Materiały dla ucznia do programu Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Ocenianie kształtujące na lekcjach języka polskiego
Advertisements

2009 Portal Wspieramy E-biznes jako źródło informacji o działaniach 8.1 i 8.2 PO IG Agnieszka Krakowiak Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Warszawa,
REALIZUJĄC PROJEKT, CHCIELIŚMY OSIĄGNĄĆ CELE: ZAKTYWIZOWANIE UCZNIÓW ZAGROŻONYCH NIEUZYSKANIEM PROMOCJI DO NASTĘPNEJ KLASY; STWORZENIE WARUNKÓW DO ROZWOJU.
„MÓJ WSTĘPNY PLAN ROZWOJU”
SZKOLNY OŚRODEK KARIERY
D EBATA SZKOLNA 2012/2013 KODEKS SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 ZSOS NR 17 Kielce.
Biblioteka w Szkole Podstawowej Nr 9 Dzierżoniów
Wydział Nauk Ekonomicznych Studia stacjonarne I stopnia, rok akademicki 2012/2013 Wybór specjalności na kierunku Zarządzanie.
Fundacja Centrum Edukacji Obywatelskiej Uczniowie z klasą 2006/2007.
Gimnazjum nr 4 im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Tychach
Internetowy System Edukacyjny wspomagający naukę programowania w języku Borlad C++ Builder 3.0 Autor : Michał Gwiazda Promotor : prof. zw. dr hab inż.
Rola nauczyciela w szkole wychowującej
SYSTEM KONTROLI FREKWENCJI
Młodzieżowa przedsiębiorczość
Technologia Informacyjno-Komunikacyjna
ZESPÓ Ł SZKÓ Ł PONADGIMNAZJALNYCH NR 2 W MYS Ł OWICACH ZNAM KONCEPCJĘ PRACY MOJEJ SZKOŁY.
„Ogranicza nas tylko wyobraźnia…”
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM.
G Enterprise without Borders. Enterprise without Borders rozszerza i uzupełnia program Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo o możliwość współpracy z młodzieżowymi.
Młodzieżowa przedsiębiorczość
praktyczne, prowadzone z zachowaniem obiektywizmu i etycznego podejścia, okresowe badanie oceniające postęp na drodze do osiągania ustalonych rezultatów.
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES Od r realizowany jest w szkole projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES w ramach.
Wyrównywanie szans edukacyjnych Gimnazjum nr 12 w Tychach.
E-Akademia Przyszłości to projekt realizowany przez Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. Jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
Rok szkolny 2012/2013. Każda edycja programu trwa przez cały rok szkolny – od września do czerwca Pomoc w lepszym wykorzystaniu posiadanych zasobów (szkolnych.
1) diagnostyczna – polegająca na zgromadzeniu informacji wyjściowych o wewnętrznych i zewnętrznych warunkach działania placówki 2) twórcza – związana.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Patent żabki Szkoła Podstawowa nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Bielawie.
Zajęcia prowadzone w ramach EFS Szkoła Podstawowa Nr 15 w Tarnowie
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Ekonomicznych w Lubsku Spotkanie otwierające.
ETwinning Europejskie Partnerstwo Szkół. Czym jest „eTwinning”? Jest to jeden z programów realizowanych przez Fundację Rozwoju Systemu Edukacji – FRSE.
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
Oferta edukacyjna dla nauczycieli historii i wiedzy o społeczeństwie SP i G na rok szkolny /201 5.
Dobre praktyki TIK. Dla kogo program? Program skierowany jest do wszystkich tych nauczycieli, którzy widzą potrzebę edukacji medialnej w szkole, chcą.
 Program prowadzony od 2002 roku  Przeznaczony dla wszystkich poziomów i typów szkół  Zachęcający do lepszego wykorzystania w uczeniu technologii informacyjno.
Opracowała: Monika Zając, Szkoła Podstawowa nr 23.
Szkoła z klasą 2.0 Kodeks 2.0.
TIK? TAK! Spotkanie otwierające 22 listopada 2012 r. OrganizatorzyHonorowy patron.
Centrum multimedialno - ekologiczne iEKO To innowacyjny pomysł aby przenieść edukację ekologiczną w strefę on-line. Nowe ławki, wygodne krzesła to dopiero.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
2014. Uzasadnienie realizacji projektu, czyli skąd taki pomysł... GŁÓWNE ŹRÓDŁA DANYCH O PROBLEMIE : Wnioski z badań ilościowych i jakościowych realizowanych.
Projekt z zakresu bezpieczeństwa oraz edukacji finansowej dla uczniów klas drugich i trzecich szkoły podstawowej.
Raport z ewaluacji wewnętrznej PSP nr 17 im. M. Konopnickiej w Wałbrzychu rok szkolny 2014/2015 Opracowanie: G. Broniek-Pelister J. Gawonicz A. Müller.
OTWARTA FIRMA Otwarta firma Biznes przy tablicy. OTWARTA FIRMA Idea programu Otwarta firma – Biznes przy tablicy to program przeznaczony dla uczniów szkół.
Przygotowaliśmy: -praktyczne narzędzia dla nauczycieli: -ramowy plany pracy wychowawczej, -ramowy program zajęć pozalekcyjnych, -scenariusze lekcji,
Jerzy Cieslik, Przedsiębiorczość technologiczna
UCZNIOWIE NABYWAJĄ WIADOMOŚCI I UMIEJĘTNOŚCI OKREŚLONE W PODSTAWIE PROGRAMOWEJ.
BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM. Program Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo – Być przedsiębiorczym realizowany jest przez Fundację Młodzieżowej Przedsiębiorczości.
RAPORT Z EWALUACJI WEWNĘTRZNEJ ROK SZKOLNY 2014/2015.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
Dorobek zawodowy nauczyciela kontraktowego mgr Nataliya Hrynchyshyn Gościno, lipiec 2005.
TRAP THANG Niestandardowa firma odzieżowa będąca wyznacznikiem trendów w młodzieżowe modzie Niepubliczne liceum ogólnokształcące nr 81 SGH Warszawa Tel
UCZNIOWIE SĄ AKTYWNI Ankietę przeprowadziły i prezentację przygotowały: Agnieszka Karpińska i Aleksandra Zawartowska.
M – jak motywacja EWALUACJA WEWNĘTRZNA OBSZAR SKUTECZNOŚĆ PLANOWANIA I REALIZOWANIA PROCESÓW EDUKACYJNYCH W SZKOLE DZIAŁANIA NAUCZYCIELI PODEJMOWANE W.
R. Gromada – Kaleńska M. Wiercimak. Uczniowie gimnazjum mają obowiązek realizować jeden projekt edukacyjny w cyklu kształcenia. (na podstawie rozporządzenia.
Zarządzanie jakością kształcenia. Poznajmy się Imię i nazwisko Skąd przyjechałaś/-eś? Podaj 3 informacje na swój temat: 2 prawdziwe i 1 fałszywą- informacje.
Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo
Nie tylko wynik matematyka gimnazjum kl. 1
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
Materiały dla nauczyciela Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo
Nowe kompetencje nauczycieli motorem rozwoju szkoły
F&S Młodzieżowe Miniprzedsiębiorstwo Technikum nr 2
Otwarta firma – Biznes przy tablicy
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
MemoriesFactory Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Integracyjnymi
MARKETING INTERNETOWY
Jak skutecznie realizować podstawę programową?
Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo
CXXII Liceum Ogólnokształcące im. Ignacego Domeyki
Platforma LearningApps
Zapis prezentacji:

Materiały dla ucznia do programu Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo

Praktyczny poradnik, jak postępować, aby osiągnąć SUKCES miniprzedsiębiorstwa. Dzięki temu poradnikowi udział w grze edukacyjnej Młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo nie będzie sprawiał problemów, ponieważ każdy użytkownik znajdzie w nim wyczerpujące informacje na temat funkcjonowania młodzieżowego miniprzedsiębiorstwa w szkole. Miniprzedsiębiorstwo krok po kroku – to zestaw praktycznych wskazówek dotyczących zadań wspólników w poszczególnych obszarach działań młodzieżowego miniprzedsiębiorstwa. Zwięzła i przejrzysta forma tego opracowania z pewnością ułatwi terminowe realizowanie poszczególnych zadań. Poradnik Jak założyć i prowadzić młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo? S zukamy pomysłu U kładamy plan K to? Co? Jak? C zym zaskoczyć? E fekty finansowe S ami o sobie

Wygodne narzędzie do opracowania biznesplanu bezpośrednio na platformie internetowej. Generator jest prosty w obsłudze i krok po kroku prowadzi przez kolejne elementy struktury do oczekiwanego efektu końcowego, jakim jest biznesplan miniprzedsiębiorstwa. Prosty w obsłudze program do prowadzenie dokumentacji finansowej miniprzedsiębiorstwa na zasadach zbliżonych do tego, jak to robią prawdziwe małe firmy. Test kompetencji menedżerskich i przedsiębiorczych w wersji interaktywnej. Zawiera pięćdziesiąt pytań, które pomogą uczniom zbadać swoje predyspozycje do pełnienia roli menedżera- przedsiębiorcy. Generator biznesplanu Program FINANSE Przedsiębiorca czy pracownik?

5 kilkuminutowych filmów dydaktycznych, które w atrakcyjnej formie przekazują wiedzę związaną z różnymi obszarami działań młodzieżowego miniprzedsiębiorstwa. 9 prezentacji multimedialnych, które mogą być wykorzystane przez uczniów do powtórzenia lub utrwalenia wiadomości.