Staże Ośrodka RENOWATOR
Wiesława Mariola Kowalczyk
serwisu internetowego dla firmy odzieżowej Trendy One Plan projektu serwisu internetowego dla firmy odzieżowej Trendy One który został zrealizowany w ramach stażu w Instytucie Badań Systemowych PAN.
Zadania Stażysty Zdefiniowanie projektu Określenie celu projektu Zdefiniowanie zakresu i wyniku projektu Oszacowanie kosztów, kryteriów sukcesu i ryzyka Określenie planu komunikacji i stron projektu Stworzenie szczegółowego harmonogramu Wprowadzenie zadań do MS Project Przydzielenie zasobów do zdań
Zdefiniowanie projektu Projekt dotyczy utworzenia rozbudowanego serwisu internetowego dla firmy odzieżowej. Realizacja serwisu ma umożliwić : sprzedaż nowej kolekcji przez Internet stworzenie narzędzia służącego do promocji firmy zbudowanie społeczności internetowej promocja młodych artystów
Cel projektu Wykreowanie nowej marki za pomocą nowej formy sprzedaży Budowa wizerunku Budowa relacji z klientami Pozyskanie nowych klientów
Zakres projektu Analiza dostarczonych przez klienta materiałów dotyczących badania rynku Sesja fotograficzna Stworzenie serwisu internetowego Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek Testowanie serwisu Pozycjonowanie i promocja serwisu przez okres 3 miesiące
Wynik projektu Stworzenie czytelnego, dynamicznego poprawnie działającego serwisu internetowego Osiągnięcie zadawalających wyników pozycjonowania
Oszacowanie kosztów i terminu Projekty graficzne w tym animacje w technologii Flash..…………2000,- zł 4 gry w technologii Flash……………………………………………..2500,- zł Wykonanie graficznego newslettera.………………………………...200,- zł System do zarządzania treścią……………………………………..2000,- zł Oprogramowanie sklepu i wdrożenie………………………………2000,- zł Promocja i reklama…………………………………………………...5000,- zł Sesja fotograficzna…………………………………………………...4000,- zł Serwer dedykowany…………………………………………………....800,- zł Domena……………………………………………………………...….…50,- zł Razem……………………………………………………………...18550,- zł Czas realizacji 7 miesięcy
Kryteria sukcesu Zakończenie poprawnie działającego w sieci serwisu w terminie. Nie przekroczenie budżetu. Wypromowanie serwisu w ustalonym terminie poprzez działania marketingowe.
Hierarchia projektu
Plan komunikacji Telefon E-mail Częstotliwość kontaktów dostosowana do bieżących potrzeb projektu, ustalana na bieżąco przez szefa projektu Komunikacja z klientem nastąpi po każdym etapie prac Klient w końcowym etapie realizacji serwisu otrzyma dostęp do strony testowej
Analiza Ryzyka Nieterminowe zakończenie serwisu Nie wypromowanie serwisu w ustalonym terminie.
Struktura zadań w MS Project wykres Gantta
Struktura zadań w MS Project wykres Gantta
Struktura zadań w MS Project wykres Gantta
Struktura zadań w MS Project Diagram sieciowy
Struktura zadań w MS Project Diagram sieciowy powiększenie
Ścieżka krytyczna w widoku wyświetlona jako czerwone paski
Definiowanie zasobów w MS Project
Alokacja czasu zasobów