Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IV – Szkolnictwo wyższe i nauka, Poddziałanie 4.1.1 – Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni Czas realizacji.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekty systemowe wspierające kierunki zmian w kształceniu zawodowym
Advertisements

dr Anna Murkowska dr Przemysław Wolski
KRK – na Uniwersytecie Warszawskim Marta Kicińska-Habior
projekty stypendialne Centrum Studiów Zaawansowanych PW
Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Średzkim Program Operacyjny Kapitał.
1 Projekt Nowoczesna edukacja – rozwój potencjału dydaktycznego Politechniki Lubelskiej.
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI
1 Sprawozdanie z realizacji Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich II i III kwartał 2004 r.
Człowiek najlepsza inwestycja Jaworznickie Szkolne Kluby Przedsiębiorczości - Marzenia – Wiedza – Sukces Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej.
Kryteria wyboru projektów w ramach Działania 8.2 Priorytetu VIII PO KL w 2009 r. w województwie warmińsko-mazurskim.
1. Konferencja otwierająca 15 maja 2009 SGGW w Warszawie Cele, zadania i spodziewane rezultaty Projektu.
Główne kierunki rozwoju edukacji Główne kierunki rozwoju edukacji w roku szkolnym 2010/2011.
Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
PROGRAM UNIWERSYTETU PRZYRODNICZEGO WE WROCŁAWIU
Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego Szkolnictwo Wyższe i Nauka Priorytet IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Departament Wdrożeń i.
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW EFS W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI.
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego Wydział Europejskiego Funduszu Społecznego Wrocław, 10 grudnia 2007r. INSTYTUCJA POŚREDNICZĄCA komponentu.
Działania w celu zwiększenia kompetencji przyszłych pracowników KGHM
Projekty systemowe i konkursowe realizowane przez Ministerstwo Edukacji Narodowej na rzecz kształcenia zawodowego i ustawicznego Katowice, 29 października.
Człowiek najlepsza inwestycja Kreatywny absolwent na rynku pracy Pułtusk, 21 I 2011 r. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego.
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego Szkolnictwo Wyższe i Nauka Priorytet IV Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Departament Wdrożeń i.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
Projekt jako element strategii doskonalenia nauczycieli Ewa Superczyńska Konferencja Doskonalenie nauczycieli powiatu wolsztyńskiego 14 listopada.
Urszula Grzyb Regionalne Centrum Informacji dla Naukowców Regionalny Punkt Kontaktowy Programów Ramowych UE Centrum Transferu Technologii Politechnika.
Projekt Kwalifikacja jakości w Uniwersytecie Nr POKL /11 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu.
Program ERASMUS w Śląskiej Wyższej Szkole Medycznej w Katowicach.
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
W YDZIAŁ N AUK S POŁECZNYCH K ONWENT W YDZIAŁU N AUK SPOŁECZNYCH U NIWERSYTETU W ROCŁAWSKIEGO Z ESPOŁY R OBOCZE.
Nowa jakość doskonalenia – wsparcie rozwoju szkół w powiecie mieleckim POWIAT MIELECKI / CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO I DOSKONALENIA NAUCZYCIELI Wspomaganie.
Nauka kluczem do sukcesu program rozwojowy liceów ogólnokształcących Miasta Opola.
AKADEMIA UMIEJĘTNOŚCI DLA MAŁEJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI BEZPŁATNE SZKOLENIA JĘZYKOWE I BIZNESOWE DLA PRACOWNIKÓW FIRM projekt realizowany w ramach środków Europejskiego.
Ramy współpracy Politechniki Gdańskiej ze szkołami 5 grudnia 2013 r. Barbara Wikieł.
Kreatywny Humanista Priorytet IV. Szkolnictwo wyższe i nauka
mgr Marta Mularczyk Kierownik projektu
Zagraniczna mobilność szkolnej kadry edukacyjnej w ramach projektów instytucjonalnych. Projekt jest finansowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał.
„AKADEMIA WIEKU ŚREDNIEGO – akademicki model kształcenia ustawicznego osób w wieku 50+” Projekt współfinansowany ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu.
P ROGRAM : E RASMUS + A KCJA KLUCZOWA : M OBILNOŚĆ EDUKACYJNA A KCJA : M OBILNOŚĆ OSÓB UCZĄCYCH SIĘ I PRACOWNIKÓW T YP AKCJI : M OBILNOŚĆ OSÓB UCZĄCYCH.
Znaczenie doradztwa zawodowego w nowej perspektywie finansowej Kraków, 27 marca 2015 r.
Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego Kadry dla innowacyjnej gospodarki – rola priorytetu IV PO Kapitał Ludzki Agnieszka Gryzik dyrektor Departamentu.
Fundusze UE na badania i rozwój w latach Bartosz Kozicki Departament Rozwoju Regionalnego i Przestrzennego UMWP Konferencja końcowa projektu.
Finansowanie kształcenia zawodowego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Ogólne informacje o Funduszach Europejskich na lata Marzec, 2013 r.
Program Operacyjny Wiedza – Edukacja – Rozwój Programy mobilnościowe Aleksandra Szyszka.
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
ROZWIŃ SKRZYDŁA 18 grudnia 20151Politechnika Opolska Prezentacja jednostki Serdecznie zapraszamy Serdecznie zapraszamy.
Joanna Zembaczyńska Departament Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Europejski Fundusz Społeczny dla małych i średnich przedsiębiorstw 20 września.
Praktyka zagraniczna szansą lepszego startu zawodowego dla technika logistyka.
Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie Stan wdrażania Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki listopada 2008 r.
Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata Gdańsk, 1 kwietnia 2016 r. Założenia konkursu dla Działania 4.2 Infrastruktura.
DWUJĘZYCZNA OBSŁUGA FIRMY NA POTRZEBY RYNKU MIĘDZYNARODOWEGO Uniwersytet w Białymstoku OFERTA STUDIÓW PODYPLOMOWYCH.
Wydział Ekonomii, Zarządzania i Turystyki ul. Nowowiejska Jelenia Góra.
Doradztwo zawodowe jako ważny element planowania kariery zawodowej uczniów w obliczu wyzwań rynku pracy. Przykłady dobrych praktyk na podstawie projektów.
Konferencja współfinansowan a ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Kompleksowy Program Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego.
ZESPÓŁ SZKÓŁ DRZEWNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA
ZESPÓŁ SZKÓŁ DRZEWNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA
W SZKOLNICTWIE WYŻSZYM
Informacja w zakresie stanu wdrażania Europejskiego Funduszu Społecznego Toruń, 2 grudnia 2016 r.
„Wsparcie rozwoju szkół poprzez doskonalenie nauczycieli”
Szkoła Nauczycielem stoi
W SZKOLNICTWIE WYŻSZYM
„Bliżej rynku pracy – Zintegrowany System Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego ZIT WOF” Warszawa, r.
Konkursy dla ABK - podsumowanie
PRACODAWCA W KSZTAŁCENIU ZAWODOWYM – MOŻLIWOŚCI I PERSPEKTYWY
„Bliżej rynku pracy – Zintegrowany System Doradztwa Edukacyjno-Zawodowego ZIT WOF”
PRACODAWCA W KSZTAŁCENIU ZAWODOWYM – MOŻLIWOŚCI I PERSPEKTYWY
E-fektywne F-unkcjonalne S-zkoły
GŁÓWNE ZAŁOŻENIA PROJEKTU „ZPR PWr-Zintegrowany Program Rozwoju Politechniki Wrocławskiej” współfinansowanego przez Unię Europejską, Europejski Fundusz.
Nasz projekt: „Kadra edukacyjna XXI. wieku”.
ABSOLWENT, PRACODAWCA I WYKŁADOWCA – TRZY STANY JEDNA OSOBA
Zapis prezentacji:

Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IV – Szkolnictwo wyższe i nauka, Poddziałanie – Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni Czas realizacji projektu: – Kwota dofinansowania: ,00zł

Cel główny projektu PODNIESIENIE JAKOŚCI I ROZSZERZENIE OFERTY ŚWIADCZONYCH USŁUG ORAZ UGRUNTOWANIE POZYCJI JEDYNEJ NA OPOLSZCZYŹNIE UCZELNI TECHNICZNEJ

Cele szczegółowe projektu – moduły Moduł I – PreStudent Aktywne włączenie się w kształcenie młodzieży Moduł II – Student Zapewnienie wysokiej jakości i efektywności kształcenia Moduł III – PostStudent Kształcenie stosownie do zmian na rynku pracy i zapotrzebowania społecznego Moduł IV – Profesore Stymulowanie możliwości rozwoju oraz szybkiego awansu Moduł V- Administratio Wprowadzanie zmian organizacyjnych

Kto i co? Czyli zadania jednostek biorących udział w projekcie Akademicki Inkubator Przedsiębiorczości/ Akademickie Biuro Karier organizacja staży i praktyk dla studentów zainteresowanych nabyciem umiejętności zawodowych uruchomienie punktu doradztwa zawodowego organizacja warsztatów aktywnego poszukiwania pracy, organizacja giełdy pracy KOORDYNATORZY ZADAŃ: Maciej Maj, Alicja Dubniańska, Marta Tworek

Kto i co? Czyli zadania jednostek biorących udział w projekcie Wydział Mechaniczny uruchomienie kierunku mechatronika w systemie niestacjonarnym wypłata stypendiów dla młodych doktorów organizacja kursu dla nauczycieli akademickich zainteresowanych nabyciem uprawnień pedagogicznych KOORDYNATORZY ZADAŃ: Ewald Macha, Magdalena Filipek, Marta Kominek, Dominika Matuszek, Anna Szajer-Janiszewska Katarzyna Pazdan

Kto i co? Czyli zadania jednostek biorących udział w projekcie Wydział Edukacji Technicznej i Informatycznej organizacja kursów z matematyki i fizyki dla maturzystów zainteresowanych zdobyciem dodatkowych umiejętności w zakresie ww. przedmiotów przeprowadzenie zajęć wyrównawczych z zakresu matematyki i fizyki - organizacja kursów dla studentów I roku, którzy mają trudności z opanowaniem treści programowych uruchomienie kierunku logistyka w systemie stacjonarnym KOORDYNATORZY ZADAŃ: Anida Stanik- Besler, Zygmunt Kasperski, Maksymilian Gajek, Tomasz Wołczański, Iwona Mulicka, Czesław Górecki, Zbigniew Michno

Kto i co? Czyli zadania jednostek biorących udział w projekcie Wydział Zarządzania i Inżynierii Produkcji opracowanie programów kształcenia i materiałów dydaktycznych dla 3 kierunków studiów podyplomowych wdrożenie modeli zarządzania jakością w uczelni – zainicjowanie mechanizmów wysokiej jakości obsługi klienta poprzez szkolenia dla pracowników administracyjnych zatrudnionych w dziekanatach uczelni KOORDYNATORZY ZADAŃ: Małgorzata Adamska, Magdalena Jaszczyk, Łukasz Dymek

Kto i co? Czyli zadania jednostek biorących udział w projekcie Dział Współpracy Międzynarodowej i Programów UE organizacja staży w wiodących zagranicznych ośrodkach akademickich i naukowo-badawczych dla kadry dydaktycznej uczelni przydatnych dla prowadzenia pracy dydaktycznej (miesięczne stypendia zagraniczne dla pracowników dydaktycznych) KOORDYNATORZY ZADAŃ: Joanna Boguniewicz-Zabłocka, Anna Pogan

Kto i co? Czyli zadania jednostek biorących udział w projekcie Studium Języków Obcych przeprowadzenie kursu dla lektorów z zakresu prowadzenia zajęć językowych metodą e-learning KOORDYNATOR ZADANIA: Magdalena Dolińska

Wskaźniki realizacji projektu I: 240 godzin kursów przygotowawczych z matematyki 240 godzin kursów przygotowawczych z fizyki 180 godzin kursów wyrównawczych z matematyki 180 godzin kursów wyrównawczych z fizyki 40 praktyk studenckich realizowanych w formule 3 m-ce/praktykę 40 staży studenckich realizowanych w formule 3 m-ce/staż 6 warsztatów z aktywnego poszukiwania pracy 2 giełdy pracy

Wskaźniki realizacji projektu II: 80 podpisanych umów na realizację praktycznych form nauczania 100 godzin doradztwa zawodowego dla studentów 2 zaktualizowane siatki studiów zgodnie z potrzebami rynku pracy i gospodarki opartej na wiedzy (logistyka, mechatronika) 16 uczestników konferencji dla kadry naukowo- dydaktycznej 1 udoskonalony zestaw materiałów dydaktycznych dla kierunku mechatronika 1 zestaw materiałów dydaktycznych dla kierunku logistyka

Wskaźniki realizacji projektu III: 50 artykułów/publikacji naukowych opracowanych przez pracowników uczelni 48 godzin kursu e-learningu 1 przystosowana platforma e-learning do nauki języków obcych 2 kursy pedagogiczne dla nauczycieli akademickich w formule 8 m-cy/kurs 20 staży w zagranicznych ośrodkach akademickich w formule 1 m-c/staż 100 godzin szkoleń zorientowanych na podniesienie jakości świadczonych usług przez pracowników administracyjnych

Zatrudnienia w projekcie: Pracownikom, którzy będą zaangażowani w realizację projektu na poziomie jednostki w której są zatrudnieni, zgodnie z Regulaminem wynagradzania dla pracowników Politechniki Opolskiej, § 7, pkt. 3 zostaną czasowo powierzone dodatkowe obowiązki i otrzymają tzw. wynagrodzenie ryczałtowe

Działania promocyjno-informacyjne, zakup sprzętu, catering: Wyłonienie wykonawcy/dostawcy nastąpi w wyniku przeprowadzenia procedury zgodnie z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych – sumarycznie dla całego projektu, za wyjątkiem elementów promocji dedykowanych pojedynczemu zadaniu tzn. związanych z indywidualnym opracowaniem i wydrukiem ulotek, plakatów czy biuletynów upowszechniających rezultaty (procedury wew. uczelni w zakresie realizacji zamówień, najczęściej do euro)

Rekrutacja BO: Dla zadań typu kursy, praktyki, staże czy stypendia przeprowadzone zostaną działania zgodnie z regulaminami – ogłoszenie o naborze, składanie dokumentów aplikacyjnych, ocena przez komisję w oparciu o przyjęte kryteria, wyłonienie uczestników i podpisanie umów (konkurs) Dla zadań typu otwartego np. warsztaty czy konsultacje decydująca będzie kolejność zgłoszeń Każdorazowo o kwalifikacji BO do danego typu przedsięwzięcia decydować będzie komisja reprezentująca jednostkę odpowiedzialną merytorycznie za przedmiot zadania oraz koordynator zadania

Monitorowanie działań: wypełnienie oświadczeń o ochronie danych osobowych zbieranie informacji dot. BO w postaci formularzy PEFS bieżące przekazywanie informacji nt. postępów prac do zamieszczenia na stronie bieżąca kontrola przebiegu realizacji zadań (zgodnie z przyjętym budżetem i harmonogramem) – sygnalizowanie ewentualnych nieprawidłowości informowanie Koordynatorów Projektu o potencjalnych zagrożeniach niewykonania zadania

Zarządzanie projektem: JEDNOSTKA KOORDYNUJĄCA AIP Beata Heimrot – koordynator projektu Agnieszka Janeta – koordynator ds. sprawozdawczości i rozliczeń Joanna Jędrzejczak – koordynator ds. promocji i kontaktów z BO ZARZĄD: Marzena Szewczuk-Stępień – dyrektor AIP Piotr Bębenek – z-ca dyrektora AIP