Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- V Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
I część 1.
Advertisements

Opinie Polaków na temat usług szpitalnych
Podsumowanie I edycji Projektu: „Kształcenie rolników w zakresie nowych technologii” Łomża, 23 czerwca 2007 r. Projekt finansowany ze środków Europejskiego.
P odsumowanie II edycji Projektu: Kształcenie rolników w zakresie nowych technologii Łomża, 30 marca 2008 r. Projekt finansowany ze środków Europejskiego.
POWIAT MYŚLENICKI Tytuł Projektu: Poprawa płynności ruchu w centrum Myślenic poprzez przebudowę skrzyżowań dróg powiatowych K 1935 i K 1967na rondo.
Domy Na Wodzie - metoda na wlasne M
Korygowanie trendu spadkowego 11 / 2008 MONITOR BANKOWY Listopadowy sondaż w placówkach.
Losy życiowe wychowanków Ośrodka Szkolno-Wychowawczego nr 3 w Warszawie Maria Jóźwicka-Sadownik.
Jakość wody oraz działalność spółki Saur Neptun Gdańsk w opinii mieszkańców 2007 Uniwersytet Gdański Pracownia Realizacji Badań Socjologicznych Gdańsk.
Jaki personel zatrudniamy a jaki byśmy chcieli?
Struktura zatrudnienia w przedsiębiorstwach
Badanie Beneficjentów Ostatecznych Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich Toruń, 20 czerwca 2007 Projekt współfinansowany.
Program Operacyjny Kapitał Ludzki
Badanie projektów szkoleniowych w ramach Działania 2.3 schemat a) SPO RZL.
Efekty wsparcia udzielonego w latach w ramach działania 2.2 ZPORR w województwie podkarpackim Jowita Siemińska Oddział Nauki Departament Edukacji.
1 Stan rozwoju Systemu Analiz Samorządowych czerwiec 2009 Dr Tomasz Potkański Z-ca Dyrektora Biura Związku Miast Polskich Warszawa,
Rzeszów, 2 sierpnia 2006 r.. Tomasz Orczyk Departament Zarządzania EFS Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Doświadczenia wdrażania Europejskiego Funduszu.
PREPARATYWNA CHROMATOGRAFIA CIECZOWA.
E-learning czy kontakt bezpośredni w szkoleniu nowych użytkowników bibliotek uczelni niepaństwowych? EFEKTYWNOŚĆ OBU FORM SZKOLENIA BIBLIOTECZNEGO W ŚWIETLE.
Wiedza i opinie Polaków na temat wyborów do Parlamentu Europejskiego
Opracował: Zespół Humanistyczny. Klasa Średnia ww - wielokrotnego wyboru (na 20 p) Średnia KO - krótkie odpowiedzi (na 10 p) Średnia za zaproszenie (na.
Pytania konkursowe.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat b.
Efektywność zdawania egzaminu zawodowego w ZSP w Bytowie w roku szkolnym 2008/2009.
Monitoring Plus Badanie ukrytego potencjału lokalnego rynku pracy Badanie ukrytego potencjału lokalnego rynku pracy Priorytet 2 - Wzmocnienie rozwoju zasobów.
Udział grup inwestorów w obrotach giełdowych – rok 2003 Warszawa,
Ogólnopolski Konkurs Wiedzy Biblijnej Analiza wyników IV i V edycji Michał M. Stępień
„Rynek pracy w powiecie trzebnickim: struktura bezrobocia i miejsca pracy.”
Rozwój mieszkańców województwa opolskiego poprzez wsparcie z Europejskiego Funduszu Społecznego Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu r.
Kalendarz 2011 Real Madryt Autor: Bartosz Trzciński.
Kalendarz 2011 Oto ciekawy kalendarz, który zaprojektował
KALENDARZ 2011r. Autor: Alicja Chałupka klasa III a.
1 ANALIZA STANU BEZROBOCIA NA TERENIE MIASTA I GMINY GOŁAŃCZ ANALIZA STANU BEZROBOCIA NA TERENIE MIASTA I GMINY GOŁAŃCZ ZA ROK 2004 ORAZ PORÓWNANIE Z LATAMI.
WYNIKI ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD DZIENNIKARZY OCENIAJĄCYCH PRACĘ DZIAŁÓW PR SPÓŁEK GRUPY PKP OPRACOWANIE: BIURO MARKETINGU I KOMUNIKACJI SPOŁECZNEJ.
Ankieta C Metryczka Rekrutacja.
EGZAMIN GIMNAZJALNY W SUWAŁKACH 2009 Liczba uczniów przystępująca do egzaminu gimnazjalnego w 2009r. Lp.GimnazjumLiczba uczniów 1Gimnazjum Nr 1 w Zespole.
MATURA 2007 raport ZESPÓŁ SZKÓŁ I PLACÓWEK KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO.
1. Pomyśl sobie liczbę dwucyfrową (Na przykład: 62)
Kalendarz 2011r. styczeń pn wt śr czw pt sb nd
Analiza matury 2013 Opracowała Bernardeta Wójtowicz.
2010 Poddziałanie POKL – podstawowe informacje studia podyplomowe Rafał Kamiński Zespół Instrumentów Szkoleniowych Warszawa, 2 marca 2010 r.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
-17 Oczekiwania gospodarcze – Europa Wrzesień 2013 Wskaźnik > +20 Wskaźnik 0 a +20 Wskaźnik 0 a -20 Wskaźnik < -20 Unia Europejska ogółem: +6 Wskaźnik.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji 1, 2 i 3 Badania monitoringowego Beneficjentów Indywidualnych Działania 2.3 SPO RZL.
Spływ należności w Branży Elektrycznej
Wstępna analiza egzaminu gimnazjalnego.
EGZAMINU GIMNAZJALNEGO 2013
EcoCondens Kompakt BBK 7-22 E.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
User experience studio Użyteczna biblioteka Teraźniejszość i przyszłość informacji naukowej.
Badanie losów absolwentów Wydziału Nauk o Żywności ANKIETA SATYSFAKCJI – bezpośrednio po studiach wypełniana VI – X 2013 Warszawa, 2014 Biuro Karier i.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
Komenda Powiatowa Policji
Dlaczego projekt KONSERWATOR jest potrzebny? Tendencje na małopolskim rynku pracy Kraków, grudzień 2011 r.
Prognoza nastrojów i działań przedsiębiorców w perspektywie najbliższego półrocza (IVQ2013/IIQ2014)
Testogranie TESTOGRANIE Bogdana Berezy.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
Jak Jaś parował skarpetki Andrzej Majkowski 1 informatyka +
© GfK 2014 | GfK Health | Leki homeopatzcyne widziane okiem lekarzy 1 LEKI HOMEOPATYCZNE WIDZIANE OKIEM LEKARZY Czerwiec 2014.
Dr hab. Renata Babińska- Górecka
1 Używanie alkoholu i narkotyków przez młodzież szkolną w województwie opolskim w 2007 r. Na podstawie badań przeprowadzonych przez PBS DGA (w pełni porównywalnych.
Kalendarz 2020.
Współrzędnościowe maszyny pomiarowe
Ankieta dotycząca kart bankomatowych i kont bankowych.
Elementy geometryczne i relacje
Strategia pomiaru.
LO ŁobżenicaWojewództwoPowiat pilski 2011r.75,81%75,29%65,1% 2012r.92,98%80,19%72,26% 2013r.89,29%80,49%74,37% 2014r.76,47%69,89%63,58% ZDAWALNOŚĆ.
Zapis prezentacji:

Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- V Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a. Cykliczne badanie własne PARP Warszawa, grudzień 2007

Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Metodologia badania kwartalnego BO 2.3 SPO RZL schemat a. Projekt własny PARP realizowany we współpracy z Regionalnymi Instytucjami Finansującymi (schemat a.) oraz Wykonawcami (schemat b.) Realizacja w cyklach kwartalnych Badanie o charakterze dwupoziomowym – równoległe ankietowanie telefoniczne Beneficjentów Indywidualnych oraz ankietowanie internetowe Beneficjentów Instytucjonalnych

Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Metodologia badania kwartalnego BO 2.3 SPO RZL schemat a. I edycja Okres realizacji: czerwiec-lipiec 2006 Liczebności: Beneficjenci Indywidualni respondentów, Beneficjenci Instytucjonalni 513 respondentów II edycja Okres realizacji: październik-listopad 2006 Liczebności: Beneficjenci Indywidualni respondentów, Beneficjenci Instytucjonalni – 1007 respondentów III edycja Okres realizacji: luty-marzec 2007 Liczebności: Beneficjenci Indywidualni respondentów, Beneficjenci Instytucjonalni 2582 respondentów IV edycja Okres realizacji: czerwiec-lipiec 2007 Liczebności: Beneficjenci Indywidualni respondentów, Beneficjenci Instytucjonalni – 1281 respondentów V edycja Okres realizacji: październik-listopad 2007 Liczebności: Beneficjenci Indywidualni respondentów, Beneficjenci Instytucjonalni – 1319 respondentów

Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Edycja 1 VIII 2006 Wyższe (70%) Średnie (26%) Wyższe (59%) Średnie (36%) Wyższe (58%) Średnie (36%) Pracownicy szczebla niekierowniczego (53%) Pracownicy szczebla niekierowniczego (55%) Pracownicy szczebla niekierowniczego (62%) Miasto 100tys.+ (65%) Miasto 100tys.+ (61%) Wykształcenie Stanowisko Wielkość firmy Wielkość miejscowości Edycja 2 XII 2006Edycja 3 IV 2007 Wyższe (65%) Średnie (29%) Pracownicy szczebla niekierowniczego (57%) 1-os. dział.gosp. (1%) Mikro (8%) Małe (19%) Średnia (26%) Duża (38%) Miasto 100tys.+ (62%) Edycja 4 VI 2007 Profil uczestników badania ŹRÓDŁO DANYCH: BADANIE BENEFICJENTÓW INDYWIDUALNYCH 1-os. dział.gosp. (1%) Mikro (14%) Małe (23%) Średnia (31%) Duża (24%) 1-os. dział.gosp. (8%) Mikro (13%) Małe (20%) Średnia (25%) Duża (34%) Mikro (17%) Małe (19%) Średnia (26%) Duża (38%) Edycja 5 IX 2007 Wyższe (64%) Średnie (30%) Pracownicy szczebla niekierowniczego (60%) 1-os. dział.gosp. (1%) Mikro (13%) Małe (18%) Średnia (31%) Duża (26%) Miasto 100tys.+ (59%)

Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL do 2 mln (38%) 2-10 mln (20%) Miasto 100tys.+ (53%) Stabilizacja (52%) Mikro (26%) Mała (26%) Średnia (24%) Duża (9%) Miasto 100tys.+ (57%) do 2 mln (42%) 2-10 mln (20%) Stabilizacja (49%) Mikro (24%) Mała (33%) Średnia (31%) Duża (6%) Miasto 100tys.+ (54%) do 2 mln (35%) 2-10 mln (26%) Stabilizacja (54%) Przychody roczne Etap rozwoju Wielkość firmy Wielkość miejscowości do 2 mln (48%) 2-10 mln (20%) Miasto 100tys.+ (53%) Miasto 10-50tys. (18%) Stabilizacja (50%) Edycja 1 VIII 2006Edycja 2 XII 2006Edycja 3 IV 2007Edycja 4 VI 2007 Profil uczestników badania ŹRÓDŁO DANYCH: BADANIE PRZEDSIĘBIORSTW Mikro (28%) Małe (25%) Średnia (22%) Duża (7%) Mikro (25%) Mała (28%) Średnia (28%) Duża (10%) do 2 mln (48%) 2-10 mln (18%) Miasto 100tys.+ (56%) Miasto 10-50tys. (18%) Stabilizacja (47%) Mikro (28%) Małe (23%) Średnia (20%) Duża (8%) Edycja 5 IX 2007

Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Źródła wiedzy o szkoleniach ŹRÓDŁO DANYCH: BADANIE PRZEDSIĘBIORSTW Najpopularniejszym źródłem informacji o szkoleniach i studiach podyplomowych były każdej edycji były firmy szkoleniowe. Odsetek firm dowiadujących się o szkoleniu bezpośrednio od firmy szkoleniowej maleje jednak w każdej kolejnej edycji badania. Z jakich źródeł uzyskali Państwo wiedzę o szkoleniach/ studiach współfinansowanych z EFS? W tym strony: PARP (39% 1ed., 30% 2 ed., 24% 3ed, 23% 4 ed., 21% 5 ed.) Inwestycja w kadry (19% 1ed., 25% 2ed., 20% 3 ed., 23% 4 ed., 20% 5 ed.)

Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Ocena szkoleń ŹRÓDŁO DANYCH: BADANIE BENEFICJENTÓW INDYWIDUALNYCH ZDOBYCIE NOWEJ WIEDZY I UMIEJĘTNOŚCI PYT.19 OCENA PRZYDATNOŚCI PYT.18b OCENA TEMATYKI PYT.18a WYKORZYSTANIE W OBECNEJ PRACY ZAWODOWEJ PYT.20 Wskaźnik oceny utrzymują się na stabilnym, wysokim poziomie. Pytanie 19 Czy dzięki uczestnictwu w szkoleniach/studiach pogłębił Pan posiadane uprzednio lub też zdobył nowe umiejętności i wiedzę? Pytanie 18 Jak ocenia Pan następujące elementy szkoleń/studiów podyplomowych współfinansowanych z EFS, w których wziął Pan udział: a. Tematyka b. Przydatność Pytanie 20 Jak często w obecnie wykonywanej pracy wykorzystuje Pan wiedzę lub umiejętności, zdobyte, albo pogłębione na szkoleniach/studiach współfinansowanych ze środków unijnych?

Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wpływ szkoleń na sytuację Beneficjentów ŹRÓDŁO DANYCH: BADANIE BENEFICJENTÓW INDYWIDUALNYCH W V edycji odnotowano znaczące zwiększenie odsetka respondentów deklarujących wzrost zarobków. W porównaniu z IV edycją spadł odsetek respondentów deklarujących awans na wyższe stanowiska. Pytanie 10 Czy nadal pracuje Pan w firmie, która skierowała Pana na szkolenia/studia lub nadal prowadzi Pan tę samą firmę, co trakcie uczestnictwa? Pytanie 14 Czy po ukończeniu szkoleń/studiów awansował Pan na wyższe stanowisko? Pytanie 16 Czy po ukończeniu szkoleń/studiów współfinansowanych ze środków unijnych Pana zarobki wzrosły? KONTYNUUJĄCY PRACĘ W TEJ SAMEJ FIRMIE PYT.10 WZROST ZAROBKÓW PYT.16 AWANS NA WYŻSZE STANOWISKO PYT.14

Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL ZDOBYCIE NOWEJ WIEDZY I UMIEJĘTNOŚCI PYT.19 OCENA PRZYDATNOŚCI PYT.18b OCENA TEMATYKI PYT.18a WYKORZYSTANIE W OBECNEJ PRACY ZAWODOWEJ PYT.20 Pytanie 19 Czy dzięki uczestnictwu w szkoleniach/studiach pogłębił Pan posiadane uprzednio lub też zdobył nowe umiejętności i wiedzę? Pytanie 18 Jak ocenia Pan następujące elementy szkoleń/studiów podyplomowych współfinansowanych z EFS, w których wziął Pan udział: a. Tematyka b. Przydatność Pytanie 20 Jak często w obecnie wykonywanej pracy wykorzystuje Pan wiedzę lub umiejętności, zdobyte, albo pogłębione na szkoleniach/studiach współfinansowanych ze środków unijnych? SZKOLENIA KRÓTSZE SZKOLENIA DŁUŻSZE Ocena szkoleń wg długości szkolenia ŹRÓDŁO DANYCH: BADANIE BENEFICJENTÓW INDYWIDUALNYCH W przypadku szkoleń dłuższych brak rosnącego trendu wskaźnika wykorzystywania szkoleń i studiów w pracy respondentów. Trend ten zarysowuje się w przypadku szkoleń krótszych.

Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL KONTYNUUJĄCY PRACĘ W TEJ SAMEJ FIRMIE PYT.10 WZROST ZAROBKÓW PYT.16 AWANS NA WYŻSZE STANOWISKO PYT.14 Pytanie 10 Czy nadal pracuje Pan w firmie, która skierowała Pana na szkolenia/studia lub nadal prowadzi Pan tę samą firmę, co trakcie uczestnictwa? Pytanie 14 Czy po ukończeniu szkoleń/studiów awansował Pan na wyższe stanowisko? Pytanie 16 Czy po ukończeniu szkoleń/studiów współfinansowanych ze środków unijnych Pana zarobki wzrosły? SZKOLENIA KRÓTSZE SZKOLENIA DŁUŻSZE Wpływ szkoleń na sytuację Beneficjenta wg długości szkolenia ŹRÓDŁO DANYCH: BADANIE BENEFICJENTÓW INDYWIDUALNYCH W przypadku uczestników szkoleń dłuższych występuje rosnący trend w zakresie odsetka respondentów deklarujących awans na wyższe stanowiska

Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Ocena szkoleń ŹRÓDŁO DANYCH: BADANIE PRZEDSIĘBIORSTW Stabilne, wysokie wskaźniki wykorzystywania wiedzy pochodzącej ze szkoleń lub studiów Zauważalny w V edycji wzrost wskaźnika wpływu szkoleń/ studiów na poprawę sytuacji firm Pytanie 7 Czy tematyka tych (szkoleń/studiów) okazała się zgodna z potrzebami Państwa firmy? Pytanie 9 Czy Państwa firma wykorzystuje obecnie umiejętności i wiedzę zdobyte przez pracowników w trakcie (szkoleń/studiów) współfinansowanych z EFS? Pytanie 20 Czy w porównaniu z okresem sprzed sześciu miesięcy odczuwają Państwo poprawę w funkcjonowaniu firmy? Pytanie 21 Czy istnieje związek między poprawą funkcjonowania Państwa firmy, a uczestnictwem w szkoleniach/studiach? DOPASOWANIE TEMATYKI DO POTRZEB FIRMY PYT.7 WPŁYW SZKOLEŃ NA POPRAWĘ W FUNKCJONOWANIU FIRMY PYT.20 i 21 WYKORZYSTANIE WIEDZY ZDOBYTEJ PRZEZ PRACOWNIKÓW PYT.9

Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Dziękuję