Poland-Singapore Joint Research Project

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Leszek Smolarek Akademia Morska w Gdyni 2005/2006
Advertisements

Leszek Smolarek Akademia Morska w Gdyni 2005/2006
SOT System Obsługi Transportu
Koncepcje projektowe statków pasażerskich nowej generacji przeznaczonych do eksploatacji na ograniczonych akwenach śródlądowych PROJECT EUREKA E!3065 Wykonał.
Dzień dobry Kierownik Katedry Ekonomii i Zarządzania
Konferencja Gospodarka morska jako sektor innowacyjny
Gospodarka morska jako sektor innowacyjny Gdańsk, 6 listopada 2009 r.
Ryszard Kościelny Eksploatacja żurawi przenośnych w logistycznej sieci dystrybucji - zagadnienia wybrane Słowo wstępne: jawnym celem prezentacji.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego LOGISTICS PACKAGING Imię i nazwisko: Alicja Małek Grupa.
Odnawialne źródła energii
Prof. zw. dr hab. Józef Perenc
ZESPÓŁ SZKÓŁ ŻEGLUGI ŚRÓDLĄDOWEJ
Priorytet : Harmonijny transport powierzchniowy
Doświadczenia z oceny wniosków w Komisji UE
„Zachodniopomorski Szlak Żeglarski”
Doświadczenia PKM w Gdyni z eksploatacji autobusów napędzanych CNG
Jak nie popełnić błędu stosując akredytywę w handlu międzynarodowym
XIII MIĘDZYNARODOWE FORUM GOSPODARCZE GDYNIA 2013
Technologie oczyszczalni ścieków
TECHNOLOGIA I ORGANIZACJA ROBÓT BUDOWLANYCH
Terminal przeładunkowy Rejowiec
Gdański Terminal Kontenerowy SA
Damian Ciunowicz i Krystian Baranowski – kl. I „TL’’
Zapraszamy na prezentację pod tytułem Polskie statki
MECHANIK Opracowali: Michał Firański oraz Joanna Sadowska
Opiekunowie i tematy prac dyplomowych Katedra Maszyn Cieplnych
REGIONALNE CENTRUM INFORMACJI I WSPOMAGANIA ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH REGIONAL INFORMATION and SUPPORT CENTER for NGOs EVALUATION V BALTIC SEA NGO FORUM.
Zespół Szkół Szpitalnych
Mark Redman Punkt Kontaktowy ENRD 28 November 2011.
Kamil Rabski/Natalia Sajkowska
T52 Automatyzacja transportu wewnętrznego
Gdański Terminal Kontenerowy SA
Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Henryka Pobożnego
ZEZWOLENIA NA DOPUSZCZENIE DO EKSPLOATACJI POJAZDÓW KOLEJOWYCH ZGODNYCH I NIEZGODNYCH Z TSI Urząd Transportu Kolejowego, Al. Jerozolimskie.
Akademia Morska w Szczecinie Wydział Inżynieryjno-Ekonomiczny Transportu Instytut Zarządzania Transportem Zakład Organizacji i Zarządzania Projekt rozwojowy.
Aktywacja elektromagnetyczna paliw alternatywnych
Infrastruktura i inwestycje rozwojowe w sektorze energetycznym
Zastosowanie nowoczesnych systemów transportu pyłu na przykładzie
Przemieszczanie się w życiu codziennym
Transport we Wrocławiu
Kierunki rozwoju spółki
Edyta Kozłowska-Kurek Kontrole bez ustalonego podmiotu z wyjazdem w teren.
Systemy logistyczne System – (gr. σύστημα systema – rzecz złożona) - obiekt fizyczny lub abstrakcyjny, w którym można wyróżnić wzajemnie powiązane dla.
DHL EXPRESS – sprawdzony partner w biznesie. DHL Express – sprawdzony partner w biznesiePage2 Międzynarodowe przesyłki lotnicze Deutsche Post DHL DHL.
Fizyczna dystrybucja.
Prezentacja nowych pojazdów egzaminacyjnych WORD Toruń oraz Oddział Terenowy WORD Toruń w Grudziądzu Toruń, marzec 2012.
Podsumowanie wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 – 2013 Stan na dzień (KSI SIMIK) Urząd Marszałkowski.
systemy logistyczne 2 M.Stanisławski
Warszawa Rynek energii odnawialnej – w tym biokomponenty i biopaliwa prognozy dla producentów buraka cukrowego Warszawa 2008 –
Gmina Stepnica „Przebudowa Basenu Kolejowego w Porcie Morskim w Stepnicy”
TRANSPORT: RUROCIĄGI, TAŚMOCIĄGI, PRZENOŚNIKI;
Produkcja słodu.
Safe Port Martec Marcin Czepczyński Janusz Hajdel.
Raport z audytu systemu logistycznego i łańcucha dostaw Firmy X Grudzień 2014 Firma X chce zwiększyć udział w rynku, a bazą konkurencji na której opiera.
Kpt. ż.ś dr Krzysztof Woś Potrzeby rozwojowe transportu wodnego śródlądowego w kontekście wymogów sieci TEN-T Szczecin 13 – 15 czerwca 2013r.
„Transport morski w systemie transportu intermodalnego”
Opis procesu technologicznego dla części FAN COVER
Zespół telematyczny ERA Warszawa,
Institute of Metallurgy and Materials Science of PAS
NOWOCZESNA INFRASTRUKTURA - KLUCZ DLA ROZWOJU GOSPODARCZEGO ŚLĄSKA
PRACOWNIA MECHANICZNA
Możliwości rozwoju działalności przeładunkowej portu morskiego w Darłowie Dr Piotr Nowaczyk Wydział Ekonomiczny Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny.
The development of sustainable urban mobility in Upper Silesia agglomeration Robert Tomanek Katowice,
CERTAIN – Central European Research in Transport Infrastructure
Przebudowa Basenu Kolejowego w Porcie Morskim w Stepnicy
IV Konferencja Naukowo-Techniczna "Nowoczesne technologie w projektowaniu, budowie.
Strategia rozwoju TerminalU LNG w Świnoujściu
1.
Przegląd infrastruktury transportowej województwa podlaskiego
ZESPÓŁ SZKÓŁ im. WALERGO GOETLA W SUCHEJ BESKIDZKIEJ
Zapis prezentacji:

Poland-Singapore Joint Research Project “Safety and Reliability of Complex Industrial Systems and Processes” Workshop in Singapore 13-18.02.2011.

ZASTOSOWANIA 1 Portowy system transportu paliwa Baza Paliw w Dębogórzu jest zakładem przeznaczonym do odbioru ze statków, magazynowania i wysyłki drogą kolejową lub transportem samochodowym produktów naftowych (mediów), takich jak benzyna, olej napędowy oraz olej opałowy. Zadania te wykonują trzy części A, B i C Bazy, połączone rurociągowymi systemami transportowymi.

Rys. 1. Schemat portowego systemu transportu paliwa

Identyfikacja parametrów procesu eksploatacji System ten jest eksploatowany w pięciu stanach eksploatacyjnych - w stanie eksploatacyjnym z1 Rys. 2. Schemat portowego systemu transportu paliwa w stanie eksploatacyjnym z1

- w stanie eksploatacyjnym z2 Rys. 3. Schemat portowego systemu transportu paliwa w stanie eksploatacyjnym z2

- w stanie eksploatacyjnym z3 Rys. 4. Schemat portowego systemu transportu paliwa w stanie eksploatacyjnym z3

- w stanie eksploatacyjnym z4 Rys. 5. Schemat portowego systemu transportu paliwa w stanie eksploatacyjnym z4

- w stanie eksploatacyjnym z5 Rys. 6. Schemat portowego systemu transportu paliwa w stanie eksploatacyjnym z5

2 Portowy elewator zbożowy Elewator zbożowy jest podstawowym obiektem Bałtyckiego Terminalu zbożowego Portu Gdynia przeznaczonym do obsługi eksportu i importu zboża. Podstawową funkcją elewatora jest załadunek wagonów zbożem.

W procesie załadunku uczestniczy system składający się z następujących podsystemów transportowych elewatora: S1 - poziome przenośniki taśmowe typu 1, S2 - pionowe podnośniki kubełkowe, S3 - poziome przenośniki taśmowe typu 2, S4 - przenośniki ślimakowe.

Identyfikacja parametrów procesu eksploatacji System ten jest eksploatowany w trzech stanach eksploatacyjnych - w stanie eksploatacyjnym z1 Rys.7. Schemat portowego elewatora zbożowego w stanie eksploatacyjnym z1

Rys.8. Schemat portowego elewatora zbożowego w stanie - w stanie eksploatacyjnym z2 Rys.8. Schemat portowego elewatora zbożowego w stanie eksploatacyjnym z2

Rys.9. Schemat portowego elewatora zbożowego w stanie - w stanie eksploatacyjnym z3 Rys.9. Schemat portowego elewatora zbożowego w stanie eksploatacyjnym z3

3 Stena Baltica Ferry – technical system

an operation state z1: loading at Gdynia Port

unmooring operations at Gdynia Port an operation state z2: unmooring operations at Gdynia Port

unloading at Gdynia Port. and so on … an operation state z18: unloading at Gdynia Port.