Zespó ł Szkó ł Nr 5 im. M. T. Hubera Tytuł projektu: Adam Borowik Łukasz Grzyb Krystian Waszczak Michał Kulig Stanowiska dydaktyczne do sterowania i projektowania.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Zespół Szkół Mechanicznych
Advertisements

Wykonali : Paterok Łukasz Nieświec Tobiasz Szpejda Krzysztof kl. I TMT
TECHNIKUM Kształcąc się w technikum po czterech latach nauki będziesz mógł/mogła przystąpić do egzaminu maturalnego oraz do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje.
ZASADNICZA SZKOŁA ZAWODOWA Głównym celem szkoły zawodowej jest umożliwienie absolwentowi uzyskania kwalifikacji w wyuczonym zawodzie. Kształcenie trwa.
Liceum Ogólnokształcące
1 1.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego INFORMACJE OGÓLNE O PROJEKCIE DiAMEnT Dostrzec i aktywizować
Zajęcia pozalekcyjne Szkołą Podstawowa w Stróżach.
ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 10 IM. BOLESŁAWA CHROBREGO W KOSZALINIE ul
ROZWÓJ PRACOWNI MECHATRONIKI SAMOCHODOWEJ
TECHNIKUM Kształcąc się w technikum po czterech latach nauki będziesz mógł/mogła przystąpić do egzaminu maturalnego oraz do egzaminu potwierdzającego kwalifikacje.
Mechatronika – zawód przyszłości
KATEDRA INŻYNIERII PRODUKCJI
Zespół Szkół nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Warszawska 54 Rekrutacja na rok szkolny 2013 / 2014 Nie dla szkoły, lecz dla życia się uczymy lecz dla życia.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Wszystko co chcielibyście wiedzieć o pracodawcach.
Zespół Szkół Technicznych
Technik Mechanik Zawód z przyszłością.
Technik elektryk Technik elektronik Technik mechatronik
MOŻLIWOŚCI UZYSKIWANIA DODATKOWYCH KWALIFIKACJI W ZAWODACH
Zespół Szkół nr 5.
Dlaczego właśnie „ELEKTRYK”?
lecz dla życia się uczymy”
Współpraca szkoły z przedsiębiorstwem w zakresie szkolenia praktycznego i teoretycznego z perspektywy placówki oświatowej opracował: Janusz Wojtkiewicz-Lazman.
PROJEKT ZAWODOZNAWCZY „WARSZTATY KULINARNO- ARANŻACYJNE”
Rekrutacja – 2010 Zespół Szkół Nr 2 w Nowym Dworze Gdańskim, ul. Warszawska 54 ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 2 NAJLEPSZY WYBÓR ! Nie dla szkoły, lecz dla życia się uczymy.
Ankietowaniem objęto uczniów kl. IV – VI, oraz rodziców Liczba ankietowanych uczniów – 29 na 32 ogółem Liczba ankietowanych rodziców – 4 na 15 wydanych.
KSZTAŁCENIE W ZAWODACH
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5 im. Jadwigi Markowej
CENTRUM KSZTAŁCENIA PRAKTYCZNEGO W SANOKU Oferta edukacyjna.
TECH – INFO technika, fizyka, informatyka Autorzy: Renata Gromulska, Oksana Kinasz, Radosław Dors, Dominika Latus, Jerzy Zambrowski, Marta Żebrowska-Puchalska.
TECH – INFO technika, fizyka, informatyka Autorzy: Renata Gromulska, Oksana Kinasz, Radosław Dors, Dominika Latus, Jerzy Zambrowski, Marta Żebrowska-Puchalska.
Praktyczna nauka zawodu Zajęcia praktyczne Pion budowlany Pion gastronomiczny Praktyka zawodowa Firmy zewnętrzne.
,,Kwalifikacje a kompetencje’’
ZNANE ZAWODY NOWE MOŻLIOWOŚCI PEWNA PRZYSZŁOŚĆ.
Co po gimnazjum? Struktura szkolnictwa ponadgimnazjalnego.
Praca naukowa wykonana w ramach realizacji Programu Strategicznego pn. „Innowacyjne systemy wspomagania technicznego zrównoważonego rozwoju gospodarki”
w Zespole Szkół nr 5 w Rudzie Śląskiej
PRACOWNIE MARZEŃ Projekt finansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia.
PONADGIMNAZJALNYCH NR 20
studia trzeciego stopnia (doktoranckie) studia drugiego stopnia (magisterskie) stacjonarne i niestacjonarne studia pierwszego stopnia (inżynierskie)
Technik mechatronik Monter mechatronik
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 22 Technikum nr 22 Zasadnicza Szkoła Zawodowa nr 22.
Technik pojazdów samochodowych Bezpłatny kurs prawa jazdy kat. B !!!
Konferencja podsumowująca projekt „PEWNIE W PRZYSZŁOŚĆ nowoczesna edukacja i kompetencje uczniów technikum hotelarstwa ZSHE” 12 czerwca 2015 r.
Zespół Szkół Zawodowych nr 1 ul
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
Legnica ul. Anielewicza 3/1b tel fax tel. kom Automatyka.
PREZENTACJA ZAWODÓW ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 20 w Łodzi, ul. Warecka 41.
1 Instytut Techniczny Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Gorzowie Wielkopolskim Konferencja: Lubuskie Centrum Innowacji, styczeń
ZESPÓŁ SZKÓŁ BUDOWLANYCH W CIESZYNIE im. gen. Stefana Grota Roweckiego Plac Dominikański 1, Cieszyn Jesteśmy w gronie szkół o.
Dobry zawód, dobra praca!!! ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 20 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Łodzi, ul. Warecka ŁÓDŹ tel
Zespół Szkół Rolniczych w Kijanach Współpraca z pracodawcami w zakresie kształcenia zawodowego - realizacja praktycznej nauki zawodu: zajęcia praktyczne.
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 15 W ŁODZI ŁÓDŹ ul. Kopcińskiego 5/11 tel: ; zsp15.ldi.pl
TECHNIK ELEKTRYK Kierunek ten pozwala zdobyć wiedzę z zakresu wytwarzania i rozdziału energii elektrycznej oraz nowoczesnych instalacji elektrycznych.
TECHNIK INFORMATYK TECHNIK OCHRONY ŚRODOWISKA TECHNIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH.
Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych im. Jana Nowaka - Jeziorańskiego.
Zespół Szkół Techniczno-Informatycznych im. Jana Nowaka - Jeziorańskiego.
im. MARII SKŁODOWSKIEJ-CURIE w Kostrzynie nad Odrą
ZSZ nr 6 i Technikum nr 6 w MZS nr 5 w Krośnie
Zawody nauczane we wrocławskich szkołach
Spotkanie dyrektorów szkół zawodowych
„Kwalifikacje zawodowe sukcesem na rynku pracy”
DOBRY ZAWÓD OTWIERA BARDZO WIELE DRZWI
KARIERA W BLUMENBECKER dla uczniów i absolwentów szkół technicznych
Zarządzanie Łańcuchem Dostaw
Technikum informatyczne
Zawody nauczane we wrocławskich szkołach
BRANŻOWA SZKOŁA PIERWSZEGO STOPNIA
„Nowoczesne inspiracje”
Zapis prezentacji:

Zespó ł Szkó ł Nr 5 im. M. T. Hubera Tytuł projektu: Adam Borowik Łukasz Grzyb Krystian Waszczak Michał Kulig Stanowiska dydaktyczne do sterowania i projektowania układów mechanicznych i mechatronicznych za pomocą robota przemysłowego EPSON SR -320 W przygotowaniu projektu udział wzięli : Z kl. 2b ZSZ w Wałbrzychu Opiekun Wiktor Przykuta Zapraszamy do oglądania !

Zespó ł Szkó ł Nr 5 im. M. T. Hubera ZAŁOŻONO ZREALIZOWANO Cele ogólne projektu Naprawa i adaptacja robota EPSON. Zaprojektowanie i wykonanie czterech stanowisk dydaktycznych umożliwiających przeprowadzenie ćwiczeń mechanicznych i mechatronicznych z robotem EPSON SRC-320. Cele projektu zostały w pełni zrealizowane. Zakładane efekty dla uczniów Uczeń w ramach projektu uzyska umiejętności w zakresie projektowania elementów konstrukcyjnych, mechanicznych oraz w naprawie, montażu i sterowaniu robota przemysłowego EPSON SRC-320, nabyte doświadczenia i umiejętności pomogą absolwentom w przyszłej pracy zawodowej. Ponadto uczeń nauczył się pracy w grupie. Zakładane efekty wynikające z udziału ucznia w projekcie zostały w pełni zrealizowane. Zakładane efekty dla szkoły Szkoła uzyska nowe stanowisko dydaktyczne do montażu układów mechanicznych, mechatronicznych i programowania robota przemysłowego EPSON SRC-320, na którym uczniowie klas technik mechanik, technik mechatronik i monter mechatronik będą mogli przeprowadzać ćwiczenia z zakresu mechaniki przemysłowej oraz robotyki i automatyki. Szkoła uzyskała profesjonalne i nowoczesne stanowisko dydaktyczne.

Montowanie i naprawa robota EPSON SRC-320 Złożenie i uruchomienie robota przemysłowego EPSON SRC -320

Projektowanie stanowiska dydaktycznego w programie Solid Edge ST Zaprojektowanie stanowiska dydaktycznego

Przygotowanie konstrukcji stołów Przygotowanie wszystkich elementów potrzebnych do wykonania stanowiska dydaktycznego

Montowanie i malowanie stołów Przygotowanie wszystkich elementów potrzebnych do wykonania stanowiska dydaktycznego

Przygotowanie i montowanie blatów Przygotowanie wszystkich elementów potrzebnych do wykonania stanowiska dydaktycznego

Montowanie blatów i profili aluminiowych na stołach Montaż poszczególnych elementów stołów

Montowanie blatów i profili aluminiowych na stołach Montaż poszczególnych elementów stołów

Montowanie robota na stanowisku Montaż poszczególnych elementów stołów

Zmontowanie całego stanowiska dydaktycznego Efekt końcowy

Zamontowanie kurtyny optycznej na stanowisku Pragniemy nadmienić iż nasze stanowisko dydaktyczne jest w pełni kompatybilne z produktami firmy FESTO Dziękujemy za uwagę !