Wykaz zajęć pozalekcyjnych, inicjatyw oraz ich efekty

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
Publiczne Gimnazjum nr 3 w Nowej Soli
Advertisements

Pracownia Komputerowa                                                                                               
Przez wiedzę i kompetencje do sukcesu
Dlaczego 6-latek do szkoły TAK?!
Spośród 80 szkół, które przystąpiły do realizacji projektu, znalazła się również nasza szkoła – Zespół Szkół nr 3 w Kędzierzynie-Koźlu.
Wyrównywanie szans edukacyjnych.
Działalność Biblioteki Szkolnej przy Publicznej Szkole Podstawowej
Zajęcia pozalekcyjne oraz dla inicjatyw społeczności lokalnej w szkolnej pracowni informatycznej Szkoła Podstawowa nr 21 im. Królowej Jadwigi w Lublinie.
Gimnazjum Nr 13 im. Mikołaja Kopernika z Oddziałami Dwujęzycznymi w Gdyni ul. Wejherowska Gdynia telefon:
Publiczne Gimnazjum Nr 2 im. F. D. Kniaźnina w Puławach
Możesz uczyć się wszędzie, ale u nas najlepiej Ci będzie ale u nas najlepiej Ci będzie.
IM. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO
WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH SZKOŁA PODSTAWOWA NR 45 W BYTOMIU.
Opis współpracy z partnerami polskimi i zagranicznymi.
DOKUMENTACJA SKŁADANA W SZKOLE PONADGIMNZJALNEJ podanie 2 zdjęcia zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do kształcenia w zawodzie Termin składania.
Via ad Artes Program rozwojowy liceów ogólnokształcących Miasta Opola KSI nr POKL /09 Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze.
WYKORZYSTANIE KOMPUTERA NA ZAJĘCIACH POZALEKCYJNYCH
Pozyskujemy Fundusze z Unii Europejskiej w projektach edukacyjnych.
Publiczne Gimnazjum im. św. Jadwigi Królowej w Annopolu
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES Od r realizowany jest w szkole projekt systemowy ZAGRAJMY O SUKCES w ramach.
„LEPSZA PRZYSZŁOŚĆ – RAZ JESZCZE”
KOŁO KOMPUTEROWE KLAS I-III
Witamy w Gimnazjum i Liceum Ogólnokształcącym Towarzystwa Salezjańskiego w Pile.
Wykorzystanie pracowni otrzymanej z funduszy EFS.
„Szkolne Centrum Nauki”
Zajęcia pozalekcyjne i inicjatywy społeczności lokalnej
GIMNAZJUM NR powodów… …dla których warto wybrać Gimnazjum Nr powodów…
SZKOŁA GIMNAZJUM NR 8 BYTOM
Szkolne centrum informacji składa się z trzech pomieszczeń: czytelni, w której uczniowie mają dostęp do księgozbioru i do 8 komputerów podłączonych do.
DEBATA SZKOLNA KODEKS 2.0..
Nowoczesny Uczeń - program aktywizacji edukacyjno – obywatelskiej uczniów rybnickich liceów - realizacja Projektu w I Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami.
Wiedza i umiejętności drogą do kariery uczniów Zespołu Szkół z Ukraińskim Językiem Nauczania w Górowie Iławeckim Górowo Iławeckie 27 października 2013roku.
Wykorzystanie Technologii Informacyjnej
Szkolna pracownia informatyczna jest otwarta dla uczniów i społeczności lokalnej Zespół Szkół nr 2 w Tychach.
Witamy w Gimnazjum Nr 3 im. Fryderyka Chopina w Sochaczewie.
Liceum Ogólnokształcące Nr II im. L. Kruczkowskiego
Szkoła z klasą 2.0. „ Szkołą z klasą 2.0” ma na celu wypracowanie zasad korzystania z nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK) w edukacji.
Wyrównywanie szans edukacyjnych. Szkoła zapewnia uczniom dostęp do komputera, drukarki, skanera, aparatu cyfrowego, kamery i Internetu.
Publiczne Gimnazjum nr 41 im. S. Żeromskiego ul. Bohdanowicza 11 Łódź Tel/fax:
OTO MY Otwarci na wiedzę uczniowie Patrzący sercem nauczyciele Czuwająca nad całością dyrekcja: J. Bożek J. Małczak I. Milanowska Czuwająca nad całością.
 Program prowadzony od 2002 roku  Przeznaczony dla wszystkich poziomów i typów szkół  Zachęcający do lepszego wykorzystania w uczeniu technologii informacyjno.
Centrum multimedialno - ekologiczne iEKO To innowacyjny pomysł aby przenieść edukację ekologiczną w strefę on-line. Nowe ławki, wygodne krzesła to dopiero.
SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Spotkanie otwierające. SZKOŁA Z KLASĄ 2.0 Serdecznie witam Was w kolejnej – trzeciej już – edycji programu Szkoła z klasą 2.0. W tym.
KONFERENCJA KONFERENCJA Podsumowanie projektu : „Z edukacją na TAK!” Oświęcim 7 czerwca 2011 r.
SPOTKANIE OTWIERAJĄCE Edycja 2012/2013 w Szkole Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Konarzewie J. Liszkowska- koordynator.
GIMNAZJUM NR 5 W LUBINIE TO DOBRY WYBÓR.
W naszej szkole każdy uczeń mający trudności w nauce bądź pragnący bardziej pobudzić i rozwinąć swoje zainteresowania znajdzie coś dla siebie. Nauka przy.
ALEKSANDER KŁODNICKI Koło TIK W zajęciach uczestniczy 15 uczniów, rozwijających swoje zainteresowania w obszarze nowoczesnych technologii.
Szkoła Kluczowych Kompetencji luty 2009 rok – grudzień 2012 rok. Zespoły Szkół Ponadgimnazjalnych w Lipsku i Siennie.
Dzie ń Bezpiecznego Internetu 2016 pod has ł em: „ Lepszy Internet zale ż y od Ciebie”
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 9 W OLSZTYNIE Motto szkoły: Uczymy się nie dla szkoły, ale dla życia. Seneka.
m.in.: dlatego, że szkoła posiada:  monitoring wewnętrzny w szatni i na korytarzach,  monitoring zewnętrzny na dziedzińcu szkolnym,  imienne identyfikatory.
Oferta edukacyjna na rok szkolny 2016/2017 Gimnazjum nr 6 w Rzeszowie.
Publiczne Gimnazjum nr 41 im. S. Żeromskiego ul. Bohdanowicza 11 Łódź tel/fax:
Szkoła Podstawowa nr 11 im. Marii Kownackiej w Łodzi w Łodzi Rok szkolny 2009/ Łódź, ul. Hufcowa 20A, tel
Szkoła Podstawowa Nr Kraków ul. Bolesława Śmiałego 6 tel: (12) im Św. Benedykta z Nursji w Krakowie.
Sale lekcyjne J. angielski Geografia Historia Informatyka Muzyka J. polski.
Gimnazjum nr 5 im. Króla Władysława Jagiełły w Łodzi adres: ul. Sienkiewicza Łódź tel. tel strona.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 130 IM. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO u l. Gościniec Łódź.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 113 W ŁODZI ul. Unicka 6 tel
im. W. S. Reymonta ul. Dubois 7/9 (przy ul. Pabianickiej) Łódź tel strona www: gim42.szkoly.lodz.pl Dojazd: tramwaj 11, 46 autobus.
Gimnazjum nr 36 im. Krzysztofa Kieślowskiego w Łodzi ul. Dąbrówki 1
Gimnazjum nr 16 w Bydgoszczy
im. K. K. Baczyńskiego w Jasieńcu
Szkoła Podstawowa nr 15, czyli Szkoła z Pasją
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 w Obornikach Śląskich
Szkoła Podstawowa nr 138 im. Leopolda Staffa w Łodzi
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
rozwój kompetencji kluczowych w Szkole Podstawowej nr7
MOJE INFORMATYCZNE OSIĄGNIĘCIA
Zapis prezentacji:

Wykaz zajęć pozalekcyjnych, inicjatyw oraz ich efekty w Gimnazjum nr 1 im. Armii Krajowej

Zakończony Projekt Unijny „Obrastam w Piórka” Rozwój kompetencji kluczowych tyskich gimnazjalistów zajęcia ukierunkowane były na rozwój kompetencji naukowo-technicznych i językowych zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze

Naukę, technikę oraz języki obce obejmowały zajęcia rozwijające: Koło fizyczne „Archimedes” Koło ekologiczne „Bliżej natury” Koło biologiczne „Tajemnice życia” Koło chemiczne „Między zabawą a chemią” Koło językowe „Język niemiecki na szóstkę” Koło językowe „Angielski - Twoje okno na świat” Koło informatyczne „Między zabawą a informatyką”

W ramach zajęć wyrównawczych prowadziliśmy: Komputer dla każdego Matematyka? Już to rozumiem Mówię po niemiecku Chemia nie jest trudna

„Bliżej natury” oraz „Tajemnice życia” - biologia Te zajęcia cieszyły się dużym powodzeniem. Uczestnicy bezpośrednio obcowali z przyrodą poprzez pracę w ogrodzie szkolnym, wycieczki przyrodnicze i doświadczenia w sali biologicznej. Jednym z efektów były różne prezentacje multimedialne

„Między zabawą a chemią” Tutaj można było poznać odpowiedzi na wiele pytań: Jak działają nasze zmysły? Dlaczego ciasto rośnie? Jak zobaczyć związki chemiczne budujące nasz organizm? Na te pytania odpowiadaliśmy, wykonując doświadczenia i korzystając z programów edukacyjnych. Podpowiedzi szukaliśmy także w Internecie.

„Matematyka? Już to rozumiem” Tajniki królowej nauk mogą być dostępne dla każdego i stały się polem: do zabawy, rozwoju wyobraźni przestrzennej, inspiracji, szukania nowych rozwiązań.

Zabawa z symetrią

Nowe technologie też są pomocne przy rozwiązywaniu zadań – tablica multimedialna, programy multimedialne

Śpiewać każdy może, ale w obcym języku …? Tego można było się tutaj nauczyć, bo lepiej poznaje się język przez zabawę. Nasze nagrania później „obrabialiśmy” na komputerze.

Informatyka jako zabawa? Podstawy programowania w językach QBasic i Turbo Pascal bardzo „wciągały”, bo widać było efekty. Strona www zrobiona przez siebie i zamieszczona w Internecie to duża satysfakcja. „Postawić” na nowo komputer, to jest coś, można się pochwalić.

Efekty zabawy z komputerem i informatyką - dzisiaj Obecnie uczniowie zajmują się programowaniem operacji ruchomego ramienia https://www.youtube.com/watch?v=-dVk7aarij4 Tworzą własne strony internetowe, prowadzą blogi http://obyczaje-sredniowieczne.manifo.com http://prezentacja-multimedialna-film.manifo.com, http://gimnazjum1tychy.blogspot.com/ http://hodowleroslinizwierzat.blogspot.com/

Gazetka „GimPress” - to jedna z form zajęć pozalekcyjnych, tzw Gazetka „GimPress” - to jedna z form zajęć pozalekcyjnych, tzw. rozwijających, prowadzona od początku powstania gimnazjum To praca zespołowa dziennikarzy pracujących w różnych programach tekstowych i zespołu DTP, który składa całość w Publisherze. Relacjonują wszystko, co się dziej w szkole, m. in. wydano okolicznościową gazetkę o zajęciach unijnych. Często zdobywaliśmy nagrody i wyróżnienia w konkursach rejonowych i ogólnopolskich. W tym roku zajęliśmy III miejsce w Rejonowym Konkursie Gazetek Szkolnych ”Bystrzak”. Jest to wymierny efekt naszej pracy.

Zajęcia dodatkowe z ekologii z wykorzystaniem komputerów i Internetu Na zajęciach tych realizowano między innymi zadania w ramach konkursu firmy Philips „Jasna szkoła - prosta sprawa”, wykorzystując technologię informacyjną. Efekty finansowe związane z udziałem w konkursie pozwoliły na modernizację oświetlenia w szkole.

Współpracujemy ze środowiskiem lokalnym W pracowni komputerowej prowadzone były: zajęcia „Drzwi do sukcesu” ze środków unijnych wspólnie ze Stowarzyszeniem Wspierania Inicjatyw Społecznych ”Meritum” Wykorzystanie komputera i Internetu do poszukiwania pracy

Zajęcia dodatkowe - powtórzeniowe, tzw. fakultety Prowadzone od kilku lat w klasach trzecich: Obejmują przedmioty egzaminacyjne, Dają możliwość powtórzenia materiału, Uzupełniają braki, Wyrównują szanse.

Dodatkowe informacje Pozostałe zajęcia, które prowadzone są w szkole w ramach zajęć pozalekcyjnych, można znaleźć na szkolnej stronie w zakładce „Informacje i dokumenty”. Zachęcamy do obejrzenia.

PODSUMOWANIE Szkolna pracownia informatyczna jest szeroko wykorzystywana przez uczniów w czasie zajęć pozalekcyjnych oraz udostępniana jest dla inicjatyw społeczności lokalnej.