Raport o stanie Gminy Żarów maj/ czerwiec 2012. Uczniowie klas IV-VI Szkoły Podstawowej im. Astrid Lindgren w Zastrużu: Nicole Dąbrowa, Joanna Górska,

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
STRATEGIA ROZWOJU GOSPODARCZEGO MIASTA PABIANICE
Advertisements

Odświeżamy nasze miasta. TOB3CIT (Tobacco Free Cities) Białogard, 23 maja 2012.
Makieta naszej wspólnoty
18 lat Gminy Łęczyca- wywiad z Panem Krzysztofem Królakiem
Z przeprowadzenia projektu edukacyjnego
EDUKACJA SKUTECZNA, PRZYJAZNA I NOWOCZESNA Ministerstwo Edukacji Narodowej EDUKACJA SKUTECZNA PRZYJAZNA I NOWOCZESNA Przykłady dobrej praktyki Opracował:
E-Akademia Przyszłości LOKALNE ZESPOŁY PROJEKTOWE Projekt Edukacyjny rok szkolny 2011/2012.
„Czy jest nam potrzebny ogólnodostępny plac zabaw?”
Gimnazjum im. Dr. Maksymiliana Krybusa w Książu Wielkopolskim
Ankieta ma na celu badanie opinii publicznej Gminy Nasielsk. W ankiecie wzięło udział 500 osób. 100 mieszkańców miasta Nasielsk i 400 mieszkańców wsi.
P ROGRAM J EŻDŻĘ Z GŁOWĄ W PG 1 W N OWEJ S OLI ANALIZA WYNIKÓW Autorzy klasa 1 b grupa 2 Domin Artur, Dziemidok Dominik, Hrebeniuk Daria, Janiszewska Agnieszka.
fragmenty wywiadu przeprowadzonego w marcu 2010 roku z mieszkańcami miasta.
20 lat szkolnictwa Gmina Zespół Szkół Publicznych im. Marii Curie- Skłodowskiej w Skarżyku - Kamiennej.
Łączy nas Sopot. Łączą nas jego mieszkańcy.
Ocena atrakcyjności turystycznej Miasta i Gminy Prabuty
Debata pod Honorowym Patronatem Starosty Puławskiego Sławomira Kamińskiego Puławy 3 grudnia 2009 r.
Projekt edukacyjny Postawy proekologiczne uczennic Ośrodka oraz mieszkańców społeczności lokalnej.
Ankieta została przeprowadzona z mieszkańcami Gminy Nadarzyn w ramach Młodzieżowej Akcji Obywatelskiej- 20 lat wspólnie. Pytania na które odpowiadali ankietowani:
,,Miasteczko moje, nadłączne, nadrzeczne”
Zagospodarowanie przestrzenne (nowe osiedla, odnowienie istniejących osiedli, zagospodarowanie przestrzeni wokół nich- skwery, parki, ulice ścieżki.
Ocena warunków życia i jakości usług publicznych
Pochwal się swoim pomysłem - prezentacja pomysłów uczestników projektu Lokalni liderzy aktywizacji zawodowej gminy Malczyce i Miękinia Program Operacyjny.
Szkoła Podstawowa im. Królowej Jadwigi w Sierczy
WYNIKI ANONIMOWEJ ANKIETY
Gmina Grodzisk Maz. w liczbach
Jak wykorzystać możliwości, które daje nam członkostwo w Unii Europejskiej, w naszej gminie.
Gmina Prószków Województwo opolskie
Ostatnie 20 lat Samorządu Gminnego w Kunicach
Gmina Gozdowo została powołana do życia uchwałą Wojewódzkiej Rady Narodowej w Warszawie z dnia 1 grudnia 1972r. Gmina Gozdowo położona jest w południowej.
Partycypacja w tworzeniu i wdrażaniu Strategii Rozwoju Edukacji Elementarnej w Gminie Głuchów.
WYNIKI ANKIETY PRZEPROWADZONEJ WSRÓD MIESZKAŃCÓW GMINY KRASNE W DNIU 19 MARCA.
1 Projekt ROZÚZLENIE. 2 ANKIETA  dla poprawy współpracy między młodzieżą i samorządem lokalnym (miastem, gminą),  koncentrująca się na poznaniu preferowanych.
KIERUNKI ROZWOJU WSI OLSZYNA DOLNA LISTOPAD 2014r.
"Usługi publiczne jako istotny czynnik rozwoju lokalnego w gminach Aglomeracji Wałbrzyskiej” System pomiaru jakości usług publicznych dla Aglomeracji Wałbrzyskiej.
Gmina Grodzisk Maz. w liczbach Gmina Grodzisk Mazowiecki zajmuje powierzchnię 107 km2. W jej skład wchodzą: miasto Grodzisk Mazowiecki (1 319 ha) oraz.
20 lat minęło … Gmina Prabuty /Obrzynowo i okolice/ Szkoła Podstawowa w Obrzynowie.
Szkoła Podstawowa nr 1 w Siemiatyczach
„20 lat wspólnie Gmina Lipnica Murowana” Zespół Szkół Publiczne Gimnazjum im. Ks. Stanisława Wiśniowskiego w Lipnicy Murowanej.
Wyniki ankiet przeprowadzonych pośród mieszkańców Józefowa dotyczących zagospodarowania przestrzeni publicznej.
Gimnazjum numer 5 w Jarocinie W ciągu ostatnich dwudziestu lat w naszym mieście zmieniło się bardzo dużo rzeczy. Żyje nam się coraz lepiej a ogromny.
Wyniki ankiet przeprowadzonych wśród osób różnej społeczności.
Wykonały: Karolina Filipczak Aleksandra Cieślak. miała na celu określenie oczekiwań uczestników spaceru odnośnie wyglądu naszego parku. Wyrazili swoje.
Zespół szkół nr 5 w Jarocinie
Zmieniamy naszą okolicę!. XXI Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży Konkurs organizowany przez: Kancelarię Sejmu w porozumieniu z Fundacją Centrum Edukacji Obywatelskiej,
Zespół Szkół im. Narodów Zjednoczonej Europy w Polkowicach 20 lat wspólnie Samorząd lokalny w Polkowicach.
Publiczne Gimnazjum im. Jana Pawła II w Wińsku
LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA „CHATA KOCIEWIA” 2015 R. Wyniki badania ankietowego mieszkańców obszaru LGD „Chata Kociewia” Diagnoza stanu obecnego.
Strategia Rozwoju Gminy Chrzanów na lata WYNIKI BADANIA ANKIETOWEGO WŚRÓD MIESZKAŃCÓW.
W ramach projektu „ Jak wpływać na gminę” Przylesie, r. Autorzy: Uczniowie PZSP w Przylesiu.
Gimnazjum nr 2 w Turku Zmiany w ostatnim dwudziestoleciu w naszej gminie w oczach naszych i zastępcy burmistrza pana Mękarskiego. Samorząd gminny: Miasto.
Projekt Budżetu na 2016 rok Gminy Wiązowna
EKO-turystyczne wybrzeże – rozwój sieci miast i gmin morskich przez edukację ekologiczną RAPORT Z ANKIET PO BADANIACH PRZEPROWADZONYCH W RAMACH.
„20 lat wspólnie” Gmina Świdnica. Nasza szkoła: Gimnazjum w Witoszowie Dolnym.
Małopolski Konwent Regionalny Kongresu Osób z Niepełnosprawnościami Kraków, 3 czerwca 2016.
Lider Projektu: 2 Partner projektu: Projekt „SZKOŁA SUKCESU” współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego Beneficjent:
WYNIKI BADANIA PROBLEMÓW I POTRZEB MIESZKAŃCÓW BĘBŁA przeprowadzonego w ramach projektu „SAMORZĄD Z INICJATYWĄ” Bębło, 22 Maja 2012r. Małgorzata Głuszak.
PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM. JANA PAWŁA II W BIELINIE P OSIĄGNIĘCIA UCZNIÓW W I SEMESTRZE 2015/2016r.
Nowa Ruda, rok Nasza Gmina i jej problemy autorzy: Mikołaj Grodoń, Krzysztof Drozdowski i Piotr Kumór.
INFORMACJA o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Kartuzy, w roku szkolnym 2015/2016 w tym o wynikach sprawdzianów i egzaminów w szkołach, których.
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Jedlicze na lata
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Iwonicz-Zdrój na lata
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Besko na lata
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Korczyna na lata
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Chorkówka na lata
PROJEKT BUDŻETU GMINY STRZELCE OPOLSKIE NA 2019 ROK
Budżet obywatelski Gmina Janów Lubelski.
LOSY ABSOLWENTÓW GIMNAZJUM
PROGRAM WSPÓŁPRACY Z ORGANIZACJAMI POZARZĄDOWYMI
Strategia rozwoju gminy Nieporęt
Zapis prezentacji:

Raport o stanie Gminy Żarów maj/ czerwiec 2012

Uczniowie klas IV-VI Szkoły Podstawowej im. Astrid Lindgren w Zastrużu: Nicole Dąbrowa, Joanna Górska, Paulina Jóźwiak, Dawid Łodej, Aleksandra Madej, Amelia Marczak, Wiktor Petryszyn, Christian Suck, Kamil Wąsowski, Marek Wojak, Kinga Dukiewicz, Paweł Mielniczek, Klaudia Banasik, Dawid Spisak, Krystian Szywała, Konrad Marcjan, Adrian Wiącek, Kamil Wojak, Martyna Witkowska Autorzy raportu

PODZIĘKOWANIA Składamy serdeczne podziękowania mieszkańcom Gminy Żarów, którzy zgodzili się wypełnić ankiety. Doceniamy, że podzielili się z nami własnymi spostrzeżeniami i refleksjami. Gorąco dziękujemy również władzom Gminy, z panem burmistrzem Leszkiem Michalakiem na czele, za umożliwienie nam wizyty w Urzędzie Miasta, a także za konstruktywną rozmowę na temat sytuacji w Gminie.

Na przełomie maja i czerwca 2012 roku przeprowadziliśmy badanie ankietowe wśród wybranej grupy mieszkańców Zastruża, Krukowa, Mielęcina, Pyszczyna, Łażan i Żarowa (łącznie 50 osób).

Osoby ankietowane miały ocenić, w jakim stopniu ich zdaniem Gmina wywiązuje się z następujących zadań:

stan dróg, zapewnienie edukacji przedszkolnej (przedszkola, miejsca opieki nad dziećmi, place zabaw), organizacja pracy szkoły (plan lekcji, dowozy, zajęcia pozalekcyjne)- dotyczy szkoły gminnej, stworzenie możliwości spędzania czasu wolnego (oferta ośrodka kultury, biblioteka, kluby, świetlice młodzieżowe, ośrodki sportowe i rekreacyjne), dbałość o tereny zielone (skwery, parki, ukwiecenie terenu gminy), działalność na rzecz ochrony środowiska (gospodarka odpadami, wywóz i segregacja śmieci),

bezpieczeństwo mieszkańców (praca służb mundurowych, oświetlenie, chodniki), lokalna komunikacja (stan dróg, autobusy, stan przystanków), Inne.

Wyniki ankiety ilustruje poniższa tabela zadaniaBARDZO DOBRZE DOBRZEŚREDNIOŹLEBARDZO ŹLE Stan dróg Zapewnienie edukacji przedszkolnej Organizacja pracy szkoły (gminnej) Stworzenie możliwości spędzania czasu wolnego

zadaniaBARDZO DOBRZE DOBRZEŚREDNIOŹLEBARDZO ŹLE Dbałość o tereny zielone Działalność na rzecz ochrony środowiska Bezpieczeństwo mieszkańców Lokalna komunikacja

Wnioski z ankiet Osoby ankietowane w większości dobrze lub średnio oceniają zapewnienie edukacji przedszkolnej, organizację pracy szkół gminnych, stworzenie możliwości spędzania czasu wolnego, dbałość o tereny zielone, działalność na rzecz ochrony środowiska. Są to niewątpliwie mocne strony gminy.

Można również zauważyć, że większość z ankietowanych średnio lub źle ocenia stan dróg gminnych oraz lokalną komunikację.