Cele Leadership Day Uczniowie rozwijają i prezentują swoje umiejętności liderskie Dzieci są gospodarzami wydarzenia.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
TEMAT: ZASADY DIAGNOZOWANIA UCZNIÓW ZDOLNYCH
Advertisements

Obniżanie wieku szkolnego Finansowanie zmian, korzyści płynące z wdrożenia reformy, wskazówki i porady Dla organów prowadzących szkoły podstawowe Luty.
Budowanie wspólnoty uczących się MODUŁ VIII Sesja 8.1 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego PROGRAM.
BEZPIECZNE KIBICOWANIE
Rola nauczyciela w szkole wychowującej
Szkoła Podstawowa Nr 225 Oferta dla sześciolatków.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Zajęcia pozalekcyjne Szkołą Podstawowa w Stróżach.
SZKOŁA BEZ PRZEMOCY RODZICE.
Sześciolatek w szkole ZESPÓŁ SZKÓŁ W TUŁAWKACH. Zagadnienia: I. Działania organizacyjne związane z przyjęciem sześciolatków do szkoły II. Wzbogacenie.
Rola uczniów we współdecydowaniu o sprawach szkolnych
Wybrane fragmenty. Do analizy wyników egzaminów nauczyciele wykorzystują różnorodne metody analizy wyników: a) EWD, dane w tabelach, wykresy, prezentacje,
KORZYSTANIE Z TIK. KORZYSTAMY Z TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH NA PRZERWACH MIĘDZYLEKCYJNYCH.
NAUCZYCIELKA BADACZKA, jest pomysł na więcej pracy
GŁÓWNYM CELEM GIMNAZJUM JEST STWORZENIE ODPOWIEDNICH KRYTERIÓW NAUCZANIA UMOŻLIWIAJĄCYCH WSZECHSTRONNY ROZWÓJ KAŻDEGO UCZNIA NA MIARĘ JEGO MOŻLIWOŚCI.
Budowanie tradycji i wizerunku szkoły
Rok z Kodeksem 2.0 – plusy i minusy
Czy warto podejmować lokalne działania w zakresie ekologii?
Sześciolatek w szkole Patronat honorowy nad konferencją objął Burmistrz Miasta Sanoka, dr Wojciech Blecharczyk.
GIMNAZJUM W PIECKACH Zebranie Rodziców 05. listopada 2010 r
i bezpieczeństwa uczniów
TARGI
ILE ZDROWIA, A ILE SPORTU W SZKOLNYM WF?
Patent żabki Szkoła Podstawowa nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Bielawie.
DEBATA Współpraca w naszej szkole. GIMNAZJUM IM. JANA PAWŁA II W CHOCENIU.
Kodeks klasy 1B.
Szkoła z pasją... Klasa Va.
ĆWICZĘ, UCZĘ SIĘ, WYGRYWAM ZESPÓŁ SZKÓŁ W DZIEWIERZEWIE.
Szkoła demokracji – szkoła samorządności Program rozwoju kompetencji społecznych i obywatelskich rad pedagogicznych Spotkanie V Podsumowanie i zakończenie.
Dbamy o prawidłowe i zdrowe odżywianie oraz aktywność społeczną.
Korzystając z materiałów kopiowanych z Internetu, zawsze podajemy ich źródło oraz autora.
Debata Jakie wsparcie dyrekcji szkoły, nauczycieli i innych dorosłych jest potrzebne uczniom chcącym rozwijać samorządy w swoich szkołach?
Sprawdzian szóstoklasisty. Sprawdzian w klasie szóstej szkoły podstawowej obejmuje wiadomości i umiejętności ‎ określone w wymaganiach ogólnych i szczegółowych.
EWALUACJA ZEWNĘTRZNA W I LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCYM W OLEŚNICY.
RODZICE CENIĄ:  DOBRY KONTAKT Z NAUCZYCIELAMI  PROMOWANIE ZDROWIA PRZEZ SZKOŁĘ  DUŻA ILOŚĆ ZAJĘĆ POZALEKCYJNYCH  INTERESUJĄCE SPOTKANIA, WARSZTATY.
Co może zrobić szkoła, a co powinni zrobić wcześniej rodzice ?
KORZYSTANIE Z TIK. 1.Korzystamy z telefonów komórkowych na przerwach międzylekcyjnych.
WITAMY. WALORY NASZEJ SZKOŁY Nauka w kameralnych klasach – indywidualizacja procesu nauczania, co jest szczególnie ważne w klasach najmłodszych Jednozmianowość.
Wyniki i wnioski ewaluacji Przedszkola nr 10 w Będzinie
Szkoła Podstawowa nr 18 im. Świętej Anny
DEBATA SZKOLNA.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
21,22,23 KWIETNIA 2015 r. EGZAMIN GIMNAZJALNY 2015.
SPRAWOZDANIE Z REALIZACJI ZADANIA NR 3
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
WYJAZD ADAPTACYJNY UCZNIÓW KLAS PIERWSZYCH Głuchołazy, ośrodek Banderoza | 21 – 23 września 2015.
Chcemy mieć dobrą, zgraną klasę, w której każdy czuje się dobrze!!!
Turcja wizyta robocza marca Gościła nas szkoła, w której uczniowie są w wieku od 6 do 14 lat. Szkołę tą kończą egzaminem. Przedmioty jakie.
Debata odbyła się r. w godz w trakcie spotkania przewidziano przerwę. Miejscem debaty była sala lekcyjna. Moderatorami debaty.
Sportowy Okrągły Stół – debata na temat udoskonalania zajęć sportowych w szkole 12 listopada 2015.
Egzamin potwierdzający kwalifikacje w zawodzie 2016 rok
DZIELNICOWA KAMPANIA „SZEŚCIOLATKI W PIERWSZEJ KLASIE”
Samorząd Uczniowski wraz z opiekunem, dyrekcją szkoły i pedagogiem podczas „burzy mózgów” wspólnie opracowali harmonogram zadań, które były realizowane.
Ocena poziomu bezpieczeństwa w Zespole Szkół nr 3 – Szkole Podstawowej nr 3 im. Elizy Orzeszkowej w Zamościu w I półroczu 2014/2015.
1 Szkoła Promuj ą ca Zdrowie. 2 Czynniki wpływające na zdrowie.
Tytuł prezentacji Miejscowość, DD MM RRRR Tytuł prezentacji Miejscowość, DD MM RRRR Tytuł prezentacji Miejscowość, DD MM RRRR Tytuł prezentacji Miejscowość,
Sieci współpracy i samokształcenia. SIEĆ to statek, na którym nie ma pasażerów, wszyscy jesteśmy załogą.
Celem niniejszej procedury jest określenie zasad nadania imienia Publicznej Szkole Podstawowej w Kruczu.
Wolontariat w Gdańsku Perspektywa lat 2011 i 2012 Gdańsk,
Szkoła Podstawowa Nr 83 im. Stanisława Jachowicza Łódź, ul. Podmiejska 21 tel. (42) , fax (42)
Kipfenberg-Grösdorf.. Praca na stanowisku służby pięter: Główne zajęcia to: Ścieranie kurzy Ścielenie łóżek Mycie okien Odkurzanie jednostek mieszkalnych.
Prezentacja lekcji przeprowadzonej w klasie IVD w Szkole Podstawowej nr 85 w Warszawie im. Benito Juareza Rośliny Się Rumienią Beata Krysiak.
20 LUTY 2016 GIMNAZJUM NR UCZ I UCZ SIĘ Z TIK – WYKORZYSTUJEMY TECHNOLOGIĘ NA LEKCJACH 2. PRZESTRZEGAMY ZASAD NETYKIETY 3. RESPEKTUJEMY PRAWA AUTORSKIE.
Sprawozdanie z ewaluacji wewnętrznej w roku szkolnym 2016/2017
7 Nawyków – mapa wdrożenia
Reklama Szkoły w Rogoźnicy
czwarte spotkanie Zespołu
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0.
ZASADY BEZPIECZEŃSTWA I ZACHOWANIA UCZNIÓW W ROKU SZKOLNYM 2017/2018
Rok szkolny [wpisz rok] Nazwa szkoły Nazwisko nauczyciela Skala ocen
Zapis prezentacji:

Cele Leadership Day Uczniowie rozwijają i prezentują swoje umiejętności liderskie Dzieci są gospodarzami wydarzenia

Cele Leadership Day c.d. Prezentacja szkoły, jej metodologii oraz programu The Leader in Me dla lokalnej społeczności łomiankowskiej Budowanie wizerunku innowacyjnej i profesjonalnej szkoły wśród łomiankowskich liderów Spełnienie wymagań certyfikacyjnych programu the Leader in Me

Agenda dnia 9:45 – 10:00 - Przybycie gości 10:00- 10:35 - Część oficjalna- prezentacje o szkole, programie TLIM 10:35 – 10:40 – przedstawienie liderów oprowadzania 10:40 – 10:50 - klasa 1 10:50 – 11:05 - klasa 2 11:05 – 11:20 - klasa 3 11:20 – 11:25 - zmiana liderów i przejście gości do klasy 4 11:25 – 11: 35 - klasa 4 11:35 – 11:50 - klasa 5 11:50 – 11:55 – podział gości na grupy i przejście do klas 11:55 – 12:20 – wywiady z gośćmi w klasach 12:20 – 13:00 – poczęstunek i opuszczenie szkoły przez gości

Uczniowskie role liderskie Lider witania i żegnania gości Liderzy prezentacji– konferansjerzy Lider prezentacji TLIM Liderzy Kafejki Liderzy oprowadzania po szkole (klasach) Liderzy prowadzenia wywiadu z gośćmi Liderzy obsługi technicznej Liderzy pierwszej pomocy i do spraw nadzwyczajnych Liderzy nagrania Video o 7 Nawykach Liderzy mówiący o 7 Nawykach

Logistyka dnia 8:30- 9:15 – dzieci są pod opieką w-fistów i jedzą śniadanie (8:30- 8:50 I etap, 8:50- 9:15 II etap) 09:00 - odprawa liderów kafejki 9:15 – wychowawcy/ nauczyciele przejmują opiekę nad dziećmi. Odprawa liderów, rozdanie naklejek, przypomnienie zasad obowiązujących podczas LD Wychowawcy klas 1-3 pozostają z dziećmi do zakończenia Leadership Day (ok. 13:00) Angliści pozostają z dziećmi klas 4-5 na 2 godz. Lekcyjnej. W trakcie trwania Leadership day uczniowie mają przerwy w klasach (w ciszy). Nie wychodzą na korytarz oraz na podwórko. 9:30 – 13:30 – Liderzy obsługi medycznej i spraw nadzwyczajnych - zmiana warty co 0,5 godz. 9: :00 przybycie gości (liderzy kafejki, liderzy witania gości, liderzy obsługi technicznej i prezentacji) 10:00 – 10:35 – część oficjalna (liderzy prezentacji, obsługi technicznej. W gotowości liderzy oprowadzania gości) 10:35 – 11:50 – wizyty w klasach (liderzy oprowadzania gości - zmiana po 3 klasie, w gotowości liderzy prowadzenia wywiadu) 11: :20 – wywiady z gośćmi w klasach (liderzy prowadzenia wywiadu, w gotowości liderzy kafejki) 12:20 – 13:00 – poczęstunek I pożegnanie gości (liderzy kafejki, liderzy żegnannia gości na stanowiskach od 12:40) 13: :30 - Sprzątanie (liderzy kafejki i do spraw nadzwyczajnych) 13:30 – ŚWIĘTOWANIE

Co jeszcze przed Leadership Day? Nagranie Video – Beata/Miłka Przygotowanie i odprawa liderów (piątek, poniedziałek) – Beata Próba części oficjalnej – konferansjerzy oraz prezentacja TLIM (pią-pon) - Beata Przygotowanie dzieci do Leadership Day (zasady zachowania, kontakt wzrokowy, poruszanie się po szkole) - wychowawcy Przygotowanie dzieci do wywiadu z liderami – wychowawcy Przygotowanie klas (“korekta” wystroju) – wychowawcy Przygotowanie sali do prezentacji – Ewelinka i Wojtek Przygotowanie wystroju szkoły (“korekta”)- p. Grzegorz Robienie zdjęć podczas LD- Ewelinka Katering – Beata/Miłka oraz Sylwia/Edytka Przygotowanie sali do prezentacji – projektor, tablica, krzesła (Darek Ł) Przygotowanie agendy dla gości oraz foldera z informacjami o szkole i programie - Miłka/Beata Przygotowanie naklejek dla dzieci- Kasia Komunikacja z rodzicami (koszulki PF, nie ma w-fu)- wychowawcy Wspieramy się

Co w dniu Leadership Day? Logistyką dnia oraz nadzór nad liderami – Miłka i Beata Dzieci są pod opieką w-fistów do godz: 9:15. Jedzą śniadanie. Dzieci z klas 1-3 są pod opieką wychowawców od godz. 9:15 do zakończenia LD Magda i Meggie wchodzą do swoich klas o 9:15 (wraz z anglistami) na odprawę przed LD Dzieci z klas 4-5 są pod opieką anglistów na 2 lekcji. Dzieci z klas 4-5 są pod opieką wychowawców podczas prezentacji klasy oraz wywiadu z gośćmi Nauczyciele wchodzą do klas 4-5 według planu lekcji 13:30 Próba spektaklu i ŚWIĘTOWANIE !!!!!

Plan Prób Piątek 10: :00 – liderzy kafejki 11: :05 – liderzy prezentacji 12:15 – 13:00 – liderzy obsługi technicznej 13:15 – 13:30 – liderzy pierwszej pomocy i obsługi technicznej 13:30 – 14:00 – próba części oficjalnej (liderzy prezentacji i TLIM) Poniedziałek 12:15 – 12:45- liderzy witania i żegnania gości 12:45- 13:15 – liderzy oprowadzania gości i prowadzenia na wywiad 13:15- 14:00 – próba części oficjalnej (liderzy prezentacji i TLIM)

Pytania

DZIĘKUJEMY