Urządzenia elektroniczne i Internet w domach Polaków Urządzenia elektroniczne i Internet w domach Polaków. Rozrywka elektroniczna Wyniki badania
Cel i metodologia badawcza Cele badania: Zbadanie wyposażenia gospodarstw domowych w Polsce w sprzęt komputerowy i elektroniczny, dostępności Internetu oraz popularności gier komputerowych Porównanie zmian w jakie zaszły w polskich gospodarstwach domowych w ciągu minionego roku
Cel i metodologia badawcza Rodzaj badania Niniejszy Raport przedstawia wyniki badania zrealizowanego za pomocą sondażu Capibus, przeprowadzonego przez Instytut MillwardBrown SMG/KRC na zamówienie firmy D-Link w ramach projektu badawczego D-Link Technology Trend. Sondaż Capibus przeprowadza się za pomocą bezpośrednich wywiadów ankieterskich prowadzonych w domach respondentów, w oparciu o standardowy komputerowy kwestionariusz, z zastosowaniem metody CAPI (Computer Assisted Personal Interview). Badanie przeprowadzono na analogicznej próbie i za pomocą tej samej metodologii, których użyto przy realizacji podobnego badania w czerwcu 2007 roku, co pozwala na porównanie wyników tej fali badania z falą poprzednią. Badanie przeprowadzono w dniach 17-23 lipca 2008. Charakter próby ogólnopolska, losowo-kwotowa, imienna próba osób, reprezentatywna dla dorosłej (15-75 lat) populacji Polaków (~30,160 tys. osób) wielkość próby N = 998
Urządzenia znajdujące się w gospodarstwie domowym Q1. Jakie urządzenia z poniższej listy znajdują się w gospodarstwie domowym, w którym Pan(i) mieszka? Podstawa – wszystkie badane gospodarstwa domowe
Rozrywka elektroniczna Q1a. Czy grywa Pan(i) w gry elektroniczne lub komputerowe? lipiec 2008 (N=998) Podstawa – wszystkie badane gospodarstwa domowe
Internet w gospodarstwie domowym Dostęp do Internetu w gospodarstwie domowym Q2. Czy posiada Pan(i) dostęp do Internetu w gospodarstwie domowym, w którym Pan(i) mieszka? Rodzaj łącza internetowego w gospodarstwie domowym Q3. Jakiego rodzaju łącze internetowe jest w gospodarstwie domowym, w którym Pan(i) mieszka? Podstawa – wszystkie badane gospodarstwa domowe Podstawa – gospodarstwa domowe, w których jest dostęp do Internetu
Wewnętrzna sieć domowa w gospodarstwie domowym Q4. Czy ma Pan(i) wewnętrzna sieć domową w gospodarstwie domowym, w którym Pan(i) mieszka? 58% ma sieć domową 44% miało sieć domową Podstawa – gospodarstwa domowe, w których jest dostęp do Internetu
Materiał prasowy przygotowany przez D-Link (Polska) Sp. z o.o. Warunki publikacji: Publikując wyniki badania należy podać nazwę projektu badawczego (D-Link Technology Trend) oraz wykonawcę (Millward Brown SMG/KRC) Osoby odpowiedzialne: D-Link: Mariusz Piaseczny, PR Menedżer Millward Brown: Kuba Antoszewski, PR Menedżer Fleishman-Hillard: Andrzej Jędrzejczak