Reklama jest zjawiskiem ściśle związanym z gospodarką rynkową i stanowi jej integralną część.
Rynek reklamy w Polsce znajduje się wciąż w fazie rozwoju.
Pozostaje wiele miejsca do zagospodarowania w tej dziedzinie.
Nowopowstające firmy, jak również istniejące już na rynku, nastawiają się na zatrudnianie ludzi młodych
pozyskiwać klientów do współpracy z agencjami reklamowymi i mediami, definiować cele reklamy przedsiębiorstwa (klienta agencji reklamowej), dobierać metody prowadzenia badań rynkowych i reklamowych, weryfikować i interpretować wyniki tych badań,
dobierać środki i nośniki reklamy w zależności od celu (funkcji) reklamy oraz branży towarowej, stosować różnorodne techniki reklamowe, sprzęt i materiały wykorzystywanych w reklamie, organizować działania promocyjne przedsiębiorstwa, wystawy
pełnoprofilowe specjalistyczne agencje reklamowe, działy marketingu i reklamy przedsiębiorstw produkcyjnych handlowych, biura ogłoszeń środków masowego przekazu,
działy promocji środków masowego przekazu, agencje scenariuszowe i studia graficzne, studia produkcyjne, agencje do spraw kontaktów z prasą i kształtowania opinii publicznej (public relations). .
TZN DABROWA GÓRNICZA
Metoda blended learning łączy formy tradycyjne, takie jak wykład, ćwiczenia oraz podręcznik z wykorzystaniem platformy elektronicznej dla przekazania dodatkowych materiałów, interakcji między uczniami a nauczycielem oraz dla realizacji pracy grupowej (współpraca uczniów w małych grupach)
Naukę w dowolnym czasie i miejscu Łatwy dostęp do materiałów dydaktycznych Możliwość szybkiego nadrobienia zaległości, również w przypadku nieobecności na lekcji Możliwość rozwoju własnych umiejętności, również wykraczających poza program nauczania. Dostosowanie materiałów nauczania do indywidualnych potrzeb uczniów