Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Zespół L Prezentacja aplikacji Friendly Help Desk.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Zespół L Prezentacja aplikacji Friendly Help Desk."— Zapis prezentacji:

1 Zespół L Prezentacja aplikacji Friendly Help Desk

2 Architektura aplikacji

3 Założenia architektoniczne Architektura klient-serwer Bezpieczeństwo Niezawodność Interfejs graficzny Modularność i uniwersalność

4 Dekompozycja logiczna systemu

5 Wybrane rozwiązania architektoniczne Baza problemów Chat Forum Dział download

6 Plan przedsięwzięcia

7 Wprowadzenie Cele Zaplanować projekt Zrealizować projekt zgodnie z planem Budżet Czas realizacji

8 Organizacja przedsięwzięcia Zasoby ludzkie: Kierownik Programiści Testerzy Dokumentator Grafik Konsultant, specjalista HD

9 Zagrożenia Wykluczenia krótkookresowe Wykluczenia długookresowe Przekroczenie budżetu Utrata danych Konkurencja

10 Wymagania sprzętowe Dla projektu Serwer Pracownicy Dla gotowego produktu Serwer Końcówka robocza Minimalne wymagania Zalecana konfiguracja

11 Etapy przedsięwzięcia Planowanie Przygotowanie Iteracje Końcowe testowanie Wdrożenie

12 Diagram Gantta - projekt

13 Diagram Gannta - przedsięwzięcie

14 Osoby zaangażowane

15 Raporty Kto musi składać? Komu? W jakiej formie? Spotkania Cotygodniowe raporty Większe raporty na zakończenie etapu

16 Plan testów

17 Sposób testowania Testowanie na miejscu Outsourcing

18 Plan testowania Planowanie testów przed iteracją Wykonanie testów modułów po zakończeniu implementacji Testowanie całości aplikacji

19 Rodzaje testów Integration Facility Volume Stress Endurance Security Reliability Recovery Documentation Performance Installability

20 Dziękujemy


Pobierz ppt "Zespół L Prezentacja aplikacji Friendly Help Desk."

Podobne prezentacje


Reklamy Google