Zespół Szkół im. Św. Jadwigi Królowej w Klimontowie, Polska Yunus Emre Primary School, Bursa, Turkey.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Program eTwinning to łączenie i współpraca bliźniaczych szkół w Europie za pomocą mediów elektronicznych i promowanie szkolenia nauczycieli.
Advertisements

I spy with my little eyes
- Mobilność szkolnej kadry edukacyjnej Program
w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Sokółce
Rozwijanie Przyszłych Polskich Liderów Innowacji Wojciech Gawlik
Dlaczego 6-latek do szkoły TAK?!
Sieci Lifelong Learning Pomysł na …? Anna Atłas Gdańsk,
Młodzieżowa przedsiębiorczość
ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. HENRYKA SIENKIEWICZA W GRABOWCU
Publiczne Gimnazjum Nr 2 im. F. D. Kniaźnina w Puławach
Szkoła Podstawowa w Restarzewie
Nasza szkoła bierze udział w projekcie,,Wespół w zespół z Matematyką bez Granic' realizowanym przez Polskie Towarzystwo Matematyczne w okresie od r.
MIĘDZYNARODOWY PROCES DYDAKTYCZNY CZYNNIKIEM WZROSTU KOMPETENCJI ZAWODOWYCH NAUCZYCIELA.
MATHEMATICS WITHOUT BORDERS - MATHEMATICS IN DIFFERENT AREAS OF OUR LIFE MATEMATYKA BEZ GRANIC – MATEMATYKA W RÓŻNYCH DZIEDZINACH NASZEGO ŻYCIA ETWINNING.
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego dr Anna Białek-Jaworska, WNE UW, PTM, 16 grudnia 2011.
Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika w Tarnobrzegu Per aspera ad astra - Przez trudy do gwiazd (Wszechstronnie, twórczo, przyjaźnie ku przyszłości.
Sprawozdanie z projektu edukacyjnego
WYRÓWNYWAWNIE SZANS EDUKACYJNYCH. E-akademia przyszłości Projekt realizowany w naszej szkole przez 3 lata – od 1 września 2010r. do nadal, współfinansowany.
Zespół Placówek Oświatowych Publiczna Szkoła Podstawowa im. Stefana Żeromskiego i Przedszkole w Kurozwękach.
Liceum w Psarach przepustką do sukcesu Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Sprawozdanie z projektu edukacyjnego
Leca da Palmeira jest jednym z sołectw miejscowości Matosinhos leżącej na dystrykcie Porto, w regionie Północ, w podregionie Brande Porto w Portugalii.
Praktyka obejmowała przeprowadzenie 48 sesji z programu Klucz do uczenia się. Podczas praktyk realizowałam z dziećmi zajęcia z modułów: Gry Rozwijające.
MŁODZI TWORZĄ SZTUKĘ Projekt miał na celu: Aktywizację, rozwijanie warsztatu plastycznego oraz pogłębianie wiedzy z zakresu historii i teorii sztuki wśród.
We wszystkich przedsięwzięciach technologia informacyjna i komunikacyjna stanowiły ważne źródło informacji oraz narzędzie pracy. Komputer wykorzystywany.
TIMELINE PRELOADER YEAR 2012 SUMMER SPRING WINTER AUTUMN Go ahead and replace it with your own text. This is an example text. AUTUMN.
doświadczenia drogą do wiedzy"
FRSE Prezentacja na temat współpracy europejskiej ZS nr 1 w Tychach.
Rok z Kodeksem 2.0 – plusy i minusy
Cele konkursu: Rozwijanie wszechstronnych zainteresowań uczniów;
PROGRAM COMENIUS.
Mam 6 lat chcę poznawać świat…
compulsory full-time education
ERASMUS+ unijny program w dziedzinie kształcenia, szkoleń, młodzieży i sportu
O MÓWIENIE WYNIKÓW ANKIETY EWALUACYJNEJ PRZEPROWADZONEJ WŚRÓD UCZESTNIKÓW PROJEKTU „E CHA E UROPY ” ORAZ OSÓB ZAINTERESOWANYCH DZIAŁANIAMI PROJEKTOWYMI.
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Piwodzie z Filią w Cetuli
Wykonanie dowolnego zadania wg tematyki wybranej przez szkołę, dotyczącej kwestii bezpiecznej szkoły lub bezpieczeństwa uczniów. 14 IX 2012r. w naszej.
Zasady pisania listu nieformalnego
NASZA SZKOŁA W PROJEKCIE „MŁODZI-KREATYWNI”
ERASMUS+ V A S E PRIMARY SCHOOL NUMBER 6 OLSZTYN POLAND SZACUNEK UCZCIWOŚĆ ODPOWIEDZIALNOŚĆ.
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ.
Primary School number 8 name of 1 Warszawskiej Dywizji Piechoty Tadeusza Kościuszki Dominika ROJEK Class V A.
 Primary School no 17  John Paul II, Chorzow, Poland  Made by Monika Winkler`s Project Group.
DYREKTORZY SZKÓŁ W eTWINNING Warszawa, 18 XI 2011.
Innowacja pedagogiczna „Moja przygoda z fletem” -podsumowanie
Comenius w Zespole Szkół w Siedlcu W ramach programu „Uczenie się przez całe życie” Prezentację przygotowała Jowita Kalitka Siedlec 2014.
W naszej szkole każdy uczeń mający trudności w nauce bądź pragnący bardziej pobudzić i rozwinąć swoje zainteresowania znajdzie coś dla siebie. Nauka przy.
Presentation Title Brains at school – knowledge is power! Mózgi w szkole – wiedza jest potęgą!
Zmienia życie. Otwiera umysły. Struktura i możliwości programu ERASMUS+ Kształcenie i szkolenia zawodowe ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 3 „Mechanik”
„Zdrowie, aktywność i integracja międzypokoleniowa”
WITAMY !!! Szkoła Podstawowa Nr 15 im. Armii Krajowej w Elblągu MISTRZ uczeń klasy I.
Działania: Działania: Cykl zajęć edukacyjnych związanych z środowiskiem leśnym, prowadzonych w ciągu całego roku szkolnego 2014/2015 w wszystkich grupach.
Mobilność kadry I Liceum Ogólnokształcącego im. Tadeusza Kościuszki we Włodawie.
PROJEKTY UNIJNE W ZESPOLE SZKÓŁ W GÓRZE
7 Nawyków – mapa wdrożenia
Rodzaj innowacji: innowacja pedagogiczna Czas realizacji: roczny cykl listopad 2015 –listopad 2016 Zakres innowacji – uczniowie szkoły podstawowej 2.
Czym jest PAP? Projekt porusza kwestię partycypacji obywatelskiej młodych ludzi w mieście Poznań. Głównymi tematami projektu będzie zaangażowanie w politykę.
doświadczenia drogą do wiedzy"
Zespół Szkół w Piaskach.
COMENIUS Fotografia i kinematografia
EKONOMIA NA CO DZIEŃ czyli decyduj o sobie
MERCURE WROCŁAW CENTRUM RECEPCJONISTA/KA
Staże europejskie drogą do sukcesu
„Szkoły Aktywne w Społeczności” SAS
EFEKTY PROJEKTU „Kompetencje zawodowe kluczem do sukcesu na europejskim rynku pracy”
„HOTELARZE Z WODZICZKI – EUROPEJSKI RYNEK PRACY NA WAS CZEKA”
w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wincentego Witosa
Szkoła Podstawowa nr 1 Twórcze umysły im. Wojska Polskiego w Żywcu
Projekt ,,Różnorodność nas uskrzydla”
Zapis prezentacji:

Zespół Szkół im. Św. Jadwigi Królowej w Klimontowie, Polska Yunus Emre Primary School, Bursa, Turkey

W projekcie wzięły udział dzieci ze szkoły podstawowej w Bursie, w Turcji oraz uczniowie z klas I – VI szkoły podstawowej w Zespole Szkół w Klimontowie. Przedsięwzięcie obejmowało działania dzieci i młodzieży tematycznie związane z zimową porą roku, ale prezentujące różne dziedziny życia, nauki i sztuki. Celem obu grup z Polski i Turcji było nie tylko przedstawienie cech pogodowych tej pory roku, ale przede wszystkim zaprezentowanie bogatej kultury i sztuki mieszkańców Polski i Turcji.

Zespół Szkół im. Św. Jadwigi Królowej w Klimontowie

Uczniowie z Zespołu Szkół w Klimontowie podczas uroczystości szkolnych o zasięgu międzynarodowym

Yunus Emre Primary School, Bursa, Turkey

Po przedstawieniu się uczestników projektu, wzajemnym zaprezentowaniu szkół, miejscowości i regionów przystąpiono do rozróżniania kolorów zimy. Uczniowie odbyli prawdziwą i wirtualną podróż po różnych dziedzinach nauki, kultury i sztuki. Wykonali szereg zadań, pozwalających zgłębić główną myśl projektu. Pracowali w grupach wokół tematów:

My best wishes to you and all the women, young ladies and girls in your school on the 8th of March Its cold at the moment but SPRING is coming And brightness, sunshine and good mood follow it. I wish you to feel spring in your hearts all the year round! Students from Poland

Stosowane metody pracy, innowacyjne podejście do nauczania sprawiły, że dzieci bardzo aktywnie uczestniczyły w realizowanym projekcie. Zima stała się inspiracją dla wielu pomysłów i podejmowanych działań. Uczniowie rozwijali swoje zainteresowania w różnych dziedzinach. Zdobywali nie tylko wiedzę, ale również nowe umiejętności. Cieszyli się z osiąganych drobnych sukcesów i smucili niepowodzeniami.

Przyjazna atmosfera pracy sprawiła, że młodzi ludzie chętnie uczestniczyli również w dodatkowych zajęciach przeznaczonych na realizację projektu. Młodsi uczniowie z klas I-III szkoły podstawowej z nieskrywaną przyjemnością brali udział w prowadzonych przez starszych kolegów i koleżanki konkursach, zabawach, zgadywankach, grach językowych i kulturowych. Dzięki temu młodsi wiele się nauczyli, a starsi zdobyli doświadczenie i motywację do dalszej pracy.

Realizując projekt COLOURS of WINTER uczniowie: - rozwinęli swoje zainteresowanie w dziedzinie nauki, kultury i sztuki, - doskonalili umiejętności językowe, - rozwinęli kompetencje w zakresie wykorzystania narzędzi ICT, - pogłębili wiedzę o krajach partnerskich, -wzbogacili swoje doświadczenie, dotyczące współpracy międzynarodowej, - uczyli się tolerancji i poszanowania odmienności.