Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Hajdów Zadębie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
ELBLĄG OBYWATELSKI – NOWA JAKOŚĆ
Advertisements

Szko ł a Podstawowa nr 29 im. Giuseppe Garibaldiego ul. Fabryczna 19, 00 – 446 Warszawa 6-latki w naszej szkole.
INFORMACJA o stanie wdrożenia modeli i standardów edukacyjnych w przedszkolach i szkołach prowadzonych przez miasto Opole.
STRATEGIA ROZWOJU GOSPODARCZEGO MIASTA PABIANICE
Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. TWÓRCÓW LITERATURY DZIECIĘCEJ
1 Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych długofalowy plan przeciwdziałania dezintegracji społecznej Opracowanie: MOPS Gdańsk Gdańsk 2004.
Plan działań na rzecz rozwoju społeczeństwa informacyjnego
Pomoc psychologiczno – pedagogiczna na terenie Gimnazjum nr 18
Projekt AS KOMPETENCJI jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Liceum Ogólnokształcące
JAK MOJE MIASTO JEŹDZI Z GŁOWĄ ?. Jak moja szkoła jeździ z głową. Nasza szkoła istnieje od 1 września 1999r. Patronem jej jest Józef Wybicki, a dyrektorem.
Moderator Robert Gostkowski Moderator Robert Gostkowski.
MOBILNE CENTRUM INFORMACJI ZAWODOWEJ w Koninie
Moderator Robert Gostkowski Moderator Robert Gostkowski.
Moderator Robert Szlęzak Moderator Robert Szlęzak.
Moderator Robert Szlęzak Moderator Robert Szlęzak.
Organizacja lodowisk przyszkolnych na terenach gmin
EFEKTY REALIZACJI PROJEKTU
Debata pod Honorowym Patronatem Starosty Puławskiego Sławomira Kamińskiego Puławy 3 grudnia 2009 r.
Celem utworzenia Klubu Integracji Społecznej jest konieczność zapobiegania i minimalizowania zagrożeń związanych ze skutkami wykluczenia społecznego oraz.
Ankieta C Metryczka Rekrutacja.
Moderator Robert Szlęzak Moderator Robert Szlęzak.
Ankieta została przeprowadzona z mieszkańcami Gminy Nadarzyn w ramach Młodzieżowej Akcji Obywatelskiej- 20 lat wspólnie. Pytania na które odpowiadali ankietowani:
/ wybory samorządowe 2014 rok/. Realizacja programu politycznego Sojuszu Lewicy Demokratycznej przez udział w sprawowaniu władzy na wszystkich szczeblach.
Debata pracowników szkoły
Moderator Robert Szlęzak Moderator Robert Szlęzak.
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Lublin Dziesiąta.
Moderator Piotr Choroś Moderator Piotr Choroś. Podsumowanie z badania Lublin Czuby Południowe.
Moderator Robert Szlęzak Moderator Robert Szlęzak.
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Lublin Czuby Północne.
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Gmina Świdnik.
1 Projekt ROZÚZLENIE. 2 ANKIETA  dla poprawy współpracy między młodzieżą i samorządem lokalnym (miastem, gminą),  koncentrująca się na poznaniu preferowanych.
"Usługi publiczne jako istotny czynnik rozwoju lokalnego w gminach Aglomeracji Wałbrzyskiej” System pomiaru jakości usług publicznych dla Aglomeracji Wałbrzyskiej.
20 lat minęło … Gmina Prabuty /Obrzynowo i okolice/ Szkoła Podstawowa w Obrzynowie.
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Lublin Czechów Północny.
ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. GEN. WŁADYSŁAWA ANDERSA zsanders.eu.
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Lublin Bronowice.
Zmieniamy naszą okolicę!. XXI Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży Konkurs organizowany przez: Kancelarię Sejmu w porozumieniu z Fundacją Centrum Edukacji Obywatelskiej,
SZEŚCIOLATEK W PRZYJAZNEJ SZKOLE Szkoła Podstawowa im. Marii i Lecha Kaczyńskich w Podsarniu.
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Lublin Kosminek.
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Lublin Głusk.
Moderator Robert Szlęzak Moderator Robert Szlęzak.
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Śródmieści e.
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Rury.
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Lublin Rury.
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Kośminek.
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Wrotków.
Moderator Robert Gostkowski Moderator Robert Gostkowski.
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Lublin Czechów Północny.
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Sławinek.
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Szerokie.
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Zemborzyc e.
Moderator Robert Gostkowski Moderator Robert Gostkowski.
ORGANIZOWANIE I UDZIELANIE UCZNIOM POMOCY PSYCHOLOGICZNO – PEDAGOGICZNEJ W ŚWIETLE NOWYCH REGULACJI PRAWNYCH PODNIESIENIE EFEKTYWNOSCI KSZTAŁCENIA UCZNIÓW.
Strategia Rozwoju Gminy Chrzanów na lata WYNIKI BADANIA ANKIETOWEGO WŚRÓD MIESZKAŃCÓW.
Wyniki badań ankietowych dr Andrzej Pawluczuk. Struktura prezentacji 1.Wyniki badań ankietowych 2.Charakterystyka respondentów 3.Ocena LGD 4.Priorytetowe.
Krajowy Program Przeciwdziałania Ubóstwu i Wykluczeniu Społecznemu 2020: Nowy Wymiar Aktywnej Integracji Poznań, styczeń 2014.
1 Plan nadzoru pedagogicznego Lubelskiego Kuratora Oświaty na rok szk. 2015/2016 wynikający z podstawowych kierunków polityki oświatowej państwa.
Sytuacja materialna i problemy życia codziennego mieszkańców Gdańska w aspekcie utworzenia Centrum Integracji Społecznej.
Wykaz Krajowych i Narodowych Programów Profilaktyki – zawierających zadania resortu edukacji.
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Marii Kownackiej w Łodzi w Łodzi Rok szkolny 2009/ Łódź, ul. Hufcowa 20A, tel
WYNIKI BADANIA PROBLEMÓW I POTRZEB MIESZKAŃCÓW BĘBŁA przeprowadzonego w ramach projektu „SAMORZĄD Z INICJATYWĄ” Bębło, 22 Maja 2012r. Małgorzata Głuszak.
PROGRAM ROZWOJU GMINY CZŁUCHÓW NA LATA
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Głusk.
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Jedlicze na lata
Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych Gminy Zbąszynek na lata
Centra Inicjatyw Lokalnych w Poznaniu
Szkoła Promująca Zdrowie
Dolnosląski Wojewódzki Urząd Pracy - luty, 2017 r.
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Chorkówka na lata
Zapis prezentacji:

Moderator ………….. Moderator …………..

Podsumowanie z badania Hajdów Zadębie

Cele i metodologia badania Cele badania Rozpoznanie opinii, przekonań i odczuć mieszkańców i pracowników samorządowych na temat jakości życia i jakości zarządzania. Metoda Badanie ankietowe przeprowadzone z mieszkańcami i pracownikami administracji samorządowej Przeprowadzono n= 50 ankiet dotyczących jakości życia Osoby badane W badaniu wzięli udział mieszkańcy dzielnicy Hajdów Zadębie Czas realizacji Badania przeprowadzone w okresie kwiecień-maj 2014

Część I JAKOŚĆ ŻYCIA

Charakterystyka próby Płeć Wiek

Wykształcenie Miejsce zamieszkania Charakterystyka próby

Status związku Dzieci Charakterystyka próby

Miejsce zatrudnienia Charakterystyka próby

Ocena sytuacji materialnej Charakterystyka próby

1. Obszar oceny – WOLNY RYNEK 2. Obszar oceny – PRACA 3. Obszar oceny – BEZPIECZEŃSTWO 4. Obszar oceny – ZDROWIE 5. Obszar oceny – KULTURA 6. Obszar oceny – ŚRODOWISKO 7. Obszar oceny – DEMOKRACJA 8. Obszar oceny – EDUKACJA 9. Obszar oceny – TRANSPORT I KOMUNIKACJA 10. Obszar oceny – DOSTĘP DO USŁUG I SIECI HANDLOWEJ 11. Obszar oceny – DOSTĘP DO INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ 12. Obszar oceny – WSPARCIE SPOŁECZNE 13. Obszar oceny – DOBROBYT 14. Obszar oceny – MIESZKALNICTWO 15. Obszar oceny – JAKOŚĆ ADMINISTRACJI Obszary badań

Wyniki badań W ramach badania obszaru „wolny rynek” zadaniem respondentów było ustosunkowanie się do następujących stwierdzeń: 1. Obszar oceny – WOLNY RYNEK W mojej miejscowości założenie firmy jest łatwe. W mojej miejscowości firmy rozwijają się dzięki dotacjom unijnym. W mojej miejscowości nowe firmy mają szanse na rozwój. W mojej miejscowości istnieje łatwy dostęp do usług prawnych, rachunkowych i innych wspierających działalność firm. W mojej miejscowości samorząd jest przyjazny przedsiębiorcom.

……… ….. Wyniki badań 1. Obszar oceny – WOLNY RYNEK

W ramach badania obszaru „praca” zadaniem respondentów było ustosunkowanie się do następujących stwierdzeń: Wyniki badań 2. Obszar oceny – PRACA W mojej miejscowości możliwa jest zmiana kwalifikacji w oparciu o edukację / kształcenie ustawiczne. W mojej miejscowości urząd pracy pomaga w przekwalifikowaniu zawodowym. W mojej miejscowości pracownicy i poszukujący pracy są osobami o wysokich kwalifikacjach. W mojej miesjcowości uczniowie nie mają problemów z odbyciem stażów i praktyk zawodowych. W mojej miejscowości istnieje możliwość zmiany miejsca zatrudnienia. W mojej miejscowości pracodawcy są oceniani jako rzetelni i profesjonalni. W mojej miejscowości ososby pracujące spełniają się zawodowo i odczuwają satysfakcję z pracy. W mojej miejscowości łatwo jest znaleźć pracę osobom z kwalifikacjami. W moim miejscu zamieszkania łatwo jest znaleźć pracę osobom młodszym. W moim miejscu zamieszkania łatwo jest znaleźć pracę osobom starszym. W mojej miejscowości moim dzieciom byłoby łatwo znaleźć pracę. W moim miejscu zamieszkania nie ma problemu bezrobocia. W mojej miejscowości łatwo jest znaleźć pracę osobom niepełnosprawnym. W mojej miejscowości łatwo jest znaleźć pracę kobietom. W mojej miejscowości łatwo jest znaleźć pracę osobom bez kwalifikacji.

……… ………….. Wyniki badań 2. Obszar oceny – PRACA

……… ………….. Wyniki badań 2. Obszar oceny – PRACA

……… ………….. Wyniki badań 2. Obszar oceny – PRACA

W ramach badania obszaru „bezpieczeństwo” zadaniem respondentów było ustosunkowanie się do następujących stwierdzeń: Wyniki badań 3. Obszar oceny – BEZPIECZEŃSTWO Zwiększenie patroli policyjnych lub straży miejskiej poprawiłoby stan bezpieczeństwa w mojej miejscowości. Istotne dla poprawy bezpieczeństwa w mojej miejscowości jest skuteczne egzekwowanie prawa przez policję i straż miejską. W mojej miejscowości ważnym dla bezpieczeństwa byłoby założenie kamer/monitoringu. Wpływ na poprawę bezpieczeństwa w mojej miejscowości miałoby ograniczenie prędkości pojazdów. Miejsce, w którym mieszkam jest bezpieczne. W mojej miejscowości dzieci są bezpieczne bawiąc się na placu zabaw. Osobom przyjeżdżającym do mojej miejscowości mogę rekomendować to miejsce jako bezpieczne. W mojej miejscowości dzieci są bezpieczne idąc do szkoły. W mojej miejscowości jest bezpiecznie pod względem wypadków drogowych. Wracając w nocy do domu nie obawiam się, że spotka mnie coś złego. Wyjeżdżając z mojej miejscowości czuję, że pozostawione przeze mnie mienie jest bezpieczne. W ciągu ostatnich lat bezpieczeństwo w mojej miejscowości poprawiło się. Jestem przekonany, że na moje wezwania Policja/Straż Pożarna/Pogotowie zareaguje szybko i skutecznie. W mojej miejscowości nie ma miejsc obok których boje się przejść. W mojej miejscowości nie występuje problem chuligaństwa.

……… Wyniki badań 3. Obszar oceny – BEZPIECZEŃSTWO

…… Wyniki badań 3. Obszar oceny – BEZPIECZEŃSTWO

……. Wyniki badań 3. Obszar oceny – BEZPIECZEŃSTWO

W ramach badania obszaru „zdrowie” zadaniem respondentów było ustosunkowanie się do następujących stwierdzeń: Wyniki badań 4. Obszar oceny – ZDROWIE W mojej miejscowości dostęp do podstawowej opieki zdrowotnej jest zadawalający. Posiadam wystarczająco dużo informacji na temat zdrowotnych programów profilaktycznych, realizowanych w mojej miejscowości. W przedszkolach, szkołach w mojej miejscowości dużo mówi się o profilaktyce zdrowotnej i zagrożeniach. W mojej miejscowości dostęp do specjalistycznej opieki zdrowotnej jest zadawalający. W mojej miejscowości jest wystarczająca ilość ośrodków opieki nad osobami starszymi, przewlekle chorymi oraz żłobków.

……. …….. Wyniki badań 4. Obszar oceny – ZDROWIE

W ramach badania obszaru „kultura” zadaniem respondentów było ustosunkowanie się do następujących stwierdzeń: Wyniki badań 5. Obszar oceny – KULTURA W mojej miejscowości są miejsca gdzie mogę spotykać się ze znajomymi. Media lokalne interesują się kulturą. Biorę udział w wydarzeniach kulturalnych i rozrywkowych w mojej okolicy. W mojej miejscowości szkoły mają ofertę kulturalną dla uczniów. Uczestniczę w płatnych wydarzeniach kulturalnych. Mam łatwy dostęp do informacji o ofercie kulturalnej w mojej okolicy. W miejscu mojego zamieszkania mam wiele możliwości spędzania wolnego czasu. W moim miejscu zamieszkania mam możliwość rozwijania swoich zainteresowań. W mojej okolicy biblioteka prowadzi działania promujące czytelnictwo. Zapraszam znajomych spoza mojej miejscowości na wydarzenia kulturalne odbywające się w okolicy. Dom kultury w mojej okolicy organizuje dużo atrakcji, każdy znajdzie coś dla siebie. Znam program pracy najbliższego domu kultury. Najbliższy dom kultury ma ofertę skierowaną do mnie. W mojej miejscowości funkcjonują niezależne organizacje z ofertą kulturalną dla mieszkańców. W mojej miejscowości dom kultury planuje swoją prace pytając mieszkańców o ich zainteresowania.

……………… ………………. Wyniki badań 5. Obszar oceny – KULTURA

……………… ………………. Wyniki badań 5. Obszar oceny – KULTURA

……………… ………………. Wyniki badań 5. Obszar oceny – KULTURA

W ramach badania obszaru „środowisko” zadaniem respondentów było ustosunkowanie się do następujących stwierdzeń: Wyniki badań 6. Obszar oceny – ŚRODOWISKO W mojej miejscowości jest wystarczająco dużo zieleni. W mojej okolicy nie ma problemu z uciążliwym hałasem. W mojeje okolicy na placach i terenach otwartych jest czysto. W mojeje okolicy na ulicach, chodnikach i przystankach jest czysto. W mojej okolicy nie ma problemu dzikich wysypisk lub „podrzucania” śmieci.

………….. Wyniki badań 6. Obszar oceny – ŚRODOWISKO

W ramach badania obszaru „demokracja” zadaniem respondentów było ustosunkowanie się do następujących stwierdzeń: Wyniki badań 7. Obszar oceny – DEMOKRACJA Mam łatwy dostęp do informacji o aktualnych wydarzeniach w mojej okolicy. W moim miejscu zamieszkania istnieje dużo organizacji pozarządowych. Gdybym chciał wyrazić swoją opinię w sprawie decyzji władz lokalnych, wiedziałbym gdzie się zwrócić aby dotarła do adresata. Jeżeli mam jakiś problem wiem gdzie, z kim i w jaki sposób się skontaktować, aby go rozwiązać. W mojej miejscowości wszystkie kluczowe decyzje podejmują urzędnicy po konsultacjach społecznych.

…….. ………….. Wyniki badań 7. Obszar oceny – DEMOKRACJA

W ramach badania obszaru „edukacja” zadaniem respondentów było ustosunkowanie się do następujących stwierdzeń: Wyniki badań 8. Obszar oceny – EDUKACJA W mojej okolicy po zakończeniu kształcenia podstawowego uczniowie mogą kontynuować naukę w szkołach ogólnokształcących lub zawodowych. W szkole (szkołach) w mojej miejscowości dzieci są bezpieczne. W mojej okolicy rodzice i dzieci mogą korzystać z pomocy pedagoga szkolnego. Mam dostęp do Internetu. W mojej okolicy rodzice maja łatwy kontakt z władzami szkoły i nauczycielami. W mojej okolicy są szkoły publiczne. W szkole w mojej okolicy odbywają się zajęcia pozaszkolne dla uczniów o różnych zainteresowaniach. W mojej okolicy szkoła prowadzi zajęcia wyrównujące dla uczniów osiągających gorsze wyniki. Dzieci pochodzące z rodzin o niskich dochodach mogą korzystać ze wsparcia mojej gminy (na pomoce szkolne, dopłaty do wyżywienia w szkole). W mojej okolicy dzieci mają dostęp do infrastruktury szkolnej (boisko, sala gimnastyczna, sale komputerowe, biblioteka) w dni wolne od zajęć. Aby móc się kształcić w celu uzyskania dobrego zawodu, nie muszę wyjeżdżać do innego regionu kraju. Niedaleko mojego miejsca zamieszkania znajduje się przedszkole, szkoła podstawowa, gimnazjum W mojej okolicy są szkoły niepubliczne. W mojej okolicy są szkoły prowadzone przez stowarzyszenia. W mojej okolicy osoby niepełnosprawne mają łatwy dostęp do nauki i rozwoju.

………….. …………… Wyniki badań 8. Obszar oceny – EDUKACJA

………….. …………… Wyniki badań 8. Obszar oceny – EDUKACJA

………….. …………… Wyniki badań 8. Obszar oceny – EDUKACJA

W ramach badania obszaru „transport i komunikacja” zadaniem respondentów było ustosunkowanie się do następujących stwierdzeń: Wyniki badań 9. Obszar oceny – TRANSPORT I KOMUNIKACJA Wybierając się w dalsze podróże mogę skorzystać z komunikacji publicznej. Komunikacja publiczna w mojej miejscowości jest dobrze zorganizowana. Mam łatwy dojazd do pracy. Nie mam problemów ze znalezieniem miejsca parkingowego w mojej miejscowości. Jakość dróg i chodników w mojej miejscowości jest zadowalająca.

……………… ………………. Wyniki badań 9. Obszar oceny – TRANSPORT I KOMUNIKACJA

W ramach badania obszaru „dostęp do usług i sieci handlowej” zadaniem respondentów było ustosunkowanie się do następujących stwierdzeń: Wyniki badań 10. Obszar oceny – DOSTĘP DO USŁUG I SIECI HANDLOWEJ W sklepach w mojej miejscowości wybór towarów jest duży. W mojej okolicy jest wystarczająco dużo sklepów, centrów handlowych. W mojej okolicy mogę korzystać z wszelkich potrzebnych mi usług (fryzjer, szewc itp.). Personel w sklepach w mojej miejscowości jest kompetentny i uprzejmy. Sprzedawcy przestrzegają zasad higieny, wywieszają ceny, uwzględniają reklamacje.

……….. Wyniki badań 10. Obszar oceny – DOSTĘP DO USŁUG I SIECI HANDLOWEJ

W ramach badania obszaru „dostęp do infrastruktury sportowej” zadaniem respondentów było ustosunkowanie się do następujących stwierdzeń: Wyniki badań 11. Obszar oceny – DOSTĘP DO INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ Czas wolny spędzam poza domem, uprawiając sport. Publiczne obiekty sportowe są dla mnie dostępne. Samorząd pozyskuje środki m.in. z UE na rozwój infrastruktury sportowej i turystycznej. W mojej okolicy znajdują się dobrze wyposażone obiekty sportowe (boiska, basen, itp.). Stać mnie na korzystanie z publicznych obiektów sportowych.

………….. ……………… Wyniki badań 11. Obszar oceny – DOSTĘP DO INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ

W ramach badania obszaru „wsparcie społeczne” zadaniem respondentów było ustosunkowanie się do następujących stwierdzeń: Wyniki badań 12. Obszar oceny – WSPARCIE SPOŁECZNE Władze samorządowe powinny przeznaczyć środki na nieodpłatne zajęcia sportowe lub kulturalne dla dzieci z rodzin wielodzietnych. W moim sąsiedztwie mam do czynienie z problemem ubóstwa. W mojej miejscowości infrastruktura dla osób niepełnosprawnych ułatwia im funkcjonowanie. Posiadam dostateczne informacje dotyczące instytucji wsparcia społecznego (MOPR, OPS, itp.), które funkcjonują w mojej miejscowości. W mojej miejscowości są miejsca, w których mogłyby spędzać czas osoby samotne i starsze. W mojej miejscowości samorząd współpracuje z organizacjami pozarządowymi w zakresie wsparcia społecznego. Posiadam wystarczającą wiedzę na temat organizacji pozarządowych, które zajmują się wsparciem społecznym w mojej miejscowości. W mojej miejscowości problemy społeczne są rozwiązywane w sposób prawidłowy. W mojej miejscowości niepełnosprawni nie mają problemów w życiu codziennym. W mojej miejscowości wsparcie osób wykluczonych społecznie (np. bezdomnych, uzależnionych od alkoholu) jest wystarczające. W mojej miejscowości jakość życia osób niepełnosprawnych, chorych, starszych jest dobra. W mojej miejscowości jest wystarczająca liczba świetlic dla dzieci zagrożonych wykluczeniem społecznym (z rodzin patologicznych, itp.). W mojej miejscowości wsparcie rodzin wielodzietnych jest wystarczające. Instytucje samorządowe w mojej miejscowości efektywnie pracują na rzecz osób wymagających wsparcia społecznego. W mojej miejscowości wsparcie osób bezrobotnych jest wystarczające.

……………….. Wyniki badań 12. Obszar oceny – WSPARCIE SPOŁECZNE

……………….. Wyniki badań 12. Obszar oceny – WSPARCIE SPOŁECZNE

……………….. Wyniki badań 12. Obszar oceny – WSPARCIE SPOŁECZNE

W ramach badania obszaru „dobrobyt” zadaniem respondentów było ustosunkowanie się do następujących stwierdzeń: Wyniki badań 13. Obszar oceny – DOBROBYT Korzystam z prywatnej służby zdrowia. W ciągu ostatnich dwóch lat nabyłam/łem dobra materialne trwałego użytku (np. nowy samochód, działkę, telewizor, kino domowe). Co roku wyjeżdżam na wakacje. Sytuacja materialna i zawodowa (moja/mojej rodziny) zapewnia mi poczucie bezpieczeństwa. W ciągu ostatnich dwóch lat moja sytuacja materialna poprawiła się.

……………… ……………….. Wyniki badań 13. Obszar oceny – DOBROBYT

W ramach badania obszaru „mieszkalnictwo” zadaniem respondentów było ustosunkowanie się do następujących stwierdzeń: Wyniki badań 14. Obszar oceny – MIESZKALNICTWO Mieszkam w przyjaznym otoczeniu (niekonfliktowi sąsiedzi, dużo zieleni, dobry stan techniczny budynków, itp.). W mojej okolicy istnieją dobre rozwiązania komunikacyjne. W mojej miejscowości jest wystarczająco dużo obiektów infrastruktury użytkowej, np. przedszkoli, sklepów, zakładów usługowych, itp. Budynki i infrastruktura w mojej miejscowości są w dobrym stanie technicznym, są stale konserwowane i odnawiane. W ostatnim czasie moja spółdzielnia/administracja udowodniły, że troszczą się o utrzymanie, a nawet poprawę warunków mieszkaniowych.

……………… …………….. Wyniki badań 14. Obszar oceny – MIESZKALNICTWO

W ramach badania obszaru „jakość administracji” zadaniem respondentów było ustosunkowanie się do następujących stwierdzeń: Wyniki badań 15. Obszar oceny – JAKOŚĆ ADMINISTRACJI Wiem jak i gdzie załatwić sprawy, które mam do urzędu gminy. Gdy ostatni raz załatwiałem sprawę w urzędzie, odniosłem wrażenie, że urzędnicy w mojej gminie są kompetentni i profesjonalni w kontaktach. Gdy ostatni raz załatwiałem sprawę w urzędzie, odniosłem wrażenie, że urzędy dotrzymują terminów. Urzędnicy w mojej gminie podejmują decyzje administracyjne obiektywnie. Urzędnicy nie uważają, że dzięki temu, że podejmują decyzje administracyjne mają władze.

……………. Wyniki badań 15. Obszar oceny – JAKOŚĆ ADMINISTRACJI

Część II PODSUMOWANIE

Analiza wyników „jakość życia”

Analiza wyników „jakość zarządzania”

Dziękujemy za uwagę