Ewaluacja dotycząca uczestnictwa nauczycieli w projekcie.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
ZSKU Krosno, 22 listopada 2010 r.
Advertisements

PRAKTYKA CZYNI MISTRZA!
dr Anna Murkowska dr Przemysław Wolski
Uniwersytet Warszawski
"Nowoczesny Nauczyciel
KONFERENCJA METODYCZNA pod hasłem Diagnostyka i ewaluacja - konieczność czy potrzeba?  Organizatorzy: Centrum Doskonalenia Nauczycieli w Koninie Miejski.
Zadania doradcy metodycznego zgodnie z Rozporządzeniem MEN i S o placówkach z dnia 23 kwietnia 2003r.
II ROK Rozwijanie wrażliwości muzycznej małego dziecka.
Trzecia edycja Ogólnouniwersyteckiej Ankiety Oceniającej Jakość Kształcenia Zakres tematyczny Albert Izdebski Mikołaj Jasiński Tomasz Zając.
Nowa rola placówek doskonalenia nauczycieli
PROGRAM OPERACYJNY KAPITAŁ LUDZKI Człowiek – najlepsza inwestycja Uniwersytet im. Adama Mickiewicza.
Realizacja praktyk pedagogicznych. Zadanie obejmuje: 30 godzin dydaktycznych zajęć edukacyjnych w przedszkolu i 30 godzin dydaktycznych zajęć edukacyjnych.
Poznać – Zrozumieć - Doświadczyć Praktyczne przygotowanie do wykonywania zawodu nauczyciela wczesnej edukacji Jest realizowany w ramach POKL współfinansowanego.
Konstruowanie i opracowanie nowatorskiego programu praktyk pedagogicznych Zadanie będzie realizowane w okresie od do roku.
UWAGA !!! Zaangażowanie się w główny projekt nie wyklucza możliwości zrealizowania, w ramach tego samego projektu, jednego z trzech działań dodatkowych.
„Nowy system doskonalenia nauczycieli w powiecie pułtuskim”
Źródło dofinansowania projektu: Europejski Fundusz Społeczny
Proces rekrutacyjny Rekrutacja placówek oraz uczestników/czek będzie prowadzona w Biurze Projektu, które mieści się we Wrocławskim Centrum Doskonalenia.
Program podniesienia jakości realizowany w Gimnazjum - Zespoły przedmiotowe analizują Testy na wejściu i wyniki egzaminu zewnętrznego - Dokonują ewaluacji,
Opracował J. Stryjkowski
Centrum Edukacji Nauczycieli w Suwałkach ul. M. Reja 67 B.
Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Słupsku
EDUKACJA ZAWODOWA W PRAKTYCE
Departament Funduszy Strukturalnych Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty Projekty systemowe i konkursowe, realizowane.
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Projekt systemowy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki ,
ale (a może przede wszystkim)
Nadzór pedagogiczny a nowy system doskonalenia nauczycieli
Projekt jako element strategii doskonalenia nauczycieli Ewa Superczyńska Konferencja Doskonalenie nauczycieli powiatu wolsztyńskiego 14 listopada.
Zadania projektu Wdrożenie dwóch form działań Roczny plan Sieć współpracy wspomagania szkoły i samokształcenia.
- 1 - Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III.
Ramy współpracy Politechniki Gdańskiej ze szkołami 5 grudnia 2013 r. Barbara Wikieł.
 Projekt systemowy pt. „ Praktyki pedagogiczne gwarantem skutecznego kształcenia przyszłych nauczycieli” jest współfinansowany ze środków europejskich.
ZAŁOŻENIA I REZULTATY PROJEKTU „KOMPETENTNY E- NAUCZYCIEL”
Priorytet III Wysoka jakość oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Okres realizacji projektu: – Projekt pn. „Powiatowy.
prezentacja dotychczasowych systemów edukacyjnych oraz praktyk dydaktyczno-wychowawczych i opiekuńczych w Wielkiej Brytanii i w Polsce, ocena bazowa sytuacji.
Priorytet III Wysoka jakość oświaty Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Okres realizacji projektu: – Projekt pn. „Powiatowy.
Projekt Comenius Regio
SOCJOLOGIA WYDZIAŁ NAUK ZDROWIU I NAUK SPOŁECZNYCH KIERUNEK SOCJOLOGIA KATEDRA NAUK HUMNISTYCZNYCH I SPOŁECZNYCH.
Procedury doskonalenia uczenia się i nauczania
P ROGRAM : E RASMUS + A KCJA KLUCZOWA : M OBILNOŚĆ EDUKACYJNA A KCJA : M OBILNOŚĆ OSÓB UCZĄCYCH SIĘ I PRACOWNIKÓW T YP AKCJI : M OBILNOŚĆ OSÓB UCZĄCYCH.
Współpraca uczelni ze szkołami w ramach programów: Spotkanie informacyjne Warszawa, dnia 11 września 2014 r.
Zespół ds. ewaluacji rok szkolny 2014/2015
Podsumowanie nadzoru pedagogicznego w roku szkolnym 2014/2015 Ewaluacje problemowe w zakresie wskazanym przez Ministra Edukacji Narodowej dotyczyły następujących.
DIAGNOZA - DOSKONALENIE - ROZWÓJ Diagnoza – Doskonalenie – Rozwój. Kompleksowe wspomaganie szkół i przedszkoli powiatu rypińskiego. Priorytet III Wysoka.
Raport z realizacji Miejskiego Planu Wsparcia w ramach projektu „Jeleniogórski system wsparcia placówek oświatowych” Konferencja dla dyrektorów szkół i.
SORE Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Szkolny Organizator Rozwoju Edukacji.
Cel oraz wskaźniki dla naboru wniosków o dofinansowanie w trybie konkursowym dla Osi Priorytetowej 10 Edukacja Działania 10.4 Dostosowanie systemów kształcenia.
System doskonalenia nauczycieli oparty na ogólnodostępnym kompleksowym wspomaganiu szkół działania Ośrodka Rozwoju Edukacji.
Człowiek najlepsza inwestycja Konferencja inaugurująca projekt ”Większa wiedza – Skuteczna praktyka - Doskonalenie kadr oświaty powiatu zgierskiego” 11.
 12 września 2011 r. – godz spotkanie z Mentorem w szkole (sekretariat)  Praktyki ciągłe: – r.  Praktyki śródroczne: w trakcie.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego ROZWIJANIE KOMPETENCJI NAUCZYCIELI w zakresie wykorzystywania.
Ro Roczny Plan Wspomagania Roczny Plan Wspomagania – plan zbudowany na bazie oferty doskonalenia realizowanej w danej szkole/ przedszkolu. RPW obejmuje.
Projekt Partnerski, pn. Rodzina w Centrum Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata Oś Priorytetowa 9 Solidarne.
ZESPÓŁ SZKÓŁ DRZEWNYCH I OCHRONY ŚRODOWISKA
Erasmus + program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
„Programowanie czas zacząć”
Projekt „Mistrz w zawodzie- Meister im Beruf”
Uniwersyteckie Kolegium Kształcenia Nauczycieli Języka Angielskiego
Pilotażowe wdrażanie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach Pilotaż skierowany jest do każdej szkoły, która chce.
INAUGURACJA ROKU SZKOLNEGO 2017/2018
Powiat Ciechanowski „Doskonalenie szansą na rozwój”
Erasmus + program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
EWALUACJA PROJEKTU „SZKOŁA RÓWNYCH SZANS”
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
Kształcenie specjalne
Projekt: JAK SKUTECZNIE I EFEKTYWNIE UCZYĆ DOROSŁYCH WE WSPÓŁCZESNEJ EUROPIE Nr projektu: PL01-KA mgr Elżbieta Tomaszewska – koordynator.
Strajk w oświacie – kwiecień 2019 r.
DOSKONALENIE TRENERÓW WSPOMAGANIA OŚWIATY POWR /17
Zapis prezentacji:

Ewaluacja dotycząca uczestnictwa nauczycieli w projekcie

1/ Autoewaluacja Samoocena dotycząca: kompetencji dydaktycznych nabywanych w trakcie projektu kompetencji w zakresie opieki nad praktykami studenckimi na terenie szkoły/przedszkola

2/ Ewaluacja przydatności i efektywności: Warsztatów, w których uczestniczyć będą nauczyciele Strony internetowej projektu Działalności Centrum Wsparcia Metodycznego Nauczycieli i Studentów

3 Wsparcie ewaluacji i doskonalenia programu studenckich praktyk pedagogicznych poprzez uczestnictwo w wywiadach fokusowych