Inna reklama. Alternatywne reklamy prasowe (znalezione i wymyślone)

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Dlaczego warto reklamować się w Radiu 7?
Advertisements

Marketing usług transportowych
Możliwości reklamowe widoczne dla wszystkich użytkowników.
Wyszukiwanie zaawansowane w środowisku internetowym Maja Wilczewska-Wojczyszyn.
Sklepy internetowe.
Reklama jest zjawiskiem ściśle związanym z gospodarką rynkową i stanowi jej integralną część.
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
Promocja destynacji turystycznej za granicą
Zajęcia nr 4 Tematyka: Sposoby kupowania usług przez konsumentów
Poradnik Przedsiębiorcy Przy wchodzeniu na rynek pierwszym krokiem jest stworzenie nazwy i logo firmy które będzie ją najpierw wyróżniało a później promowało.
Tworzymy kanały tematyczne odnoszące się do różnych dziedzin życia:
Z reklamą w Naszej Roli jest jak z trawą. Nie widać jak rośnie, ale co tydzień trzeba ją kosić.
Poruszamy sprzedaż. Poruszamy sprzedaż Poruszamy sprzedaż.
Wygodna lista zakupów Case study Przyciski Listonic.
Copywriter.
Cele przedsiębiorstwa i plan marketingowy
R24 Maksimum korzyści z rezerwacji online
OFERTA HANDLOWA TVP KIELCE
Program. Poprawa jakości życia: rodzin wielodzietnych rodzin zastępczych podopiecznych ośrodka usług opiekuńczo-wychowawczych zwiększenie uczestnictwa.
Search Engine Marketing w promocji eventu
Zasady bezpieczeństwa w sieci
Kampania wizerunkowa Polski przed
Zakładanie konta pocztowego Wysyłanie i odbieranie wiadomości
Prezentacja Agencji. Jesteś ambitny, pragniesz odnieść sukces, cenisz solidność i szanujesz swój czas Agencja Miami Design jest dla Ciebie Twoja Firma.
Instrukcja MILO moduł klienta.
Google Analytics                                                                                              Mariusz Gąsiewski
` PREZENTACJA FIRMY 1.
Interactive Marketing Partner marketing
czego się spodziewasz”.
Kampania reklamowa Somfy 2013
Oferta Rzeszów, 16 czerwca 2011 Cudze chwalicie ….
EDI NET - badania.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia Łukasz Grodzki, Tel Skype biznesmultimedia
Technik Organizacji Reklamy
Kijo Do komputera można podłączyć różne urządzenia. Kijo 2009.
Promujemy bezpieczeństwo w Internecie
Wzorowy i zmotywowany personel - wizytówką hotelu
Powrót Hibernatusa Reklamy Świat mediów W izolacji od 2000 roku...
 Chciałbym również zaznaczyć iż w celu propagowania dziedziny sportu jaką jest piłka nożna, daliśmy możliwość brania udziału w zajęciach zmniejszając.
Rozwijaj firmę z Biznes Multimedia
KODEKS 2.0 OBOWIĄZUJĄCY W ZESPOLE SZKÓŁ IM. JANA PAWŁA II W JASIONCE.
SIEĆ MOBILNYCH BILETOMATÓW W AUTOBUSACH KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W WARSZAWIE Nowoczesne, zautomatyzowane systemy sprzedaży biletów komunikacji miejskiej i.
Obsługa klienta — narzędzie uaktualniające Dla użytkowników produktów firmy Novell.
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty.
Szanowni Państwo! Właśnie rozpoczęliście biznes i nie wiecie jak wypromować swoją firmę. Może Wasza firma ma już swoje miejsce na rynku, ale potrzebuje.
FORUM BIZNESU KONFERENCJA i SEMINARIUM BiznesKlaster – innowacyjna forma współpracy sektora biznesu, nauki i administracji Białystok r. KONFERENCJA.
Nasza koncepcja. Nasz zespół gorliwie myślał nad kierunkiem naszych działań. W naszych głowach powstało wiele pomysłów. A my wybraliśmy ten najlepszy,
Projekt z Technologii Internetowych
Technik Organizacji Reklamy
WSTĘP W dzisiejszych czasach reklamy w TV, banery czy ulotki to moim zdaniem przeżytek. W dzisiejszych czasach większą oglądalność mają różne kanały na.
Dzień dobry, Cieszymy się, że wybrali Państwo nasz portal internetowy EKO, OZE ekoenergia.pl Zespół “Ecoeurope.eu” Sp. z o.o. Wita Państwa serdecznie w.
To nasza pasja którą się dzielimy z wszystkimi Olympic2014 Szkółka PiłkarskaOlympic2014 Szkółka Piłkarska.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
Czym jest program MultiBenefit?. MultiBenefit Czym jest MultiBenefit? Program MultiBenefit ułatwi zaspokajanie Twoich codziennych potrzeb, zainspiruje.
Wprowadzenie Firma On Product Publishing (OPP) jest właścicielem innowacyjnej formy etykietowania produktów, która pozwala na produkowanie Labelzine™
Druk.doc Specjalistyczne usługi poligraficzne dla firm Autorzy: Kamil Bartosiński Mateusz Bilski Marcin Krupa Tomasz Kunisz Jarosław Małyska Piotr Perkowski.
1. Nie ufaj osobie poznanej przez Internet. Nigdy nie możesz być pewien, kim ona naprawdę jest. Mówi, że ma 8 lat, ale może mieć 40! 2. Włączaj komputer.
Ekologiczne torby bez nadruków lub z nadrukami. Skąd wziął się pomysł na produkt? W dzisiejszych czasach coraz większą uwagę zaczynają zwracać rzeczy.
Działania informacyjno – promocyjne w Programie Wiedza Edukacja Rozwój Departament Funduszy Europejskich i e-Zdrowia Ministerstwo Zdrowia Warszawa,
Reklama to działania, które mają na celu zachęcić klienta do zakupu towaru lub skorzystania z jakichś usług.
Reklama VIB
Global Ordering System - GOS
Dzień Bezpiecznego Internetu
Pytania i odpowiedzi - Etap 1 - KTO
OFENSYWA REKLAMOWA 2015.
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
Firma: MINE Strona internetowa:
MARKETING INTERNETOWY
Zapis prezentacji:

Inna reklama. Alternatywne reklamy prasowe (znalezione i wymyślone)

Jak skutecznie wykorzystać okoliczności. Case burzy pyłowej w Australii.

Reklama podczas oddawania władzy przez Busha. Veet produkuje produkty do depilacji, a bush to po angielsku krzak, zarośla…

Ciekawe wykorzystanie modelu AIDA

Wszelkie kupony i rabaty są zawsze bardzo skuteczne. Są wartościowe dla klienta i skłaniają do zakupu.

A teraz kilka innych pomysłów…

McSposób McDonald dołączał do śniadaniowych zestawów gazetę codzienną(Daily Telegraph).

Reklama-zagadka Np. hurtownia materiałów budowlanych zadaje zagadkę, jak zrobić najlepszy beton, kto odpowie może wygrać 20 worków cementu. Dzięki temu firma nie musi szukać klientów, klienci będą sami zgłaszać się do firmy.

Połączenie mediów Np. Reklama w gazecie: dnia X.XX o godzinie na stronie internetowej firmy pojawi się hasło które daje 10% rabatu (lub inną korzyść) Idealna technika do testowania skuteczności reklamy (można obserwować liczbę wyświetleń w danym czasie) Kieruje klienta do "mocniejszej"(skuteczniejszej) strony promocyjnej i do zakupu (np. poprzez wykorzystanie rabatu) Klient musi zostawić jakieś informacje o sobie np. , w ten sposób sam zgłasza się do firmy

Łączenie mediów Gazeta/radio/internet/TV - kombinacji jest wiele a rozwiązanie wydaje się bardzo atrakcyjne.

Kolekcja kilku elementów, które połączone tworzą całość. Np. 3 części biletu do kina(dla drugiej osoby) w 3 różnych numerach gazety. Klient będzie wystawiony na komunikat reklamowy kilkukrotnie, będzie bardziej zaangażowany i przy okazji będzie skłonny kupować gazetę.

Teraz kilka standardowych, ale rzadko wykorzystywanych rozwiązań. PróbkiRabaty

Katalogi Listy

Karty promocyjne Ciekawa fotka do postawienia (z kartonika) lub kalendarz

Małe, sponsorowane bajerki Breloczki Magnesy

Na deser dwa ciekawe linki, oczywiście związane z tematem (ten drugi wciąga). to-tickle-your-bones/