D-Link Technology Trend Zakupy online Grudzień, 2007.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
D-Link Technology Trend Wyniki badania
Advertisements

Urządzenia elektroniczne i Internet w domach Polaków
Dermokosmetyki Wyniki badania TNS OBOP dla DOZ.pl.
D-Link Technology Trend sprzęt komputerowy i internet w gospodarstwach domowych Wyniki badania.
Dyscypliny, którymi zainteresowanie rośnie, w które warto inwestować?
Społeczności w Internecie
Badanie ankietowe na temat Powstania Warszawskiego WYNIKI
Źródło: Smoke Free Partnership (2006) Lifting the smokescreen
Postawy Polaków wobec obrotu bezgotówkowego
Kampania na rzecz przejrzystości mediów w Polsce Raport z badania ilościowego CATI wśród liderów komunikacji Kwiecień 2006 Autor: Olga Wagner Koordynacja:
Badania opinii publicznej
Raport z badania Capibus
Konsumpcja informacji
JAK KORZYSTAĆ BEZPIECZNIE Z INTERNETU ?.
Metody badawcze w socjologii – ciąg dalszy
Kompetencje wychowawcze polskich rodziców
Otocznie i strategia Raport przygotowany we współpracy z firmą 6 grudnia 2010 Organizatorzy Projektu:
Festiwal Nauki 2009 Prezentacja wyników badań Autor: Olga Wagner Koordynacja: Kuba Antoszewski.
1 Wakacje Polaków Warszawa, lipiec 2010 Projekt realizowany przez PENTOR RI © 2010 Research International. No part of these materials may be used, reproduced.
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Metodologia badania 3 Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2009 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny.
Internauci w grupach wiekowych
Matematyka znajomość i ocena reklam zachęcających do nauki matematyki
Polscy internauci o Mistrzostwach Świata w piłce nożnej – Niemcy 2006 Maj 2006.
ANALIZA KLUCZOWYCH SEKTORÓW WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO
GfK Custom ResearchPostawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejluty 2008 Postawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniej Prezentacja wyników badania 12.
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem -
Jak zwiększyć sprzedaż w hipermarketach?
Internet jako narzędzie badań
Naukowiec i nauka – obraz społeczny Wyniki badań CAPIBUS
Doświadczenia związane z karami fizycznymi Raport z badania Data badania: 11 – 18 września 2008 Przygotowane dla: Fundacji Dzieci Niczyje Autor: Agata.
RAPORT KRAJOWY POLSKA Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce
EDI NET - badania.
„Student jako konsument na rynku multimediów”
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży Wyniki badań omnibusowych zrealizowanych dla Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów.
Problemy wychowawcze dzieci
Opieka rodzicielska Wyniki badania dla Fundacji Rodzin Adopcyjnych.
Kampania na rzecz przejrzystości mediów w Polsce Wybrane wyniki badań Listopad 2004.
Projekt edukacyjny pt. „Czy możemy czuć się bezpieczni w Internecie”
Radcy prawni o projekcie ustawy o zawodzie adwokata Wyniki badania TNS OBOP na zlecenie Krajowej Rady Radców Prawnych.
KTO TU JEST KLASĄ ROBOTNICZĄ? PRACOWNICY I PRZEDSIĘBIORCY Średni miesięczny czas pracy Przebywanie na urlopach Przebywanie na zwolnieniach lekarskich Badanie.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
Polacy o Powstaniu Warszawskim
Prognoza nastrojów i działań przedsiębiorców w perspektywie najbliższego półrocza (IVQ2013/IIQ2014)
Wizerunki polityków. Zmiana postrzegania premier Kopacz po expose 1-5 października 2014 roku.
© GfK 2014 | GfK Health | Leki homeopatzcyne widziane okiem lekarzy 1 LEKI HOMEOPATYCZNE WIDZIANE OKIEM LEKARZY Czerwiec 2014.
Zarządzanie różnorodnością w opinii przedsiębiorców – wyniki badań zrealizowanych w ramach projektu Diversity Index Warszawa, 20 lutego 2013 r.
© GfK 2014 | GfK Health | Leki homeopatzcyne widziane okiem Polaków 1 LEKI HOMEOPATYCZNE WIDZIANE OKIEM POLAKÓW Czerwiec 2014.
Jak bezpiecznie kupować przez Internet.
Zwyczaje związane z myciem okien
Od 1984 roku demografowie obserwują w Polsce stały spadek liczby urodzeń, które od 1993 r. wynosiły rocznie około 500 tysięcy, a od roku 1998 – poniżej.
P1: Jaki jest obecnie odsetek zwolenników partii X w populacji uprawnionych do głosowania (w elektoracie) Pytania i odpowiedzi P2: Czy w porównaniu z ubiegłym.
P1: Jaki jest obecnie odsetek zwolenników partii X w populacji uprawnionych do głosowania (w elektoracie) Pytania i odpowiedzi P2: Czy w porównaniu z ubiegłym.
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie Polaków. Maksymalny.
ESS a badania rynku i opinii EUROPEJSKI SONDAŻ SPOŁECZNY, RUNDA 4 „Polska a Europa. Kontynuacje i zmiany” Warszawa, 13 stycznia 2010 Prezentujący: Stanisław.
1 UWODZENIE Wyniki badania ilościowego dla Warszawa, Listopad 2008 Niech Cię uwiedzie!
OCHRONA PRAW WIERZYCIELI W KONTEKŚCIE POŻYCZEK CHWILÓWKOWYCH Na podstawie wyników badań
Badania ruchu turystycznego w województwie śląskim.
Praca dyplomowa Wpływ wybranych czynników na zachowania konsumentów na rynku czekolad Autor: Patrycja Czajka Opiekun pracy: dr inż. Małgorzata Źródło.
Prognoza nastrojów i działań przedsiębiorców w perspektywie najbliższego półrocza Data badania: II półrocze 2015.
Internet jako źródło zleceń dla firm - raport Synergian.p Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu.
Stan czytelnictwa w Polsce w 2016 roku
Głos Polaków w sprawie wina
Contents 1 Informacje o badaniu 3 2 Wyniki badania 5.
Raport z badania ilościowego przygotowany na zlecenie:
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży
Zakupy Polaków w zagranicznych sklepach internetowych
Badanie #finanseprzyszlosci – czy za 10 lat bankowa aplikacja mobilna będzie najważniejszą aplikacją w telefonie.
RAPORT KRAJOWY POLSKA Przedstawicielstwo Komisji Europejskiej w Polsce
Kopiowanie - w jakim celu, jakie materiały, jak często?
Zapis prezentacji:

D-Link Technology Trend Zakupy online Grudzień, 2007

D-Link Technology Trend Zakupy przez Internet Podstawa – wszyscy respondenci N=1004 Podstawa – respondenci, którzy korzystają z Internetu N=388 Korzystanie z Internetu Czy korzysta Pan/Pani z Internetu? Dokonywanie zakupów przez Internet Czy w ciągu ostatniego roku robił(a) Pan(i) zakupy przez Internet?

D-Link Technology Trend Powody robienia i nie robienia zakupów przez Internet Podstawa – respondenci, którzy robią zakupy przez Internet N=110 Powody robienia zakupów przez Internet Dlaczego robi Pan(i) zakupy przez Internet? Powody nie robienia zakupów przez Internet Dlaczego nie kupuje Pan(i) przez Internet? Podstawa – respondenci, którzy nie robią zakupów przez Internet N=278

D-Link Technology Trend Porównywarki cen Podstawa – respondenci, którzy robią zakupy przez Internet N=110 Podstawa – respondenci, którzy kierują się porównywarką cen podczas robienia zakupów przez Internet N=67 Kierowanie się porównywarką cen Czy przy wyborze produktu w Internecie kieruje się Pan(i) porównywarką cen? Marki porównywarek cen Z jakich porównywarek korzystał(a) Pan(i) w ciągu ostatniego roku?

D-Link Technology Trend Komentarze internautów jako źródło wiedzy Czy przed wyborem produktu sugeruje się Pan(i) komentarzami innych internautów zamieszczanymi w sklepach internetowych lub na porównywarkach cen? Podstawa – respondenci, którzy robią zakupy przez Internet N=110

D-Link Technology Trend Sposoby dokonywania płatności W jaki sposób dokonuje Pan(i) płatności za zakupy w Internecie? Podstawa – respondenci, którzy robią zakupy przez Internet N=110

D-Link Technology Trend Zakupy świąteczne przez Internet Podstawa – respondenci, którzy korzystają z Internetu N=388 Zamiar dokonywania zakupów świątecznych lub kupna prezentów przez Internet Czy robi Pan(i) lub zamierza robić zakupy świąteczne lub kupować prezenty świąteczne przez Internet?

D-Link Technology Trend Cel i metodologia badawcza Rodzaj badania Niniejszy Raport przedstawia wyniki badania zrealizowanego za pomocą sondażu Capibus, przeprowadzonego przez Instytut MillwardBrown SMG/KRC na zamówienie firmy D-Link Polska. Sondaż Capibus przeprowadza się za pomocą bezpośrednich wywiadów ankieterskich prowadzonych w domach respondentów, w oparciu o standardowy komputerowy kwestionariusz, z zastosowaniem metody CAPI (Computer Assisted Personal Interview). Badanie przeprowadzono w dniach 22 – 30 listopada Charakter próby ogólnopolska, losowo-kwotowa, imienna próba osób, reprezentatywna dla dorosłej (15-75 lat) populacji Polaków (~30,046 tys. osób) wielkość próby N = 1004