Inna reklama. Alternatywne reklamy prasowe (znalezione i wymyślone)
Jak skutecznie wykorzystać okoliczności. Case burzy pyłowej w Australii.
Reklama podczas oddawania władzy przez Busha. Veet produkuje produkty do depilacji, a bush to po angielsku krzak, zarośla…
Ciekawe wykorzystanie modelu AIDA
Wszelkie kupony i rabaty są zawsze bardzo skuteczne. Są wartościowe dla klienta i skłaniają do zakupu.
A teraz kilka innych pomysłów…
McSposób McDonald dołączał do śniadaniowych zestawów gazetę codzienną(Daily Telegraph).
Reklama-zagadka Np. hurtownia materiałów budowlanych zadaje zagadkę, jak zrobić najlepszy beton, kto odpowie może wygrać 20 worków cementu. Dzięki temu firma nie musi szukać klientów, klienci będą sami zgłaszać się do firmy.
Połączenie mediów Np. Reklama w gazecie: dnia X.XX o godzinie na stronie internetowej firmy pojawi się hasło które daje 10% rabatu (lub inną korzyść) Idealna technika do testowania skuteczności reklamy (można obserwować liczbę wyświetleń w danym czasie) Kieruje klienta do "mocniejszej"(skuteczniejszej) strony promocyjnej i do zakupu (np. poprzez wykorzystanie rabatu) Klient musi zostawić jakieś informacje o sobie np. , w ten sposób sam zgłasza się do firmy
Łączenie mediów Gazeta/radio/internet/TV - kombinacji jest wiele a rozwiązanie wydaje się bardzo atrakcyjne.
Kolekcja kilku elementów, które połączone tworzą całość. Np. 3 części biletu do kina(dla drugiej osoby) w 3 różnych numerach gazety. Klient będzie wystawiony na komunikat reklamowy kilkukrotnie, będzie bardziej zaangażowany i przy okazji będzie skłonny kupować gazetę.
Teraz kilka standardowych, ale rzadko wykorzystywanych rozwiązań. PróbkiRabaty
Katalogi Listy
Karty promocyjne Ciekawa fotka do postawienia (z kartonika) lub kalendarz
Małe, sponsorowane bajerki Breloczki Magnesy
Na deser dwa ciekawe linki, oczywiście związane z tematem (ten drugi wciąga). to-tickle-your-bones/