J. Krzesiński & L. Żukowski & P. Zejer Typ: System Informacji Turystycznej Produkt (output): Centrum Informacji Turystycznej Wskaźniki: uruchomienie wielojęzycznej.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Lubuska Regionalna Organizacja Turystyczna LOTur
Advertisements

Wrocław. Środki na przedsiębiorczość MŚP EFRREFS RPOPO KL Środki na wsparcie już funkcjonujących przedsiębiorstw Środki na założenie przedsiębiorstwa.
Tak było kiedyś.... ŚLĄSKA PODRÓŻ W CZASIE Szlakiem Zabytków Techniki spod Silesia City Center.
* W tym środki finansowe pozyskane z zewnętrznych źródeł
AGROTURYSTYKA: ELASTYCZNY I BEZPIECZNY MODEL ZATRUDNIANIA
Warsztat transgraniczny - wspólne projekty Konferencja 10 grudnia 2012.
Śląski System Informacji Turystycznej
GMINA DRAWSKO - położenie - półn. – zachod. część Województwa Wielkopolskiego - powierzchnia – 163 km2 - ludność – ponad mieszkańców - 12 wsi sołeckich.
Waldemar Miśko – Przewodniczący Zarządu
Magdalena Dul Winnice jako specyficzny produkt turystyczny Polski - metody promocji   PRACA DYPLOMOWA MAGISTERSKA Promotor: Prof. nadzw. dr hab. inż.
Program Zielona Inicjatywa Gospodarcza projekty: "Zielona Inicjatywa Gospodarcza. Partnerstwo na rzecz efektywności ekologicznej sektora małych i mikroprzedsiębiorstw.
Puszcza Biała jako produkt ekoturystyczny
Program Operacyjny Rozwój Polski Wschodniej Działanie V
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego – inwestujemy w waszą przyszłość W a r s z t a t y Złożenie wniosku w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej.
Lokalna Organizacja Turystyczna „Kraina Lessowych Wąwozów”
Warsztat transgraniczny - wspólne projekty Konferencja 10 grudnia 2012.
Komunikacja i Turystyka
TURYSTYKA. Program spotkania Przedmioty wsparcia, możliwości uzyskania dofinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach PIW INTERREG IIIA.
Wiślana Trasa Rowerowa w Województwie Pomorskim
J. Krzesiński & L. Żukowski & P. Zejer Co trzeba określić? Cel projektuCel projektu – czemu projekt na służyć? Co chcemy osiągnąć dzięki rezultatom projektu?
J. Krzesiński & L. Żukowski & P. Zejer Typ: Warsztaty edukacyjne Produkt (output): Cykl szkoleń połączonych z warsztatami pt. Dobra praktyka w przygotowaniu.
J. Krzesiński & L. Żukowski & P. Zejer Typ: Festiwal filmowy Produkt (output): I Międzynarodowy Festiwal Amatorskich Filmów Pogranicza Wskaźniki: Prezentacja.
J. Krzesiński & L. Żukowski & P. Zejer Typ: Transgraniczny informator gospodarczy Produkt (output): Katalog gospodarczy- Oferty handlowe MŚP w Euroregionie.
mgr Magdalena Czichon pod kierunkiem dr inż. Katarzyny Karbowiak
Program Operacyjny Współpracy Transgranicznej Republika Czeska – Rzeczpospolita Polska Możliwości realizacji projektu w ramach dziedziny wsparcia.
Technik Obsługi Turystycznej
Wrzesień 2006 r. kwiecień 2006.
Wydział Rozwoju i Promocji Miasta Urząd Miasta Bolesławiec Informacja o wykonaniu budżetu za 2012 r.
Działalność Tarnowskiego Centrum Informacji w 2006 roku oraz w I połowie 2007 roku Marcin Pałach, Tarnów
-Rok założenia – Lokalizacja – w centrum miasta, naprzeciwko Domu Rodzinnego Jana Pawła II, w budynku Muzeum Miejskiego - Godziny pracy: w sezonie.
Konferencja inaugurująca projekt TURYSTYKA BEZ BARIER. PROFESJONALIZACJA KADR BRANŻY TURYSTYCZNEJ W WOJEWÓDZTWIE OPOLSKIM – Lider.
FUNDACJA „Kraina Podgrzybka”
Kreowanie nowych trendów – turystyka dziedzictwa
Konferencja Jeziora między Brdą a Wdą – człowiek i środowisko Charzykowy, 24 maja 2013r.
Bartłomiej Kamiński Witold Czyż Wydział Promocji i Współpracy Międzynarodowej Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego.
LIDER Małopolskie Towarzystwo Doradcze – Stowarzyszenie Konsultantów na Rzecz Rozwoju Lokalnego i Przedsiębiorczości Społecznej PARTNER MERYTORYCZNY I.
WROCŁAW, 27 MAJA 2010 PRODUKT TURYSTYCZNY, CZYLI JAK WĘDROWAĆ KOŁO WROCŁAWIA.
Wybrane działania w zakresie promocji transportu rowerowego w Gdańsku na przykładzie projektu CIVITAS MIMOSA.
Gospodarka Powiatu Sieradzkiego. Firmy ogółem zarejestrowane w rejestrze Źródło: Bank Danych Lokalnych GUS.
POWSTANIE FUNDACJI – zebranie 27 Fundatorów: przedstawicieli organizacji pozarządowych, samorządów i przedsiębiorców – rejestracja.
(wersja polsko-angielska ) Cennik : szt z ł /szt. netto szt z ł /szt. netto szt z ł /szt. netto.
Bogusław Waksmundzki.
TATRY ZAPRASZAJĄ! Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Programu Współpracy.
Podsumowanie działań w roku 2013
Małe projekty Szkolenie beneficjentów 28 marca 2014 r. Zakres realizacji Małych projektów.
1 Priorytet 2 Rozwój społeczności lokalnej na obszarze pogranicza INTERREG IIIA Czechy – Polska.
Program Inicjatywy Wspólnotowej INTERREG III A Czechy - Polska Przykłady dobrych projektów Bielsko – Biała, 10 marca 2006.
There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product Historia tworzenia Szlaku Jana III Sobieskiego jako transgranicznego.
Promocja marki Szlaku Jana III Sobieskiego
Transgraniczny projekt partnerski
– budowa infrastruktury na szlaku Łyny
Stowarzyszenie LGD Gmin Dobrzyńskich Region Południe.
Konferencja podsumowująca realizację projektu I Światowy Zjazd Orawian retrospektywa.
„E-usługi dla mieszkańców powiatu mińskiego”
  Platforma promocji i wymiany informacji Via-gustica ("Droga smaku")" - promocja turystyczna terenów wiejskich wzdłuż polsko – niemieckiej granicy” Dr.
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich Europa inwestująca w obszary wiejskie Projekt pn.: „Funkcjonowanie Lokalnej Grupy Działania,
INFOTUR INFOTUR system promocji atrakcji turystycznych Powiatu Limanowskiego i Dolnego Kubina Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego.
PROW 2007 – 2013 PODSUMOWANIE w LGD „Qwsi”. Nabory ogłoszone przez LGD „Qwsi”  Stowarzyszenie LGD „Qwsi” w okresie programowania 2007 – 2013 ogłosiło.
Plan rozwoju sieci dróg rowerowych w Powiecie Bieruńsko-Lędzińskim Opracowanie: Bernard Bednorz Starosta Bieruńsko-Lędziński Konsultacje społeczne z mieszkańcami.
Przedstawicielstwo CzechTourism Warszawa
Michał Brzeszkiewicz Departament Nowych Technologii Polska Organizacja Turystyczna Nowe technologie w Informacji Turystycznej.
OCZEKIWANIA I MOŻLIWOŚCI WSPÓŁPRACY POMIĘDZY BRANŻĄ TURYSTYCZNĄ I POT W ZAKRESIE PROMOCJI NA WYBRANYCH RYNKACH Warszawa
P RZEDSIĘBIORCZOŚĆ W KONTEKŚCIE WSPÓŁPRACY TRANSGRANICZNEJ - TERAŹNIEJSZOŚĆ I PRZYSZŁOŚĆ P RZEDSIĘBIORCZOŚĆ W KONTEKŚCIE WSPÓŁPRACY TRANSGRANICZNEJ - TERAŹNIEJSZOŚĆ.
Zasady dofinansowania projektów w ramach osi priorytetowej 2 Zachowanie i racjonalne użytkowanie środowiska ze szczególnym uwzględnieniem działania 2.6.
Fundusz Wsparcia Inicjatyw Lokalnych, Międzyregionalnych i Transgranicznych w Euroregionie Niemen Szkolenie dla beneficjentów w zakresie promocji i informacji.
udział w międzynarodowych targach przygotowanie plansz, prezentacji, które umożliwią szybkie i efektowne zaprezentowanie miasta.
Oznakowanie szlaków turystycznych. SYSTEM OZNAKOWANIA PSK Oznakowanie wodne.
KOMPETENCJE I PERSPEKTYWY ZAWODOWE
Prezentację przygotowała Anna Wolniak z klasy 6a
Punkt informacyjny dla pracodawców - dziś
Zapis prezentacji:

J. Krzesiński & L. Żukowski & P. Zejer Typ: System Informacji Turystycznej Produkt (output): Centrum Informacji Turystycznej Wskaźniki: uruchomienie wielojęzycznej bazy danych o zasobach turystycznych zawierających min. 500 rekordów dostępnych (baza dostępna przez Internet) dostęp do informacji o 70% hoteli, 60% gosp. agroturystycznych, 90% muzeów, restauracji itp. funkcjonujących w regionie opracowanie i edycja przewodnika wraz z mapą po obszarze objętym projektem Cel projektu: Wsparcie rozwoju turystyki na obszarze przygranicznym/euroregionu/działania projektu Wskaźniki: odwołań do bazy danych w ciągu roku po uruchomieniu bazy danych Przyrost o 15% rekordów dot. oferty turystycznej 90% rekordów jest zaktualizowana rok po zakończeniu projektu

J. Krzesiński & L. Żukowski & P. Zejer Typ: Opracowanie trasy rowerowej 2 Produkt (output): Mapa transgranicznej trasy rowerowej. Wskaźniki: Wydanie mapy transgranicznej trasy rowerowej w 1000 egzemplarzy w polskiej i niemieckiej wersji językowej, Dystrybucja mapy poprzez 25 punktów informacji turystycznej, Zamieszczenie mapy w Internecie, Cel projektu: Aktywizacja transgranicznego ruchu turystycznego w regionie. Wskaźniki: Zorganizowanie wraz z partnerem zagranicznym dwóch imprez masowych (rajdów), 1000 przekroczeń granicy miesięcznie przez rowerzystów w okresie czerwiec-sierpień, wzrost o 20% liczby osób korzystających z trasy,

J. Krzesiński & L. Żukowski & P. Zejer Typ: Oznakowanie szlaku turystycznego 3 Produkt (output): Oznakowanie szlaku turystycznego do pomników przyrody w gminie X Wskaźniki: 30 tablic informacyjnych - w 2 wersjach językowych 10 tablic przystankowych w 2 wersjach językowych 40 drogowskazów - w 2 wersjach językowych sztuk ulotki - w 2 wersjach językowych 10 stojaków na rowery Cel projektu: Wspieranie rozwoju turystyki w gminie X Wskaźniki: 30% przyrost odwiedzających szlak turystyczny przyrost o 3% liczby turystów w gminie

J. Krzesiński & L. Żukowski & P. Zejer Typ: Targi turystyczne Produkt (output): Targi turystyczne Euroregion dziś i jutro Wskaźniki: 3 rodzaje wydawnictw związanych z targami, ogółem 1500 egz. 50 wystawców (firm, instytucji - 30 z Polski, 20 z kraju sąsiada) ok.1000 odwiedzających Cel projektu: Rozwój współpracy transgranicznej w zakresie turystyki w Euroregionie Wskaźniki: 5 porozumień pomiędzy biurami turystycznymi w zakresie np. wymiany ofert 2 transgraniczne projekty z zakresu turystyki w ER przyrost o 5% liczby firm zainteresowanych kolejną edycją targów