Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Lublin Kosminek.

Slides:



Advertisements
Podobne prezentacje
ELBLĄG OBYWATELSKI – NOWA JAKOŚĆ
Advertisements

STRATEGIA ROZWOJU GOSPODARCZEGO MIASTA PABIANICE
STRATEGIA ROZWOJU GOSPODARCZEGO MIASTA PABIANICE
Departament Strategii i Rozwoju Regionalnego
Plan działań na rzecz rozwoju społeczeństwa informacyjnego
Moderator Robert Gostkowski Moderator Robert Gostkowski.
Moderator Robert Gostkowski Moderator Robert Gostkowski.
Jak przygotować i zorganizować wybory do władz samorządu uczniowskiego, żeby były świętem demokracji w szkole?
Moderator Robert Szlęzak Moderator Robert Szlęzak.
Moderator Robert Szlęzak Moderator Robert Szlęzak.
Ankieta ma na celu badanie opinii publicznej Gminy Nasielsk. W ankiecie wzięło udział 500 osób. 100 mieszkańców miasta Nasielsk i 400 mieszkańców wsi.
Organizacja lodowisk przyszkolnych na terenach gmin
Regionalny Program Operacyjny Województwa Zachodniopomorskiego na lata Możliwości wsparcia dla przedsiębiorców.
Założenia Powiatu Świeckiego do Strategii Rozwoju Województwa Kujawsko – Pomorskiego do 2020 roku
Łączy nas Sopot. Łączą nas jego mieszkańcy.
Debata pod Honorowym Patronatem Starosty Puławskiego Sławomira Kamińskiego Puławy 3 grudnia 2009 r.
Celem utworzenia Klubu Integracji Społecznej jest konieczność zapobiegania i minimalizowania zagrożeń związanych ze skutkami wykluczenia społecznego oraz.
Moderator Robert Szlęzak Moderator Robert Szlęzak.
Ankieta została przeprowadzona z mieszkańcami Gminy Nadarzyn w ramach Młodzieżowej Akcji Obywatelskiej- 20 lat wspólnie. Pytania na które odpowiadali ankietowani:
/ wybory samorządowe 2014 rok/. Realizacja programu politycznego Sojuszu Lewicy Demokratycznej przez udział w sprawowaniu władzy na wszystkich szczeblach.
Młodzieżowa Rada Gminy
Moderator Robert Szlęzak Moderator Robert Szlęzak.
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Lublin Dziesiąta.
Moderator Piotr Choroś Moderator Piotr Choroś. Podsumowanie z badania Lublin Czuby Południowe.
„Wybory parlamentarne” XX Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży konkurs organizowany przez: Fundację Centrum Edukacji Obywatelskiej Kancelarię Sejmu RP i Ministerstwo.
Moderator Robert Szlęzak Moderator Robert Szlęzak.
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Lublin Czuby Północne.
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Gmina Świdnik.
1 Projekt ROZÚZLENIE. 2 ANKIETA  dla poprawy współpracy między młodzieżą i samorządem lokalnym (miastem, gminą),  koncentrująca się na poznaniu preferowanych.
STRATEGIA ROZWOJU MIASTA ŚWIDWIN NA LATA
Lublin 20 lat wspólnie Spis treści Gimnazjum nr 7 im. J. Kochanowskiego w Lublinie.
"Usługi publiczne jako istotny czynnik rozwoju lokalnego w gminach Aglomeracji Wałbrzyskiej” System pomiaru jakości usług publicznych dla Aglomeracji Wałbrzyskiej.
20 lat minęło … Gmina Prabuty /Obrzynowo i okolice/ Szkoła Podstawowa w Obrzynowie.
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Lublin Czechów Północny.
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Lublin Bronowice.
„20 LAT WSPÓLNIE” Pogórze
Zmieniamy naszą okolicę!. XXI Sesja Sejmu Dzieci i Młodzieży Konkurs organizowany przez: Kancelarię Sejmu w porozumieniu z Fundacją Centrum Edukacji Obywatelskiej,
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Lublin Głusk.
Moderator Robert Szlęzak Moderator Robert Szlęzak.
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Śródmieści e.
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Hajdów Zadębie.
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Rury.
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Lublin Rury.
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Kośminek.
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Wrotków.
Moderator Robert Gostkowski Moderator Robert Gostkowski.
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Lublin Czechów Północny.
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Sławinek.
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Szerokie.
Raport badawczy. Badani najczęściej odpowiadali, że podjęli pracę za granicą, chociaż mieli pracę w Polsce, jednak zarobki były zbyt niskie. Pracownicy.
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Zemborzyc e.
Moderator Robert Gostkowski Moderator Robert Gostkowski.
Strategia Rozwoju Gminy Chrzanów na lata WYNIKI BADANIA ANKIETOWEGO WŚRÓD MIESZKAŃCÓW.
Edukacja w systemie strategicznego planowania rozwoju województwa pomorskiego Radomir Matczak Departament Rozwoju Regionalnego i Przestrzennego UMWP II.
Wyniki badań ankietowych dr Andrzej Pawluczuk. Struktura prezentacji 1.Wyniki badań ankietowych 2.Charakterystyka respondentów 3.Ocena LGD 4.Priorytetowe.
Krajowy Program Przeciwdziałania Ubóstwu i Wykluczeniu Społecznemu 2020: Nowy Wymiar Aktywnej Integracji Poznań, styczeń 2014.
Plan konsultacji społecznych I część – prezentacja zakresu prac nad Strategią, celów strategicznych I i II rzędu II część – pytania skierowane do uczestników.
PLAN ROZWOJU Miejskiej Biblioteki w Pieniężnie na lata
Wykaz Krajowych i Narodowych Programów Profilaktyki – zawierających zadania resortu edukacji.
WYNIKI BADANIA PROBLEMÓW I POTRZEB MIESZKAŃCÓW BĘBŁA przeprowadzonego w ramach projektu „SAMORZĄD Z INICJATYWĄ” Bębło, 22 Maja 2012r. Małgorzata Głuszak.
PROGRAM ROZWOJU GMINY CZŁUCHÓW NA LATA
Moderator ………….. Moderator …………... Podsumowanie z badania Głusk.
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Jedlicze na lata
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Iwonicz-Zdrój na lata
Szkoła Promująca Zdrowie
Lokalny Program Rewitalizacji Gminy Chorkówka na lata
PAKIET DLA ŚREDNICH MIAST – MOŻLIWOŚCI DLA PRZEDSIĘBIORCÓW
Działalność Straży Miejskiej w 2017 r.
Bezpieczeństwo w Dzielnicy Targówek 2017
Strategia rozwoju gminy Nieporęt
Zapis prezentacji:

Moderator ………….. Moderator …………..

Podsumowanie z badania Lublin Kosminek

Cele i metodologia badania Cele badania Rozpoznanie opinii, przekonań i odczuć mieszkańców i pracowników samorządowych na temat jakości życia i jakości zarządzania. Metoda Badanie ankietowe przeprowadzone z mieszkańcami i pracownikami administracji samorządowej Przeprowadzono n= 50 ankiet dotyczących jakości życia Osoby badane W badaniu wzięli udział mieszkańcy Lublina, dzielnicy Kosminek Czas realizacji Badania przeprowadzone w okresie kwiecień-maj 2014

Część I JAKOŚĆ ŻYCIA

Charakterystyka próby Płeć Wiek

Wykształcenie Miejsce zamieszkania Charakterystyka próby

Status związku Dzieci Charakterystyka próby

Miejsce zatrudnienia Charakterystyka próby

Ocena sytuacji materialnej Charakterystyka próby

1. Obszar oceny – WOLNY RYNEK 2. Obszar oceny – PRACA 3. Obszar oceny – BEZPIECZEŃSTWO 4. Obszar oceny – ZDROWIE 5. Obszar oceny – KULTURA 6. Obszar oceny – ŚRODOWISKO 7. Obszar oceny – DEMOKRACJA 8. Obszar oceny – EDUKACJA 9. Obszar oceny – TRANSPORT I KOMUNIKACJA 10. Obszar oceny – DOSTĘP DO USŁUG I SIECI HANDLOWEJ 11. Obszar oceny – DOSTĘP DO INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ 12. Obszar oceny – WSPARCIE SPOŁECZNE 13. Obszar oceny – DOBROBYT 14. Obszar oceny – MIESZKALNICTWO 15. Obszar oceny – JAKOŚĆ ADMINISTRACJI Obszary badań

Wyniki badań W ramach badania obszaru „wolny rynek” zadaniem respondentów było ustosunkowanie się do następujących stwierdzeń: 1. Obszar oceny – WOLNY RYNEK W mojej miejscowości istnieje łatwy dostęp do usług prawnych, rachunkowych i innych wspierających działalność firm. W mojej miejscowości założenie firmy jest łatwe. W mojej miejscowości nowe firmy mają szanse na rozwój. W mojej miejscowości firmy rozwijają się dzięki dotacjom unijnym. W mojej miejscowości samorząd jest przyjazny przedsiębiorcom.

……… ….. Wyniki badań 1. Obszar oceny – WOLNY RYNEK

W ramach badania obszaru „praca” zadaniem respondentów było ustosunkowanie się do następujących stwierdzeń: Wyniki badań 2. Obszar oceny – PRACA W mojej miejscowości możliwa jest zmiana kwalifikacji w oparciu o edukację / kształcenie ustawiczne. W mojej miejscowości pracownicy i poszukujący pracy są osobami o wysokich kwalifikacjach. W mojej miesjcowości uczniowie nie mają problemów z odbyciem stażów i praktyk zawodowych. W mojej miejscowości ososby pracujące spełniają się zawodowo i odczuwają satysfakcję z pracy. W mojej miejscowości pracodawcy są oceniani jako rzetelni i profesjonalni. W mojej miejscowości istnieje możliwość zmiany miejsca zatrudnienia. W mojej miejscowości urząd pracy pomaga w przekwalifikowaniu zawodowym. W mojej miejscowości łatwo jest znaleźć pracę osobom z kwalifikacjami. W mojej miejscowości łatwo jest znaleźć pracę osobom bez kwalifikacji. W mojej miejscowości moim dzieciom byłoby łatwo znaleźć pracę. W mojej miejscowości łatwo jest znaleźć pracę kobietom. W mojej miejscowości łatwo jest znaleźć pracę osobom niepełnosprawnym. W moim miejscu zamieszkania nie ma problemu bezrobocia. W moim miejscu zamieszkania łatwo jest znaleźć pracę osobom młodszym. W moim miejscu zamieszkania łatwo jest znaleźć pracę osobom starszym.

……… ………….. Wyniki badań 2. Obszar oceny – PRACA

……… ………….. Wyniki badań 2. Obszar oceny – PRACA

……… ………….. Wyniki badań 2. Obszar oceny – PRACA

W ramach badania obszaru „bezpieczeństwo” zadaniem respondentów było ustosunkowanie się do następujących stwierdzeń: Wyniki badań 3. Obszar oceny – BEZPIECZEŃSTWO Miejsce, w którym mieszkam jest bezpieczne. W ciągu ostatnich lat bezpieczeństwo w mojej miejscowości poprawiło się. Zwiększenie patroli policyjnych lub straży miejskiej poprawiłoby stan bezpieczeństwa w mojej miejscowości. W mojej miejscowości dzieci są bezpieczne bawiąc się na placu zabaw. Jestem przekonany, że na moje wezwania Policja/Straż Pożarna/Pogotowie zareaguje szybko i skutecznie. Istotne dla poprawy bezpieczeństwa w mojej miejscowości jest skuteczne egzekwowanie prawa przez policję i straż miejską. W mojej miejscowości ważnym dla bezpieczeństwa byłoby założenie kamer/monitoringu. W mojej miejscowości jest bezpiecznie pod względem wypadków drogowych. W mojej miejscowości dzieci są bezpieczne idąc do szkoły. Wpływ na poprawę bezpieczeństwa w mojej miejscowości miałoby ograniczenie prędkości pojazdów. Wyjeżdżając z mojej miejscowości czuję, że pozostawione przeze mnie mienie jest bezpieczne. Osobom przyjeżdżającym do mojej miejscowości mogę rekomendować to miejsce jako bezpieczne. Wracając w nocy do domu nie obawiam się, że spotka mnie coś złego. W mojej miejscowości nie występuje problem chuligaństwa. W mojej miejscowości nie ma miejsc obok których boje się przejść.

……… Wyniki badań 3. Obszar oceny – BEZPIECZEŃSTWO

…… Wyniki badań 3. Obszar oceny – BEZPIECZEŃSTWO

……. Wyniki badań 3. Obszar oceny – BEZPIECZEŃSTWO

W ramach badania obszaru „zdrowie” zadaniem respondentów było ustosunkowanie się do następujących stwierdzeń: Wyniki badań 4. Obszar oceny – ZDROWIE W mojej miejscowości dostęp do podstawowej opieki zdrowotnej jest zadawalający. Posiadam wystarczająco dużo informacji na temat zdrowotnych programów profilaktycznych, realizowanych w mojej miejscowości. W przedszkolach, szkołach w mojej miejscowości dużo mówi się o profilaktyce zdrowotnej i zagrożeniach. W mojej miejscowości dostęp do specjalistycznej opieki zdrowotnej jest zadawalający. W mojej miejscowości jest wystarczająca ilość ośrodków opieki nad osobami starszymi, przewlekle chorymi oraz żłobków.

……. …….. Wyniki badań 4. Obszar oceny – ZDROWIE

W ramach badania obszaru „kultura” zadaniem respondentów było ustosunkowanie się do następujących stwierdzeń: Wyniki badań 5. Obszar oceny – KULTURA W mojej miejscowości są miejsca gdzie mogę spotykać się ze znajomymi. W moim miejscu zamieszkania mam możliwość rozwijania swoich zainteresowań. W miejscu mojego zamieszkania mam wiele możliwości spędzania wolnego czasu. Biorę udział w wydarzeniach kulturalnych i rozrywkowych w mojej okolicy. W mojej miejscowości szkoły mają ofertę kulturalną dla uczniów. Mam łatwy dostęp do informacji o ofercie kulturalnej w mojej okolicy. Znam program pracy najbliższego domu kultury. W mojej okolicy biblioteka prowadzi działania promujące czytelnictwo. Najbliższy dom kultury ma ofertę skierowaną do mnie. W mojej miejscowości funkcjonują niezależne organizacje z ofertą kulturalną dla mieszkańców. Media lokalne interesują się kulturą. W mojej miejscowości dom kultury planuje swoją prace pytając mieszkańców o ich zainteresowania. Dom kultury w mojej okolicy organizuje dużo atrakcji, każdy znajdzie coś dla siebie. Uczestniczę w płatnych wydarzeniach kulturalnych. Zapraszam znajomych spoza mojej miejscowości na wydarzenia kulturalne odbywające się w okolicy.

……………… ………………. Wyniki badań 5. Obszar oceny – KULTURA

……………… ………………. Wyniki badań 5. Obszar oceny – KULTURA

……………… ………………. Wyniki badań 5. Obszar oceny – KULTURA

W ramach badania obszaru „środowisko” zadaniem respondentów było ustosunkowanie się do następujących stwierdzeń: Wyniki badań 6. Obszar oceny – ŚRODOWISKO W mojej miejscowości jest kanalizacja wodno – ściekowej. W mojej miejscowości jest wystarczająco dużo zieleni. W mojeje okolicy na ulicach, chodnikach i przystankach jest czysto. W mojej miejscowości organizowane są zbiórki elektro-śmieci oraz śmieci wielkogabarytowych. W mojej miejscowości zbiorniki na odpady komunalne są opróżniane regularnie i na czas. W mojeje okolicy na placach i terenach otwartych jest czysto. W mojej okolicy nie ma problemu uciążliwego hałasu/zanieczyszczenia powietrza. W mojej okolicy nie ma problemu dzikich wysypisk lub „podrzucania” śmieci. W mojej miejscowości samorząd należycie dba o zieleń publiczną. Wiem do kogo zgłosić skargę w sprawie nieprawidłowości w zakresie ochrony środowiska. W mojej miejscowości mam możliwość segregacji odpadów. W mojej miejscowości nie ma problemu bezdomnych zwierząt. Na terenie mojego miejsca zamieszkania wdrażane są projekty służące ochronie środowiska np. ekrany chroniące przed hałasem, selektywna zbiórka śmieci. W mojej miejscowości samorząd prowadzi akcje promocyjno-informacyjne w zakresie ochrony środowiska. W mojej miejscowości samorząd konsultuje z mieszkańcami zmiany dotyczące środowiska w planie zagospodarowania przestrzennego.

………….. Wyniki badań 6. Obszar oceny – ŚRODOWISKO

……. Wyniki badań 6. Obszar oceny – ŚRODOWISKO

……………….. ……………… Wyniki badań 6. Obszar oceny – ŚRODOWISKO

W ramach badania obszaru „demokracja” zadaniem respondentów było ustosunkowanie się do następujących stwierdzeń: Wyniki badań 7. Obszar oceny – DEMOKRACJA Jeżeli mam jakiś problem wiem gdzie, z kim i w jaki sposób się skontaktować, aby go rozwiązać. Gdybym chciał wyrazić swoją opinię w sprawie decyzji władz lokalnych, wiedziałbym gdzie się zwrócić aby dotarła do adresata. Mam łatwy dostęp do informacji o aktualnych wydarzeniach w mojej okolicy. W mojej miejscowości wszystkie kluczowe decyzje podejmują urzędnicy po konsultacjach społecznych. W moim miejscu zamieszkania istnieje dużo organizacji pozarządowych.

…….. ………….. Wyniki badań 7. Obszar oceny – DEMOKRACJA

W ramach badania obszaru „edukacja” zadaniem respondentów było ustosunkowanie się do następujących stwierdzeń: Wyniki badań 8. Obszar oceny – EDUKACJA Niedaleko mojego miejsca zamieszkania znajduje się przedszkole, szkoła podstawowa, gimnazjum Uczlenie wyższe zapewniają uzyskanie dobrego zawodu Aby móc się kształcić w celu uzyskania dobrego zawodu, nie muszę wyjeżdżać do innego regionu kraju. Mam dostęp do Internetu. W mojej okolicy osoby niepełnosprawne mają łatwy dostęp do nauki i rozwoju.

………….. …………… Wyniki badań 8. Obszar oceny – EDUKACJA

W ramach badania obszaru „transport i komunikacja” zadaniem respondentów było ustosunkowanie się do następujących stwierdzeń: Wyniki badań 9. Obszar oceny – TRANSPORT I KOMUNIKACJA Wybierając się w dalsze podróże mogę skorzystać z komunikacji publicznej. Komunikacja publiczna w mojej miejscowości jest dobrze zorganizowana. Jakość dróg i chodników w mojej miejscowości jest zadowalająca. Mam łatwy dojazd do pracy. Nie mam problemów ze znalezieniem miejsca parkingowego w mojej miejscowości.

……………… ………………. Wyniki badań 9. Obszar oceny – TRANSPORT I KOMUNIKACJA

W ramach badania obszaru „dostęp do usług i sieci handlowej” zadaniem respondentów było ustosunkowanie się do następujących stwierdzeń: Wyniki badań 10. Obszar oceny – DOSTĘP DO USŁUG I SIECI HANDLOWEJ W mojej okolicy mogę korzystać z wszelkich potrzebnych mi usług (fryzjer, szewc itp.). Sprzedawcy przestrzegają zasad higieny, wywieszają ceny, uwzględniają reklamacje. Personel w sklepach w mojej miejscowości jest kompetentny i uprzejmy. W sklepach w mojej miejscowości wybór towarów jest duży. W mojej okolicy jest wystarczająco dużo sklepów, centrów handlowych.

……….. Wyniki badań 10. Obszar oceny – DOSTĘP DO USŁUG I SIECI HANDLOWEJ

W ramach badania obszaru „dostęp do infrastruktury sportowej” zadaniem respondentów było ustosunkowanie się do następujących stwierdzeń: Wyniki badań 11. Obszar oceny – DOSTĘP DO INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ Publiczne obiekty sportowe są dla mnie dostępne. Stać mnie na korzystanie z publicznych obiektów sportowych. W mojej okolicy znajdują się dobrze wyposażone obiekty sportowe (boiska, basen, itp.). Samorząd pozyskuje środki m.in. z UE na rozwój infrastruktury sportowej i turystycznej. Czas wolny spędzam poza domem, uprawiając sport.

………….. ……………… Wyniki badań 11. Obszar oceny – DOSTĘP DO INFRASTRUKTURY SPORTOWEJ

W ramach badania obszaru „wsparcie społeczne” zadaniem respondentów było ustosunkowanie się do następujących stwierdzeń: Wyniki badań 12. Obszar oceny – WSPARCIE SPOŁECZNE Posiadam dostateczne informacje dotyczące instytucji wsparcia społecznego (MOPR, OPS, itp.), które funkcjonują w mojej miejscowości. W mojej miejscowości infrastruktura dla osób niepełnosprawnych ułatwia im funkcjonowanie. W mojej miejscowości jest wystarczająca liczba świetlic dla dzieci zagrożonych wykluczeniem społecznym (z rodzin patologicznych, itp.). Instytucje samorządowe w mojej miejscowości efektywnie pracują na rzecz osób wymagających wsparcia społecznego. W mojej miejscowości problemy społeczne są rozwiązywane w sposób prawidłowy.

……………….. Wyniki badań 12. Obszar oceny – WSPARCIE SPOŁECZNE

W ramach badania obszaru „dobrobyt” zadaniem respondentów było ustosunkowanie się do następujących stwierdzeń: Wyniki badań 13. Obszar oceny – DOBROBYT Korzystam z prywatnej służby zdrowia. W ciągu ostatnich dwóch lat nabyłam/łem dobra materialne trwałego użytku (np. nowy samochód, działkę, telewizor, kino domowe). W ciągu ostatnich dwóch lat moja sytuacja materialna poprawiła się. Co roku wyjeżdżam na wakacje. Sytuacja materialna i zawodowa (moja/mojej rodziny) zapewnia mi poczucie bezpieczeństwa.

……………… ……………….. Wyniki badań 13. Obszar oceny – DOBROBYT

W ramach badania obszaru „mieszkalnictwo” zadaniem respondentów było ustosunkowanie się do następujących stwierdzeń: Wyniki badań 14. Obszar oceny – MIESZKALNICTWO Samorząd dba o rozwój placów zabaw dla dzieci. W mojej miejscowości łatwo jest zbudować dom. W mojej miejscowości łatwo jest wynająć lokal na biuro lub placówkę handlową. W mojej miejscowości łatwo jest wynająć mieszkanie. Samorząd realizuje program budownictwa społecznego (TBS-y). W mojej miejscowości łatwo jest kupić mieszkanie. Samorząd w mojej miejscowości opracowuje plany zmierzające do zapewnienia racjonalnego wykorzystania przestrzeni publicznej dla funkcjonowania obiektów użytkowych (przedszkola, sklepy, zakłady usługowe, itp.). Samorząd racjonalnie wykorzystuje mieszkalne obiekty komunalne, dba o ich stan techniczny. W mojej okolicy istnieją tereny inwestycyjne pod budownictwo mieszkaniowe. Samorząd podejmuje działania na rzecz rozwoju budownictwa jednorodzinnego. Procedury związane z uzyskaniem pozwolenia na budowę są przeprowadzane sprawnie. W mojej miejscowości łatwo jest sprzedać mieszkanie. W mojej miejscowości ceny mieszkań są niskie. Koszty wynajmu mieszkań w mojej miejscowości są niższe niż średnia w regionie. Uważam, że moje dzieci nie będą miały problemów z zakupem mieszkania.

……………… …………….. Wyniki badań 14. Obszar oceny – MIESZKALNICTWO

……………… …………….. Wyniki badań 14. Obszar oceny – MIESZKALNICTWO

……………… …………….. Wyniki badań 14. Obszar oceny – MIESZKALNICTWO

W ramach badania obszaru „jakość administracji” zadaniem respondentów było ustosunkowanie się do następujących stwierdzeń: Wyniki badań 15. Obszar oceny – JAKOŚĆ ADMINISTRACJI Wiem jak i gdzie załatwić sprawy, które mam do urzędu gminy. Gdy ostatni raz załatwiałem sprawę w urzędzie, odniosłem wrażenie, że urzędy dotrzymują terminów. Gdy ostatni raz załatwiałem sprawę w urzędzie, odniosłem wrażenie, że urzędnicy w mojej gminie są kompetentni i profesjonalni w kontaktach. Urzędnicy w mojej gminie podejmują decyzje administracyjne obiektywnie. Urzędnicy nie uważają, że dzięki temu, że podejmują decyzje administracyjne mają władze.

……………. Wyniki badań 15. Obszar oceny – JAKOŚĆ ADMINISTRACJI

Część II PODSUMOWANIE

Analiza wyników „jakość życia”

Analiza wyników „jakość zarządzania”

Dziękujemy za uwagę