ILS 11-EPWA Samolot CLS 737-800 Autor: KAPITAN_piotrekc64 Wszelkie uwagi i poprawki mile widziane;) piotrek_c64@poczta.onet.pl Pominalem ustawienie GPS, dlatego ze jest identyczne jak w CLS-ie Prezentacja pokazuje glownie ustawienie radia,autopilota do ladowania ILS Paczka malowan do standardowych 747-400 i 737-800 z FSX(jeden plik z automatycznym instalatorem..wystarczy podac katalog FSX): http://www.fs2000.org/index.php/downloads/doc_download/32394-fsx-boeing-737-and-747-repaint-pack
W tym miejscu ustawiamy kierunek pasa 11(czyli 110) Ladujemy na lotnistu EPWA(WAW) na pasie 11. Wybieramy w autopilocie EPWA Ustawiamy czestotliwosc ILS w NAV1(a), aktywujemy klikajac na przelacznik (b) -czestotliwosc „przeskakuje” do okienka obok „ACTIVE” Na dole okienka radia zaznaczamy lampki NAV1 i DME(c), a te które sa już wlaczone Pozostawiamy bez zmian W tym miejscu ustawiamy kierunek pasa 11(czyli 110) a b c
Ustawiamy się w osi do pasa poprzez zaznaczenie w autopilocie GPS(a), oraz VOR/LOC(b)..jednoczesnie zwalniamy do 140-160kt,klapy prawie pelne I wysokosc 2500..gdy jestesmy już w osi do pasa i syszymy „pikanie” ILS GPS zamieniamy na NAV(a). Teraz pojawia się znacznik(c) przy sztucznym Horyzoncie..teraz czekamy az zejdzie na srodek. a b c
Znacznik się obliza, czyli jestesmy coraz blizej poprawnej sciezki podejscia ILS
Znacznik jest prawie na srodku, teraz wciskamy przycisk APP(a)..teraz Samolot zaczyna znizac się automatycznie do pasa a
Wysuwamy kola
Po przyziemieniu lub chwile przed wylaczamy automatyczny ciag w autopilocie. Przelacznik (a) w dol, hamulce, wsteczny ciag.. a