wolnym
Planujemy wycieczkę trzydniową
Krasnal Niebyleco jak zwykle wstał bardzo wcześnie i przygotował pyszne śniadanie. Zrobił kakao i kanapki ze szpinakiem.
Wycieczka do Nadwarciańskiego Parku Krajobrazowego i Puszczy Pyzdrskiej r.
Wizyta W Muzeum Wsi Radomskiej. Dnia r.uczniowie klas 4-6 pojechali na wycieczkę do skansenu na świeżym powietrzu. Na początku poszliśmy na.
Zloty Stok Wycieczka klas 4a i 4c byliśmy na wycieczce w złotym stoku
Pierwszego dnia byliśmy w Toruniu. Graliśmy w grę miejską, w czasie której rozwiązywaliśmy różne zadania związane ze stolicą pierników.
Naszą wycieczkę po Warszawie rozpoczęliśmy od zwiedzania Stadionu Narodowego. Przy okazji zwiedzania pan przewodnik wspomniał również o niezapomnianym.
Wyjazd organizacyjny wolontariatu W dniach 4 – 5 października odbył się wyjazd wolontariatu. Wyjechaliśmy o 16. spod szkoły, a na miejscu byliśmy o 17.
Październik Wycieczka. Wycieczka do Zespołu Parków Krajobrazowych w Jerzwałdzie Dnia 18 X 2006r wybraliśmy się na wycieczkę autokarową do Jerzwałdu. Na.
Publikacja powstała w wyniku projektu zrealizowanego przy wsparciu finansowym Komisji Europejskiej w ramach programu „Uczenie się przez całe życie”. Publikacja.
Co robimy w czasie wolnym. Święto pieczonego ziemniaka Święto pieczonego ziemniaka weszło już na stałe w kalendarz roku szkolnego naszych wychowanków.
Wycieczka do ogrodu botanicznego i skansenu r. Opiekunowie: Pan Paweł Teter Pani Dyrektor Edyta Golewska.
Sprawozdanie z wycieczki szkolnej. Dwa tygodnie temu, a dokładnie 25 września 2015 roku pojechaliśmy na jednodniową wycieczkę klasową do Łodzi. W wycieczce.
PODRÓŻ MOICH MARZEŃ EGIPT.
Sprawozdanie z wycieczki do Rezerwatu Jaskini Niedźwiedziej 1 kwietnia 2011roku Cele wycieczki: 1. Rozwijanie zdolności obserwacyjnych przy użyciu przyrządów.
„Spotkanie w świątecznym nastroju”
W czasie ferii niektórzy się nudzą, ale nie uczniowie naszej szkoły.
SZKOŁA PODSTAWOWA – 37 uczniów GIMNAZJUM – 28 uczniów
Euroweek.
Stara Rada z Chin.
Młodzi i zwariowani.
Zabawy na osiedlu  Estera Samorska kl.6 a.
Prezentacja o Baczynie - jak wyglądała praca uczniów
Wycieczka do urzędu pocztowego
„Od Technika do Europejczyka. Nowe doświadczenia- większe możliwości”
Wycieczka do Bochni Klasa IIIA.

WYCIECZKA KLASY 4A – r. Kotlina Kłodzka

WYJEŻDŻAMY! O ósmej rano spotkaliśmy się na parkingu przed Ośrodkiem Zdrowia. Po ok. dwóch godzinach dojechaliśmy do parku linowego – Skalisko, gdzie mieliśmy do pokonania dwie trasy.

W PARKU LINOWYM SOWA

W PARKU LINOWYM WIEWIÓRKA

W HOTELU Po przygodach w parku linowym pojechaliśmy do hotelu MORAWA, w którym mieliśmy nocować. Obiad wszystkim bardzo smakował.

W HOTELU Przed hotelem było duże, tartanowe boisko, na którym świetnie się bawiliśmy. Jedni grali w koszykówkę, nogę…

W HOTELU …inni w kabel,

W HOTELU jeszcze inni w pyrę,

W HOTELU a niektórzy puszczali bańki mydlane.

W HOTELU Później rozpaliliśmy ognisko i piekliśmy kiełbaski.

W HOTELU Tego dnia spotkała nas jeszcze jedna miła niespodzianka. Okazało się, że jedno z nas ma urodziny.

W HOTELU Ok. dwudziestej pierwszej wróciliśmy do budynku. Umyliśmy się i poszliśmy do łóżek. Następnego dnia ruszyliśmy na podbój Kopalni Złota w Złotym Stoku.

W KOPALNI ZŁOTA Wizytę w kopalni rozpoczęliśmy od zwiedzania Sertrous Stollen czyli Sztolni Gertruda.

W KOPALNI ZŁOTA Mieliśmy także okazję wykazać się odwagą, ponieważ pokonaliśmy chodnik śmierci.

W KOPALNI ZŁOTA Później każdy mógł zjechać po niezbyt długiej, ale stromej zjeżdżalni. Było zabawnie, bo co chwila ktoś na kogoś wpadał.

W KOPALNI ZŁOTA Po wyjściu na ze Sztolni Gertruda udaliśmy się do Sztolni Czarnej.

W KOPALNI ZŁOTA Zeszliśmy głęboko pod ziemię. Widzieliśmy tam przepiękną fontannę mieniącą się kolorami. Pani przewodnik zaprowadziła nas do ciuchci. Jechało się nią bardzo przyjemnie, tylko, że było bardzo głośno.

W KOPALNI ZŁOTA Następnie wróciliśmy do Sztolni Gertruda na spływ łodzią, ale nie był to taki zwykły spływ…

W KOPALNI ZŁOTA Dookoła było ciemno, a pan przewodnik powiedział nam, że w tym tunelu, którym płynęliśmy, dzieją się rzeczy niespotykane. Mówił, że czasami słychać odgłosy takie, jakby ktoś biegł po wodzie za łódką i że czasem w oddali widać zarys stojącej postaci. Powiedział, że w wodzie pływa zmutowany pod wpływem arszeniku karp. Ponoć ma wielkie zęby i ogromne oczy. Pan straszył nas również, że ze ścian wynurzają się postacie i przebiegają tuż przed łódką, a zdarza się, że w tunelu zalega mgła, przez którą nic nie widać. Na szczęście nas nie spotkał żaden z tych przypadków. Widzieliśmy tylko w oddali postać, ale stała na lądzie…

W KOPALNI ZŁOTA W kopalni była mennica i pokazano nam jak się wybija monety. Widzieliśmy także w jaki sposób odlewane są sztabki złota.

W KOPALNI ZŁOTA Potem musieliśmy chwilę poczekać na następne atrakcje, ale nie nudziliśmy się.

W KOPALNI ZŁOTA Po półtoragodzinnym oczekiwaniu udaliśmy się na płukanie złota.

W KOPALNI ZŁOTA Na tym zakończyliśmy naszą wizytę w kopalni i poszliśmy do Średniowiecznego Parku Techniki, który znajdował się tuż obok. Zwiedzanie go było bardzo ciekawe, ponieważ oprócz oglądania eksponatów każdy mógł jakiś wypróbować.

W ŚREDNIOWIECZNYM PARKU TECHNIKI Najpierw oglądaliśmy średniowieczną studnię.

W ŚREDNIOWIECZNYM PARKU TECHNIKI Następnie pani przewodnik pokazała nam średniowieczny podnośnik. Mógł podnieść nawet pięćset kilogramową kłodę.

W ŚREDNIOWIECZNYM PARKU TECHNIKI Potem obejrzeliśmy kołowrotek, który pompował wodę.

W ŚREDNIOWIECZNYM PARKU TECHNIKI Później pani przewodnik zaprowadziła nas do ciągnika, który obsługiwały konie, a czasem dzieci.

W ŚREDNIOWIECZNYM PARKU TECHNIKI Na tym urządzeniu zakończyliśmy oglądanie średniowiecznych przyrządów do pracy i udaliśmy się do tunelu strachu. Jednak po wyjściu uznaliśmy, że bardziej pasuje do niego nazwa tunel śmiechu :-D

W ŚREDNIOWIECZNYM PARKU TECHNIKI Na zakończenie wycieczki poszliśmy do kata, a on opowiadał nam o swoich narzędziach tortur. Jedno z nas omal nie przypłaciło tej wizyty życiem…

CZAS DO DOMU! Na szczęście trafiliśmy na miłego kata i dał nam wolność. Ruszyliśmy więc w drogę powrotną. Do Obornik Śląskich dojechaliśmy ok. dziewiętnastej. Wycieczka wszystkim bardzo się podobała i zapamiętamy ją na długo.

DZIĘKUJEMY! Świetnie opiekowały się nami pani Iwonka Kobielska, mama Marcelinki i nasza wychowawczyni pani Małgosia Krupska. Dziękujemy, że panie z nami wytrzymały