Matematyka znajomość i ocena reklam zachęcających do nauki matematyki

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
D-Link Technology Trend Wyniki badania
Advertisements

Opinie Polaków na temat usług szpitalnych
CAŁA POLSKA CZYTA DZIECIOM – raport Przygotowany dla Fundacji ABC XXI 30 października 2006.
D-Link Technology Trend Zakupy online Grudzień, 2007.
Urządzenia elektroniczne i Internet w domach Polaków
Irena Wóycicka Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową
D-Link Technology Trend sprzęt komputerowy i internet w gospodarstwach domowych Wyniki badania.
Społeczności w Internecie
DEPARTAMENT STRATEGII
Emerytury pomostowe Badanie SMG/KRC dla FOR i Projekt: Polska
Badanie efektywności nośnika - Miniboardy
Badanie ankietowe na temat Powstania Warszawskiego WYNIKI
Jaki personel zatrudniamy a jaki byśmy chcieli?
Wyniki badania TNS OBOP
Badanie opinii i postaw członków Konfederacji Pracodawców Prywatnych LEWIATAN na temat aktualnej sytuacji w Polsce Wrzesień 2007 RAPORT PRZYGOTOWANY DLA.
Kampania na rzecz przejrzystości mediów w Polsce Raport z badania ilościowego CATI wśród liderów komunikacji Kwiecień 2006 Autor: Olga Wagner Koordynacja:
Automotive 1 Grudzień 2006 Akcja edukacyjna Prowadzący – niepijący Ewaluacja kampanii przeciwko nietrzeźwym kierowcom Raport Warszawa, grudzień 2006.
SPRZEDAŻ ALKOHOLU ...stosunek Polaków do zjawiska sprzedaży alkoholu osobom nieletnim... Raport z badania przygotowany przez TNS OBOP Warszawa,
Raport z badania Capibus
Konsumpcja informacji
Metody badawcze w socjologii – ciąg dalszy
Otocznie i strategia Raport przygotowany we współpracy z firmą 6 grudnia 2010 Organizatorzy Projektu:
Festiwal Nauki 2009 Prezentacja wyników badań Autor: Olga Wagner Koordynacja: Kuba Antoszewski.
Wzory ułatwiające obliczenia
1 Kto utożsamia się z Wielkopolską, a kto nie?. 2 Mieszkańcy Wielkopolski próba reprezentatywna, N=800.
ZAWODY ZAUFANIA PUBLICZNEGO W ŚWIADOMOŚCI POLAKÓW
Zdrowie Polaków – tendencje w czasie
1. Zwyczaje zakupowe Polaków Metodologia badania 3 Badanie zrealizowane zostało w dniach stycznia 2010 roku na 1000 osobowej reprezentatywnej próbie.
Prezentacja wyników badania
KONFERECJA Jestem Kobietą Pracującą czyli o zarobkowej i nie zarobkowej pracy kobiet, 10 grudnia 2005 Kobiety na rynku pracy w Polsce. Aspekty ekonomiczne.
TREŚĆ I WARUNKI PRACY OSÓB PRACUJĄCYCH SYTUACJA OBECNA I OCZEKIWANIA Kamil Zawadzki Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu.
Agnieszka Jankowicz-Szymańska1, Wiesław Wojtanowski1,2
Paweł Wójcik, IQS and QUANT Group
Wspieranie rodziny w systemach ubezpieczeń społecznych
Sytuacja na Rynku Pracy na terenach wiejskich powiatu brodnickiego. Brodnica, 29 wrzesień 2010 roku.
„Rynek pracy w powiecie trzebnickim: struktura bezrobocia i miejsca pracy.”
WYNIKI MATURY W roku szkolnym 2008/2009 do egzaminu maturalnego przystąpiło 28 uczniów Wszyscy zdali !!!!! Wybory przedmiotów i poziomów: 1. Język.
SPOŁECZNY WIZERUNEK PUBLIC RELATIONS
GfK Custom ResearchPostawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniejluty 2008 Postawy Polaków wobec sprzedaży bezpośredniej Prezentacja wyników badania 12.
Wyniki badania - Infolinia jako kanał komunikacji z klientem -
Naukowiec i nauka – obraz społeczny Wyniki badań CAPIBUS
Doświadczenia związane z karami fizycznymi Raport z badania Data badania: 11 – 18 września 2008 Przygotowane dla: Fundacji Dzieci Niczyje Autor: Agata.
Rozproszenie uwagi kierowcy
Raport z badania Omnibus dla Centrum Zdrowia Dziecka Warszawa, luty 2006.
Instytut Statystyki i Demografii
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży Wyniki badań omnibusowych zrealizowanych dla Państwowej Agencji Rozwiązywania Problemów.
Problemy wychowawcze dzieci
Kampania na rzecz przejrzystości mediów w Polsce Wybrane wyniki badań Listopad 2004.
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VII Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat.
Jakość życia na obszarach wiejskich Wybrane zagadnienia Wzorcowy System Regionalny Monitoringu Jakości Usług Publicznych i Jakości Życia.
EcoCondens BBS 2,9-28 E.
KTO TU JEST KLASĄ ROBOTNICZĄ? PRACOWNICY I PRZEDSIĘBIORCY Średni miesięczny czas pracy Przebywanie na urlopach Przebywanie na zwolnieniach lekarskich Badanie.
Projekt Badawczo- Rozwojowy realizowany na rzecz bezpieczeństwa i obronności Państwa współfinansowany ze środków Narodowego Centrum Badań i Rozwoju „MODEL.
WYNIKI EGZAMINU MATURALNEGO W ZESPOLE SZKÓŁ TECHNICZNYCH
Komenda Powiatowa Policji
Badanie kwartalne BO 2.3 SPO RZL Wybrane wyniki porównawcze edycji I- VI Badanie kwartalne Beneficjentów Ostatecznych Działania 2.3 SPO RZL – schemat a.
© GfK 2014 | GfK Health | Leki homeopatzcyne widziane okiem Polaków 1 LEKI HOMEOPATYCZNE WIDZIANE OKIEM POLAKÓW Czerwiec 2014.
Zwyczaje związane z myciem okien
Zdolności matematyczne Polaków Prezentacja wyników badania.
Standardowy Eurobarometr 82 OPINIA PUBLICZNA W UNII EUROPEJSKIEJ JESIEŃ 2014 RAPORT KRAJOWY POLSKA Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce Standardowy.
Rynek pracy i wynagrodzenia dla kobiet
Kierunki i formy transformacji czytelnictwa w Polsce Jak czytamy Wstępna prezentacja drugiej edycji badania ilościowego PIK Kraków, październik 2015.
OCHRONA PRAW WIERZYCIELI W KONTEKŚCIE POŻYCZEK CHWILÓWKOWYCH Na podstawie wyników badań
Badania ruchu turystycznego w województwie śląskim.
Głos Polaków w sprawie wina
Contents 1 Informacje o badaniu 3 2 Wyniki badania 5.
Raport z badania efektywności marketingu sensorycznego (aroma- oraz audiomarketingu łącznie) w ogólnopolskiej sieci usługowej z kategorii ”rozrywka”
Wiosenny festiwal sprzątania
Kampania społeczna na temat picia alkoholu przez kobiety w ciąży
Spożywanie posiłków w punktach gastronomicznych
Zapis prezentacji:

Matematyka znajomość i ocena reklam zachęcających do nauki matematyki Autor: Eliza Domińczak Koordynacja: Kuba Antoszewski

Informacje o badaniu KIEDY? JAK? Z KIM? KTO? 10-15.06 2010 Bezpośrednie wywiady ankieterskie realizowane w domach respondentów z wykorzystaniem kwestionariuszy wspomaganych komputerowo - CAPI. JAK? Ogólnopolska, losowa imienna próba osób, reprezentatywna dla dorosłej (15-75 lat) populacji Polaków Z KIM? KTO?

Znajomość spontaniczna reklam zachęcających do nauki matematyki Czy w ciągu ostatnich 3 miesięcy spotkał(a) się Pan(i) z reklamą telewizyjną zachęcającą do nauki matematyki? Podstawa: wszyscy badani n=1001

Osoby, które spotkały się z reklamą zachęcającą do nauki matematyki - demografia Czy w ciągu ostatnich 3 miesięcy spotkał(a) się Pan(i) z reklamą telewizyjną zachęcającą do nauki matematyki? ogółem PŁEĆ mężczyzna kobieta WIEK 15-24 lata 25-39 lat 40-59 lat 60 lub więcej WYKSZTAŁCENIE podstawowe zasadnicze zawodowe średnie wyższe       Podstawa: wszyscy badani n=1001, mężczyźni n=488, kobiety n=513, 15-24 lata n=187, 25-39 lat n=292, 40-59 lat n=344, 60+ n=178, podstawowe n=208, zasadnicze zawodowe n=336, średnie n=342, wyższe n= 112  Różnica istotna statystycznie vs ogółem

Znajomość wspomagana reklamy Proszę obejrzeć ten film i powiedzieć, czy kiedykolwiek widział(a) Pan(i) ten film? 5 Podstawa: wszyscy badani n=1001

Ocena reklamy 3.6 55 Średnia: t2b: Proszę ocenić, na ile ten film się Panu(i) podobał lub nie podobał, 1 oznacza, że film całkowicie się Panu(i) nie podobał, zaś 5, że bardzo się podobał, pozostałe punkty służą do wyrażenia opinii pośrednich. Średnia: 3.6 t2b: 55 6 Podstawa: wszyscy badani n=1001

Osoby, które pozytywnie oceniły film - demografia Proszę ocenić, na ile ten film się Panu(i) podobał lub nie podobał, 1 oznacza, że film całkowicie się Panu(i) nie podobał, zaś 5, że bardzo się podobał, pozostałe punkty służą do wyrażenia opinii pośrednich. Top2boxes (oceny 5 i 4) ogółem PŁEĆ mężczyzna kobieta WIEK 15-24 lata 25-39 lat 40-59 lat 60 lub więcej WYKSZTAŁCENIE podstawowe zasadnicze zawodowe średnie wyższe    Podstawa: wszyscy badani n=1001, mężczyźni n=488, kobiety n=513, 15-24 lata n=187, 25-39 lat n=292, 40-59 lat n=344, 60+ n=178, podstawowe n=208, zasadnicze zawodowe n=336, średnie n=342, wyższe n= 112  Różnica istotna statystycznie vs ogółem

Opinie o matematyce 62 82 76 42 71 66 t2b: Przeczytam teraz Panu(i) kilka zdań, przy każdym proszę określić czy się Pan(i) z tym zdaniem całkowicie zgadza, raczej zgadza, ani zgadza, ani nie zgadza, raczej nie zgadza, całkowicie nie zgadza. t2b: 62 82 76 42 71 66 8 Podstawa: wszyscy badani n=1001