Zwiększamy sprzedaż dzięki dialogowi 1 1
Dialogix Sp. z o.o. Email marketing Lead generation Newsletters Adresy e-mailowe B-to-B CPL Adresy e-mailowe B-to-C platforma proszebardzo.pl Intencje kupującego Grupa targetowa Newsletters Badanie Oprogramowanie email marketingu Co 2 miesiące badanie respondentów Pomysł Gromadzenie informacji Pełny serwis (projekt, zarządzanie, raport) Budowanie grup targetowych 2 2
E-mail marketing Jak dużo zależy od bazy e-mailowej Baza Dialogix Wzbogacanie bazy Możliwości targetowania Nasze kampanie Wniosek 3 3
Jak dużo zależy od bazy e-mailowej Strategia Pomysł Wypracowanie strategii Gromadzenie bazy danych i targetowanie Pomiar i analiza Stworzenie projektu AB Odpowiedzi Przeprowadzenie testu Wysyłka
Baza adresów e-mailowych to 40% sukcesu Jak zbudowana jest baza adresów e-mailowych Czy jest odświeżana poprzez newsletter? Dlaczego ludzie rejestrują się do bazy? Newsletter /darmowa skrzynka pocztowa? Jak często używasz bazy adresów Opt-in? Czy profil jest aktualizowany? Czy respondenci mogą aktualizować swój profil? 5
Żródła Newslettery naszych partnerów sprawiają, że w naszej bazie znajdują się w większości adresy pierwsze w użyciu
Dialogix 1 baza 6.000.000 wyjątkowych adresów e-mailowych typu Opt-in, z różnorodnych żródeł Kluczem do sukcesu jest adres e-mailowy Pozwolenie od użytkowników (Opt-in) Największe możliwości targetowania w Polsce Największa w Polsce baza B-to-B Zbalansowana częstotliwość e-mailingu, zasada 1 e-mail w tygodniu Kompleksowa obsługa : doradztwo, projekt, zarządzanie 3 raporty: wysyłka, dostarczenie, otwarcia, kliknięcia po 1, 3 i 7 dniu 8
Aktualizacja danych Co 2 miesiące rejestracja uczestników ankiety Aktualizacja na podstawie intencji zakupowych klienta
25.05.10
Znajdź grupę docelową Płeć Data urodzenia Miejsce zamieszkania Wykształcenie Przychód Dzieci Zainteresowania Biznesowy lub prywatny adres e-mailowy Branża Tytuł zawodowy Wielkość firmy Posiadanie samochodu Tytuł zawodowy Wielkość firmy Operator sieci komórkowej Posiadanie ubezpieczenia Zainteresowanie zdrowiem Przewidywany termin, marka i model zakupu
Struktura naszej bazy 15
25.05.10
25.05.10
25.05.10
25.05.10
25.05.10
25.05.10
Jeszcze silniejsze budzenie potrzeby zakupu Od teraz możliwość zmiany treści maila już po tym jak znajduje się w skrzynce adresata (np. odliczanie dni do końca promocji)
25.05.10
Dlaczego Dialogix? 1główna baza 6 milionów unikalnych adresów e-mailowych Najlepsze w Polsce żródło pozwalające podjąć dialog z konsumentem Równowaga w częstotliwości e-mailingu, zasada 1 e-mail w tygodniu Kompleksowa obsługa : doradztwo, projekt, zarządzanie Doświadczenie i sukcesy w kampaniach dla firm z różnej branży, 25 25
26 26