10-LECIE INSTYTUTU ADAMA MICKIEWICZA Wsparcie PR

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
STOWARZYSZENIE Strategia działania (19 października 2007) Stowarzyszenie Q-Service Truck 4Jot Consulting.
Advertisements

Polish Decade 10 lat Instytutu Adama Mickiewicza.
Instytut Adama Mickiewicza to 10 lat pracy na rzecz kultury polskiej.
{Instytut Adama Mickiewicza}
Instytut Adama Mickiewicza 2010
POPRAWA WIZERUNKU PRZEDSIĘBIORCÓW nowy projekt PKPP Lewiatan.
Strategia komunikacji 10-lecia Instytutu Adama Mickiewicza
PROPOZYCJA STRATEGII DZIAŁAŃ PR
JUBILEUSZ INSTYTUTU ADAMA MICKIEWICZA DZIAŁANIA PR.
Strategia działań PR obchody 10-lecia istnienia IAM
FUNKCJONOWANIE I ROLA BIURA KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ W SAMORZĄDZIE TERYTORIALNYM ANTONI STYRCZULA.
Projekt Tworzenie i rozwijanie standardów usług pomocy i integracji społecznej jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu.
Strategia promocji Fundacji Hospicyjnej jako organizacji pomagającej hospicjom w całej Polsce Magdalena Milejska.
PROGRAM AMBASADORSKI CITI HANDLOWY
NARODOWA STRATEGIA SPÓJNOŚCI dla rozwoju Polski.
1 ZINTEGROWANA STRATEGIA DZIAŁAŃ PROMOCYJNYCH I SZKOLENIOWYCH INSTYTUCJI ZARZĄDZAJĄCEJ PODSTAWAMI WSPARCIA WSPÓLNOTY W POLSCE NA LATA
Promocja Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2011 Zespół ds. promocji, popularyzacji oraz obsługi poligraficznej spisów Władysław Wiesław.
INFORMACJA I PROMOCJA Kwiecień 2004 Ministerstwo Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej.
Organizator Stowarzyszenie Gospel Al. Daszyńskiego 15a/10
10 – lecie Instytutu Adama Mickiewicza strategia działań PR
Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Górze
Grupa Wymiany Doświadczeń Zarządzanie kulturą Miasto Kutno Doskonalenie zarządzania usługami publicznymi i rozwojem w jednostkach samorządu lokalnego Projekt.
Narodowa Strategia Spójności
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
Szlak Wisły – projekt społeczno-edukacyjny
ZAPOBIEGANIE POWSTAWANIU ODPADÓW I WŁAŚCIWE POSTĘPOWANIE Z ODPADAMI
Miejska Biblioteka Publiczna w Olsztynie
Tytuł Projektu: Absolwent na wagę złota Analiza rynku pracy pod kątem wymagań pracodawców względem potencjalnych pracowników.
Projekt FWIE Pilotażowa selektywna zbiórka odpadów w systemie workowym na terenie Dzielnicy VII w Krakowie - uzasadnienie Dobry przykład" gmin, w których.
Regionalne Fundusze Filmowe Serock 4. grudnia 2009
BIZNES_IDEE_PAŃSTWO_ROZWÓJ NA CZYM BUDOWAĆ PRZEWAGI KONKURENCYJNE EUROPY? POLSKA W EUROPIE A EUROPEJSKIE SOFT POWER SPECJALNE WYDANIA MAGAZYNU THINKTANK.
Inicjatywa Złoczew Głosuje Jest to inicjatywa społeczna koordynowana przez Urząd Miejski w Złoczewie. Pomysłodawcą projektu i autorem prezentacji jest.
„Narzędzia promocji miejscowości na przykładzie miasta Suwałki”
Wdrożony przez STOWARZYSZENIE RODZICÓW NA RZECZ POMOCY SZKOŁOM PRZYJAZNA SZKOŁA.
KAMPANIA POŁECZNA 9-10 maja 2009 r. KAMPANIA SPOŁECZNA 9-10 maja 2009.
PROMES - PROMOCJA EKONOMII SPOŁECZNEJ II Ogólnopolskie Spotkania Ekonomii Społecznej Warszawa, października 2007 r. Inicjatywa Wspólnotowa EQUAL.
Oferta Rzeszów, 16 czerwca 2011 Cudze chwalicie ….
Olsztyńskie Centrum Organizacji Pozarządowych Strategia Rozwoju Organizacji Pozarządowych w Olsztynie rok.
Wybrane działania w zakresie promocji transportu rowerowego w Gdańsku na przykładzie projektu CIVITAS MIMOSA.
Mass media, publikatory
STOWARZYSZENIE RODZICÓW NA RZECZ POMOCY SZKOŁOM PRZYJAZNA SZKOŁA.
BIZON Biznes Odpowiedzialny i Nowoczesny Patronat Honorowy:
Młodzi dla Cekowa Projekt na Sejm Dzieci i Młodzieży
Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych. Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet. Politycy.
Promocja miast – możliwości, korzyści, strategie Dobra Nasza 15 stycznia 2008.
Stowarzyszenie Gmin RP Euroregion Bałtyk Produkty i usługi kulturalne
Odnawialne źródła energii Regionalny Program Operacyjny Województwa Mazowieckiego Polski Kongres Energii Odnawialnej Płock, 3 luty 2014 r. Warszawa, 3.
 Młodzi ludzie mają prawo do pełnego dostępu do informacji publicznych.  Młodzież ma wpływ na opinię publiczną np. poprzez artykuły prasowe, Internet.
Internet pośrednikiem w zdobywaniu przez młodzież funduszy na rozwiązywanie problemów idealizacje marzeń Budowanie społeczeństwa informacyjnego w Częstochowie.
DZIENNIKARSTWO MODOWE
Przygotowanie MŚP do realizacji ambitnych projektów i wdrażania innowacji w ramach PO Inteligentny Rozwój.
WSPÓŁPRACA Z MEDIAMI W ROKU SZKOLNYM 2013/2014 NAJWAŻNIEJSZE WYDARZENIA SZKOLNE.
Fundusz AKUMULATOR SPOŁECZNY – dotacje dla organizacji pozarządowych i grup nieformalnych na Pomorzu Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej Programu.
Opracowanie: Piotr Dereszewski. „…uniwersalna funkcja kreowania i oferowania wartości (użyteczności) dla innych w celu osiągnięcia pożądanych przez organizację.
Strategia Marketingowa i Handlowa KW SA
Budowanie wizerunku Marcin Sobaszek Wałbrzych
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
VIRGIN MOBILE ACADEMY PODPOWIADAMY, JAK W PIĘCIU KROKACH PRZYGOTOWAĆ PREZENTACJĘ KONKURSOWĄ.
1 „Prowadzący – niepijący” Kampania edukacyjna 7 – 31 sierpnia 2008.
Fundusz Wsparcia Inicjatyw Lokalnych, Międzyregionalnych i Transgranicznych w Euroregionie Niemen Szkolenie dla beneficjentów w zakresie promocji i informacji.
udział w międzynarodowych targach przygotowanie plansz, prezentacji, które umożliwią szybkie i efektowne zaprezentowanie miasta.
Działania informacyjno – promocyjne w Programie Wiedza Edukacja Rozwój Departament Funduszy Europejskich i e-Zdrowia Ministerstwo Zdrowia Warszawa,
Lokalna Strategia Rozwoju jako źródło funduszy wspierających włączenie społeczne na przykładzie Torunia Miejskie LGD.
Kampania informacyjno-promocyjna „OPP na 101%”
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
PODSUMOWANIE DZIAŁAŃ listopad – luty 2016
Centra Inicjatyw Lokalnych w Poznaniu
Czym jest PAP? Projekt porusza kwestię partycypacji obywatelskiej młodych ludzi w mieście Poznań. Głównymi tematami projektu będzie zaangażowanie w politykę.
Okno na Hooptymistyczny świat
Sprawozdanie roczne z realizacji Planu działania Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich na lata Stan na Warszawa, 24 maja 2018 r. Materiał.
Zapis prezentacji:

10-LECIE INSTYTUTU ADAMA MICKIEWICZA Wsparcie PR Warszawa, 12 lutego 2010 Zespół nr 4

Agenda Zadanie i cel projektu Strategia Program Harmonogram Budżet

Zadanie Opracowanie strategii wspierającej 10-lecie Instytutu Adama Mickiewicza (IAM) Przygotowanie programu kampanii skierowanej do zdefiniowanych grup docelowych Nagłośnienie działalności IAM w mediach

Cel projektu Poinformowanie o 10-leciu IAM poprzez zwrócenie uwagi na działalność Instytutu, dzięki której polska kultura wzbudza zainteresowanie na świecie Zyskanie przychylności decydentów i potencjalnych sponsorów dla działalności IAM Zaangażowanie społeczeństwa w działania na rzecz promowania polskiej kultury na świecie

Agenda Zadanie i cel projektu Strategia Program Harmonogram Budżet

Grupy docelowe Politycy Sponsorzy Media Społeczeństwo media opiniotwórcze media lifestyle prasa codzienna programy informacyjne programy kulturalne mieszkańcy polskich miast wykształcenie średnie + aktywny udział w życiu społecznym

Czego chcemy uniknąć… Powielania stereotypów polskiej kultury Nienowoczesnej tradycji Kojarzenia polskiej kultury tylko z Chopinem Informowania Racjonalnej bierności

Chcemy pokazać, że… Polska kultura wzbudza zainteresowanie Polska kultura nie jest przaśna Polska kultura to nie tylko pojedyncze nazwiska

Co chcemy osiągnąć… Zainteresowanie Emocjonalne zaangażowanie

HASŁO KAMPANII O! POLSKA KULTURA!

Agenda Zadanie i cel projektu Strategia Program Harmonogram Budżet

Program Kampania teaserowa: „Nie ignoruj Polskiej Kultury!” Ambasadorzy Polskiej Kultury: „Oni nie ignorują!” Świat patrzy: „O! Polska Kultura!” List poparcia: „Ja też jestem za!”

Nie ignoruj Polskiej Kultury! Przygotowanie materiałów wizualnych opartych na koncepcji znaków drogowych Na znakach umieszczone hasło: STOP! Nie ignoruj Polskiej Kultury! Inicjatywa skierowana do decydentów Znaki zostają ustawione w miejscach uczęszczanych przez parlamentarzystów, ministrów, eurodeputowanych, ludzi biznesu, liderów opinii Okolice Sejmu i biur poselskich W pobliżu ministerstw, Kancelarii Premiera, Kancelarii Prezydenta Przy siedzibach BCC, PKPP Lewiatan, itp.

Oni nie ignorują! (1) Zaangażowanie popularnych osób i trendsetterów w działania odmieniające wizerunek polskiej kultury wśród Polaków Kuba Wojewódzki Kinga Rusin Piotr Najsztub, itp. Przygotowanie koszulek specjalnie zaprojektowanych przez młodych, rozpoznawalnych na świecie polskich artystów Wilhelm Sasnal Mirosław Bałka Nergal Tomasz Bagiński, itp.

Oni nie ignorują! (2) Każdy projekt opatrzony intrygującym hasłem, nawiązującym do kampanii oraz logotypem IAM W pierwszej kolejności koszulki dystrybuowane wśród Ambasadorów Noszone są na wizji, podczas eventów i w miejscach publicznych Wygenerowanie WOM wokół akcji, wzbudzenie zaciekawienia i zainteresowania Szeroka dystrybucja koszulek (I Ty możesz być Ambasadorem Polskiej Kultury!) Sprzedaż poprzez stronę culture.pl Licytacja koszulek podpisanych przez autorów projektów i ambasadorów (TV, radio, media lifestylowe)

Oni nie ignorują! (3) Sesja zdjęciowa z udziałem Ambasadorów Polskiej Kultury Ambasadorzy ubrani w koszulki IAM Ze zdjęć powstaje jubileuszowy album IAM - półroczny kalendarz z zaznaczonymi wydarzeniami organizowanymi przez IAM na świecie i w Polsce Kalendarz dystrybuowany bezpośrednio do polityków, biznesmenów i liderów opinii Limitowana liczba kalendarzy również do wylicytowania na stronie www.culture.pl i za pośrednictwem mediów

Świat patrzy: „O! Polska Kultura!” (1) W nawiązaniu do 10 lat działalności IAM w 10 miastach na świecie, w centralnych punktach zostają ustawione ekrany transmitujące wybrane wydarzenia kulturalne w Polsce (m. in. wydarzenia współorganizowane przez IAM) Berlin, Buenos Aires, Johannesburg, Londyn, Los Angeles, Moskwa, Paryż, Szanghaj, Stambuł, Sydney Specjalna kamera przy każdej instalacji rejestruje zainteresowanie obserwatorów

Świat patrzy: „O! Polska Kultura!” (2) Przekaz transmitowany jest do Warszawy (ewentualnie inne miasta w Polsce) i wyświetlany na podobnym ekranie umiejscowionym w ruchliwym miejscu W przekaz wpleciony jest film promujący IAM i mówiący o 10-leciu Na miejscu znajduje się również tablica informacyjna wyjaśniająca ideę projektu Możliwość zakupu koszulek IAM oraz podpisania listu poparcia dla jego działalności „Ja też jestem za!” Dzięki transmisji Polacy mogą na własne oczy się przekonać, jak duże zainteresowanie na świecie wzbudza polska kultura!

Ja też jestem za! List poparcia dostępny na stronie www.culture.pl Każdy, kto podpisze list będzie miał możliwość zaprojektowania własnej koszulki IAM Udostępnienie loginu do specjalnej aplikacji Internauci mogą głosować na najlepszy projekt, który zostanie zrealizowany

Relacje medialne Bieżące kontakty z mediami mające na celu promocję jubileuszu Biuro prasowe Aranżowanie wywiadów z Ambasadorami Polskiej Kultury Licytacja koszulek w mediach Przygotowanie i dystrybucja materiałów wizualnych

Agenda Zadanie i cel projektu Strategia Program Harmonogram Budżet

Harmonogram 2010 PROJEKTOWANIE KOSZULEK - KONKURS ROZSTRZYGNIĘCIE KALENDARZ – PRODUKCJA I DYSTRYBUCJA LISTA POPARCIA DZIAŁANIA ANGAŻUJĄCE AMBASADORÓW PRZYGOTOWANIE PROJEKTU TEASER (ZNAKI) INSTALACJE MULTIMEDIALNE KWIECIEŃ MAJ CZERWIEC LIPIEC SIERPIEŃ WRZESIEŃ PAŹDZIERNIK LISTOPAD GRUDZIEŃ KONTAKTY MEDIALNE PROMUJĄCE INICJATYWY

Agenda Zadanie i cel projektu Strategia Program Harmonogram Budżet

Budżet * Część funduszy pochodzi z licytacji koszulek i kalendarza. ELEMENT PROJEKTU SPONSORZY ZAANGAŻOWANIE CHARYTATYWNE KOSZT IAM WSPÓŁPRACA Z AMBASADORAMI X PROJEKTY KOSZULEK PRODUKCJA KOSZULEK PRODUKCJA ZNAKÓW 20 000 PLN PRODUKCJA KALENDARZA PROJEKCJE ZAGRANICĄ 100 000 PLN PROJEKCJE W POLSCE DODATKOWE APLIKACJE NA STRONIE 30 000 PLN KOSZTY OPERACYJNE 27 000 PLN TOTAL N/A 177 000 PLN* * Część funduszy pochodzi z licytacji koszulek i kalendarza.

DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ!