Reklama jest zjawiskiem ściśle związanym z gospodarką rynkową i stanowi jej integralną część.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Technologie informatyczne w doskonaleniu kwalifikacji zawodowych
Advertisements

Podstawowe pojęcia e-learningu
KONFERENCJA INFORMACYJNO – PROMOCYJNA BYĆ PRZEDSIĘBIORCZYM – NAUKA PRZEZ DZIAŁANIE INNOWACYJNY PROGRAM NAUCZANIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W SZKOŁACH PONADGIMNAZJALNYCH.
Komunikacja społeczna i media – mgr Katarzyna Paliwoda
INSTYTUT EKONOMICZNY największa jednostka organizacyjna na Wydziale Społeczno-Ekonomicznym INSTYTUT EKONOMICZNY największa.
PSYCHOLOGIA REKLAMY wykład 6
Analiza konkurencji: Przedsiębiorstwa powinny regularnie prowadzić analizę konkurencji, aby ustalić własne słabe i mocne strony w porównaniu z z najważniejszymi.
Uczelniane Biura Karier. Organizacja, promocja, współpraca.
Dla nas ważny jest TWÓJ potencjał…
Prezentacja specjalności FINANSE I RACHUNKOWOŚĆ PRZEDSIĘBIORSTW
INFORMAYZACJA PRZEDSIĘBIORSTW
PROMOCJA, czyli KOMUNIKACJA MARKETINGOWA (1)
Staże Ośrodka RENOWATOR.
STRATEGIE MARKETINGOWE FIRM
Katedra Marketingu Usług
Promocja destynacji turystycznej za granicą
TECHNIKUM HANDLOWE ZAPRASZAMY.
Promocja jako element marketingu mix
Poradnik Przedsiębiorcy Przy wchodzeniu na rynek pierwszym krokiem jest stworzenie nazwy i logo firmy które będzie ją najpierw wyróżniało a później promowało.
Gospodarka finansowa przedsiębiorstwa
Pierwszy portal społeczno ś ciowy dla nauczycieli i edukatorów.
ABC e-learningu.
Co to jest TIK?.
NA TLE PUBLIC RELATIONS
KIERUNEK: ZARZĄDZANIE Instytut Marketingu Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu SPECJALNOŚĆ: PUBLIC RELATIONS.
Time Promotion Jesteśmy tam gdzie docenia się piękno… Stawiamy na jako ść …
CREATIVE BRIEF. PYTANIA KIM? KIM? CZYM? CZYM?CO?
Internet w procesie komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem
OCENA KSZTAŁTUJĄCA ZESPÓŁ SZKÓŁ NR 94.
Prezentacja Agencji. Jesteś ambitny, pragniesz odnieść sukces, cenisz solidność i szanujesz swój czas Agencja Miami Design jest dla Ciebie Twoja Firma.
EDUKACJA ZAWODOWA W PRAKTYCE
Technik Ekonomista „Sztuka ekonomii polega na tym, by spoglądać nie tylko na bezpośrednie, ale i na odległe skutki danego działania czy programu; by śledzić.
Blended learning w naszej szkole WsteczWstecz NaprzódNaprzód Strona domowa WyjścieWyjście Przegląd projektu ITN – Społeczność Innowacyjnych Nauczycieli.
Technik Organizacji Reklamy
Mass media, publikatory
Strategia Promocji.
Droga jest łatwiejsza jeśli znasz jej cel
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH Nr 2 im Natalii Gąsiorowskiej w Łodzi
Technik Organizacji Reklamy
Akademia do Spraw Edukacji i Ustawicznego Rozwoju Nauczycieli Bawarii W imieniu Bawarskiego Ministerstwa Edukacji podejmuje i koordynuje wszystkie działania.
Prezentacja projektów realizowanych przez BIURO KARIER STUDENCKICH POLITECHNIKI ŚLĄSKIEJ Forum Pracodawców Automatyki, Elektroniki i Informatyki 2014 Gliwice,
WSPÓŁPRACA KANY Z WOJEWÓDZTWEM MAŁOPOLSKIM W DZIEDZINIE DOSKONALENIA NAUCZYCIELI Stanisława Klimczak Dyrektor Małopolskiego Ośrodka Szkoleniowego w Krakowie.
Instrumenty promocji (narzędzia promocji).
TECHNIK OBSŁUGI TURYSTYCZNEJ TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY
www. zsp1kluczbork.wodip.opole.pl
Strategia komunikacji to nic innego, jak przekonywanie kogoś – w zamyśle klienta/ów przy pomocy określonych metod do czegoś, np. do zakupu danej oferty.
Szanowni Państwo! Właśnie rozpoczęliście biznes i nie wiecie jak wypromować swoją firmę. Może Wasza firma ma już swoje miejsce na rynku, ale potrzebuje.
Technik Organizacji Reklamy
TECHNIK HANDLOWIEC.
Szkoły zawodowe na Bielanach
1 Analiza konkurencji: Badania prowadzone w celu poznania własnych słabych i mocnych stron w porównaniu z z najważniejszymi konkurentami, określenia sposobu.
Slajd nr 1 Strategiczne Zarządzanie Marketingowe Specjalność II stopnia.
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY
Specjalność INNOWACYJNY BINZES Katedra Informatyki Ekonomicznej Katedra Przedsiębiorczości i Zarządzania Innowacyjnego Katowice,
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0  W projekcie udział bierze 500 szkół z całej Polski  w województwie śląskim do projektu przystąpiło 35 szkół.
E-Learning. Co to jest e-learning? E-learning jest to metoda nauczania na odległość z wykorzystaniem technologii komputerowych i Internetu. Pozwala na.
 TECHNIK EKONOMISTA  TECHNIK LOGISTYK  TECHNIK OBSŁUGI TURYSTYCZNEJ  TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY...Zawsze szczytami chodzić nie będziesz, ale co zdobędziesz,
CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO W SOSNOWCU ul. Gen. Grota Roweckiego 64 OFERTA EDUKACYJNA W ROKU SZKOLNYM 2016/2017.
Reklama Czym jest?. Definicja reklamy Reklama jest współcześnie podstawową formą komunikowania się firmy z rynkiem, tj. przekazywania rynkowi informacji.
Open space 1 Open space Zespół: Piotr Jaworski, Bartłomiej Kołodziejski,Piotr Kopyra, Paweł Podgórski, Radosław Matrzak, Michał Pindor.
TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY Rysujemy, wymyślamy. Burzę mózgów w głowie mamy ;)
na rzecz cyfryzacji szkół
III. Wykorzystanie portalu
MÓJ ZAWÓD.
Metoda WebQuest.
Zespół szkół Ekonomiczno – Technicznych im. Cichociemnych w Gliwicach
Materiał opracowano w ramach projektu "Szkoła praktycznej ekonomii - młodzieżowe miniprzedsiębiorstwo" realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach.
kierownik specjalności:
MARKETING INTERNETOWY
Co to jest logistyka? Logistyka jest terminem opisuj ą cym wszelkie dzia ł ania zwi ą zane z : procesem planowania, organizowania, realizowania, kontrolowania.
Zapis prezentacji:

Reklama jest zjawiskiem ściśle związanym z gospodarką rynkową i stanowi jej integralną część.

Rynek reklamy w Polsce znajduje się wciąż w fazie rozwoju.

Pozostaje wiele miejsca do zagospodarowania w tej dziedzinie.

Nowopowstające firmy, jak również istniejące już na rynku, nastawiają się na zatrudnianie ludzi młodych

pozyskiwać klientów do współpracy z agencjami reklamowymi i mediami, definiować cele reklamy przedsiębiorstwa (klienta agencji reklamowej), dobierać metody prowadzenia badań rynkowych i reklamowych, weryfikować i interpretować wyniki tych badań,

dobierać środki i nośniki reklamy w zależności od celu (funkcji) reklamy oraz branży towarowej, stosować  różnorodne techniki reklamowe, sprzęt i materiały wykorzystywanych w reklamie, organizować działania promocyjne przedsiębiorstwa, wystawy

pełnoprofilowe specjalistyczne agencje reklamowe, działy marketingu i reklamy przedsiębiorstw produkcyjnych handlowych, biura ogłoszeń środków masowego przekazu,

działy promocji środków masowego przekazu, agencje scenariuszowe i studia graficzne, studia produkcyjne, agencje do spraw kontaktów z prasą i kształtowania opinii publicznej (public relations). .

TZN DABROWA GÓRNICZA

Metoda blended learning łączy formy tradycyjne, takie jak wykład, ćwiczenia oraz podręcznik z wykorzystaniem platformy elektronicznej dla przekazania dodatkowych materiałów, interakcji między uczniami a nauczycielem oraz dla realizacji pracy grupowej (współpraca uczniów w małych grupach)

Naukę w dowolnym czasie i miejscu Łatwy dostęp do materiałów dydaktycznych Możliwość szybkiego nadrobienia zaległości, również w przypadku nieobecności na lekcji Możliwość rozwoju własnych umiejętności, również wykraczających poza program nauczania. Dostosowanie materiałów nauczania do indywidualnych potrzeb uczniów