TY: TALENT RAZEM: HARMONIA RAZEM. KIEDY JEDNO SŁOWO ZMIENIA TWOJĄ KARIERĘ
2 Capgemini – czym się zajmujemy? Informatyka Doradztwo strategiczne Transformacja i restrukturyzacja Zarządzanie Zasobami Ludzkimi Transformacje finansowe Systemy ERP Systemy CRM Infrastruktura informatyczna Rozwój i integracja systemów Outsourcing procesów informatycznych (ITO) Outsourcing procesów biznesowych (BPO) Konsulting Outsourcing
3 Wartości
4 Capgemimni- ITO Dział ITO to ponad 800 pracowników Młode, dynamiczne,wielokulturowe zespoły Międzynarodowe kontakty Przyjazna atmosfera
5 Cel Celem praktyk studenckich jest poszerzanie wiedzy zdobytej na studiach w zakresie technologii informatycznych jak i rozwijanie umiejętności ich wykorzystywania. Praktyki mają także na celu kształtowanie umiejętności analitycznych, organizacyjnych oraz pracy w zespole i nawiązywania kontaktów niezbędnych w przyszłej pracy zawodowej w dużych firmach (korporacjach).
6 Ogólne warunki praktyki zawodowej Warunki przebiegu praktyki określa „Regulamin praktyk”. Szczegółowy program praktyk należy uzgodnić z właściwym opiekunem kierunku. Praktyki organizowane przez naszą firmę, będą praktykami płatnymi.
7 Przebieg W trakcie praktyk student przygotowuje się do samodzielnego i odpowiedzialnego wykonywania powierzonych zadań. Zadania i projekty przydzielane są przez opiekuna praktyk.
8 Przebieg Wstępny zakres tematyczny praktyk: zapoznanie się z organizacją, zarządzaniem i funkcjonowaniem jednostki organizacyjnej, w której realizowane są praktyki; wykonywanie konkretnych zadań lub projektów.
9 Potencjalne szczegółowe obszary tematyczne praktyki Zadania o charakterze analitycznym i administrowanie danymi wykonywanie zadań z obszaru zarządzania incydentem, problemem i zmiana; organizacja i kontrola danych, przetwarzanie i wykorzystanie wyników; tworzenie raportów i analiz; obsługa programów biurowych i aplikacji raportujących
10 Potencjalne szczegółowe obszary tematyczne praktyki Zadania o charakterze operacyjnym i administrowanie systemami konfiguracja sprzętu komputerowego i oprogramowania; ochrona danych, programów i procesów przetwarzania; obsługa systemów komputerowych; zagadnienia eksploatacji sprzętu komputerowego w korporacji, zarządzanie serwerami (Windows, Unix, AS/400, etc.)