SIĘGNIJ PO UNIKATOWY PAKIET KORZYŚCI Nowa formuła konkursu – maksymalizacja korzyści dla laureata: Wybór laureatów przed targami – możliwość przeprowadzenia.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Branżowy Program Promocji Polskiej Branży Biotechnologicznej.
Advertisements

Weź udział w programie ECO-miasto Warszawa,
Prezentacja Konkursu TERAZ POLSKA
Warsztat transgraniczny - wspólne projekty Konferencja 10 grudnia 2012.
Międzynarodowe Targi Teleinformatyczne CeBIT 2011
Nagroda Marszałka Województwa Wielkopolskiego
Doskonała znajomość polskiego rynku - rocznie organizujemy ponad 80 wydarzeń targowych dla różnorodnych branż, odwiedza nad pół miliona profesjonalistów.
IV Zlot Gwiaździsty Miłośników Zabytkowej Motoryzacji
XXI Forum Ekonomiczne Komisja ds. Budowy Marki Małopolska Elżbieta Kantor Dyrektor Departamentu Turystyki, Sportu i Promocji.
PYRLANDIA 2010 ul. Zgoda 14/8, Poznań; tel
Międzynarodowa promocja polskich M E B L I Konferencja prasowa 12 grudnia 2011 r. Warszawa.
Poprawność informacji prasowych
I Ty możesz zostać Olimpijczykiem…. Lubisz nowe wyzwania i dreszczyk emocji? Stań do rywalizacji z Najlepszymi! Weź udział w olimpiadzie z dziedziny nauki,
Patronat medialny Oferta dla organizatorów imprez i koncertów
Patronat medialny Oferta dla organizacji studenckich
Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce Promocja projektu -obowiązujące zasady, planowane działania, rola Partnerów Kraków, 26 sierpnia 2010 r.
PROPOZYCJE WSPÓŁPRACY PRZY PROMOCJI PREMIER KINOWYCH NA KANŁACH: AXN, AXN Sci-fi oraz AXN Crime.
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
ZAPOBIEGANIE POWSTAWANIU ODPADÓW I WŁAŚCIWE POSTĘPOWANIE Z ODPADAMI
Targi NOWE ROZWIĄZANIA DLA NAJWIĘKSZYCH TARGÓW BRANŻY MEBLARSKIEJ.
Sosnowiec 17 października 2006 GRUPA KAP I TAŁOWA.
FIRMA ROKU PROJEKT REGULAMINU KONKURSU Urz ą d Miejski w Czechowicach-DziedzicachWydzia ł Strategii i Rozwoju Miasta Czechowice-Dziedzice, 9 marca 2009.
Celem KONKURSU jest wyłonienie i wypromowanie produktów, miejsc lub przedsięwzięć, które ze względu na swoją jakość, unikatowe walory i związki z województwem.
U4energy Europejski konkurs dla szkół
MIĘDZYNARODOWY ROK SPÓLDZIELCZOŚCI W MAŁOPOLSCE - PROPOZYCJE Kraków
Oferta zakupu i reklamy w albumie: Białystok – kresowe miasto UWAGA, ATENCIÓN, ALLE ACHTUNG, ATTENTION! Zakup 100 egz. gwarantuje wzięcie udziału w losowaniu.
Jak zdobyć świat z EBC*L? Międzynarodowy Konkurs Wiedzy Biznesowej EBC*L Champion League doświadczenia i perspektywy Opole, 2009.
Targowe Usługi Promocyjne
Informacja i promocja Szwajcarsko-Polski Program Współpracy
Projekt „Moje miasto Pionki bez elektrośmieci”
Samorząd Województwa występuje jako lider i koordynator działań z zakresu podnoszenia innowacyjności i konkurencyjności regionu. Systemowe działanie na.
Projekt finansowany z budżetu województwa Dolnośląskiego
Polska po rewolucji śmieciowej, czyli nasze rady na odpady oraz Rozstrzygnięcie XII edycji konkursu GMINA FAIR PLAY - Certyfikowana Lokalizacja Inwestycji.
24-26 września 2012 Warszawa, Torwar
Projekt Planu Działania KSOW na lata Sekretariat Regionalny Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich Województwa Warmińsko-Mazurskiego Olsztyn, 8 września.
PKO Bank Polski SA Warszawa 2012
OFERTA DODATKOWYCH DZIAŁAŃ REKLAMOWYCH podczas Targów dla Kościołów SACRO SILESIA Multimedia Reklama w strefie wejścia Reklama w hali targowej Reklama.
Pakiety partnerskie na Festiwal opolskich smaków.
` PREZENTACJA FIRMY 1.
PARTNERSTWO I PRACOWNIA I II Ogólnopolskie Spotkania Ekonomii Społecznej.
Turystyka militarna działania Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w 2012 r. ALEKSANDRA MROZEK Wydział Turystyki Regionalnej Departament Infrastruktury.
Ogólnopolski system punktów, rabatów i wyjątkowych ofert dla rolników
1 Wybrane parametry działalności podstawowej MTP sp. z o.o r.
Piknik ekologiczny w Radiu Lublin Oferta handlowa wrzesień 2007
PRZYJRZYJ SIĘ BRANŻY Z BLISKA
1 1.
Jedz Smacznie i zdrowo.
30 LAT DO Ś WIADCZE Ń Złoty Medal to jedna z najbardziej presti ż owych i cenionych nagród na polskim rynku: Ustanowiony decyzj ą Ministra Handlu Zagranicznego.
Czym jest Wybór Konsumenta? Badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najlepszych marek dostępnych na rynku polskim. Wybór Konsumenta Jest.
Nagrody Suchej Beskidzkiej Samorząd Terytorialny w Suchej Beskidzkiej Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Suchej Beskidzkiej.
Wspieramy Mieszkaniczników czyli Właścicieli nieruchomości na wynajem.
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Unia Europejska Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego 1 Podstawa prawna: Obowi.
Współfinansowany w ramach programu Unii Europejskiej Erasmus+ DZIAŁANIA UPOWSZECHNIAJĄCE PROJEKT Zespół Szkół w Górze.
Oferta sponsoringu MONIN Cup Junior MONIN Cup Junior to coroczny konkurs dla młodych barmanów w wieku lat, którzy rywalizują w tworzeniu najlepszych.
X DYSKUSYJNE FORUM UBEZPIECZEŃ KOMUNIKACYJNYCH 1 GRUDNIA 2015 AIRPORT HOTEL OKĘCIE, WARSZAWA, UL. 17 STYCZNIA 24 NAJWAŻNIEJSZA.
Mgr Wiznerowicz PROMOCJA.
Każdego roku organizacje pozarządowe podejmują liczne inicjatywy na rzecz mieszkańców naszego Miasta. Organizowane przez nie akcje i wydarzenia promują.
Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Uzdowie NAJAKTYWNIEJSZA SZKOŁA PROGRAMU „OTWARTA FIRMA”2014 UROCZYSTA GALA WRĘCZENIA STATUETEK r. WARSZAWA.
Przedstawienie Regulaminu Konkursu na projekt edukacyjny promujący aktywne uczestnictwo rodziców w realizacji programu edukacyjnego pt.”Trzymaj Formę!”
Strategia komunikacji Cel główny: Wzmocnienie pozycji konkurencyjnej Polski na międzynarodowym rynku usług turystycznych Cel komunikacyjny: budowa szerokiego.
STĄD DO JAKOŚCI Wielkopolskie Stowarzyszenie Badań nad Jakością Centrum Badań i Monitorowania Jakości w Poznaniu.
OFERTA SPONSOROWANIA VIII OGÓLNOPOLSKIEGO KONGRESU MIESZKANICZNIKÓW W ŁODZI organizowanego w dniach 19 – 20 listopada 2016 r.
ACANTHUS AUREUS – ZŁOTY AKANT Statuetką ACANTHUS AUREUS nagradzane są stoiska najlepiej zaprojektowane i przygotowane do realizacji strategii marketingowej.
M ISJA DO KAZACHSTANU XX M IĘDZYNARODOWA W YSTAWA T RANSPORTU I L OGISTYKI „T RANSIT K AZAKHSTAN 2016” W A ŁMATY 3-7 P AŹDZIERNIKA 2016.
Kategoria: ODWAGA W PLANOWANIU MEDIÓW
Konkurs Świat Przyjazny Dziecku
Dlaczego warto dołączyć do Dni Otwartych Funduszy Europejskich?
16/ Hotel PUŁAWSKA data: 2 wyjątkowe dni tematyczne
MIKOŁAJKOWY TURNIEJ CZWÓREK SIATKARSKICH DZIEWCZĄT.
Zapis prezentacji:

SIĘGNIJ PO UNIKATOWY PAKIET KORZYŚCI Nowa formuła konkursu – maksymalizacja korzyści dla laureata: Wybór laureatów przed targami – możliwość przeprowadzenia zintensyfikowanej kampanii ZŁOTY MEDAL MTP Pakiet medalisty, którego szacunkowa wartość wynosi zł. Możliwość udziału w konkursie: ZŁOTY MEDAL MTP – WYBÓR KONSUMENTÓW 2012 Ekspozycja nagrodzonego produktu w STREFIE MISTRZÓW Renomowane jury, w skład którego wchodzą eksperci z branż reprezentowanych na targach

Nowy logotyp do wykorzystania na wszystkich materiałach promujących produkt Nowy motyw wraz z gotowym szablonem reklamującym produkt Nowa statuetka Złotego Medalu Nowa strona internetowa promująca laureatów Konkursu KREACJA NA MIARĘ MISTRZA

Pakiet medalisty to komplet materiałów promocyjnych, które wystawca może wykorzystać w kampanii swojego produktu! Obejmuje on nie nowe materiały promocyjne ale także pakiet usług: Sporządzenie Informacji prasowej o laureacie nagrody Publikacja informacji o laureatach w mediach branżowych Publikacja informacji o laureatach w mediach ogólnopolskich Publikacja listy nagrodzonych produktów na stronach internetowych MTP Informacja o nagrodzie dla produktu w mediach lokalnych Ekspozycję materiałów promujących produkt oraz loga firmy w STREFIE MISTRZÓW Ekspozycję materiałów promujących produkt na stronie złotymedal.mtp.pl Możliwość ekspozycji materiałów o nagrodzonych produktach w Centrum Prasowym MTP Promowanie laureatów Złotego Medalu w materiałach dla zwiedzających Zdjęcia z gali wręczenia nagród Film promocyjny z gali wręczenia nagród PAKIET MEDALISTY

STREFA MISTRZA pozwala jeszcze skuteczniej przedstawić produkty firmy, profesjonalnym zwiedzającym W strefie zwiedzający oraz wystawcy będą mogli oddawać głosy na ZŁOTY MEDAL MTP – WYBÓR KONSUMENTÓW 2012 JESZCZE WIĘCEJ POWIERZCHNI – STREFA MISTRZÓW Strefa Mistrzów to ekskluzywne stoisko, na którym prezentowane są informacje o produktach nagrodzonych Złotym Medalem

Oddawanie głosów odbywa się na stronie Złotego Medalu Laureaci walczą ze sobą w poszczególnych targowych kategoriach Tytuł WYBÓR KONSUMENTÓW 2012 zostaje przyznany zwycięzcy miesiąc po zakończeniu imprezy targowej Zwycięzca otrzymuje specjalnie przygotowane logo oraz statuetkę z grawerem WYBÓR KONSUMENTÓW 2012 Pod koniec roku odbywa się uroczysta gala rozdania statuetek z udziałem mediów ZŁOTY MEDAL MTP – WYBÓR KONSUMENTÓW 2012