Realizuje projekt: www.krynice.pl w ramach programu Równać Szanse.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
„Gminne forum edukacji finansowej w gminie Żagań”
Advertisements

Paweł Rudkowski – Legnica, 13 kwietnia 2011 r.
Twórcza gmina – warsztaty muzyczne i fotograficzne w Żuławskim Ośrodku Kultury i Sportu w Cedrach Wielkich r. Projekt realizowany w ramach Osi 4 Leader.
„Na dobry początek – staż”
Akademia uczniowska Projekty matematyczno – przyrodnicze w gimnazjach
REALIZUJĄC PROJEKT, CHCIELIŚMY OSIĄGNĄĆ CELE: ZAKTYWIZOWANIE UCZNIÓW ZAGROŻONYCH NIEUZYSKANIEM PROMOCJI DO NASTĘPNEJ KLASY; STWORZENIE WARUNKÓW DO ROZWOJU.
„Czy jestem Eko?” Dąbrowa Górnicza 2013.
Ożywienie mechanizmów partnerstwa lokalnego poprzez realizację zadań Centrum Aktywności Lokalnej w Gminie Śrem Partnerzy: Gmina Śrem/Ośrodek Pomocy.
SZKOŁA MARZEŃ Program zwiększania szans edukacyjnych i życiowych uczniów szkół wiejskich 1   16.
Wyrównywanie szans edukacyjnych
INFORMACJE DLA SZKÓŁ.
Konkurs 01/POKL/7.2.1/2008 (Ogłoszony w dniu 31 stycznia 2008 r.) Typy projektów. w ramach podziałania możliwa będzie realizacja następujących projektów:
Liderzy PAFW to program Polsko- Amerykańskiej Fundacji Wolności realizowany przez Stowarzyszenie Szkoła Liderów.
1 Dokumentowanie działań w programach rozwojowych w ramach projektu "Przyspieszenie edukacyjne w szkole wiejskiej". Projekt dofinansowany ze środków Unii.
„SIŁA SERCA” WOLONTARIUSZE 2013
Warsztaty zawodoznawcze
STOWARZYSZENIE NA RZECZ ROZWOJU GMINY KRYNICE
Człowiek – najlepsza inwestycja Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Mała gmina - wielkie perspektywy!
POAKCESYJNY PROGRAM INTEGRACJI SPOŁECZNEJ PROJEKT Równy start w przyszłość – wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci i młodzieży z terenu gminy Zatory.
Skąd pomysł? Pomysł na konkurs pojawił się w celu wyróżnienia i promocji działalności Animatorów i Animatorek Społecznych – osób, które zarówno swoją
Galeria zdjęć projektu „Wielka historia i wielcy ludzie Wińska”
działa przy I Gminnym Gimnazjum w Koczargach Starych
Jan Koźmiński Aleksander Prusiński
Hasło naszej akcji do XVII Sesji Sejmu Dzieci i Młodzieży
Badanie potrzeb dzieci i młodzieży w środowisku lokalnym
RAPORT KOŃCOWY Z EWALUACJI PROJEKTU DOBRE PRAWO – DOBRE RZĄDZENIE.
Projekt Dolnobrzeska Inicjatywa Kobiet na rzecz integracji społecznej.
Aktywny Młody Mazowszanin Działania skierowane do młodzieży: -Konkurs -Rady młodzieżowe przy samorządach gminnych i powiatowych 1Warszawa, 29 maja 2013.
Koło Młodych przy Polskim Stowarzyszeniu Zarządzania Kadrami Warszawa 2005.
Założenia i plany Dla Animatorów tworzących Lokalne Grupy Działania Przygotowała Ewa Monika Ratajska.
Wystawa Starych Zdjęć.
Projekt współfinansowany przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych w ramach rządowego programu ograniczania przestępczości i aspołecznych zachowań Razem bezpieczniej.
HISTORIA PROMOCJI ZDROWIA W NASZEJ SZKOLE
Im wcześniej dziecko rozpocznie naukę, tym ma większą szansę na rozwój swoich uzdolnień i umiejętności lub diagnozę i pomoc w problemach rozwojowych. Szkoła.
Celem utworzenia Klubu Integracji Społecznej jest konieczność zapobiegania i minimalizowania zagrożeń związanych ze skutkami wykluczenia społecznego oraz.
Grupa gimnazjalistów zrzeszona w Stowarzyszeniu Wspierania i Rozwoju Wsi "Ecoeurowieś" od 1 stycznia 2011r będzie realizowała Projekt "Szczawieńskie szybowanie".
POLSKA FUNDACJA DZIECI I MŁODZIEŻY PROJEKT: Z PRZESZŁOŚCIĄ W PRZYSZŁOŚĆ WYSOKOŚĆ DOTACJI: 7 000,00 zł
Współpraca z innymi szkołami Gimnazjum nr 12 w Tychach.
Kraina Małych Odkrywców – Uniwersytet Dziecięcy Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego MARZEC – LIPIEC.
Podsumowanie projektu Stanisław Baska Koordynator Projektu
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, ul. Wspólna 2/4, Warszawa, WIEDZA SPEŁNIA MARZENIA Projekt Unii Europejskiej.
Gmina Grodzisk Maz. w liczbach
Patent żabki Szkoła Podstawowa nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Bielawie.
OKIEM FOTOGRAFA Projekt Gminnego Ośrodka Kultury w Dzierżąznej
Współpraca w naszej szkole
ERASMUS+ unijny program w dziedzinie kształcenia, szkoleń, młodzieży i sportu
„Równać Szanse” W 2000 roku Polsko – Amerykańska Fundacja Wolności przeprowadziła badania na temat barier edukacyjnych dzieci i młodzieży. Ich konsekwencją.
Aktywność, czyli o naszym społecznym zaangażowaniu Przeprowadziłyśmy ankietę wśród gimnazjalistów, w ankiecie wzięło udział 80% naszych koleżanek i kolegów.
Projekt „Nikogo nie zgubić, każdego rozwinąć” - perspektywa partnera realizującego działania i dyrektora szkoły.
Projekt „ŚCIEŻKAMI NASZEJ MAŁEJ OJCZYZNY”
P ODSUMOWANIE PROJEKTU „G OTOWI DO STARTU … META : PRACA” Miejska Biblioteka Publiczna im. Zofii Nałkowskiej w Przasnyszu –
K OMUNIKACJA SPOŁECZNA ODPOWIEDZIALNOŚĆ PROFESJONALIZM ZAANGAŻOWANIE.
M OJA PRZYSZŁOŚĆ – MÓJ WYBÓR Projekt na rzecz lokalnego rynku pracy w ramach projektu RozPRACUJ to z biblioteką.
Gmina Grodzisk Maz. w liczbach Gmina Grodzisk Mazowiecki zajmuje powierzchnię 107 km2. W jej skład wchodzą: miasto Grodzisk Mazowiecki (1 319 ha) oraz.
Działalność Poradni Psychologiczno-pedagogicznej nr 1 w Gdańsku
Program Alumni Jakie cele chcemy osiągnąć Co Wam oferujemy Jak będzie wyglądała praca z absolwentami programu Liderzy PAFW to program Polsko-Amerykańskiej.
REWITALIZACJA A ROZWÓJ LOKALNY Katowice r. Katowice r.
Młody Fizyk Eksperymentuje – I Pracownia Fizyczna dla Licealistów
Projekt OHP Równi na rynku pracy w ramach programu „Gwarancje dla młodzieży” Współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu.
Wrocławskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli ul. Swobodna 73a, Wrocław, tel: ; fax:
Porozumienie bez Przemocy w Przedszkolu.
Wygraj dobry zespół! Grywalizacja jako skuteczna i innowacyjna forma szkolenia pracowników.
Towarzystwo Miłośników Czarnej Białostockiej i Okolic Działania w 2009.
ŻYJ z PASJĄ ! Program wspierania uzdolnień i zdrowego stylu życia
Wsparcie młodzieży z placówek opiekuńczo-wychowawczych
Centra Inicjatyw Lokalnych w Poznaniu
Czym jest PAP? Projekt porusza kwestię partycypacji obywatelskiej młodych ludzi w mieście Poznań. Głównymi tematami projektu będzie zaangażowanie w politykę.
czwarte spotkanie Zespołu
Szkoła z pomysłem na uczenie
Zapis prezentacji:

realizuje projekt: w ramach programu Równać Szanse

Twórcą jest Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności, a administratorem Polska Fundacja Dzieci i Młodzieży

Misją Programu Równać Szanse jest wyrównywanie szans na dobry start w dorosłe życie młodzieży z terenów wiejskich i małych miast (do mieszkańców).

1)Rozwinięcie umiejętności pracy w grupie poprzez udział w zajęciach warsztatowych, 2)Rozwijanie umiejętności właściwej oceny środowiska poprzez odkrywanie lokalnego środowiska, 3)Nawiązanie nowych relacji młodzieży z otaczającym środowiskiem lokalnym

1)Młodzież rozwinie umiejętności interpersonalne, 2)Młodzież rozwinie umiejętność rozwiązywania konfliktów, 3)Młodzież rozwinie umiejętność analizy środowiska lokalnego 4)Młodzież nawiąże współpracę z społecznością lokalną oraz organizacjami i instytucjami z terenu gminy Krynice

- - brak akceptacji celów programu, - - brak aplikacji

założenia organizacje chcą współpracować, ciekawe zajęcia, kompetentna kadra zagrożenia organizacje nie chcą współpracować, nieciekawe zajęcia, niekompetentna kadra

Założenia: stała grupa- możliwość wymiany 2-3 osób, młodzież będzie współpracować, akceptacja celów Zagrożenia: zbyt duża rotacja, brak współpracy młodzieży brak akceptacji celów

procentowo, liczba młodych ludzi, która określa swoje zasoby i otoczenia, liczba uczestników, która pozyskała wsparcie społeczne

sponsorzy, wywiady, fokus- osoby z różnych grup, ankiety

1) 15 uczestników rozwinie umiejętność pracy w grupie poprzez udział w zajęciach warsztatowych, 2) 15 uczestników rozwijanie umiejętność właściwej oceny środowiska poprzez odkrywanie lokalnego środowiska, 3) 15 uczestników nawiąże nowe relacje z otaczającym środowiskiem lokalnym

Lista obecności

1) 11 uczestników rozwinie umiejętności interpersonalne, 2) 11 uczestników rozwinie umiejętność rozwiązywania konfliktów, 3) 11 uczestników rozwinie umiejętność analizy środowiska lokalnego 4) 11 uczestników nawiąże współpracę z społecznością lokalną oraz organizacjami i instytucjami z terenu gminy Krynice

ankieta arkusz obserwacji, notatka ze spotkania

1)warsztaty przyrodnicze, historyczne, fotograficzne informatyczne, 2)Konkursy tematyczne 3) indywidualne spotkania z lokalną społecznością i z instytucjami 4)prezentacja - swoich osiągnięć, rozstrzygnięcie konkursów konferencja

Ad. 1 umowy z trenerami Ad. 2 dokumentacja konkursowa Ad. 3 ankieta przed i po realizacji projektu Ad. 4 - sprawozdanie, - zdjęcia, - opinia eksperta - faktura za utrzymanie strony

założenia odpowiednia sala łatwo dostępne miejsce zajęcia popołudniami zagrożenia nieodpowiednia sala trudno dostępne miejsce inne zajęcia

1. Romualda Szpatuśko- Krynice 2. Łukasz Terlecki- Majdan Sielec 3. Jacek Borucki- Dzierążnia 4. Cezary Sierzyński- Majdan Sielec 5. Karol Wojczuk- Krynice 6. Aleksandra Wiśniewska- Majdan Krynicki 7. Magdalena Cybula- Polany 8. Natalia Semczuk- Dąbrowa

9. Jarosław Matuszak- Majdan Krynicki 10. Ewelina Mielnicka- Huta Dzierążyńsk 11. Natalia Stopa- Majdan Krynicki 12. Agnieszka Smoląg- Antoniówka 13. Aneta Wardach- Majdan Sielec

ZA UWAGĘ