J. Krzesiński & L. Żukowski & P. Zejer Typ: System Informacji Turystycznej Produkt (output): Centrum Informacji Turystycznej Wskaźniki: uruchomienie wielojęzycznej bazy danych o zasobach turystycznych zawierających min. 500 rekordów dostępnych (baza dostępna przez Internet) dostęp do informacji o 70% hoteli, 60% gosp. agroturystycznych, 90% muzeów, restauracji itp. funkcjonujących w regionie opracowanie i edycja przewodnika wraz z mapą po obszarze objętym projektem Cel projektu: Wsparcie rozwoju turystyki na obszarze przygranicznym/euroregionu/działania projektu Wskaźniki: odwołań do bazy danych w ciągu roku po uruchomieniu bazy danych Przyrost o 15% rekordów dot. oferty turystycznej 90% rekordów jest zaktualizowana rok po zakończeniu projektu
J. Krzesiński & L. Żukowski & P. Zejer Typ: Opracowanie trasy rowerowej 2 Produkt (output): Mapa transgranicznej trasy rowerowej. Wskaźniki: Wydanie mapy transgranicznej trasy rowerowej w 1000 egzemplarzy w polskiej i niemieckiej wersji językowej, Dystrybucja mapy poprzez 25 punktów informacji turystycznej, Zamieszczenie mapy w Internecie, Cel projektu: Aktywizacja transgranicznego ruchu turystycznego w regionie. Wskaźniki: Zorganizowanie wraz z partnerem zagranicznym dwóch imprez masowych (rajdów), 1000 przekroczeń granicy miesięcznie przez rowerzystów w okresie czerwiec-sierpień, wzrost o 20% liczby osób korzystających z trasy,
J. Krzesiński & L. Żukowski & P. Zejer Typ: Oznakowanie szlaku turystycznego 3 Produkt (output): Oznakowanie szlaku turystycznego do pomników przyrody w gminie X Wskaźniki: 30 tablic informacyjnych - w 2 wersjach językowych 10 tablic przystankowych w 2 wersjach językowych 40 drogowskazów - w 2 wersjach językowych sztuk ulotki - w 2 wersjach językowych 10 stojaków na rowery Cel projektu: Wspieranie rozwoju turystyki w gminie X Wskaźniki: 30% przyrost odwiedzających szlak turystyczny przyrost o 3% liczby turystów w gminie
J. Krzesiński & L. Żukowski & P. Zejer Typ: Targi turystyczne Produkt (output): Targi turystyczne Euroregion dziś i jutro Wskaźniki: 3 rodzaje wydawnictw związanych z targami, ogółem 1500 egz. 50 wystawców (firm, instytucji - 30 z Polski, 20 z kraju sąsiada) ok.1000 odwiedzających Cel projektu: Rozwój współpracy transgranicznej w zakresie turystyki w Euroregionie Wskaźniki: 5 porozumień pomiędzy biurami turystycznymi w zakresie np. wymiany ofert 2 transgraniczne projekty z zakresu turystyki w ER przyrost o 5% liczby firm zainteresowanych kolejną edycją targów