dziecko nabywa różnorodne umiejętności, sprawności i doświadczenia zgodnie z ich indywidualnymi potrzebami i możliwościami dziecko potrafi wykorzystać.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Przedszkole niepubliczne na miarę XXI wieku Środa Wielkopolska ul
Advertisements

SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE „Moja kolorowa szkoła”
„Człowiek tyle jest wart, ile może dać drugiemu człowiekowi”.
Innowacja pedagogiczna
SPOTKANIE Z RODZICAMI 10 WRZEŚNIA 2013 ROK ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH IM.ORLĄT LWOWSKICH W STOPNICY.
Szkoła Odkrywania Talentów
ZAJĘCIA SPORTOWE KLASY I-III
Piła, 22 lutego 2010r. Przedszkola Publiczne w Pile 16 placówek 170 nauczycieli.
„Od kropelki do kropelki… sukces będzie wielki!”
Program własny z zakresu edukacji artystycznej
Celem projektu "Trzymaj formę! jest edukacja w zakresie trwałego kształtowania prozdrowotnych nawyków wśród młodzieży szkolnej poprzez promocję zasad aktywnego.
PRZEDSZKOLE W TYKOCINIE. Przedszkole w Tykocinie w roku 2013 roku po raz pierwszy uczestniczyło w programie Akademia Zdrowego Przedszkolaka. Edycja nosiła.
Reforma edukacji Zmiana programowa Informacje dla rodziców.
Podstawa Programowa Wychowania Przedszkolnego dla przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz innych form wychowania.
Prezentacja działań z zakresu promocji zdrowia w Szkole Podstawowej nr 88 w Poznaniu w roku 2008 Poznań, styczeń 2009 r.
WYMAGANIA WOBEC M. IN. SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH: I
Koncepcja pracy Gimnazjum im. ks. abp. Leona Wałęgi w Moszczenicy
Określa wspólny dla całej społeczności szkolnej kierunek działań
POZNAJEMY TRADYCJE ANDRZEJKOWE - DZIS BĘDZIEMY WRÓZYĆ SOBIE
Przedszkole nr 5 PLASTUŚ w Koninie ul. Budowlanych 4 tel
Ogólnopolska Akcja Ministra Edukacji Narodowej Ćwiczyć każdy może Szkoła Podstawowa Nr 88 Im. Poznańskich Koziołków w Poznaniu Aktywności dzieci z: Oddziału.
REALIZOWANEGO OD 2013 DO 2015 ROKU Szkoła Promująca Zdrowie dąży do osiągnięcia celów i realizuje zadania określone w podstawach programowych kształcenia.
Projekt Edukacyjny „JAKI ZNAK TWÓJ – ORZEŁ BIAŁY
w praktyce pedagogicznej
Szkoła Promująca Zdrowie
Koncepcja i strategia Szkoły Promującej Zdrowie
Jak zapewnić w szkole kontynuację działań z przedszkola?
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY NA LATA
Dbanie o higienę jest ważnym działaniem profilaktycznym, uczymy tego nasze dzieci.
 Przygotowanie dzieci do podjęcia nauki w szkole oraz wspieranie indywidualnego potencjału rozwojowego każdego wychowanka.  Dbanie o rozwój intelektualny.
Promowanie zdrowego trybu życia. Publiczne Przedszkole im bł. Jana Pawła II w Szczepanowie.
Cel priorytetowy : Cel priorytetowy : PROMOWANIE ZDROWEGO STYLU ŻYCIA WŚRÓD UCZNIÓW SP STARE KUROWO Cele szczegółowe:  Zapewnienie warunków sprzyjających.
Zdaniem nauczycieli: Ponieważ podstawa programowa jasno definiuje nasze priorytety: „W procesie kształcenia ogólnego szkoła podstawowa kształtuje u uczniów.
Wyniki i wnioski ewaluacji Przedszkola nr 10 w Będzinie
MIEJSKIE PRZEDSZKOLE nr 6 ZAPEWNIAMY  Opiekę.  Wychowanie.  Uczenie się.
Program edukacji teatralnej Dla dzieci i rodziców Realizowany przez Przedszkole Niepubliczne Promyczek w Olsztynie Autorstwa AGNIESZKI KOŁODYŃSKIEJ.
Motywowanie uczniów do aktywności sportowej
INTEGRACJA – „WSPÓLNIE POZNAJEMY ŚWIAT”
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA -PRZEDSZKOLA- ( ) przeprowadzono 71 ewaluacji, w tym: 8 ewaluacji całościowych 63 ewaluacje problemowe Podsumowanie.
Przedszkole nr 57"Mały Książę" we Wrocławiu Wrocław ul. Chorzowska
MIEJSKIE PRZEDSZKOLE NR 30 im. BAJKOWEJ KRAINY RUDA ŚLĄSKA
PROGRAM WYCHOWAWCZY KATOLICKIEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. ŚW. STANISŁAWA KOSTKI W KIELCACH.
Przedszkole Niepubliczne TEMPOO Koncepcja pracy. SPOŁECZEŃSTWO Pracujemy zespołowo, bo w grupie raźniej!
Przedszkole Publiczne Nr 5 w Łomży
Działania: Działania: Cykl zajęć edukacyjnych związanych z środowiskiem leśnym, prowadzonych w ciągu całego roku szkolnego 2014/2015 w wszystkich grupach.
1 Szkoła Promuj ą ca Zdrowie. 2 Czynniki wpływające na zdrowie.
Wyniki Ewaluacji 2015 rok. Publiczne przedszkole im. Marii Kownackiej w Graczach.
Wykaz Krajowych i Narodowych Programów Profilaktyki – zawierających zadania resortu edukacji.
REALIZACJA PROGRAMU „BEZPIECZNE PRZEDSZKOLE” W PRZEDSZKOLU NR3 IM. MATKI POLKI W RACIBORZU W LATACH
„ SZKOŁA PROMUJĄCA ZDROWIE”. Nadrzędnym celem Szkoły Promującej Zdrowie jest zdrowy styl życia całej społeczności szkolnej.
Sieć Szkół Promujących Zdrowie. W styczniu 2015 roku przystąpiliśmy do programu Lubelskiej Sieci Szkół Promujących Zdrowie. Nasza szkoła od wielu lat.
„KAŻDY MOŻE BYĆ ARTYSTĄ - MAŁE ORIGAMI” Opracowała: mgr Marta Gozdek
Koncepcja pracy na lata Przedszkola Nr 124 im. Marii Konopnickiej.
Koncepcja pracy Przedszkola Nr 10 im. Misia Uszatka w Koszalinie Koncepcja pracy na lata 2016/2017 –
Wizja i misja szkoły Zespół Szkół Specjalnych nr 110 przy Szpitalu Klinicznym im. K. Jonschera Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia
„Zielona edukacja – twórcze ogrody”
Rok szkolny 2015/2016.
„Rola bajki w rozwoju i wychowaniu dzieci przedszkolnych”
CELE WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO
przedszkole miejskie nr 4 w lubinie rok szkolny 2015/16
SZKOŁA PODSTAWOWA NR UL. BAŁTYCKA 59
Projekt Edukacyjny „JAKI ZNAK TWÓJ – ORZEŁ BIAŁY
KONCEPCJA PRACY SZKOŁY PODSTAWOWEJ W UCIECHOWIE
PUBLICZNE PRZEDSZKOLE NR 2
Otyłość jest jednym z większych wyzwań globalnych XXI wieku
Przedszkole promujące zdrowie to takie, które tworzy warunki i podejmuje działania, które sprzyjają: - zdrowiu i dobremu samopoczuciu społeczności.
Prezentację opracowano na podstawie materiałów
SZKOŁA PODSTAWOWA im. MARII KONOPNICKIEJ W STĘŻYCY
II KONFERENCJA RAD RODZICÓW RODZICE W SZKOLE
Zapis prezentacji:

dziecko nabywa różnorodne umiejętności, sprawności i doświadczenia zgodnie z ich indywidualnymi potrzebami i możliwościami dziecko potrafi wykorzystać zdobyte wiadomości i umiejętności z zakresu ekologii na drodze twórczej aktywności oraz w przyszłości żyć zdrowo i w przyjaznym środowisku. dziecko jest inspirowane do działań twórczych, uzewnętrzniania swoich uczuć i przeżyć w plastyce, muzyce, tańcu, śpiewie i różnych formach teatralnych, realizujemy jasno określony i akceptowany przez rodziców system wychowawczy oparty na uniwersalnych wartościach: prawda, szczerość, przyjaźń, sprawiedliwość, szacunek dla drugiego człowieka, jego wytworów i otaczającego świata, współpracujemy z rodzicami aby zwiększyć skuteczność jednolitych oddziaływań wychowawczych przedszkola i rodziny.

„Jestem aktywny, rozwijam się twórczo i poznawczo” Inspirowanie dzieci do działań twórczych, stwarzając wiele okazji do uzewnętrzniania swoich uczuć, przeżyć w: plastyce, muzyce, tańcu i śpiewie, zgodnie z ich indywidualnymi potrzebami, możliwościami i zainteresowaniami.

„Czuję się bezpiecznie” Dbanie o klimat naszego przedszkola, poznawanie zasad bezpieczeństwa oraz pracy służb niosących pomoc.

„Zdrowo się odżywiam” Podnoszenie świadomości zdrowotnej wśród rodziców i dzieci na drodze twórczej działalności oraz poprzez udział w programach propagujących edukację prozdrowotną

„Pomagam innym” Angażowanie dzieci w aktualne potrzeby oraz akcje społeczne na rzecz środowiska lokalnego (akcje charytatywne, ochrona środowiska), realizowanie jasno określonego i akceptowanego przez rodziców systemu wychowawczego opartego na uniwersalnych wartościach: prawda, sprawiedliwość, szacunek dla drugiego człowieka i otaczającego go świata.

„Jestem małym ekologiem”

„Mieszkam w Szopienicach” Kształtowanie u dzieci poczucia przynależności społecznej oraz postawy patriotycznej.

„Z rodzicami w przedszkolu” Współdziałamy z rodzicami, aby zwiększyć skuteczność jednolitych oddziaływań wychowawczych przedszkola i rodziny, a rodzice czynnie wspierają przedszkole w jego działaniach.