MAJAMI1 1. MAJAMI2 2 stosuje ogólne reguły sprawdzania zadań otwartych tworzy schematy punktowania zadań otwartych projektuje sprawdzanie zadań otwartych.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
I część 1.
Advertisements

ELEMENTY OCENIANIA KSZTAŁTUJĄCEGO
TRAFNE MOTYWUJĄCE SPRAWIEDLIWE OCENIANIE OCENIANIE.
Redukcja sekwentu Huzar, str Dany jest sekwent (1) 1 a+/b+/c, /b+/c, d, b, c+/a+/b, c+/d, /a+/d+/b |- Do sekwentu 1 stosujemy regułę: +|-. Stąd:
KONTROLA JAKO FUNKCJA ZARZĄDZANIA
FUNKCJE INFOMACYJNE KOMÓRKA CZY.ADAR KOMÓRKA CZY.ADAR NR. BŁĘDU CZY.TEKST NR. BŁĘDU CZY.TEKST INFO L INFO L CZY. PUSTA BRAK CZY. PUSTA BRAK CZY. BŁ TYP.
Materiały pochodzą z Platformy Edukacyjnej Portalu Wszelkie treści i zasoby edukacyjne publikowane na łamach Portalu
Projektowanie Aplikacji Komputerowych
Wniosek o płatność. Terminy składania wniosków o płatność: Pierwszy wniosek o płatność: 3 miesiące, licząc od daty podpisania umowy Kolejne wnioski o.
Zmodyfikowana metoda Earned Value
KONKURS WIEDZY O SZTUCE
BINGO MATEMATYCZNE 2011 RÓWNANIA
Wymagana dokumentacja dyrektora szkoły w zakresie procedur prowadzonych w szkole/placówce w związku z ubieganiem się o kolejny stopień awansu zawodowego.
I T P W ZPT 1 Jak smakuje Espresso I T P W ZPT 2.
Normy praktyki zawodowej
Etyczne i moralne aspekty egzaminowania ETYKA PRACY EGZAMINATORA
UKŁADY SZEREGOWO-RÓWNOLEGŁE
SYLWETKA SZÓSTOKLASISTY
ROCZNY PLAN PRACY ZESPOŁU SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 4 IM. JANA KLIŃSKIEGO W GNIEŹNIE NA ROK SZKOLNY 2011/2012.
EGZAMIN MATURALNY EGZAMINY OBOWIĄZKOWE CZĘŚĆ USTNA JĘZYK POLSKI JĘZYK OBCY NOWOŻYTNY CZĘŚĆ PISEMNA JĘZYK POLSKI JĘZYK OBCY NOWOŻYTNY MATEMATYKA EGZAMINY.
EGZAMIN MATURALNY EGZAMINY OBOWIĄZKOWE CZĘŚĆ USTNA JĘZYK POLSKI JĘZYK OBCY NOWOŻYTNY JĘZYK MNIEJSZOŚCI NARODOWEJ CZĘŚĆ PISEMNA JĘZYK POLSKI JĘZYK OBCY.
Własności funkcji liniowej.
MODUŁ SZKOLENIOWY CZĘŚĆ 4. OBLICZANIE WYNIKÓW SRP I ICH INTERPRETACJA Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
EGZAMIN GIMNAZJALNY godzina 9.00 i 11.00
Obserwatory zredukowane
KALENDARZ 2011r. Autor: Alicja Chałupka klasa III a.
Mały pieniądz – wielka sprawa Szkoła Podstawowa im. H. Sienkiewicza w Siedlcach.
KLASY TERAPEUTYCZNE Jako jedna z form opieki psychologiczno-pedagogicznej w Gimnazjum nr 14.
Rozstrzygnięcie otwartego konkursu ofert Nr 1/2011 na wykonywanie zadań publicznych.
Projektowanie tabeli w arkuszu kalkulacyjnym
1 Zdjęcia ze stron: Spotkanie dotowane w ramach: Programu Rozwoju Samorządów Salamon Consulting.
Realizacja zajęć z bloku „edukacja zdrowotna” w ramach wychowania fizycznego w gimnazjach województwa kujawsko-pomorskiego — analiza ankiet Autor.
Departament Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich PROBLEMY POJAWIAJĄCE SIĘ W PROCESIE PRZYZNAWANIA POMOCY W RAMACH DZIAŁANIA 413 WDRAŻANIE LOKALNYCH STRATEGII.
czyli szkolenie dla tych, co nie mają czasu
Modelowanie i Identyfikacja 2011/2012 Metoda propagacji wstecznej Dr hab. inż. Kazimierz Duzinkiewicz, Katedra Inżynierii Systemów Sterowania 1 Warstwowe.
Podstawy automatyki 2011/2012Systemy sterowania - struktury –jakość sterowania Mieczysław Brdyś, prof. dr hab. inż.; Kazimierz Duzinkiewicz, dr hab. inż.
WYNIKI PRÓBNEGO SPRAWDZIANU W KLASACH VI 27 LISTOPADA 2012R. ILOŚĆ UCZNIÓW W KLASACH VI126 ILOŚĆ UCZNIÓW PISZĄCYCH PRÓBNY SPRAWDZIAN124.
Kalendarz 2011r. styczeń pn wt śr czw pt sb nd
Co warto wiedzieć o sprawdzianie w szkole podstawowej ? – informacje dla ucznia.
Analiza wyników sprawdzianu ‘2013
1. ŁATWOŚĆ ZADANIA (umiejętności) 2. ŁATWOŚĆ ZESTAWU ZADAŃ (ARKUSZA)
Podstawowe informacje o maturze dla gimnazjalistów.
„Równania są dla mnie ważniejsze, gdyż polityka jest czymś istotnym tylko dzisiaj, a równania są wieczne.” Albert Einstein.
Realizacja podstawy programowej poprzez różne formy aktywności w klasach I-III, cz.2 Aleksandra Klimza
Matematyka i system dwójkowy
MATURA 2010 Z MATEMATYKI Podstawowe informacje o egzaminie maturalnym z matematyki Prezentację opracowała: Iwona Kowalik.
Podstawy Techniki Cyfrowej
KINDERMAT 2014 „Matematyka to uniwersalny język, za pomocą którego opisany jest świat”
PROGRAM PRZEDMIOTU KIERUNKOWEGO W KSZTAŁCENIU NAUCZYCIELI WYCHOWANIA FIZYCZNEGO TRYB, ROK STUDIÓW STACJONARNE, I ROK, SEMESTR II Wykład nr 2 WROCŁAW 2015.
DIAGNOZA I TERAPIA PSYCHOPEDAGOGICZNA
Piotr Frydrych r. 1/27. Proponowana odpowiedź:  Jedno połączenie Poprawna odpowiedź:  Jedną godzinę 2/27.
Kalendarz 2020.
Algorytmy- Wprowadzenie do programowania
Projekt modułu Nazwa całego projektu Nazwa modułu Imię i Nazwisko Inżynieria Oprogramowania II dzień, godzina rok akademicki W szablonie na niebiesko zamieszczone.
SPRAWDZIAN W KLASIE VI. INFORMACJE DLA RODZICÓW Termin sprawdzianu Termin sprawdzianu 2 kwietnia 2009 roku (czwartek) godz godz Termin dodatkowy:
Projektowanie postaci formularza:
Projekt opracowany przez
Sprawdzian po klasie szóstej Informacje w pigułce Sprawdzian odbył się 4 kwietnia 2013r. Do sprawdzianu przystąpiło 42 uczniów Test składał się.
USŁUGA INŻYNIERA - KRYTERIA WYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
Uprawnienia do kierowania i warunki uzyskania karty rowerowej Karta rowerowa.
Weryfikacja hipotez statystycznych „Człowiek – najlepsza inwestycja”
Analiza wyników ewaluacji form doskonalenia realizowanych przez CEN w Gdańsku w okresie I-VII 2016
SZÓSTOKLASIŚCI SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 35 W GDAŃSKU OLIWIE NA START
Ocenianie z zastosowaniem wagi oceny
Rola oceny na lekcjach wychowania fizycznego
NIE WOLNO UŻYWAĆ OŁÓWKÓW!!!!!
Egzamin gimnazjalny. Instrukcja dla uczniów
MATEMATYKA Opracowała: Martyna Białas
Egzamin ósmoklasisty kwietnia 2019 r.- język polski (godz. 9.00) 16 kwietnia 2019 r.- matematyka (godz. 9.00) 17 kwietnia 2019 r.- język angielski.
Zapis prezentacji:

MAJAMI1 1

MAJAMI2 2 stosuje ogólne reguły sprawdzania zadań otwartych tworzy schematy punktowania zadań otwartych projektuje sprawdzanie zadań otwartych porównywalnie sprawdza zadania Po zajęciach uczestnik :

MAJAMI3 3 Wszystko, co jest w pracy ucznia pozytywne - każda część rozwiązania - powinno być sprawdzone oraz, jeśli jest poprawne, ocenione zgodnie ze schematem punktowania. Reguła 1.

MAJAMI4 4 Jeśli w rozwiązaniu uczeń popełni błąd i będzie konsekwentnie używał błędnego wyniku do dalszych obliczeń, a : nie spowoduje to drastycznego obniżenia stopnia trudności zadania, wykonane przez ucznia czynności są zgodne lub równoważne z tymi, które należałoby wykonać przy rozwiązaniu bezbłędnym, nie miał możliwości skorygowania błędnego wyniku to za niepoprawnie wykonaną czynność nie otrzymuje punktów, natomiast pozostałe części rozwiązania powinny być wypunktowane tak, jakby błąd nie wystąpił. Reguła 2.

MAJAMI5 5 Jeśli uczeń stosował metodę różną od opisanej w schemacie punktowania i rozwiązanie jest w pełni poprawne, powinien otrzymać maksymalną liczbę punktów. Reguła 3.

MAJAMI6 6 Jeśli uczeń zastosował metodę poprawną ale różną od opisanej w schemacie punktowania i w rozwiązaniu popełnił błędy to należy, po konsultacji z Kierownikiem Zespołu, zbudować schemat punktowania odpowiadający zastosowanej metodzie rozwiązania i według niego ocenić rozwiązanie. Reguła 4.

MAJAMI7 7 Nie są przyznawane punkty w danym etapie rozwiązania, gdy wynikają one ze stosowania błędnej metody Reguła 5.

MAJAMI8 8 Punkty przyznawane są tylko za czynności objęte schematem punktowania. Reguła 6. (opracowano na podstawie materiałów metodycznych Matematyka 2001, WSiP)

MAJAMI9 9 punkty oraz uwagi egzaminatora nanoszone są do arkusza recenzji lub na pasek oceniania). Na pracy egzaminator nie umieszcza żadnych znaków, nie podkreśla błędów = praca jest czysta (punkty oraz uwagi egzaminatora nanoszone są do arkusza recenzji lub na pasek oceniania). Możliwe zapisy w komórce paska oceniania: przyznana liczba punktów F Rozwiązanie poprawne (całkowicie lub częściowo) - przyznana liczba punktów 0 F Błędne rozwiązanie - 0 X F Nie podjął próby rozwiązania - X Przykładowy pasek do wypełnienia

MAJAMI10 oceny tego samego nauczyciela podlegają zmianom w czasie błąd tendencji centralnej efekt kontrastu efekt pierwszeństwa efekt świeżości efekt aureoli widzenie świata przez różowe bądź przeciwnie czarne okulary

MAJAMI11 A. Cechy związane z wykonywanym przez egzaminatora zadaniem 1. wymagana długotrwała koncentracja 2. powtarzanie prostych czynności, monotonia 3. co chwilę coś nowego 4. zaskakiwanie metodą rozwiązania zadania

MAJAMI12 B. B. Cechy wynikające z organizacji pracy egzaminatora 5. narzucone z góry tempo pracy 6. presja czasu 7. konflikt roli 8. ciągłe zmiany 9. niezastępowalność 10. przeciążenie roli 11. potrzeba dostosowania się 12. brak pewności zatrudnienia 13. organizacyjne ograniczenia w pracy

MAJAMI13 C. C. Cechy wynikające z konieczności interakcji z ludźmi 14. możliwość rywalizacji 15. potrzeba kooperacji, kompromisów 16. możliwość konfliktu z osobami z zewnątrz

MAJAMI14 D. D. Psychologiczne cechy pracy wynikające z relacji do potrzeb i preferencji egzaminatora 17. niski prestiż społeczny 18. odpowiedzialność 19. dylematy moralne

MAJAMI15 E. Cechy pracy wywołujące zakłócenia w relacji praca – dom 20. dyspozycyjność 21. nieobecność w domu 22. system zatrudnienia 23. zabieranie pracy do domu 24. czasowy, negatywny wpływ pracy na sytuację rodzinną

MAJAMI16 F. F. Fizyczne warunki pracy 25. utrudniające, przez co wymagają dodatkowej mobilizacji organizmu (oświetlenie, niewygodna pozycja itp.)

MAJAMI17 Organizacja pracy egzaminatora

MAJAMI18 Koniec Dziękuję za uwagę Jan Chyży & M M ałgorzata Rostkowska A A ndrzej Chruściany J J an Chyży A A ndrzej Dyrek M M ariusz Kussy I I wona Toborowicz