Plan wdrażania systemu e-Obiegu MunSol

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
PREZENTACJA SYSTEMU eDokumenty
Advertisements

STRUKTURA PRAWNEJ REGULACJI DOKUMENTACJI ELEKTRONICZNEJ
E-nauczyciel Rozwijanie umiejętności nauczycieli z zakresu wykorzystania TIK na lekcjach Rządowy Program "Cyfrowa Szkoła” oraz Certyfikacja e-Nauczycieli.
PRZYJMOWNIE I WYSYŁANIE KORESPONDENCJI
Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku
MunSol System zarządzania informacją i sprawami INFORMACJE PODSTAWOWE
Służba przygotowawcza dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego w formie e-learningu w ramach projektu systemowego MAC Łukasz Krysztofiak Naczelnik.
Wdrożenie modułu Sekretariat. Wdrożenie modułu Kadry.
SYSTEM KANCELARYJNY.
Rejestr Spraw Sądowych
T: System Kancelaryjny.
WOJSKOWEJ AGENCJI MIESZKANIOWEJ
Projekt ustawy o informacji i konsultacji z pracownikami przykładem lekceważenia zapisów Strategii Lizbońskiej.
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Organizacja pracy w POWUZ Zadania nauczycieli POWUZ i opiekunów.
PROJEKT WSPÓŁPRACY ARiMR I IW W ZAKRESIE PRZEPROWADZANIA KONTROLI WYMOGÓW WZAJEMNEJ ZGODNOŚCI Sporządzono na podstawie Zarządzenia Nr…. MINISTRA ROLNICTWA.
Platforma A2A PA2A.
PRZYGOTOWANIA DO REACH W POLSCE PIOTR ZABADAŁA MINISTERSTWO GOSPODARKI
Stan wdrożenia systemu SIMIK
PARTNER II System komunikacji oraz przygotowania beneficjentów i projektów finansowanych z Funduszy Strukturalnych w Województwie Śląskim Urząd.
USTAWA z dnia 4 marca 2010 r. o zmianie ustawy – Prawo wodne 1)
Województwa Podlaskiego
Poznańskie Centrum Superkomputerowo-Sieciowe Cezary Mazurek
SYSTEMY KANCELARYJNE.
Elektroniczny Obieg Dokumentów i Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie Cyfrowy Urząd
1. 2 Elektroniczna Dystrybucja Informacji EDI, format XML Wydział Prawa i Administracji Pracownia Komputerowa.
Informatyzacja Urzędu – Obowiązki Prawne
Szkolenie dla nowych podmiotów – aplikacje w kontraktowaniu na lata Lubuski Oddział Wojewódzki NFZ w Zielonej Górze wrzesień 2010.
Systemy Kancelaryjne ..
Nowa, elektroniczna instrukcja kancelaryjna.
Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta Tamara Ossowska Zakopane, 21 czerwca 2001.
Wyniki badań dotyczące wdrożenia rozporządzenia o nadzorze pedagogicznym.
Nowe zasady podziału dotacji celowej przekazywanej jednostkom samorządu terytorialnego na realizację zadań z zakresu administracji rządowej zleconych im.
Łomianki w XXI wieku Wirtualna Gmina - koncepcja budowy lokalnej społeczności informacyjnej na miarę XXI wieku.
Biblioteka publiczna w regionie jako interfejs między organami władzy samorządowej a obywatelem. Otwieranie świata - w drodze ku otwartemu społeczeństwu.
Urząd Miejski w Modliborzycach
O projekcie Efektem projektu o nazwie „Przygotowanie Urzędu Miasta Tarnobrzeg do świadczenia usług publicznych drogą elektroniczną za pośrednictwem.
System Kontroli Zarządczej na Politechnice Śląskiej
Starostwo Powiatowe w Radomiu Opracowanie systemu e-obsługi interesanta w Starostwie Powiatowym w Radomiu.
Praktyczne aspekty zarządzania dokumentacją elektroniczną w nowoczesnym urzędzie. Na podstawie doświadczeń Małopolskiego Urzędu.
Starostwo Powiatowe w Radomiu Henryk GwiazdaKierownik Zespołu Projektowego Naczelnik Wydziału Organizacji i Nadzoru Zdzisław DuliasRadny Rady Powiatu.
Starostwo Powiatowe w Radomiu
Starostwo Powiatowe w Radomiu
Starostwo Powiatowe w Radomiu Opracowanie systemu e-obsługi interesanta w Starostwie Powiatowym w Radomiu.
Starostwo Powiatowe w Radomiu
Spotkanie informacyjne
Rozwój portalu PUE – integracja z ePUAP
Kick-off meeting PROJEKT „Poprawa zdolności administracyjnych
Projekt Wojewody Opolskiego Upowszechnienie e-usług świadczonych przez administrację publiczną w województwie opolskim.
Projekt „Elektroniczna Platforma Pracy Śląskiej Administracji Zespolonej”
ETAPY WDROŻENIE SYSTEMU ELEKTRONICZNEGO ZARZĄDZANIA DOKUMENTACJĄ
HARMONOGRAM WDRAŻANIA APLIKACJI MUNSOL W GMINIE KRAPKOWICE
Moduł e-Kontroli Grzegorz Dziurla.
Obieg dokumentów w instytucji publicznej o akademickim rodowodzie Mariusz Mysiakowski Warszawski Uniwersytet Medyczny.
Centrum Usług Wspólnych jednostek oświatowych
Joanna Król Kuratorium Oświaty we Wrocławiu ZMIANY W PROCEDURACH ZGŁASZANIA WYPOCZYNKU I WYCIECZEK VI Dolnośląska Konferencja Promocji Turystyki „Bezpieczne.
1 ANDRZEJ MAREK LENART STAROSTA KONECKI Wpływ projektu „e-Świętokrzyskie” na rozwój informatyzacji w powiecie koneckim Kielce, 6 październik 2009r.
Plan gospodarki niskoemisyjnej dla miasta Katowice
Urząd przyjazny mieszkańcom Korzyści dla Miasta Częstochowy wynikające z projektu SEKAP Anna Pawłowska Dyrektor Urzędu Miasta Częstochowy 19 grudnia 2007.
Zasady gromadzenia i przechowywania dokumentacji projektów realizowanych przez Urząd Miasta Poznania Agnieszka Górczewska Oddział Programów i Funduszy.
Zasady zgłaszania innowacji pedagogicznej w kontekście
ZASADY POSTĘPOWANIA Z DOKUMENTAMI W POLITECHNICE GDAŃSKIEJ
Technologia w służbie CUW
Prezentacja systemu eDokumenty
Brakowanie dokumentacji niearchiwalnej
Struktura samorządowych szkół ogólnodostępnych
Łączenie pism w sprawy, pisma nie tworzące akt spraw
Samorządowa Elektroniczna Platforma Informacyjna (SEPI) Kompleksowe rozwiązanie służące do udostępniania informacji i usług publicznych.
Zapis prezentacji:

Plan wdrażania systemu e-Obiegu MunSol dla Urzędu Miejskiego w Gogolinie (pilotaż) Projekt „eUrząd dla mieszkańca Opolszczyzny”

Plan wdrożenia platformy e-Obiegu dokumentów - MunSol Tydzień 06 - 09 luty 2007 spotkanie pilotażowych JST w Urzędzie Miejskim w Gogolinie w dniu 09.02.2007 Tydzień 12 - 16 luty 2007 zapoznanie się z aplikacją MunSol poprzez testy na kursach e-learningowych http://siemens.data.tc.pl analiza podziału obowiązków przy wdrożeniu MunSol dla Wojciecha Olendra oraz Damiana Ościsławskiego Tydzień 19 - 23 luty 2007 zarejestrowanie pracowników Urzędu Miejskiego w Gogolinie do platformy e-learningowej przekazanie loginów i haseł pracownikom Urzędu Miejskiego w Gogolinie przekazanie dostarczonych informacji od Siemens dla pracowników Urzędu Miejskiego w Gogolinie 22-23 luty szkolenie 45 min. w małych grupach wprowadzenie struktury organizacyjnej do programu MunSol Tydzień 26 luty – 15 marzec 2007 Szkolenie pracowników dla poszczególnych grup: kierownictwa urzędu naczelników punktów podawczych pracowników urzędów kierowników i dyrektorów jednostek podległych Biura Rady Miejskiej w Gogolinie - wprowadzania danych do systemu MunSol - dekretacja zarejestrowanych danych (pomiędzy pracownikami)

Plan wdrożenia platformy e-Obiegu dokumentów - MunSol I Etap Zainstalowanie aplikacji na serwerze Zainstalowanie aplikacji na wybranych komputerach urzędu II Etap Powołanie zespołu wdrożeniowego platformy MunSol Wprowadzenie listy użytkowników do platformy e-learningowej Wprowadzenie listy użytkowników MunSol Wprowadzenie struktury organizacyjnej urzędu z uwzględnieniem jednostek podległych oraz tzw. Biura podawczego Przypisanie ról do profili w systenie Przypisanie pracowników do struktury organizacyjnej oraz nadanie mu odpowiedniego profilu Zdefiniowanie słowników występujących w urzędzie Źródło: Zarządzenie UMiG Krapkowice

Testowanie programu MunSol z wybranymi grupami pracowników III Etap Testowanie programu MunSol z wybranymi grupami pracowników Szkolenia dla poszczególnych grup pracowników Szkolenia dla pracowników Biur podawczych Testowanie aplikacji w poszczególnych wydziałach IV Etap Weryfikacja poprawności obsługi aplikacji Ostateczny odbiór i zakończenie wdrożenia w urzędzie Wyczyszczenie wybranej części bazy testowej Weryfikacja wprowadzonej struktury organizacyjnej Weryfikacja wprowadzonych pracowników oraz nadanych im uprawnień Archiwizacja dzienników pism, spraw i kontaktów Wydanie zarządzenia burmistrza o wprowadzeniu zmian w regulaminie organizacyjnym urzędu V Etap Rozpoczęcie prac na aplikacji MunSol Źródło: Zarządzenie UMiG Krapkowice

Szkolenie pracowników dla poszczególnych grup: Kierownictwa urzędu, Naczelników, Kierowników i dyrektorów jednostek podległych, Punktów (biur) podawczych, Pracowników urzędów, Biura Rady Miejskiej w Gogolinie.

Urząd zwykle nie posiada tzw. BIURA PODAWCZEGO Teoria a praktyka? Urząd zwykle nie posiada tzw. BIURA PODAWCZEGO Rozwiązanie ? REORGANIZACJA PRACY Założenia: jedno Biuro podawcze Praktyka: 5 biur podawczych

Kodeks postępowania administracyjnego Art.35. § 1.Organy administracji publicznej obowiązane są załatwić sprawy bez zbędnej zwłoki. Biuro podawcze wstępnie wprowadza sprawę i przekazuje ją do dekretacji. w sytuacji kiedy dokument jest wielo stronnicowy każde z pozostałych biur podawczych ma możliwość uzupełnienia dokumentacji elektronicznej. pracownik Biura podawczego nie może wprowadzać wszystkich danych (czas) dokumenty uzupełniające sprawę nie mogą być za każdym razem wskanowywane w Biurze podawczym

Obecne zarządzenia w urzędach nie przewidują w strukturze organizacyjnej Biura podawczego lub wielu Biur podawczych. Każdy urząd powinien dokonać zmian w Regulaminie organizacyjnym w celu wyszczególnienia stanowisk, które będą miały za zadanie wprowadzanie spraw przetworzonych z wersji papierowej na elektroniczną (skanowanie dokumentów).

Uwagi: W związku z wprowadzeniem e-Obiegu proponujemy udostępnienie jednego stanowiska komputerowego dla kierowników jednostek podległych w Biurze podawczym. Takie zastosowanie pozwoli na osobną ewidencję przekazywanych spraw dla jednostek podległych oraz weryfikacji: ilości spraw, osoby odbierającej oraz stanu i terminu zakończenia sprawy. Wskazujemy potrzebę prawnego uregulowania w JST używania e-Obiegu oraz przygotowanie dla JST zarządzeń W/B/P. Dla sprawnego przekazywania informacji „o nowej sprawie” w systemie MunSol - utworzenie dla wszystkich pracowników JST kont e-mail (poczta wewnętrzna).

eObieg dokumentów: Łatwy do wdrożenia, 80 % spraw można wprowadzać do systemu praktycznie natychmiast, Docelowo 100 % spraw będziemy załatwiać poprze używanie eObiegu, Urząd Miejski w Częstochowie wydał zarządzenie uniemożliwiające przekazywanie informacji prezydentowi w wersji papierowej, W łatwy sposób możemy czuwać nad ilością, szybkością i jakością załatwianych spraw, Dopilnowanie terminów załatwiania spraw.

Urząd Miejski w Gogolinie Życzę POWODZENIA ;) Wojciech Olender Urząd Miejski w Gogolinie Tel. 077 40 76 808 wojtek@gogolin.pl