Zajmujemy się sprzedażą: Produktów sanitarnych, wyposażenia łazienek.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Wiktor Cegła Dawid vs Goliat – czym wygrywają sklepy internetowe?
Advertisements

Analiza dystrybucji uwagi organizacyjnej w firmie "Majster-Plus" s.c.
Gra kierownicza WYŻSZA SZKOŁA INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA
Sklepy internetowe. Tracking w sklepie internetowym O trackingu Jak śledzić? Gdzie śledzić? –Strona główna –Strona kategorii –Strona produktu –Koszyk.
Zespół konsultantów: Robert Lewicki Jarosław Piszczek Michał Kłos
Międzynarodowe Prawo Podatkowe
Prezentuje: Ewa Bednarz
MARKETING W HANDLU Zajęcia nr 6 Tematyka:
„Akademia umiejętności szansą na aktywizację zawodową młodzieży z powiatu sępoleńskiego” Poddziałanie „Poprawa dostępu do zatrudnienia.
Firma Los Pierogos.
Zajmujemy się sprzedażą odzieży,
KRĘGIELNIA "HAPPY BOWLS".
Zarządzanie projektami
Promocje w Hossa Finance Szanowni klienci specjalnie dla was stworzyliśmy ofertę prezentującą nasze najlepsze produkty finansowe od kredytów po ubezpieczenia.
Możliwości finansowania inwestycji Inicjatywa JEREMIE dla rozwoju regionu łódzkiego Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. Kutno, r.
Zasady funkcjonowania Warszawa Program marketingowy.
Outsouring procesów e – commerce Wymierne korzyści dla właścicieli sklepów Cursor S.A. prezentacja przygotowana dla Klientów WellCommerce Warszawa, 2.
Charakterystyka bilansu
Technik ekonomista.
Autor: Miłosz Kraiński Klasa 3 B III Liceum Ogólnokształcące w Toruniu
Elementy biznesplanu związane z podjęciem działalności gospodarczej
Biznesplan dla firmy usługowej
Pożyczki dla firm do zł oraz na rozpoczęcie działalności gospodarczej Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju.
MŁODZI DO AKCJI Zespół Szkół Technicznych w Skwierzynie
PROCENTOWY ZAWRÓT GŁOWY
Dobry ogólny stan zdrowia Sprawność ruchowa i wytrzymałość fizyczna, która umożliwia pracę w pozycji stojącej i w ciągłym ruchu Dobra prezentacja Komunikatywność
obsługuje klientów w miejscu sprzedaży, służy im radą co do marki produktu, jego typu i jakości, udziela na prośbę klienta dokładnych i wyczerpujących.
„Sklep ze zdrową żywnością”
Gminne Centrum Informacji w Żyrakowie
Spis treści: Czym jest zawód dyspozytora transportu samochodowego ?
POMORSKI PARK NAUKOWO-TECHNOLOGICZNY W GDYNI Stan wdrażania Kierunki rozwoju II Forum Innowacyjne – Gdańsk, r.
TEXT
Centrum Edukacyjno - Wdrożeniowe Koncepcja funkcjonowania Mirosław Kwapiszewski.
SOLARIUM „SUNNY DAY” AUTORZY: Magdalena Nowak Joanna Lewandowska
Technik Organizacji Reklamy
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 6 w Łodzi
Dawid Smoleń Zarządzanie Rok II, sem. III
Nowe Spółdzielnie w grupie
Polichno lutego Ocena współpracy w zakresie handlowym marketingowym i operacyjnym Analiza grupy Propozycje zmian w celu zwiększenia wartości.
Decyzje cenowe przedsiębiorstwa turystycznego
Ewidencja Leasingu Operacyjnego
,,Aktywizacja społeczna i zawodowa na terenie
Działalność ekonomiczno - finansowa
„Droga do nieba wiedzie przez czerwony dywan”. -Nikola Tomczyk - Kierownik ds. marketingu -Natalia Rajca- Kierownik ds. gospodarowania i jakości produktów.
„Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym” R. Alec Mackenzie.
DYSTRYBUCJA TWARDOWSKI Lidzbark Wielki Łęck 81a
Części do komputerów i akcesoria. Menu O firmie Oferta firmyWizytówka firmy Oferta dla stałych klientów.
Przykłady analiza i projektowanie
Technik Organizacji Reklamy
TECHNIK HANDLOWIEC.
Analiza działalności przedsiębiorstwa aspekty finansowo-ekonomiczne oprac. mgr Karol Tarkowski.
MARKETING MIX mgr Agata Wiznerowicz.
Masz pytania – zadzwoń stac. (032) / kom: Realizacja zamówienia przez sklep Klient złożył zamówienie poprzez komórkę/komputer, więc.
Logistyk.
Franczyza jako strategia rozwoju dla handlu małopowierzchniowego dr hab. prof. ZPSB Aleksandra Grzesiuk Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie.
KUJAWSKO-POMORSKI FUNDUSZ POŻYCZKOWY SP. Z O.O. TO INSTYTUCJA POWOŁANA PRZEZ SAMORZĄD WOJEWÓDZTWA KUJAWSKO-POMORSKIEGO.
Założenia – BMC#1 Busin ess Mod el Canv as #1 Kluczowe partnerstwa Główne działaniaWartość Relacje z klientamiKlienci Dostawcy mięsaProdukcja Reklamy.
Przedmiot działalności firmy: Firma „Błyskotka” to przedsiębiorstwo produkcyjno-handlowe, którego celem będzie produkcja i sprzedaż. Forma organizacyjno-
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY Rysujemy, wymyślamy. Burzę mózgów w głowie mamy ;)
BIZNESPLAN : DREAM GARDEN
Doradztwo specjalistyczne Szkolenia Usługi księgowe
Zespół Szkół nr 1 im. Powstańców Wielkopolskich we Wronkach
Jak założyć spółdzielnię socjalną?
DOFINANSOWANIE DLA FIRM W RAMACH NOWEJ PERSPEKTYWY
Zwiększenie efektywności sprzedaży dzięki platformie do delegowania i weryfikacji zadań pracowników w sieci sprzedaży.
dr hab. Aleksandra Grzesiuk
Marketing w Firmie.
Adventure Works Propozycje sprzedaży na rok 2008
Firmę „Rat-Web-Tu” utworzyła grupa znajomych z II klasy o profilu matematyczno-geograficznym w II LO w Kaliszu. Nasza firma ukierunkowana jest głownie.
SPEDYCJA LOGISTYKA.
Zapis prezentacji:

Zajmujemy się sprzedażą: Produktów sanitarnych, wyposażenia łazienek. SANITEX Zajmujemy się sprzedażą: Produktów sanitarnych, wyposażenia łazienek. Siedziba: Oława ul. Główna 15 A Tef. (71) 753 423 272 272 Godziny otwarcia: Pn. – Pt. 8.00 – 16.00 Sobota 9.00 -15.00

Przykładowy asortyment: UMYWALKI: CERSANIT ,Olimpia 60 (proponowana cena: 199 zł) CERSANIT ,Olimpia 80 (proponowana cena: 299 zł)

Przykładowy asortyment: UMYWALKI NAROŻNE: CERSANIT ,Virgo (proponowana cena: 559 zł)

Przykładowy asortyment: WANNY: CERSANIT ,Nike 140 S301-026 (proponowana cena: 459 zł) CERSANIT ,Joanna (proponowana cena: 549 zł)

Przykładowy asortyment: BIDETY: CERSANIT ,Olimpia (proponowana cena: 279 zł) CERSANIT ,Deco (proponowana cena: 649 zł)

Przykładowy asortyment: PISUARY: CERSANIT ,Taurus T100 (proponowana cena: 449 zł) CERSANIT ,Apollo A100 (proponowana cena: 329 zł)

Przykładowy asortyment: KABINY PRYSZNICOWE: CERSANIT ,Carmen New (proponowana cena: 1599 zł) CERSANIT ,Symfonia (proponowana cena; 1999 zł)

PRACOWNICY Kierownik sklepu 2 Magazynierów 2 sprzedawców 2 sprzątaczki Wykształcenie: wyższe o kierunku: zarządzanie i marketing Obowiązki :koordynacja pracy innych pracowników, rozliczenia (Np. wypłaty) 2 Magazynierów Wykształcenie: technik logistyk Obowiązki: przyjmowanie towaru (dbałość o magazyn) 2 sprzedawców Wykształcenie: szkoła zawodowa o kierunku handlowym Obowiązki: sprzedaż produktów i obsługa klienta 2 sprzątaczki Wykształcenie: szkoła zawodowa Obowiązki: dbanie o czystość w sklepie.

REKLAMA: ULOTKI Roznoszone w pierwszym i trzecim tygodniu każdego miesiąca w soboty. W okolicach miejscowych centrum handlowych. REKLAMA W TELEWIZJI W parzyste miesiące roku. REKLAMA W REGIONALNEJ GAZECIE Ogłoszenie o otwarciu sklepu

 projekt ulotki

KOSZTORYS POMIESZCZENIE: 170 m - 3 000 zł WYPOSAŻENIE SKLEPOWE (MEBLE I SPRZĘTY): Regały – 2 500 zł Stojaki – 300 zł Kasy fiskalne – 2200 zł SPRZĘTY I MEBLE BIUROWE: Komputery – 5 000 zł Meble biurowe Vox – 5 000 zł PENSJE DLA PRACOWNIKÓW: Sprzedawcy – 2 600 zł brutto Kierownicy – 2 000 zł brutto REKLAMA: Ulotki – 110 zł KOSZTY PRACOWNICZE PODATKI KOSZTY REMONTU POMIESZCZENIA.

SUMA WSZYSTKICH WYDATKÓW: ( kwota nie obejmuje podatków CIT, kosztów pracowniczych, a także kosztów remontu pomieszczenia) TO W PRZYBLIŻENIU: 22 710 zł

ŚRODKI: WKŁAD WŁASNY : OKOŁO 10 000 ZŁ KRYDYT GOTÓWKOWY: 13 000 ZŁ (MAX POŻYCZKA Z MIN RATĄ NAWET DO 20 000 ZŁ POŻYCZKA Z OPROCENTOWANIEM 6,99 % POŻYCZKA Z PROWIZJA 0%)

ANALIZA SWOT Na powodzenie działalności firmy. S – prestiżowy asortyment, miła i fachowa obsługa, promocje, ceny dogodne dla wszystkich W – nasze sprzęty mogą wydawać ,niektórym klientom, się za drogie. O – sprzęty sprzedawane w naszym sklepie są wręcz niezbędne do funkcjonowania każdego człowieka. T – konkurencja , na początku niskie zyski.

SZANSE NA POWODZENIE: Spore. Ludzie używają naszych sprzętów, asortymentu oferowanego w naszym sklepie w czynnościach wykonywanych codziennie. Ceny są odpowiednie dla każdego. Są produkty droższe wykonane z droższych materiałów, jak również tańsze ,które także prezentują wysokie standardy. Miła obsługa, staranna reklama i bardzo dobra lokalizacja sklepu również mają wpływ na ,prawdopodobne ,powodzenie działalności sklepu.

PREZENTACJE WYKONALI UCZNIOWIE KLASY III E W RAMACH PROJEKTU EDUKACYJNEGO „MAŁA FIRMA TO TAKIE PROSTE’’ AGNIESZKA BAGIŃSKA KAROLINA GRABOWSKA ALEKSANDER GÓRSKI PAWEŁ GOSS STYCZEŃ 2010