SERDECZNIE ZAPRASZAMY NA PREZENTACJĘ POKAZU EFEKTÓW PRACY UCZNIÓW

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PODSUMOWANIE II ETAPU PROJEKTU PIERWSZE UCZNIOWSKIE DOŚWIADCZENIA DROGĄ DO WIEDZY
Advertisements

Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
Ministerstwo Edukacji Narodowej. Podstawy prawne Uchwała Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2009 r. w sprawie Rządowego programu wspierania w latach
PROGRAM ROZWOJU PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO NR
Spośród 80 szkół, które przystąpiły do realizacji projektu, znalazła się również nasza szkoła – Zespół Szkół nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu.
Szkoła Podstawowa im. Ryszarda Wyrzykowskiego w Bełdowie
PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA
Projekt edukacyjny Siódemka realizowany przez Zespół Szkół nr 2 Szkołę Podstawową nr 7 z Oddziałami Integracyjnymi w Zamościu ul. Sienkiewicza 5,
POKAZ EFEKTÓW PRACY UCZNIÓW W RAMACH REALIZOWANEGO PROJEKTU
Szkoła Podstawowa im. R. Wyrzykowskiego w Bełdowie rok szkolny 2009/2010.
Publiczne Gimnazjum Nr 2 im. F. D. Kniaźnina w Puławach
KLUB OPIEKI POZALEKCYJNEJ WSPÓLNA CHATA. Klub Opieki Pozalekcyjnej w naszej szkole istnieje od 1995 r. Jest integralną częścią świetlicy szkolnej. Zajęcia.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
Szkoła Odkrywania Talentów
IM. POLSKICH OLIMPIJCZYKÓW
ZAJĘCIA DODATKOWE W ZESPOLE SZKÓŁ W GRABOWIE NAD PILICĄ ROK SZKOLNY 2012/2013.
Szkoła Podstawowa im. św. Franciszka z Asyżu w Poskwitowie
KLASY INTEGRACYJNE TO TWÓJ WYBÓR, NIE PRZYMUS! TO PRZYWILEJ!
Pierwsze uczniowskie doświadczenia drogą do wiedzy (w oparciu o koncepcję inteligencji wielorakich Howarda Gardnera) Ponadregionalny Projekt Edukacyjny.
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Bronisława Malinowskiego w Woli
Podstawa Programowa Wychowania Przedszkolnego dla przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz innych form wychowania.
Uczeń z kapitałem w Publicznej Szkole Podstawowej Zakończ.
doświadczenia drogą do wiedzy"
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
SZK – Szkolne Zespoły Kompetencyjne
Gdzie jest wiosna? Autorzy projektu: Uczniowie klasy II
Szkoła Podstawowa nr 53 im. Pawła Edmunda Strzeleckiego
„PIERWSZE UCZNIOWSKIE DOŚWIADCZENIA DROGĄ DO WIEDZY”
Tworzymy nasz kodeks Zakładamy kącik przyrodniczy.
Szkoła Podstawowa nr uczniów 33 klasy 60 nauczycieli
Witamy w Gimnazjum Nr 3 im. Fryderyka Chopina w Sochaczewie.
„Podnoszenie kompetencji uczniowskich w dziedzinie nauk matematyczno- przyrodniczych i technicznych z wykorzystaniem innowacyjnych metod i technologii.
PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ W RAMACH EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO Podnoszenie kompetencji uczniowskich w dziedzinie nauk.
„Zajęcia z metod i technik uczenia się” 1.
Brodnicki Park Krajobrazowy
„Otwarta droga ku przyszłości
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
SZEŚCIOLATEK W PRZYJAZNEJ SZKOLE Szkoła Podstawowa im. Marii i Lecha Kaczyńskich w Podsarniu.
Innowacja pedagogiczna „Moja przygoda z fletem” -podsumowanie
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
P RZYJACIEL LASU „Kto jest przyjacielem lasu ?”. „K TO JEST PRZYJACIELEM LASU ?” Przyjacielem lasu jest każdy z nas. Wystarczy tylko być czujnym, uważnym,
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Szczytnie Opracowały Hanna Ojcewicz i Alina Witkowska MAJ 2014.
Poznaj swojego doradcę kariery Jak to robimy w Zespole Szkół Nr 14 we Wrocławiu.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki Konkurs pn.: „Start w przyszłość” na najciekawsze zajęcia realizowane w ramach projektu systemowego Województwa.
Publiczne Gimnazjum nr 2 to szkoła nowoczesna: a korytarze przestronne i słoneczne. sale lekcyjne są jasne i kolorowe.
PREZENTACJA BAZY SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 150.
Projekt polsko - słowacki NR SK01-KA _2 "Podróże z liczbami" w ramach programu Erasmus+ edukacja szkolna - partnerstwo strategiczne szkół.
Oferta edukacyjna na rok szkolny 2016/2017 Gimnazjum nr 6 w Rzeszowie.
Działania: Działania: Cykl zajęć edukacyjnych związanych z środowiskiem leśnym, prowadzonych w ciągu całego roku szkolnego 2014/2015 w wszystkich grupach.
Ul. Standego Łódź tel
SZKOŁA PODSTAWOWA nr 169 im. Marii Dąbrowskiej w Łodzi ADRES: ul. Napoleońska 7/ Łódź KONTAKT: tel./fax tel
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 141 W ŁODZI im. generała Mariusza Zaruskiego ul. Zakładowa 35.
Gimnazjum nr 31 im. Szarych Szeregów w Łodzi Gdzie nas znajdziesz? Dąbrowa/ZARZEW rejon ulic: Przybyszewskiego / Tatrzańska / Dąbrowskiego Łódź,
Ul. Standego Łódź tel
Szkoła Podstawowa Nr Kraków ul. Bolesława Śmiałego 6 tel: (12) im Św. Benedykta z Nursji w Krakowie.
Praktyczne wykorzystanie teorii inteligencji wielorakich w przedszkolu i w szkole Toruń 2016 Magdalena Oleksy- Zborowska Toruń 2016.
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH NR 6 W ŁODZI. Szkoła mieści się w pięknej, secesyjnej kamienicy w samym sercu miasta. Usytuowanie:
Zespół Szkolno – Przedszkolny nr 1 w Wodzisławiu Śląskim.
Nazwa zadania: „Utworzenie i wyposażenie ekopracowni w Specjalnym Ośrodku Szkolno -Wychowawczym w Koluszkach” w ramach konkursu z dziedziny Edukacja.
Szkoła Podstawowa nr 15, czyli Szkoła z Pasją
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia
CELE WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO
doświadczenia drogą do wiedzy"
Erasmus + program Unii Europejskiej w dziedzinie edukacji, szkoleń, młodzieży i sportu na lata
Szkoła Podstawowa nr 214 Ul. Fontany 1.
ŚWIETLICA SZKOLNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 150
Praca z uczniem zdolnym w Zespole Szkół nr 8 we Włocławku
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
Rok szkolny 2018/2019.
Zapis prezentacji:

SERDECZNIE ZAPRASZAMY NA PREZENTACJĘ POKAZU EFEKTÓW PRACY UCZNIÓW ZAPROSZENIE SERDECZNIE ZAPRASZAMY NA PREZENTACJĘ POKAZU EFEKTÓW PRACY UCZNIÓW W RAMACH REALIZOWANEGO PROJEKTU ,,PIERWSZE UCZNIOWSKIE DOŚWIADCZENIA DROGĄ DO WIEDZY’’ W SZKOLE PODSTAWOWEJ im. RYSZARDA WYRZYKOWSKIEGO W BEŁDOWIE

CEL PROJEKTU ROZWIJANIE INTELIGENCJI WIELORAKICH U DZIECI ROZPOCZYNAJĄCYCH NAUKĘ SZKOLNĄ W OPARCIU O TEORIĘ HOWARDA GARDNERA

GŁÓWNE ZADANIA: WIELORAKIE I WIELOASPEKTOWE WSPIERANIE ROZWOJU UMYSŁOWEGO, EMOCJONALNEGO, SPOŁECZNEGO, FIZYCZNEGO I MOTORYCZNEGO UCZNIÓW ROZPOCZYNAJĄCYCH NAUKĘ SZKOLNĄ POPRZEZ PRAKTYCZNE DZIAŁANIA DZIECI. UMOŻLIWIENIE IM DZIAŁANIA WE WSZYSTKICH DZIEDZINACH AKTYWNOŚCI PROWADZĄCYCH DO ROZWIJANIA KOMPETENCJI KLUCZOWYCH, A SZCZEGÓLNIE: JĘZYKOWEJ, MATEMATYCZNO-PRZYRODNICZEJ, ARTYSTYCZNEJ I RUCHOWEJ, KOMUNIKACYJNO-INFORMACYJNEJ ORAZ SPOŁECZNEJ.

ZAPEWNIENIE UCZNIOM DOŚWIADCZEŃ EDUKACYJNYCH I SPOŁECZNYCH NA MIARĘ ICH ZAINTERESOWAŃ, UZDOLNIEŃ, MOŻLIWOŚCI I POTRZEB. PROWADZENIE ZAJĘĆ Z DZIEĆMI NA BAZIE OŚRODKÓW ZAINTERESOWAŃ Z WYKORZYSTANIEM ŚRODKÓW DYDAKTYCZNYCH UMOŻLIWIAJĄCYCH JAK NAJLEPSZE NABYCIE NIEZBĘDNYCH KOMPETENCJI.

Tytuł tematu: „ Tajemnice polskiej przyrody”

ZAJĘCIA REALIZOWANE W RAMACH PROJEKTU PRZYKŁADOWE ZAJĘCIA REALIZOWANE W RAMACH PROJEKTU

Obserwowaliśmy i badaliśmy przyrodę

Obserwowaliśmy mieszkańców łąki

Szukaliśmy różnych gatunków traw i kwiatów łąkowych

Tworzyliśmy z roślin piękne prace oraz poznawaliśmy nazwy traw i kwiatów łąkowych

Znaleźliśmy niezłą kryjówkę na terenie naszej szkoły

Przeszliśmy chrzest na prawdziwych przyrodników

Uwieczniliśmy na zdjęciach przyrodę zimą

Zrobiliśmy piękne zdjęcia przyrody wiosną

Integrowaliśmy się w grupie i zgodnie ze sobą współpracowaliśmy

Na zajęciach muzycznych tworzyliśmy piękną muzykę

Przestawialiśmy za pomocą prac plastycznych piękno przyrody

Zajęcia sportowe najchętniej spędzaliśmy na boisku szkolnym

Na zajęciach teatralnych wcielaliśmy się w rolę zwierząt i wymyślaliśmy ciekawe i bardzo wesołe dialogi

Z figur geometrycznych ułożyliśmy min. warstwę roślinności w lesie

Wspólnie konstruowaliśmy

Pt. ,,Tajemniczy świat roślin i zwierząt” ZAPRASZAMY NA PREZENTACJĘ POKAZU EFEKTÓW PRACY UCZNIÓW Pt. ,,Tajemniczy świat roślin i zwierząt”